הרשמה

באטמן מקבל משחק חדש והוא אקסקלוסיבי ל-Meta Quest

האביר האפל במציאות מדומה

תכירו את Arkham Shadow, כותר אקסלוסיבי ל-Quest 3

בשלהי שבוע שעבר, חברת מטא שרכשה לפני כמה שנים את חברת משקפי ה-VR הפורצת דךר - Oculus הכריזה על כותר חדש בסדרה הפמשחקים הפופלארית Batman Arkham בשם Arkham Shadow. עד כאן החדשות המשמחות אבל כמו שכבר ציפיתי הוכרז שאותו משחק חדש יהיה משחק VR אקסלוסיבי ל-Meta Quest 3. פיתוח המשחק הוא שילוב פעולה של סטודיו המשחקים של Oculus/Meta יחד עם Camuflaj האחראית על המשחק Iron Man VR שהיה גם הוא אקסלוסיבי ל-PlayStation VR אבל מצא את דרכו לחנות של Meta לאחר כשנתיים. אין לנו עדיין פרטים לגבי המשחק או המשחקיות עצמה, אבל מטא הכריזה שהוא אמור לצאת לקראת סוף השנה והיא תספק פרטים נוספים על המשחק עצמו בכנס Big Summer Game Fest שייערך בשביעי ביוני השנה.

קודם כל, ניתן לראות מהטריילר שמדובר בבאטמן עצמו. למרות השינוי בקו העלילה במשחק האחרון בסדרת Arkham, אפשר לראות שהמשחק הזה עוסק באיש העטלף עצמו. בנוסף, המשחק ממחיש את היכולת של באטמן לדאות באוויר, מה שכנראה יהיה חלק משמעותי במשחקיות של הכותר הזה. לצד זאת, ניתן לראות את באטמן רודף אחרי חולדה עד שלבסוף הוא נתקל בעדר של חולדות. האם זה מרמז לזהות הנבל במשחק? Otis Flannegan הידוע בכינוי Ratcatcher הוא נבל ידוע בקומיקסים של איש העטלף והוא מסוגל לשלוט ולתקשר עם צבאות של חולדות השורצות ברחבי Gotham City.

העובדה שהמשחק יהיה אקסקלוסיבי ל-Meta Quest 3 מעלה תהיות האם המשחק יהיה במציאות מדומה בלבד או שאולי יכלול אלמנטים של מציאות משולבת שכן זה אחד מהשיפורים של ה-Quest 3 על פני הדור הקודם. הסיכוי נמוך אבל אולי עדיין קיים. השאלה המעניינת האחרונה היא מי ישחק את באטמן, שכן השחקן המפורסם של משחקי Arkhamנפטר בשנת 2022, על אף שהספיק להקליט את קולו למשחק Suicide Squad Kill the Justice League. אך לא ידוע לנו מי ישחק אותו במשחק הזה, לשם כך נצטרך להמתין קצת פחות מחודש.
מה דעתכם על Arkham Shadow? ידחוף את ה-VR למיינסטרים? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אביחי חרמון - כתב תוכן

אביחי חרמון - כתב תוכן

משחק על: PC, VR

לא תנצחו אותי על: סימולטורים

המשחק שהגדיר לי את הילדות: וואלה היה מזמן לא זוכר... תן לחשוב על זה.

כשאני לא משחק אני: מציל את העולם מחייזרים ושדים

מסר לעולם: Hello World

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י