הרשמה

Monster Hunter 3

Monster Hunter 3 ל-Wii

לפני שנה בדיוק הכריז בגאווה סאטורו איוואטה, נשיא נינטנדו, שהמשחק השלישי בסדרת ציד המפלצות Monster Hunter יגיע באופן בלעדי לקונסולת ה-Wii. למעשה, המשחק יועד במקור לקונסולת ה-PS3, אך בוטל מסיבות לא ברורות ופיתוחו עבר לקונסולה של נינטנדו. אגב, גרסת ה-PS3 עמדה אז במקום החמישי ברשימת המשחקים הכי מצופים של 'פמיטסו'. 

המשחק האחרון שיצא לקונסולת ה-PSP מכר למעלה מ-2.5 מיליון עותקים ביפן, והפך את הסדרה לאחת האהובות בארץ השמש העולה, כך שהכרזה זו אינה דבר של מה בכך. מאז ההכרזה המפתיעה לפני שנה, קפקום הייתה חשאית מאוד לגבי המשחק, אך במגאזין 'פמיטסו' פורסמו לאחרונה הפרטים הראשונים.


טריילר מלפני שנה

המגאזין ראיין את ריוזו צוז'ימוטו, מפיק המשחק, וקנאם פוז'יוקה, הבמאי. לדבריהם, המטרה שלהם היתה להתחיל את Monster Hunter מהתחלה, עם רעיונות חדשים וטריים, והמעבר מקונסולת ה-PS2 בה נולדה הסדרה לקונסולת ה-Wii היתה ההזדמנות המושלמת לכך. הם מודעים לכך שזו הדרך הקשה יותר מבחינתם, אך לדעתם היא גם תהיה הכי משתלמת.

Monster Hunter 3 יציב את השחקנים בשדה חדש: אי שטרם נחקר. סביבה זו תציע סביבות מגוונות רבות; מיערות צפופים, למערות אפלים, ועד לסביבות התת ימיות האופפות את האי.

שני המפתחים תיארו ארוכות את מרכיב השחייה של המשחק. לשחקנים תהיה שליטה מלאה על השחייה של הדמויות, והם יסקרו את הסביבות התת ימיות של המשחק. מלבד ציד מפלצות ענקיות במעמקי הים, השחקנים יוכלו גם לצוד דגים שינוצלו אחר כך כמזון.

בעוד שהשחקנים יוכלו לנצל במעמקי הים את היכולות אשר קיימות לרשותם גם ביבשה, כולל היכולת להשתמש בנשקים ארוכי טווח, הם יצטרכו לזכור לשים לב למד חמצן אשר יתרוקן יותר ככל שישהו מתחת למים, בדומה למד סיבולת אשר יתרוקן ככל שירוצו על היבשה.

בנוסף לסביבה הימית, השחקנים יחקרו גם אזורים אפלים, כגון מערות. כדי להאיר את הסביבות הללו, הם ישתמשו בלפידים. ללא אור, האזורים האלה יהיו חשוכים מדי מכדי לצוד.

Monster Hunter 3 אף יכלול מפלצות חדשות לחלוטין. פוז'יוקה מבטיח שהמפלצות שהופיעו בחלקים הקודמים של הסדרה ירגישו שונה הפעם, והם ייהנו ממראה רענן גם כן, כמו יתר האלמנטים שלהם שעובדו מחדש גם כן.


טריילר מרשים חדש, מוועידת נינטנדו - סתיו, 2008

המפלצות אף יהיו יותר פיקחות מאשר אלה אשר כיכבו במשחק הקודם. למשל, במשחק הקודם הן התנהגו בצורה בלתי מודעת למפלצות האחרות לידן, אך במשחק החדש לקונסולת ה-Wii זה יהיה שונה: הן תגבנה במודעות מלאה לסביבתן, והשחקנים אף יוכלו לנצל זאת לטובתם.

פוז'יוקה אף נתן דוגמה: אם מפלצת גדולה נמצאת בסביבה, ובאותו זמן מפלצות קטנות יותר שועטות לעבר השחקן ומתכוננות להתקפה, אזי המפלצת הגדולה יותר עשויה להבחין בהן ולהתקיף אותן (וגם את השחקן, אם הוא יתעכב כדי לצפות במחזה).

יצור אחד במיוחד יקבל תשומת לב מיוחדת: דרקון תת מימי ענק, אשר ידוע כמלך הימים, והוא גם המפלצת הראשית של המשחק. הדרקון הזה אפילו יכול לשרוד מחוץ למים, כך שהשחקנים ייאלצו להתמודד אתו בתוך המים או על האדמה, תלוי בנסיבות.

גם נשקים ושריונות חדשים יופיעו במשחק החדש בסדרה, בנוסף לנשקים ושיריונים מוכרים, והחדשים כמו הישנים ייהנו מאפקטים מרשימים וריאליסטיים יותר.

Monster Hunter 3 גם תחזיר אלמנטים ישנים של הסדרה אשר נעדרו מגרסאות קונסולת ה-PSP. למשל, מצב האון-ליין שיאפשר לשחק בקבוצות של ארבעה שחקנים, בדיוק כמו גרסאות קונסולת ה-PS2. המשחק שומר על הרעיון של "עיר" אשר מתפקדת כלוֹבי בו פוגשים שחקנים חדשים מרחבי העולם ומשוחחים איתם. כאשר משחקים לחוד, העיר הופכת לכפר אשר לאט לאט מתרחב עם מתקנים ודרכי גישה חדשות הנוצרים לטובת האי.

עדיין, המפתחים מבטיחים שגם השחקנים אשר מעוניינים ליהנות ממצב משחק יחיד ימצאו הרבה עניין במשחק.

על פי מקור צרפתי, Monster Hunter 3 ל-Wii לא ינחת בחנויות לפני 2009. עם זאת, בהכרזה נאמר כי הכותר יגיע ליפן בסוף 2008, אז מאוד יכול להיות שהכוונה כאן היא לשוק המערבי בלבד. Monster Hunter 3 נמצא מספיק זמן בפיתוח כדי להראות נוכחות בתערוכת Tokyo Game Show, אשר תתקיים ביפן ב-9 באוקטובר.

מקור: IGN

לדיון המשחק בפורום נינטנדו: כאן

עוד ב- Vgames:

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:30 05.10.2008 | זאוס השני זאוס השני

    מעדיף dream hunters

    (איתמר צייד החלומות :P

  2. 2

    01:14 07.10.2008 | Silent Dawn Silent Dawn

    איזה אינטרס יש לי לצוד מפלצות?

  3. 3

    14:38 07.10.2008 | רונן יצחק רונן יצחק

    ל-3: אולי כי הם לא נחמדים?

  4. 4

    16:10 11.10.2008 | DJFMBEN DJFMBEN

    פפפפ נינתנדו לא היצליחו להגיע לגרפיקה מספקת עם המשחק אז היחל

    מי יקנה את החרא הזה????

  5. 5

       | פורסם ע"י