הרשמה

יוביסופט תכריז על Assassin's Creed חדש, Far Cry 5 ועל The Crew 2

הדמות הראשית של Assassin's Creed החדש כנראה תהיה חלק מעם ישראל

הרבה מאוד פרטים מודלפים שמדברים על Assassin's Creed החדש, וגם מעט פרטים על Far Cry 5

יוביסופט הודיעה שהיא תערוך את מסיבת העיתונאים שלה במסגרת תערוכת E3 2017 בתאריך ה-12 ביוני בשעה 23:00 שעון ישראל. בימים האחרונים, יוביסופט הכריזה על כותרים חדשים במספר סדרות מאוד מפורסמות של החברה שיגיעו במהלך שנת הכספים הקרובה, שתגמר ב-31 במרץ 2018, הנה כל מה שאתם צריכים לדעת. 

Assassin's Creed חדש

אין זה סוד שבתקופה האחרונה, היו לא מעט שמועות ברשת אודות כותר חדש לסדרת משחקי ההתגנבות המפורסמת של יוביסופט. כעת, יוביסופט מאשרת זאת רשמית והיא מפרסמת גם תמונת טיזר בחשבון הטוויטר שלה שאומרת את המשפט הבא: "עידן חדש מתחיל", מה שאמור להסתדר לנו עם השמועות שהמשחק החדש יתרחש במצרים והוא יקרא Assassin's Creed: Empire או Origins. הנה מספר נקודות חשובות שהודלפו בפורום Reddit דרך אתר 4chan, שחשוב להתייחס אליהן בהתאם:

ראשית, תהיה שיטה חדשה שבה נסרוק את האזורים סביבנו, והשיטה תהיה בדמות נשר שככל הנראה יקרא Akhom. המסקנה היא שזהו המשחק הראשון בסדרה שנוטש לחלוטין את ה-Towers, כלומר יותר לא נצטרך לטפס על בניינים גבוהים על מנת לסרוק אזורים במפה, נוכל להשתמש בנשר במקום, אולם חשוב להדגיש שהטווח של הנשר מוגבל והוא אינו יכול להתרחק יותר מדי מאיתנו.

נקודה נוספת מדברת על הזהות שלנו. הגיבור הראשי של המשחק יהיה זכר בעל שורשים תרבותיים שונים. הגיבור כבר יהיה מאומן כמנתקש ויהיה לו צוות שיעזור לו להשלים את משימתו, שתינתן לו ע''י וויליאם מהמשחקים הקודמים. וויליאם, שון ורבקה יופיעו כמובן במשחק החדש. בנוסף, פיסת עדן תהווה שימוש במהלך יציאת מצרים וחציית ים סוף, ותהיה לנו משימה שם, למרות שלא מדובר בסיפור הראשי של המשחק.

באשר לתקופת המשחק, ההערכה היא שהמשחק מתרחש בין שנת 1400 לפנה''ס לשנת 1200 לפנה''ס במהלך תקופת השושלות במצרים. 

המשחק לא יכלול קרבות ימיים, אבל הוא כן יכלול סירות שישמשו אותנו לתנועה, בדומה ל-The Witcher 3, שניתן יותר להתאים אישית לצרכינו. עולם המשחק מתואר כמדהים ביופיו, ותמיד יהיה עדיף לשוט בסירה ממקום למקום מאשר לעשות Fast Travel. ניתן יהיה לשוט למזרח הים התיכון עם הסירה שלנו, מה שמרמז על העולם העצום של המשחק. תהיה במשחק מוזיקה סביבתית בהתאם לאזור שאנו נמצאים בו. המפתחים התמקדו ב-100% בסיפור של המשחק, מה שאומר שנכון לעכשיו אין מצב מולטיפלייר, אך אולי בעתיד הוא יחזור.

נעשתה המון עבודה בתחום הריאליזם ויש הרבה אזורים טרופיים ואיים. הגיבור הראשי הוא גרסא שקטה יותר של אלטאיר מהמשחק הראשון בסדרה, והתכנון הוא לעשות שלושה משחקים כאשר בראשון הוא במצרים, בשני הוא ביוון, כאשר אין פרטים לגבי השלישי. מסתבר שדמות הגיבור הראשי תהיה חלק מעם ישראל (ישש!!).

באשר למערכת הקרב - היא שונתה, האויבים יהיו חכמים יותר והם ינסו לאגף אותנו. תחום ההתגנבות יהיה חלק משמעותי במשחק וניתן יהיה להתחבא בפינות, בין אנשים, בבניינים, בשיחים וכמובן בעגלות קש. הריצה החופשית דומה מאוד ל-Syndicate ו-Unity אבל היא תושפע יותר מ-Watch Dogs 2 ובאופן כללי תהיה זורמת יותר. מנוע המשחק הוא גרסא משודרגת של Syndicate, אך המשחק אינו נראה כמוהו בכלל. לא מתוכננת גרסא של Switch, והמשחק יושק מאוחר יותר השנה ל-PS4, Xbox One ולמחשב. ה-Hidden Blade הוא גרסא מאוד מוקדמת של מה שהכרנו ממשחקים קודמים, והתפעול שלו יהיה שונה. בנוסף יהיו במשחק חרבות, חניתות, קשתות, מגנים וסכינים לזריקה. 

