הרשמה

איך קונים משחקים בזול?

מדריך קצר ופשוט כיצד לקנות משחקים ב- eBay בזיל-הזול

לא רוצים לשלם 400 שקלים על משחק פלייסטיישן 3 בן שנה? כך תחסכו לעצמכם המון כסף:


מי עדיין קונה משחקים במחירים של הארץ? יש לכם כסף מיותר?

דורון יעקבי מהבלוגיימינג המצויין "החיים על פי אינטל" מפרסם מדריך קצר, פשוט וקל להבנה המסביר כיצד ניתן לקנות משחקי מחשב ווידאו דרך אתר המכירות הפומביוות האמריקאי הענק eBay. כל מה שאתם צריכים בעצם זה כרטיס אשראי וזהו - המדריך יסביר לכם את כל השאר.

כולנו ישראלים, וכפי שבמקרה כתב היום יאיר לפיד בעיתון, הדבר שהכי חשוב לנו בעולם הוא לא לצאת פראיירים. ומי שקונה משחקי קונסולות בחנויות בישראל הוא פראייר ממדרגה ראשונה. כל עוד היה לי PC בלבד, קניתי בישראל ללא חשש. ההבדל בין המחירים בארץ לחו"ל אינו משמעותי. אבל ב-XBox 360, אותה רכשתי זה מכבר, מדובר בהבדל של שמיים וארץ. ולכן, אני מעניק כשירות לציבור את המדריך הבא: כך תקנו משחק קונסולה בזול.

אז בואו נגיד שאנחנו מעוניינים לקנות את המשחק NBA Street: Homecourt ל-XBox 360. זהו משחק מ-2007, שזכה לביקורות חיוביות למדי, ואני מאוד נהנה לשחק בו בימים אלה. בישראל מחיר המשחק הוא 299 ש"ח. ב-eBay אפשר לקנות אותו, חדש לגמרי, כולל משלוח, תמורת פחות מ-70 ש"ח. הפרש נאה, לא?

לחובבי קונסולות, החנויות בישראל לא רלוונטיות

בהמשך המדריך מפרט יעקבי כיצד מחפשים אחר משחקים ב- eBay, כיצד מזהים אם מדובר במוכר אמין או לא, כיצד בודקים אם המחיר סביר (כולל משלוח, כמובן) ואפילו כיצד להשתתף במכירות פומביות באתר. הקריאה מומלצת לכל מי שברשותו קונסולת משחק ומעדיף משחקים חוקיים על פני אלה שהורדו מהאינטרנט.

לפני שאסיים, אומר רק כי לא תמיד eBay הוא הכי זול. לפני שאתם קונים, מומלץ גם לבדוק את המחירים בחנויות רגילות בחו"ל ששולחות לישראל, כדוגמת Play-Asia ו-VGC. במשחקים חדשים-דנדשים, הם נוטים להציע מחירים דומים ל-eBay, ובמחירי משלוח שיכולים להיות זולים יותר. דבר אחד בטוח - לפני שאתם קונים קונסולה כלשהי, תוודאו שיש לכם כרטיס אשראי בינלאומי - החנויות בישראל פשוט לא רלוונטיות עבורכם.

כל מי שעדיין לא מכיר את eBay ואת שיטת הקניות שיכולה לחסוך לכם עשרות שקלים (ולפעמים מאות...) על כל משחק, לכו ותקראו את המדריך המלא. עכשיו.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    10:33 21.12.2008 | bozeman bozeman

    בFAQ של פורום XBOX יש מדריך להשגת כרטיס בינ"ל לכל אחד (כרטיס נטען). מהיום אין תירוצים - קונים רק מקוריים במחירים מצחיקים...

  2. 2

    10:56 21.12.2008 | תחביבי תחביבי

    למה החנויות בישראל לא עושות כאילו בYBAY וככה האנשים היו חושבים שמדובר באיזה מוכר מחול עם מחיר טוב אבל בעצם הם במבצע ועושים חשבון על YBAY. ובכלל חשבתי שאנחנו במשבר כלכלי והמחירים אמורים לרדת למשל ברשת המחשבים DMO יש משבצע טרייד אין מעולה שאתם מביאים מחשב ישן ובכל מצב וב800 שקל בלבג אתם מקבלים מחשב חדש עם מערכת חלונות VISTA (חוקית).

