הרשמה

מקור פנימי ב-Valve: "מעולם לא היה דבר כזה Half-Life 3"

לאחר שמגזין Gameinformer שחרר חלקים מהראיון, הוא מקבל גיבוי נוסף מהמקור האנונימי ומחליט לשחרר את הראיון המלא

"יש משהו עם הפרק השלישי הזה שפשוט שלא מתיישב טוב לגייב ואנשים אחרים בחברה"

ע''פ ראיון שנעשה עם מקור אנונימי ב-Valve, אחד המשחקים המצופים והמסתוריים ביותר, Half-Life 3 לא צפוי להגיע, והוא מעולם לא היה קיים רשמית.

הראיון פורסם ע''י אתר GameInformer, לאחר שהמגזין פירסם חלקים מאותו ראיון בעבר, כשהחלקים הללו עוררו הרבה הדים בקרב מעריצי הסדרה. בנוסף לכך האתר נתקל בקשיים לאמת את המקור, אך כעת הוא עומד מאחוריו והפרטים שמסר המקור אכן מתיישבים עם דיווחי עבר. לכן עכשיו מתפרסם הראיון המלא והמרתק. 

נתחיל מהאמירה החדה והברורה של אותו מקור, "אין דבר כזה Half-Life 3." לפני שאתם מאבדים את הראש, המקור נכנס עוד יותר לפרטים. "Valve מעולם לא הכריזה רשמית על Half-Life 3. הדבר הכי קרוב שהם הגיעו אליו הוא להכריז מיד לאחר Half-Life 2 שבסדרה יהיו שלושה פרקים. קיבלנו רק 2 פרקים. ניתן לטעון שמדובר כאן בהבטחה שלא מומשה, אבל יחד עם זאת החברה לעולם לא הבטיחה להשיק משחק המשך או את המשחק המלא." ע''פ המקור, כולם ב-Valve יכלו פשוט להתחיל לעבוד על הפרויקט הזה, וזה קרה עשרות פעמים, כאשר לפעמים הצוותים הגיעו לכמות של 40 איש. לרוע המזל, ללא תמיכה מהדרגות הגבוהות ביותר בחברה, הפרויקטים הללו פשוט נשכחו מאחור. 

"יש את הצוותים שעבדו על Half-Life 2 והם כבר דימיינו מה הם הולכים לעשות בהמשך הסדרה. ללא ספק מה שקרה זה שהרבה דברים השתנו ב-Valve. יש עכשיו הרבה פרויקטים גדולים וקטנים שצריכים תשומת לב יותר מ-Half-Life 3. יש משהו עם הפרק השלישי הזה שפשוט שלא מתיישב טוב לגביו וכלפי אנשים אחרים בחברה. בסופו של דבר זה פשוט נשכח מאחור, האנשים שניסו להחיות את הפרויקט בסופו של דבר מוצאים שעדיף להם להשקיע בפרויקטים אחרים. המסקנה היא ששום דבר לא הולך עם Half-Life 3." סיכם המקור האנונימי.

מה דעתכם על הפרטים החדשים הללו?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:49 12.01.2017 | אחד מהעם אחד מהעם (אורח)

    אם פרוייקטים לפיתוח משחק המשך ל Half-Life 2 או להמשך הפרקים שלו נשכחים מאחור או נעזבים הדבר אומר חוסר איכפתיות כלפי קהל ענק. סצינת הסיום בפרק האחרון מראה שהסיפור לא נגמר ונותנת לגיטימציה כלפי (אני מנחש:) כמעט כל שחקן שראה אותה להבין שיש המשך הווה אומר לחכות לעוד מן המשחק - כולנו יכולים לראות הודעות באתרים, בלוגים ופורמים ללא ספור על ציפיה לעוד.
    האם Valve הפכה לחברה כזאת מגעילה?
    או
    האם זה מידע לא נכון והם כן עובדים על המשך ורק מחכים שהקהל יהנה ממנו?

    אחרי כ"כ הרבה זמן אפשר להגיד שזה כך או כך ואני אישית מקווה מאד שכן איכפת להם.

  2. 2

    21:28 12.01.2017 | MacGyver MacGyver

    תאמת, אולי עדיף שנשכח מהמשחק הזה כבר. בטח היה להם מחסור בכוח אדם וכסף או סיבה אחרת שאילצה לוותר על הפרויקט. לדעתי, אם אנשים יבינו מה הציפיות שלהם מהמשחק, הם יבינו שהוא לא יכול להתקיים.

  3. 3

    14:55 13.01.2017 | אחד מהעם אחד מהעם (אורח)

    הציפיה שלי מהמשחק היא המשך לסיפור, זה כזה פשוט
    השאירו את קהל השחקנים עם סוף לא פתור שבו אלה שנלחם בהם הגיבור מראים יתרון ומחסלים דמות חשובה
    ממש לא ככה מסיימים משחק, הדבר המינימלי שהם יכולים לעשות זה להוציא פרק שלישי ואני בטוח שזה לא כ"כ קשה להם

  4. 4

       | פורסם ע"י