הרשמה

החנות של Epic Games שוברת שיא במספר משתמשים

אולי האסטרטגיה של Epic הצליחה בכל זאת?

בתכלס, אין אחד שלא אוהב משחקים בחינם

אם היינו אומרים לכם לפני שנתיים שבעתיד הלא רחוק תקום חנות מתחרה ל-Steam שתצליח תוך זמן קצר להגיע לכמות של יותר מחצי מכמות המשתמשים של Steam, הייתם מאמינים? אז זהו, שזה המצב. היום Epic Games הודיעה שחנות המשחקים הדיגיטלית שבבעלותה - ה-Epic Games Store - הינה בעלת כמות משתמשים אקטיבים חודשית שנאמדת בכ-61 מיליון משתמשים. זוהי ללא ספק כמות משתמשים גדולה אך היא לא הגדולה ביותר ב-PC, כש-Steam עדיין אוחזת בבטחה במקום הראשון עם מעל ל-110 מיליון משתמשים חודשיים פעילים.

אנשים רבים בעולם וגם כאן אצלנו בתגובות מבקרים במשך תקופה ארוכה את Epic והדרך שבה היא מושכת שחקנים לפלטפורמה שלה. לדבריהם Epic אינה משקיעה באמת בפלטפורמה שלה, אלא מוציאה את הכסף שלה "בדרך מלוכלכת" כמו לסגור חוזי בלעדיות עם מפתחים שונים (כמו מה שראינו עם Borderlands 3 ו-Metro Exodus). אך הסיבה הגדולה ביותר לכמות השחקנים העצומה בשירות של Epic הוא קמפיין חלוקת המשחקים בחינם בכלל וחלוקת GTA V בחינם בפרט. כש-Epic מדווחת על 61 מיליון משתמשים, הכוונה היא למשתמשים פעילים חודשיים, משמע שהם מתחברים ומשתמשים בשירות (לדוגמא לקבל משחק בחינם) לפחות כמה פעמים בחודש, צריך להגיד שזה הוא לא מדד אמיתי לכמות המשתמשים הפעילה שכן Epic מחלקת כל שבוע משחק אחר בחינם, דבר שמביא אליה עוד משתמשים "פעילים" באופן קבוע.

בעתיד הנראה לעין אנו לא צפויים לראות שינוי בדרך הפעולה של Epic כשבחודש אוגוסט אנו צפויים לקבל את Total War Saga: Troy בחינם ל-24 שעות שלאחר השקתו בחנות של Epic.
מה דעתכם על העניין? האם ניסיתם את הפלטפורמה של Epic? ספרו לנו בתגובות!

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י