הרשמה

סאם פישר הוא הדמות החדשה ב-Rainbow Six: Siege

You should know better than to write me off!

לאן נעלם סאם פישר אתם שואלים? ובכן, הוא נמצא בדיוק כאן!

Splinter Cell! זוכרים את סדרת המשחקים הזאת? לתקופה ממש חששנו ש-Ubisoft עצמה שכחה את הקיום שלה, כשהמשחק האחרון בסדרה, Splinter Cell: Blacklist, יצא ב-2013. מאז? שום מילה על משחק המשך או אזכור של הסדרה. בזמן שמעריצים רבים משוועים לחדשות בנוגע לסאם פישר וסדרת המשחקים שנושאת את שמו של טום קלנסי, עושה רושם של-Ubisoft יש תכניות קצת שונות כרגע לדמות האהובה.

Rainbow Six: Siege, המשחק האחרון בסדרת Rainbow Six (אגב, עוד סדרה שנושאת את שמו של טום קלנסי), יצא בסוף 2015 ומאז מקבל עדכוני תוכן על בסיס רבעוני. הפופולריות של המשחק רק צמחה מאז השקתו וכיום ממוצע השחקנים ביום עומד על כ-70 אלף שחקנים פעילים במשחק. העדכון הבא של Rainbow Six: Siege צפוי לצאת בקרוב ואתמול קיבלנו הכרזה רשמית בדמות וידאו של סאם פישר בתור מפעיל חדש ב-Rainbow Six: Siege!

בנוסף לטריילר, התפרסמה גם פיסת האמנות הבאה:

העדכון הקרוב של Rainbow Six: Siege ייקרא "Operation Shadow Legacy". אנחנו כבר יודעים כי סאם פישר מצטרף לצוות Rainbow ושם הקוד שלו יהיה Zero, אבל אנחנו עוד לא יודעים מה הן היכולות שלו או מי הדמות השניה שמצטרפת לצוות. נכון לעכשיו ההצגה המלאה של העדכון תוצג ביום ראשון הקרוב ב-21:00 שעון ישראל, כשכחלק מהגמר של העונה הנוכחית של Rainbow Six Esports, הטריילר עלה לדף של Ubisoft לפני המשחק האחרון אתמול בין Wildcards Gaming ו-Pittsburgh Knights, במה שנגמר בניצחון ל-Wildcards.

שחקני Rainbow Six - מוכנים כבר לעדכון הקרוב? מעריצי Splinter Cell - האם אתם עדיין מחכים למשחק הבא בסדרה? שתפו אותנו!

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י