    לי יש רק פלייסטיישן 2 אז המחירים בארץ לא כל כך גבוהים ובכלל אם מחכים קצת המחירים יורדים עד ל100-200.

    אם משהו רוצה לקנות משחקי מחשב שיעשה קודם חיפוש באתר זאפ-הוא יכול למצוא שם דברים בזיל הזול.

    ובכלל משהו יכול לשקר לאורך כל הדרך אבל בעצם אין לו אפילו את המשחק או הא יכול לשלוח לכם דיסק צרוב שבטח הוא הוריד מהאינטרנט ומה אתם תעשו אז. תחשבו קצת לפני שאתם קונים מכל אחד בYBAY.

    טוב זהו סיימתי לחפוק לכם.

    אני רק אומר תיזהרו-YBAY מלא נוכלים

  3. 3

    12:03 21.12.2008 | T T (אורח)

    תחביבי אתה אידיוט גמור.

  4. 4

    13:40 21.12.2008 | טוב טוב (אורח)

    היום אני לא ממליץ לאף אחד לתת את הכרטיס אשראי שלו באינטרנט, בגלל המשבר הכלכלי לא חסרים אנשים שידפקו אתכם, לא יספקו לכם סחורה, או יביאו לכם סחורה פגומה ולא יהיה לכם עם מי לדבר. אני יודע שאתם אומרים שמה שאני אומר זה שטויות, אבל תתפלאו לשמוע שלא חסרים אנשים כאלה (אפילו בחנויות מוכרות),תקראו לי אידיוט, אבל לא שווה לסכן את הבית והחיים שלכם בגלל משחק, פשוט תקנו יד שנייה בארץ (yad2.co.il) או מחנויות שמוכרות משחקים יד שנייה (underdog), ואם אין להם את זה אז עדיף לחכות שיהיה או לפרסם מודעה שאתם מעוניינים במשחק מסויים ביד2 ואולי יחזרו אליכם (לי זה עובד נהדר), באמת שחבל בימים האלה לסכן את החיים שלכם בשביל משחק...

  5. 5

    14:11 21.12.2008 | יובל בירב יובל בירב

    ל- 4: לסכן את הבית והחיים? לא הגזמנו קצת? חוץ מזה, גם ל- paypal וגם לכרטיס אשראי שלכם יש ביטוח. ברגע שיש בעיות, אתם מודיעים לאחד מהם והם מחזירים לכם את הכסף - כמעט תמיד בלי לשאול שאלות בכלל.

  6. 6

    14:31 21.12.2008 | טוב טוב (אורח)

    הגזמנו? ממש לא. ברגע שגונבים לך את הכרטיס אשראי אתה בעצם בסיכון כללי של הכל, ויותר גרוע מזה, זה עוד מישהו שאתה לא מכיר, לך תדע מי זה, איזה משוגע מחוץ לארץ או לא יודע מה,ומי כמוך יודע שלא ממהרים להחזיר כסף כיום, להפך, אתה תצטרך להפוך עולמות עד שתקבל כסף מהמדינה המטופשת הזאת, ואני לא הייתי סומך על הביטוח הזה, מה שכן אפשר לעשות זה לצלצל לחברת האשראי לדווח על גניבה ושיחסמו את הכרטיס, אבל אם מי שגנב את זה כבר הספיק לקנות דברים בהוצאות של מאות אלפי שקלים, אז מה תעשה?, אל תהיו תמימים, לא מחזירים כסף מהר כל-כך, (לא חסרים כתבות בעיתון בנושאים האלה) לאף אחד לא איכפת מהכסף שלך..

  7. 7

    15:17 21.12.2008 | Zed_Prime Zed_Prime (אורח)

    אכן יובל, גם אתרי המשחקים בישראל לא.

  8. 8

    15:55 21.12.2008 | Blue&Black Blue&Black

    אני מסתדר מעולה עם האתר VGP אתר אמין ומעולה אני ישאר איתו:)

  9. 9

    16:15 21.12.2008 | איתי איתי (אורח)

    ל -6
    אבל מה שלא נכון אצלך זה שלא מדובר בישראל... מדובר על חברה רצינית מחו"ל...

