הרשמה

יוזמת III של משחקי האינדי מעוררת סערה

ההפקה של ה-Showcase נעשית במימון החברות וללא כוונות רווח

מהי בעצם יוזמת ה-III?

בשבוע שעבר III Initiative הכריזה על Showcase מיוחד שיתקיים ב 10.04. יוזמת ה-III היא תאגיד של מפתחות עצמאיות שהחליטו לחבור ביחד ולתת תשומת לב למשחקי האינדי על ידי Showcase שכולו III. המונח המוזר הזה, iii, הוא מונח למשחקי אינדי בהפקה גבוהה. כמו AAA רק של אינדי.

את היוזמה הזו הקימו כמה ממפתחות האינדי הבולטות בתעשייה היום, ביניהם המפתחות של Dead Cells, Vampire survivors, V Rising, Slay the Spire, Terraria ועוד הרבה חברות שבאו להזכיר לכולנו שיש עולם שלם מחוץ לתעשיית ה-AAA עתירת הגרפיקה והתקציבים. iii initiative הוא ארגון חדש ורענן, בלי כוכבים גדולים שמזמין את כל מפתחי האינדי לחבור אליו. אין חברות גדולות, אין משחקים מפוצצים ויש רק 45 דקות של משחקי אינדי מעניינים. Laulan, סמנכ"ל התפעול של Evil Empire הבטיח שזה יהיה לעניין, ללא פרסומות, ללא קטעי אירוח, וללא חסויות. רק 45 דקות של למעלה משלושים משחקים. הם גם מקפידים לציין את הזמן כיסוד של שקיפות שמציג את כל מה שיהיה מבלי לנסות להפתיע ולהסתיר.

כל הכבוד ליוזמה הזו, לא רק כי אני אוהב משחקי iii, אלא כי בפעם הראשונה כולם התאגדו ביחד להראות שלא צריך משחקים עתירי תקציב כדי למשוך קהל, ושאפשר לעשות משחקים מדהימים בלי תקציבי ענק. למען האמת, משחקי iii הם המשחקים המעניינים ביותר כי הם מסוגלים לקחת סיכונים ועדיין לשמור על הפקה איכותית וסוחפת. בזמן שהרבה משחקי AAA דיי חוזרים על עצמם, iii initiative רוצה להראות משהו חדש ושונה.

ההפקה של ה-Showcase נעשית במימון החברות וללא כוונות רווח. החברות עובדות על זה מאז יוני של השנה שעברה, אבל בחרו בתאריך הזה שהוא אחרי האירועים המשמעותיים של GDC ולפני הקיץ הלח של ההכרזות הגדולות של משחקי ה-AAA. אז יום רביעי הבא, ה-10.04, תהיו על היוטיוב שלהם ובואו נרים לתעשייה החדשנית והבועטת בלי התקציבים הגדולים.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אביחי חרמון - כתב תוכן

אביחי חרמון - כתב תוכן

משחק על: PC, VR

לא תנצחו אותי על: סימולטורים

המשחק שהגדיר לי את הילדות: וואלה היה מזמן לא זוכר... תן לחשוב על זה.

כשאני לא משחק אני: מציל את העולם מחייזרים ושדים

מסר לעולם: Hello World

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י