הרשמה

הדלפה: כך נראה הגלקסי S8

הוא מגיע בעוד חודשיים

המכשירים החדשים שומרים על שפת העיצוב של סדרת הגלקסי וביחד עם השינויים הנכונים יכול להיות שהם יחזירו את סמסונג למרכז הבמה

אתר Venturebeat ממשיך עם ההדלפות וכעת האתר מפרסם תמונה ראשונה של מה שנראה כמו מכשיר הדגל החדש של סמסונג, הגלקסי S8. האתר גם מספק תאריכים, כאשר ב-29 למרץ תתקיים ההכרזה החגיגית וב-21 לאפריל ההשקה לחנויות. 

לפני שאנחנו גולשים לפרטים המלאים, חשוב לציין שע''פ האתר, הגלקסי S8 של סמסונג יגיע בשני גדלים: מכשיר אחד עם מסך 5.8 אינץ' ומכשיר שני בגודל 6.2 אינץ'. הרעיון של שני הגדלים כלל לא חדש לנו, מאחר והגלקסי S7 גם כן הגיע בשני גדלים, אבל הפעם סמסונג בוחרת ללכת על מסכים גדולים במיוחד, אבל לא להיבהל, כי סמסונג מתכננת להשתמש במסכים שינצלו 83% מהחלק הקדמי של המכשיר, כלומר המכשיר יהיה כמעט ללא שוליים וזה כמובן ישפיע על גודל המכשיר בכללי. 

ועכשיו למפרט, כפי שציינו המכשירים יגיעו בגדלים 5.8 ו-6.2 אינץ' עם מסך ברזולוציית Quad HD מסוג AMOLED. מעבד המכשיר צפוי להיות ה-Snapdragon 835 החדש של קוואלקום או מעבד Exynos חדש (בהתאם לשוק). סוללת המכשיר הקטן יותר תהיה בנפח 3000mAh וסוללת המכשיר הגדול יותר תהיה בנפח 3500mAh. זכרון ה-RAM יהיה 4 ג'יגה, כאשר זכרון האחסון הפנימי יהיה 64 ג'יגה יחד עם חריץ להרחבת זיכרון עד ל-256 ג'יגה. באשר למצלמות, שני המכשירים יגיעו עם מצלמה ראשית ברזולוציית 12 מגה פיקסל ומצלמה קדמית של 8 מגה פיקסל ביחד עם סורק רשתית כפי שכבר היה מוכר לנו מה-Note 7. כמובן שגם שקע לאוזניות קיים ביחד עם סורק טביעות אצבע. 

דבר אחד מרכזי הוא שסמסונג הולכת לנטוש מרכיב חשוב מאוד בליין של מכשירי הגלקסי מאז ומעולם, וזה כמובן כפתורי הניווט, כי לפי Venturebeat, סמסונג עוברת לכפתורי ניווט על פני המסך ולא על החלק התחתון של המכשיר, בדומה לשאר מכשירי האנדרואיד. דבר מרכזי נוסף הוא המיקום המשונה של סורק טביעות האצבע, שנמצא כעת ליד חיישן המצלמה, מיקום מאוד לא אידיאלי ואנחנו בספק אם הוא יהיה קל לגישה לעומת המצב הנוכחי. בסופו של דבר המכשיר שומר על שפת העיצוב של סדרת הגלקסי וביחד עם השינויים הנכונים, יכול להיות שסמסונג תשכיח את האסון של הנוט 7.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י