הרשמה

Gravity Rush 2 מקבל דמו כחודש לפני ההשקה

המפתחת הכריזה גם על אנימה ייחודי שיצא למשחק.

המשחק Gravity Rush 2 מקבל דמו חודש לפני יציאתו, והמפתחת גם מכריזה על אנימה חדש וייחודי אשר ייגשר על הפערים בין שני המשחקים האחרונים.

משחק האנימה המוצלח, Gravity Rush, יצא ל-PS VITA לפני מספר שנים, וכבר הספיק להגיע בתאימות לאחור היישר לקונסולות העכשוויות. בעוד כחודש מהיום יוצא המשחק השני בסדרה המחודשת ושמו Gravity Rush 2, שזוכה לקבל דמו כחודש לפני השקתו.

עלילת המשחק עוקבת אחר Kat, דמות מסתורית שמשום מה מסוגלת לשלוט בכבידה כראות עיניה. במשחק הקודם היה עליכם להציל את עתידה, בעודכם מנסים למצוא רמזים לזהותכם האבודה. הפעם אתם ממשיכים לחפש מידע על עברכם, ותוך כדי מתמודדים עם איומים שמאיימים לא רק עליכם, אלא על היקום כולו.

הדמו הוא לא הדבר היחיד שיוצא. JAPAN Studio, המפתחת, הכריזה כי תצא גם סדרת אנימה ייחודית שעוסקת כולה בעלילה שהתרחשה בין המשחק הראשון לשני. "יש לנו הפקת אנימה ייחודית [ושמה] ‘Gravity Rush Overture’, היא מופקת על ידי סטודיו האנימה המפורסם Studio Khara שתגשר על הרווח בסיפור בין Gravity Rush ל-Gravity Rush 2. אנחנו שמחים להכריז שהאנימה תהיה זמינה לכולם לצפיה בערוץ היוטיוב של PlayStation ב-26 בדצמבר."

הדמו כבר זמין להורדה ממש עכשיו, ואתם מוזמנים להוריד אותו בחנות הדיגיטלית של PlayStation.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י