הרשמה

הסיפור של StarCraft- חלק ג'

הזרג לא משחקים, הם מתכוונים לכבוש את הפרוטוס הגאים- מי ינצח ?

אנחנו ממשיכים בעלילותיו של Starcraft המקורי, והפעם: הסוף, בינתיים

זהו החלק השלישי בסדרת הכתבות אשר מתארות את העלילה של Starcraft המקורי, כהכנה לקראת Starcraft 2.
מתורגם מהאתר הרשמי של Starcraft2.

*אזעקת ספויילרים!*

החלק הראשון: הופעת הפרוטוס והזרג, והתפרקות הקונפדרציה
החלק השני: עלייתה של מלכת הלהבים ומלחמת הפרוטוס בזרג

עזבנו את המערכה כשהפרוטוס משיגים נצחון יקר על צ'אר, אך הזרג מצליחים לגלות את מיקומו של כוכב הבית שלהם, איור, ומתכוננים למתקפה רבתי.

מנהיג חדש

בתור הכת השולטת של הפרוטוס, הכת השופטת (Judicator) החזיקה בסמכות על כל הפרוטוס בכוכב איור. גוף השלטון של הכת, המועצה העליונה (Conclave), היה שטוף זעם. האקסקיטור טסאדר, מנהיג כת הלוחמים של הפרוטוס, נלחם בכוכב המרוחק צ'אר ולא הסכים למלא אחר הוראות המועצה- לשרוף כל כוכב של הטראן שזרגים שרצו בו. עכשיו הזרגים איימו להציף את איור.

המועצה בחרה אקסקיטור חדש, אָרְטֶנִיס, ושלחה אותו לקרב, שם זכה בניצחון מכריע במחוז אָנְטִיוֹך. מיד לאחר מכן יצר טסאדר קשר עם ארטניס ודיבר על הקרב בצ'אר, על התגלית של הטמפלרים האפלים, ועל נצחונו של זֶרָטוּל נגד הסראברייט.


נפילתו של לוחם

אחי האופל

הטמפלרים האפלים הוגלו לפני זמן רב מאיור מפני שסירבו להיות חלק מהקְהָלַה (Khala), הקשר הטלפתי העמוק שחיבר בין כל הפרוטוסים בימי קדם. רוב הפרוטוסים האמינו שהקמת הקהלה מחדש שמה קץ לאלפי שנים של מלחמת אזרחים, והצילה את הגזע שלהם מהכחדה.

לכן, ההחלטה של טסאדר לעבוד לצד הטמפלרים האפלים, אפילו נגד הזרגים, נחשבה לכפירה בעיני המועצה. הפרוטוסים המזועזעים דרשו ממנו לחזור לאיור, אבל טסאדר סרב ואמר שהוא יחזור לאיור כשיגיע הזמן הנכון.


אף פעם אל תתעסקו עם פרוטוס

בהמלצתו של טסאדר, ארטניס שינה טקטיקה ולקח כוח קטן לתקוף את הסראברייט, בזמן שהכוח הראשי שלו העסיק את הזרגים. מותו של הסראברייט גרם למהומה בקן הזרגים שלו, אך הם התאוששו כאשר האוברמיינד הקים לתחייה את השליט המובס. רק השימוש באנרגיות החזקות של הטמפלרים האפלים יכול היה להבטיח את השמדתו של הסראברייט לתמיד. המועצה ציוותה על ארטניס לחזור לטקטיקות המסורתיות, והוא ניצח בקרב נוסף במחוז סַאיוֹן, אף ששילם על כך מחיר כבד.

המשפט של טסאדר

בטוחה בניצחונם, המועצה שלחה את האקסקיטור ארטניס לצ'אר, להחזיר את טסאדר למשפט באיור. ארטניס יצא לצ'אר והודיע בצער לקודמו בתפקיד את רצון המועצה. טסאדר הסכים לחזור בשקט אם האקסקיטור יעזור לו לשחרר את זרטול ואת שאר הטמפלרים האפלים מהמתקן של הטראן, שם הם היו לכודים על ידי הזרגים.