  10. 10

    16:23 21.12.2008 | Mur'gul Mur'gul

    ל-4/6:
    לא נמאס עם ההפחדות המגוחכות האלו על כרטיסי אשראי בחו"ל?
    היום הכל מבוטח: גם דרך כרטיס האשראי, גם דרך Paypal וגם דרך Ebay. יש יותר סיכוי שתדפק אם תקנה משחק משומש בארץ מאיזה אלמוני בYAD2 או מחנות משחקי יד שניה עם מדיניות החזרה לא קיימת.

  11. 11

    16:42 21.12.2008 | טוב טוב (אורח)

    ל 10 - קודם כל אתה נפגש עם האנשים במקום ציבורי (מיד2) לא בבית שלך, אתה בודק את הדיסק אם הוא בסדר, זה לא מסוכן בגרוש, אם הוא לא רוצה להיפגש במקום ציבורי אז זה מסוכן,ברור שאם אתה נפגש עם מישהו מיד2 זה רק במקום ציבורי.
    עוד דבר, על תחשבו שחברות גדולות מחו"ל הם "בסדר", אתם חיים באשליות שאם מישהו יגנוב לכם את האשראי אז יחזירו לכם תכסף מהר כל כך (במיוחד שכל החברות הגדולות מפסידות וקורסות בגלל המשבר), תאמינו במה שאתה רוצים,גם אני חשבתי כמוכם (מה חברה גדולה מחו"ל לא תעשה שטויות, היא בטוח תטפל בעניין אם תהיה בעיה), עד שמניסיון של קרובים שלי, זה לא שווה תמאמץ, ולמי שעדיין קונה באינטרנט אין לי שום התנגדות לזה, אני פשוט אומר שיש עוד דרכים יותר בטוחות וגם כן זולות, ואם בכל זאת אתם קונים מהאינטרנט שתהיה קנייה מהנה ובטוחה.

  12. 12

    16:57 21.12.2008 | Tamirrr Tamirrr

    "טוב", חברת paypal היא אחת האמינות בעולם, והיא היחידה שיש לה גישה לכרטיס האשראי שלך. היא מבטחת אותך אם אתה נתקל בנוכל כלשהו.
    עד עכשיו הזמנתי 2 משחקים מ-eBay ועוד כמה מאתרים אחרים (דרך שימוש ב-PayPal), ועד עכשיו הכל הלך טוב.

  13. 13

    17:07 21.12.2008 | ל- " טוב " ל- " טוב " (אורח)

    אתה פרנואיד חולה, וחי מסרט מימי הרנסאנס. אני מקווה שאתה לוקח את הכדורים המתאימים.

  14. 14

    18:50 21.12.2008 | טוב טוב (אורח)

    אתם ילדים מפגרים, פשוט לא מבינים שתמיד יש סכנות יילדים מפגרים רק ניסיתי להגיד שיש עוד דרכים לקנות דברים בזול (יד שנייה) שזו אכן דרך יותר בטיחותית אם אתה נפגש איתם במקום ציבורי, וזה שעד עכשיו הכל היה טוב ויפה אצלכם, חכו חכו, אני לא מאחל שיקרה לכם משהו.
    ל 12 - המשך קנייה מהנה ובטוחה.
    ל-13 יחתיכת אוטיסט מפגר אתה לא יכול לקבל הערה פשוטה, עלאק פרנואיד,כולה אמרתי שיש דרכים יותר בטוחות מזה (שוב,כפי שצויין,יד2) ושלא צריך לבטוח בחברות האלה עד כדי כך (יכול להיות שהם אמינים, אבל אתם לא יודעים באמת כי לא קרה לאף אחד עוד כלום) (וטוב שכך), אז שתוק יהומו אחד, תעשה מה שאתה רוצה.

  15. 15

    20:57 21.12.2008 | kobiboy18MUFC kobiboy18MUFC

    זול יש במדיה גיים :)

  16. 16

    01:22 22.12.2008 | BlueSpear BlueSpear

    רק משהו אחד למטומטם שכותב שאין דרך עם הכרטי אשראי, אתה אומר שאתה רואה שהם עושים משהו" יש כזה דבר שאתה מתקשר לחברת אשראי אומר להם "תקפיאו!" וזהו אי אפשר לעשות כלום עם הכרטי והוא שווה לתחת אז לך לך תמצא מה לעשות עם החיים שאין לך.

