הרשמה

משחקים טניס ב- EA Sports Tennis

EA Sports Tennis - חווית טניס שלא הכרתם

כשה-Wii נחשפה לראשונה, אחד הרעיונות המובנים מאליהם שהועלו לניצולו של ה-Wiimote, שלט הקונסולה הרגיש לתנועה, היה משחק טניס. פשוט להניף את הידיים לצדדים, ולהרגיש שאנחנו על המגרש ממש, עם מחבט טניס אמיתי ביד.

עד כה יצאו מספר משחקי טניס לקונסולה, כמו Wii Sports, אשר בו הדמות רצה על המגרש באופן אוטומטי וכאן עיקר האכזבה ממנו, ו-Top Spin, שגם לא מימש את מלוא הפוטנציאל שקיים בשלט בסוג משחק זה.

ובכן, נדמה שכל זה הולך להשתנות. חברת EA מכירה בפוטנציאל של השלט ומבקשת לנצל אותו למשחק טניס עצבני במיוחד. בעבר כבר סיפרתי כאן על משחק טניס חדש שהיא מפתחת ל-Wii אשר ינצל את ה-Motion Plus, התוסף שיתחבר לשלט ויאפשר שליטת תנועה של 1:1 וחווית משחק שטרם ראינו. 

מראיון שנערך בימים האחרונים עם סטוארט לאנג, מנהל השיווק של EA בבריטניה ואירלנד, נראה ש-EA מצפה לגדולות מהמשחק החדש. "אנו במיוחד מתרגשים להביא את EA Sports Tennis  ל-Wii - יש כאן פוטנציאל ענק", אמר.

למעשה, EA מתכוונת להביא את הזיכיון החדש הזה קודם כל ל-Wii, ורק לאחר מכן יגיעו גרסאות לקונסולות האחרות. "אנו חותרים להרחיב את המותג EA Sports ולכבוש את אוהדי הספורט ברחבי העולם עם חוויה אינטרקטיבית חדשה ועשירה", אמר פיטר מור, מנכ"ל EA Sports. "זיכיון הטניס החדש שלנו, אשר מגיע תחילה ל-Wii, יציב את השחקנים במרכז האקשן ויספק את הבידור, ההתרגשות והדרמה של קרבות אגדיים עם אלופים אמיתיים". 

המשחק צפוי לצאת במהלך 2009.

מקורות: IGN ו-mcvuk

עוד בפורום נינטנדו:

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:49 23.01.2009 | אם אם (אורח)

    אם יהיה לזה רשת זה יהיה יפה...!
    נחמד כי מאוד התאכזבתי מטופ ספין

  2. 2

    12:49 19.06.2009 | ע ע (אורח)

    ע

  3. 3

    10:40 15.08.2009 | לאאאאאאאאאאאא לאאאאאאאאאאאא (אורח)

    לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא

  4. 4

       | פורסם ע"י