ארטניס הסכים, וג'ים ריינור והצוות שלו הצטרפו לקרב (הם היו גם בצ'אר כדי לחפש את קריגן, אך הותקפו על ידה ועל ידי זרגים, ברחו ואז פגשו את טסאדר). ריינור והטמפלרים האפלים חזרו ביחד עם טסאדר לאיור, כשהם מתכננים לעזור להלחם בפלישה. לרוע המזל, המועצה סירבה בעקשנות לעבוד עם הטמפלרים האפלים. הכת השופטת התעמתה עם התומכים של טסאדר ועם בני בריתם.


החזרה לאיור

מכיוון שהוא לא היה מסוגל לסבול את המראה של אנשים הורסים את עצמם, טסאדר הסגיר את עצמו לשופטי הכת. ובכל זאת, תומכיו שיחררו אותו במהירות מהכלא כדי לעמוד פנים אל פנים מול המשבר המתקרב.

סופו של האוברמיינד

המועצה זלזלה בערכם של הזרגים. צבא הפרוטוס היה כמעט מותש, בעוד שהזרגים נראו רבים יותר מאי פעם. כל הכוכב היה מוצף, ולזרטול היו חדשות גרועות יותר. כאשר הוא הרג את הסראברייט בצ'אר, נוצר קשר טלפתי קצר איתו ועם האוברמיינד. הוא ראה שההתפתחות של הזרג, כמו זו של הפרוטוס, כוונה וזורזה על ידי גזע שהיה ידוע בשם זֵל'נָאגַא (xel'naga).

בסופו של דבר האוברמיינד התגבר על הזל'נאגא וטרף את הגזע העתיק. עכשיו האוברמיינד התכוון לכלות גם את הפרוטוס. אם הוא יצליח, אף אחד לא יוכל לעמוד מול הזרגים.

טסאדר אסף את צבא הפרוטוס המדולדל למאמץ אחרון נגד אויביהם, תוך פיוס עם המועצה הכושלת מעט זמן לפני הקרב. הוא והגיבורים האחרים רק החלישו את הזרגים תוך כדי אבדות כבדות לעצמם. בהימור נואש אחרון, טסאדר כיוון את האנרגיה של הטמפלרים האפלים דרך גוף האונייה שלו, הגָנְטרִית'וֹר, וניווט אותה למסלול התנגשות עם האוברמיינד המפלצתי.


מותו של האוברמיינד

פיצוץ ענקי הרג את האוברמיינד וגרם למהומה רבתי בקרב הזרגים. אך לפרוטוס לא היו הרבה סיבות לשמוח, מפני שרוב איור נהרס אף הוא. בנוסף לכך, גזע הזרג עצמו לא הושמד. הרחק משם, על כוכב צ'אר, קריגן הרגישה את מותו של האוברמיינד והבינה סוף סוף את תכלית יצירתה. שלטונה של מלכת הלהבים עמד להתחיל.

הסוף? אולי של המשחק הרגיל, אך זמן קצר לאחר מכן יצאה חבילת ההרחבה Brood War והמשיכה את הסיפור...

בחלק הבא: האם הפרוטוס יצליחו להשתקם?
 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:03 23.01.2009 | yuvganuv yuvganuv

    סוף סוף P:
    הפרק הבא על ה Brood War?

  2. 2

    14:39 23.01.2009 | artifakt- artifakt-

    מתי זה יוצא ??????

  3. 3

    18:14 24.01.2009 | adivel adivel

    ל1
    על השליש הראשון שלו.

  4. 4

    21:21 24.01.2009 | גג גג (אורח)

    רק תיקון קטן.
    האקסקיוטור (או איך שלא כתבת את זה) החדש שהחליף את טאסאד הוא לא ארטניס, אלא השחקן, כלומר- אין לו שם. ארטניס מופיע בכלל בהרחבה (BROOD WAR) כאחת הדמויות החדשות (בתפקיד פריאטור של שארית צבא הפרוטוס).

  5. 5

    23:38 24.01.2009 | adivel adivel

    ל4
    אני יודע, אבל ככה בליזארד החליטה לספר את הסיפור פה:
    http://www.starcraft2.com/features/storysofar.xml
    כשארטניס הוא האקסקיטור ושפניקס בכלל לא קיים.

  6. 6

       | פורסם ע"י