הרשמה

Deadly Creatures

כשהוצג Deadly Creature ל-Wii רבים חשבו שהנה עוד משחק זול של חברת צד ג' ל-Wii. לא היה ויכוח לגבי המקוריות של המשחק, אך האם באמת קמה חברה עם האומץ להשקיע במשחק מקורי ובלעדי, ולדחוף את החומרה של הקונסולה? ובכן, לפי הסרטונים החדשים והרשמים, נדמה שאכן זה המקרה.

במשחק אנו משחקים טרנטולה או עקרב, ולכל אחד מהם יוקדשו שלבים משלהם אשר בהם הם יתמודד עם האתגרים בעזרת היכולות האופייניות לכל אחד מהם (טיפוס על קירות ותקרות, טווית קורים וכד'). יש קשר בין הטרנטולה והעקרב, והוא מתברר ככל שהעלילה נחשפת.

המשחק מציג רמת פירוט גרפית אשר אמנם תרתיע כל ארכונופוב, אך תמשוך רבים אחרים. הסביבות עשירות, חדות ומרתקות- מומלץ לבדוק את הסרטונים החדשים שפורסמו כדי להבין במה מדובר. גם הפרטים של המודלים, במיוחד זה של הטרנטולה, מרשימים מאוד, ומעוררים חלחלה ואימה.

המשחק אפילו מתאפיין בעלילה עמוקה ומפתיעה אשר מועברת בצורה חלקה בתוך הגיימפליי, ואשר במרכזה הטרנטולה והעקרב נוטשים את הסביבה הטבעית שלהם ויוצאים לשוטט בסביבת בני האדם. מדוע? זה עדיין לא ברור, אבל נראה שהכוח של בני האדם הוא חלק בלתי נפרד בעלילה, אשר מוכיחה שאלה יכולים להיות לא פחות מפחידים ומאיימים מהזוחלים בעלי שמונה רגליים.

וכמובן, איך אפשר להיקרא 'משחק Wii', ללא שימוש מעניין בשלט החדשני שלה? לדוגמה, בפוינטר מכוונים כדי לירות קורים או להיתלות בנקודות מוגדרות במשחק, ובעזרת החיישנים של הווי-מוט והנונצ'אק נאבקים עם שאר הזוחלים במשחק, תוך כדי יצירת קומבואים מעניינים. אחת הדוגמאות המעניינות דיברה על כך שבעזרת הנפה חדה של הווי-מוט קדימה, העקרב שולח את קצה זנבו קדימה כדי לעקוץ יריבו אשר נשכב על גבו וחשוף להרג מהיר וקל שלו. החיישנים של הנונצ'וק, לעומת זאת, שולטים בשאר הגוף שלו.

בעיית צד הג' עבור ה-Wii אינה נסתרת מעיניי, ואני כמו רבים אחרים, שמח מאוד לראות שבכל זאת יש חברות צד ג' שאוזרות אומץ ונותנות דוגמה לחברות אחרות. רק נותר לקוות שהאמון הניתן הוא לא מוקדם מדי, ושהמשחק יצליח בהתאם במכירות, כדי שזה לא יהיה הניסיון האחרון.

תרגום מלא של הרשמים האחרונים ניתן למצוא בעמוד השני בת'רד של המשחק
Rainbow Studio, המפתחת, גם חשפה שהם נעזרים בשחקנים הוליוודים לצורך דיבוב הדמויות האנושיות במשחק. היא עדיין שומרת בסוד את זהותם, אך מבטיחה שכאשר היא תגלה לנו את שמותיהם, בסופו של דבר, אנחנו נופתע מאוד. בפורום נינטנדו, ובו פרטים מלאים ומרגשים על אודות המשחק.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:13 26.06.2008 | מאגנה הכוסון מאגנה הכוסון

    frame

    ..
    ...
    rat-e
    ...
    ..
    p....e.....r

    s...ec-
    ........
    ...

  2. 2

    13:47 26.06.2008 | jacoby308 jacoby308

    מצחיק

    הקורים שטווה הטרנטולה הם לא הקלאסיים שכולם מכירים. הם פשוט חוטים נפרדים ודי עבים. מכוער להפליא. מעניין אם הם יהיו נאמנים למקור במשחק.

  3. 3

    14:43 26.06.2008 | רונן יצחק רונן יצחק

    ג'ייקוב, תוכל להסביר?

    מה אלה הקורים הקלאסיים?

    ויש עוד כמה דברים במשחק שהם לא נאמנים למקור. אל תשכח שבכל זאת, מדובר במשחק.

  4. 4

       | פורסם ע"י