הרשמה

Cursed Mountain: סרטון ראשון

Cursed Mountain - סרטון הדגמה ראשון

לאחרונה סיפרתי כאן על דבר פיתוחו של Cursed Mountain, משחק אימה / הישרדות חדש ובלעדי לקונסולת ה-Wii. את המשחק מפתחת Deep Silver, ובתערוכת Leipzig הייתה למערכת IGN הזדמנות להיפגש עם נציגי החברה ולדבר איתם על המשחק, ועל מה שהופך אותו לפיתוח ייחודי עבור הקונסולה.

כזכור, עלילת המשחק מתקיימת בשנות ה-80, והגיבור שלנו יוצא למסע חיפושים אחר אחיו, אשר אבד במהלך מסע טיפוסים בהרי ההימלאיה. במהלך הטיפוסים בהרים תגלו רמזים לדברים העומדים לבוא: משהו אינו כשורה בקהילת הבודהיסטים בהרים, ואלה הפכו למקוללים.


קונספט ארט: הטפסן מתכונן לטיפוס על ההר

המשחק לוקח את רעיון הטיפוס בהרים בצורה מאוד רצינית: ככל שתטפסו גבוה יותר, כך הטיפוס יהיה קשה יותר עקב אוויר דל, וכמו כן תסבלו ממחלת גבהים אשר תגרום להזיות - מזכיר מאוד את האלמנט ש-Silicon Knight יישמה ב-Eternal Darkness שבו השחקן לא היה משוכנע מה מכל מה שהוא רואה הוא אמיתי, ומה לא.

המטרה שלכם במשחק תהיה להגיע לפסגת ההר, כך שהמצלמה במשחק תמיד תכוון ליעד שאנו אמורים לנוע אליו. המפתחת משתמשת במנהגים אמיתיים של ההימלאיה כדי להוסיף לאווירה הכללית -- האופן שבו הבודהיסטים שורפים את הראש הוא מראה שירדוף את השחקנים כמה שבועות, כך מובטח.


קונספט ארט: אחד הנזירים הבודהיסטים הלא נחמדים במשחק

כזכור, המנוע אשר יהיה אחראי לאפקטים המרשימים במשחק הוא Athena, והוא יהיה אחראי לרנדר את הרי ההימלאיה במשחק באיכות כפי שלא נראתה בעבר. היתרונות הבולטים של המנוע כוללים, בין היתר, שימוש ב- HDR (אפקט היוצר מראות ריאליסטים יותר, בעיקר באור-שמש) ואפקטים נוספים שפותחו במיוחד עבור קונסולת ה-Wii במטרה להציג אלמנטים רבים באיכויות גבוהות, כגון קרח, אש, מים (השתקפות והשתברות ריאליסטיות), מערכת חלקיקים מהירה ביותר על מנת להציג סופת שלג באופן מדהים (או חלקיקים עדינים למראה של ערפל או עשן), עומק שדה, עיוותי תנועה (Motion blur), צללים דינמיים, תאורה מתקדמת ועוד. המנוע הגרפי משתמש בטכניקה של level of detail, הפחתה או הוספה של פרטים לתמונה בהתאם למרחק, וכך מסוגל להציג מרחקים עצומים במיוחד. חלק מהאפקטים המיוחדים פותחו במיוחד על מנת לאפשר הצגה דינמית, משכנעת ומלהיבה במיוחד של לחימה ברוחות.

לצערנו, מכיוון שהמשחק עדיין בשלב מאוד מוקדם בפיתוח, Deep Silver חשפה בתערוכת Leipzig רק טיזר קצר ובו מבט קצרצר על כמה מהאויבים ומהסביבות אשר יככבו במשחק. למרות זאת, ולמרות שאינו 'דיירקט פיד', עדיין נראה בו עולם איכותי ומעניין:

יפה מאוד לראות שחברה יחסית אלמונית מפתחת משחק רציני מהיסוד לקונסולת ה-Wii, ונראה שמשקיעה בו מאוד. זה מחזק אף יותר את התחושה שחברות צד ג' מגלות אט-אט אמון רב בקונסולה ומנסות לשבור לה את התדמית של קונסולת משחקי קאז'ואל ומסיבות בלבד.

Cursed Mountain יושק במהלך החצי הראשון של 2009.

מקור: IGN

דיון המשחק בפורום נינטנדו: כאן

עוד ב- Vgames:

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:28 24.08.2008 | Wan7ed Wan7ed

    חלש מאוד...

    משחקי PS2 ו-GC נראים יותר מרשימים ממה שהוצג פה.

  2. 2

    16:10 24.08.2008 | Randy(o)rton Randy(o)rton

    גרפיקה זה לא מה שחשוב.

    עם המשחק יהיה טוב עם שליטה נוחה זה מה שחשוב.

  3. 3

    16:34 24.08.2008 | רונן יצחק רונן יצחק

    צריך לזכור

    הטיזר בקושי הראה משהו, וגם הוא היה באיכות גרועה ולא בדיירקט פיד. קשה מאוד להתרשם ממנו.

    מעבר לכך, אני עם רוני. למרות שנראה שמבחינה גרפית יש כאן השקעה, אין ספק ששאר הגורמים הם יותר חשובים. נותר להמתין ולראות איך הוא יהיה בגורמים האלה.

    רונן.

  4. 4

       | פורסם ע"י