הרשמה

דיווח: סמסונג תתמקד רק בסדרת מכשירים אחת בשנה הבאה

האם סמסונג מתכוונת לנטוש את סדרת ה-Note?

הכתם על סדרת ה-Note צפוי לגרום לסמסונג לשנות משמעותית את סדרות מכשירי הדגל שלה

כאשר חברת סמסונג החלה להבין שה-Galaxy Note 7 כבר לא יוכל לחזור לשוק במלוא העוצמה בגלל בעיות ההתלקחות, החלו לצוץ השערות שאמרו שהענקית הקוריאנית ככל הנראה תנטוש את סדרת ה-Note לחלוטין לטובת סדרת מכשירים חדשה או משהו אחר. אמש, אתר חדשות קוריאני דיווח שהדבר אכן עלול לקרות, אבל בדרך קצת אחרת. 

האתר The Korea Herald דיווח אמש שסמסונג מתכננת לייעל את סדרת מכשירי הדגל שלה, כלומר להתמקד בסדרת מכשירים אחת בלבד, מה שאומר שע''פ הדיווח הנ''ל סמסונג תנטוש את סדרת ה-Note לטובת טיפול נרחב יותר בסדרת ה-Galaxy S. הדיווח טוען שאחת הסיבות לכך היא גם בגלל שלסמסונג יש חלון זמנים צר מאוד בין ההשקות של מכשירים בסדרת ה-Note וה-S ולכן הורדת סדרת הנוט תאפשר לסמסונג להתמקד יותר בסדרת ה-S וזה אומר לחדש ולהשקיע יותר. 

אולם, נציג מאחת החברות השותפות של סמסונג הכחיש ואמר ש"סמסונג לא הודיעה למשווקות על תוכנית להפסקת אסטרטגיית שני סדרות הדגל." במידה ומפרשים את המסקנה מהדיווח הנ''ל, אפשר להבין שסמסונג כנראה תנטוש את סדרת ה-Note כשם, אבל היא תמשיך להשתמש בתכונות שלו במכשירים אחרים. הפיצ'ר המרכזי ביותר בנוט הוא כמובן ה-S Pen, העט החכם שהופך את כל חווית השימוש של המכשיר לייחודית, וסביר להניח שסמסונג תמשיך איתו הלאה במכשירים חדשים שלא יהיו חלק מסדרת ה-Note. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י