  17. 17

    09:24 22.12.2008 | יובל בירב יובל בירב

    ל-6: ובכל זאת אתה מגיב פה. מעניין.

    ל-"טוב": התחלת בזה שמי שמשלם באינטרנט יכול לאבד את הבית ואת החיים, המשכת בזה שיכולים לגנוב לך מאות אלפי שקלים בלי שתוכל לעשות כלום, ואחר כך אתה מתפלא שכולם חושבים שאתה קצת פרנואיד. אף אחד לא יכול לגנוב אפילו אלפי שקלים דרך כרטיס אשראי בלי שזה יעורר שאלות. חברות האשראי בודקות "התנהגות חשודה" ובכל פעם שיש משהו יוצא דופן הן לא מאשרות אותו מייד. מלבד זאת, PayPal נוהגים כמדיניות להחזיר כסף לקונה אם הוא מתלונן.
    לידיעתך, רוב הגניבות בכרטיסי אשראי נעשות בכלל לא דרך האינטרנט אלא בדרכים פשוטות יותר (מאגרים של בנקים וחנויות רגילות, והכי מקובל - גניבה פשוטה של הכרטיס עצמו).

  18. 18

    15:22 22.12.2008 | Mur'gul Mur'gul

    "טוב", אתה באמת חי בסרט בעידן הרנסנס.
    יש הרבה יותר סיכוי שאיזה רמאי מיד2 שתפגוש "במקום ציבורי" פעם אחת בחיים שלך ימכור לך מוצר דפוק שלא תזהה בהתחלה - ואחר כך לך תמצא אותו (ואולי אתה רוצה להביא את הPS3 שלך והטלוויזיה שלך למקום הציבורי איתך כדי לבדוק שהדיסק תקין?).

    כל כרטיסי האשראי שלך מבוטחים. זה אומר שגם אם מישהו גנב לך פיסית את הכרטיס ואת תעודת הזהות, קנה בו באלפי שקלים וברח לחו"ל, כל הכסף נשאר אצלך עד שיבוצע בירור. בשביל שהכסף ירד, החנות צריכה להוכיח ש*אתה* ביצעת את הרכישה וש*אתה* קיבלת את המוצר. לא אמא שלך, לא אבא שלך, ולא אחותך הצולעת. אתה (ואגב, זה לא בא לך בחינם: אתה משלם על הביטוח הזה כחלק מדמי השימוש בכרטיס).
    בנוסף, אתה מוגן גם באמצעות החוק הישראלי למכר מרחוק ובאינטרנט (שמאפשר לך כצרכן לבטל עסקה תוך 14 יום בלי שתצטרך שום סיבה) ובמידה וקנית דרכם אז גם דרך Paypal יש ביטוח עד גובה מסויים (ולי כבר היה מקרה שבו הם החזירו לי את הכסף).

    בקיצור: אתה מוזמן להתקדם לעולם המודרני, או להמשיך לחרוש את השדה עם השור שלך. אבל תפסיק להבהיל אנשים עם הפחדות שלא מבוססות על כלום.

  19. 19

    15:50 22.12.2008 | טוב טוב (אורח)

    ל-16 יהומו תקרא טוב את תגובה 6.
    ולכול האחרים, אם אתם חושבים שזה 100% בטוח והכל טוב ויפה באינטרנט, תהיו בריאים ושתהיה לכם קנייה מהנה ובטוחה.

  20. 20

    21:13 29.12.2008 | 19 צודקק 19 צודקק (אורח)

    אתה הומו בצורה אכזרית כי אם אתה נותן את המספר של אתה גם באותו מידה יכול לתת את אחותך למטרת סקס!!

  21. 21

    11:33 15.09.2009 | איתי ברנר איתי ברנר (אורח)

    קודם כל תתחילו ב zolgames.co.il הישראלית.. אחרי תמשיכו לחו"ל

  22. 22

       | פורסם ע"י