אין לגיבור בהתחלה שם, אך חלק מהדמויות קוראות לו Shed על שמו של אל במסורת המצרית. חלק עיקרי בסיפור הראשי סובב סביב הצלת עם ישראל מעבדות. הסקילים מסודרים בתפריט עץ כישרונות מיוחד שיורכב משלושה ענפים: לחימה, התגנבות ותנועה. ההבדלים בין הענפים מהותיים וכמות הסקילים שיכולים להיות מופעלים בעת ובעונה אחת מוגבלים. ההתאמה האישית במשחק דומה יותר ל-Unity מאשר ל-Syndicate מבחינת לבוש ותלבושות, חלק ניתן לקנות כמובן. בנוסף, פרט אחרון שכנראה ישמח הרבה, ניתן לשים ולהוריד את הברדס מתי שרק רוצים!

Far Cry 5

חוץ מההכרזה הרשמית על Far Cry 5, יוביסופט לא פרסמה פרטים חדשים ולצערנו אין הרבה שמועות והדלפות על המשחק בדומה ל-Assassin's Creed. מה שאנחנו כן יכולים להגיד זה ששמועה אחת אומרת שהמשחק יתרחש בתקופת המערב הפרוע, בדומה לסרטי מערבון ספגטי בכיכובו של קלינט איסטווד בשנות ה-60. מועד ההשקה אפשרי הוא חודש ספטמבר. יוביסופט פרסמה את ההכרזה הרשמית בציוץ, שכלל גם את הלוגו של המשחק. 

The Crew 2

The Crew 2 שהוכרז בפורומים של יוביסופט לפני מספר ימים הוא אולי משחק ההמשך הכי פחות מפתיע ומרגש, מאחר והכותר הראשון בסדרה שהושק ב-2014 לא זכה להצלחה, והאמת שהוא היה חלק מהמשחקים החינמיים של יוביסופט במהלך ציון חגיגות יום השנה של יוביסופט. מצד שני, יוביסופט הכריזה לאחרונה שהיא חצתה את רף 12 מיליון השחקנים, שזה הישג לא קטן, מה שאומר שיוביסופט כלל לא ויתרה על הסדרה. אין עוד פרטים חדשים על הכותר החדש בסדרה. 

בנוסף למשחקים הללו, יוביסופט צפויה לפרסם פרטים חדשים על כותר הסאות' פארק החדש שלה, שנקרא South Park: The Fractured But Whole, שאמור להגיע עד לסוף השנה. באופן כללי, כל המשחקים הללו אמורים להגיע עד ה-31 במרץ, אך לפרקי זמן מדויקים יותר ולפרטים מלאים נצטרך לחכות לתערוכת E3. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:50 17.05.2017 | אוהד אוהד (אורח)

    אלוהים אדירים אני מחכה להכל פה ולסאותפארק החדש יצא טריילר שנראה מדהים תאריך יציאה חדש 17/10

  2. 2

    22:58 17.05.2017 | שימי שימי (אורח)

    יאללה איזה שנה מדהימה מחכה לנו!!

  3. 3

    00:28 18.05.2017 | מאור מאור (אורח)

    חדשות משמחות
    כל הכבוד על ההשקעה!

  4. 4

    11:07 18.05.2017 | Big Danny K Big Danny K (אורח)

    רק שסאותפארק לא יהיה חסום בארץ...
    את סאותפארק the stick of truth הייתי צריך לקנות באיזה אתר בריטי מוזר ב-20 ליש"ט ובסוף קיבלתי גרסה מצונזרת (בלי צלבי קרס על הזומבים הנאצים ועוד כל מיני צנזורים מעצבנים)

  5. 5

    14:49 18.05.2017 | עמית עמית (אורח)

    אני לא סובלת את ubisoft אבל הassasin creed החדש נשמע מדהים,אם הוא באמת יהיה מדהים אולי אני אתחיל לחבב אותם...אולי...

  6. 6

    23:06 18.05.2017 | WarFox89 WarFox89

    AC החדש הולך לתת בראש! תקופה מעניינת מאוד. גם FC האחרון וגם AC האחרון היו די יבשים ומשעממים - חייבים משהו מרענן.

  7. 7

    12:04 19.05.2017 | Tosh Tosh (אורח)

    אני דווקא קראתי בכמה מקומות שכן תהיה לוחמה ימית.
    אחד המקורות:

    http://www.allgamesdelta.net/2017/05/next-assasins-creed-is-named-origins.html

  8. 8

    09:42 04.06.2017 | מקסים מקסים (אורח)

    assassin's creed החדש נשמע מעולה אפילו שאני לא מעריץ של הסדרה far cry 5 זה המשחק שאני הכי מחכה לו וthe crew לא שמעתי אל המשחק הזה הזה הוא לא מעניין אותי כל כך .

  9. 9

       | פורסם ע"י