הרשמה

מה יחכה לנו בעדכון 4.00 של ה-PlayStation 4?

Sony מחממת מנועים לקראת ההשקה של קונסולת ה-PlayStation 4 Pro

העדכון שיהיה זמין במהלך היום ישנה את מערכת ה-UI ויוסיף אפשרויות חדשות רבות

בזמן שכולם מתעסקים באיזו קונסולה יהיה עדיף לנו לקנות בעתיד - ה-PlayStation 4 Pro או ה-Xbox One Scorpio; סוני משחררת היום את עדכון 4.00 המצופה לקונסולת הדגל שלה שמביא עימו מספר רב של חידושים. אז מה מחכה לשחקני ה-PlayStation 4?

שינוי מערכת ה-UI:

העדכון הראשון שתוכלו לשים לב אליו הוא שינוי של מערכת ה-UI. תוכלו להציץ בסרטון המופיע למטה לראות את השינויים הקוסמטיים שהחברה עשתה כדי לייעל את הניווט שלכם בתפריט הראשי של קונסולת ה-PlayStation 4. השינוי החדש יכלול שינויים בתפריט ה-Quick Menu של הקונסולה שיאפשר גישה מהירה יותר לאפשרויות שונות תוך כדי שאתם משחקים.

Quick Menu - מוזיקה:

אפשרות בחירת מוזיקה תצטרף לתפריט ה-Quick Menu. בתפריט המוזיקה תוכלו לבחור שירים בזריזות ולבנות לכם פלייליסטים בזמן שאתם משחקים. משתמשים בעלי תמיכה בתוכנת Spotify יוכלו אפילו לקבל המלצות על פלייליסטים מומלצים בהתאם למשחק בו הם משחקים. לצערנו אין תמיכה כרגע של Spotify בארץ, אז מעבר לאפשרויות בחירת המוזיקה החדשות, לעדכון החדש אין ממש מה להציע לנו.

עדכונים לקראת PlayStation 4 Pro:

לקראת ההשקה של קונסולת ה-PlayStation 4 Pro בעשירי בנובמבר (11), סוני שחררה מספר אפשרויות חדשות שיאפשרו לשחקנים לנצל את האפשרויות החדשות של הקונסולה, הכוללות הזרמת תוכן באיכות גבוה:

  • הזרמת תוכן באיכות 1080p דרך Remote Play בעזרת PC, Mac ומכשירי Xpreria תומכים.
  • הזרמת תוכן באיכות 1080p דרך Share Play.
  • הזרמת תוכן באיכות 1080p ב-30/60fps ל-YouTube.
  • הזרמת תוכן באיכות 1080p ב-30fps ל-Twitch.

אפשרות High Dynamic Range חדשה:

עדכון 4.00 יביא עימו את האפשרות לצפות בתוכן באיכות HDR. משתמשים יוכלו לראות את אפשרות ה-HDR Settings החדשה מופיעה להם בתפריט החדש של הקונסולה, אך כדי להנות מאפשרות זו משתמשים יצטרכו טלוויזיה התומכת באפשרות זו.

What's New:

תפריט ה-What's New מקבל עדכון רענן ויאפשר לכם בקלות יותר לראות מה חבריכם עושים. 

העברת מידע ל-PlayStation 4 החדש:

כדי להקל על המעבר של שחקנים לקונסולת PlayStation 4 חדשה, ובמיוחד לשחקנים שמעוניינים לעשות את המעבר ל-PlayStation 4 Pro, סוני מציגה את אפשרות העברת המידע שתהיה זמינה בעדכון החדש. כדי להעביר את המידע החדש, שחקנים יצטרכו חיבור LAN קווי עימו יוכלו להעביר את כל השמירות והמידע החשוב שלהם מקונסולה אחת לאחרת בקלות.

העדכון אמור לצאת היום, כששעה מדויקת לשחרור העדכון למשתמשים ישראלים עדיין אינה ידועה. לפרטים נוספים על העדכון, או פרטים שנחשפו בעבר, אתם מוזמנים להיכנס לבלוג החברה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:31 13.09.2016 | לעמית לעמית (אורח)

    אם את לא יודעת אז אין לך.

  2. 2

    16:49 13.09.2016 | עמית עמית (אורח)

    מה זה HDR?ואיך אני יכולה לדעת אם יש לי את מסך הטלוויזיה המתאים לאפשרות זו?

  3. 3

       | פורסם ע"י