הרשמה

המשחקים של PS5 עלולים להיות יקרים יותר מהרגיל

ג'ים ראיין, נשיא Sony Interactive Entertainment, מפתיע אותנו לגבי המחירים של המשחקים לקונסולת הדור הבא.

"הטכנולוגיה מאפשרת לנו ליצור משחקים שמבחינה גרפית נראים מאוד מציאותיים. אני משער שזה הולך לייקר את הפיתוח"

ג'ים ראיין, נשיא Sony Interactive Entertainment, התראיין השבוע וסיפק כותרת שאיכזבה גיימרים רבים בעולם. כשדלפו כל מיני ספקולציות לגבי מחיר הקונסולה של הדור הבא, זה לא היה מאוד מפתיע. אבל עכשיו, ג'ים ראיין מספק לנו חשש כלכלי אחר: העלות של המשחקים עצמם עשויה להיות גבוהה מהרגיל, וזאת בשל העלות הגבוהה שנדרשת על מנת לייצר אותם בטכנולוגיה המתקדמת לה אנחנו מצפים בדור הבא.

"הטכנולוגיה מאפשרת לנו ליצור משחקים שמבחינה גרפית נראים מאוד מציאותיים. אני משער שזה הולך לייקר את הפיתוח, ובכך גם את עלות המשחקים ללקוח עצמו", אמר ראיין. "אנחנו לא רואים את זה כעלייה מאסיבית במחיר, וזו בדיוק הסיבה שאנחנו רוצים לייצר משחקים מהר יותר משאי פעם ייצרנו. ומצד שני, אנחנו רוצים ליצור קרקע פורייה לרווחים למפתחים, אלו שמייצרים את המשחקים. אם לא נאבד את הקצב בגלל עלות הייצור של המשחקים, התעשייה תמשיך לשגשג".

נוסף על כך, ראיין דאג להרגיע את הקהל וציין כי המשחקים המתוכננים להשקה יחד עם הפלייסטיישן 5 לא צפויים להידחות בעקבות משבר הקורונה. "תשאל כל אדם מהתעשייה - כולם יגידו לך שהם עובדים מהבית באותה אפקטיביות ופרודוקטיביות כמו מהמשרד".

כמו שכבר דיווחנו בעמוד הפייסבוק שלנו - לצערנו, אירוע החשיפה של סוני שתוכנן ליום חמישי הקרוב, 4.6, נדחה בשל המצב הרגיש בארה"ב. הישארו איתנו כדי להיות מעודכנים ברגע בו יוכרז על תאריך חדש!

 

גל כהן-ויינשטיין - כתבת תוכן

גל כהן-ויינשטיין - כתבת תוכן

משחקת על: PS4, 3DS

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Mario Kart

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Assassin's creed II, Pokemon Emerald

כשאני לא משחקת אני: מתלוננת שאין לי זמן לשחק;

מסר לעולם: אם אתה חושב שאתה יכול לעשות את זה טוב יותר, תוכיח

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:03 05.06.2020 | WarFox89 WarFox89

    ואוו איזה בולשיט ... המשחקים הולכים להיראות טוב יותר אז זה מיקר את עלויות הפיתוח !? ממתי זה ? ב-PC משחקים נראים הרבה יותר מקונסולות כבר הרבה מאוד זמן ולא שמתי לב שזה מייקר את הפיתוח. להפך ב-PC המשחקים אפילו הרבה יותר זולים ויש יותר מבצעים. אם הם הולכים לייקר את המשחקים שלהם לפחות שלא ישקרו בפנים למעריצים שלהם. זה מרגיש רע.

  2. 2

       | פורסם ע"י