הרשמה

MadWorld - המשחק האלים ביותר?

המשחק האלים והמדמם ביותר יוצא בחודש הבא?

MadWorld: משחק הארדקור מדהים ואלים בטירוף ל-Wii

עוד כחודש יצא לשוק MadWorld, משחק אולטרה-אלים בגרפיקה ייחודית (שחור-לבן, ורק הדם אדום), לקונסולת ה-Wii. במשחק תגלמו בחור בשם ג'ק בעולם עתידני, אשר נזרק לשעשועון טלוויזיה קטלני בשם Death Watch (בסגנון הסרט "הנרדף" בכיכובו של ארנולד שוורצנגר), שבו שורד החזק ביותר. 

לא ברור עדיין למה הגיבור שלנו נקלע למצב הזה ומה בדיוק הרקע העלילתי, אך Platinum Games, חברת הפיתוח הכשרונית בטירוף (שבאמתחתה משחקי איכות מקוריים כמו Okami, Viewtiful Joe, God Hand) מבטיחה עלילה חזקה והרבה הפתעות.

סביבה קטלנית לרשותו של ג'ק

אם כן, ג'ק "ייזרק" לאזורים קטנים, אשר ייפתחו ויתרחבו ככל שיטבח את הבריונים שמשוטטים בהם (שוב, ממש כמו ב"נרדף"), כשלרשותו יהיו רק האגרופים, וכמובן, המסור החשמלי הנאמן אשר גם משמש לו כזרוע.

למרות שזה מפתה להשתמש במסור החשמלי כדי לחסל במהירות קבוצות שלמות של אוייבים, המשחק מתאפיין במערכת תגמול אשר תעודד אתכם לבחור בשיטה האטית והמזוכיסטית- חקירת הסביבה כדי לנצל אותה בדרכים קטלניות שונות. כך תרוויחו יותר ניקוד מאשר סתם ניסור חסר הבחנה באמצעות המסור- והניקוד, או הכסף, שתקבלו, הוא זה שיפתח לכם עוד ועוד אזורים.


ברוכים הבאים ל"Death Watch"!

למשל, השליכו את הביריונים לתוך פחי זבל, הטיחו אותם לתוך קירות דוקרניים, השליכו אותם לתוך מטחנות בשר ענקיות, גרדו את גופם באמצעות חיכוכם ברכבת שועטת, הטיחו אותם בעוצמה מספר פעמים בגונג (מעין תוף סיני) כך שהצליל שישמיע יגרום לכל הבריונים מסביב לסגור את אוזניהם, וכך יסיח את דעתם ויקנה לכם יתרון.

אפשר פשוט לזרוק מזוודה מלאה בכסף על אחד מהם- המזוודה תיפתח, הכסף יתפזר, וכך תוסח דעתם של החמדנים מסביב ואתם תוכלו לטפל בהם אחד-אחד. ניתן גם לשלב כמה שיטות פעולה ביחד: הטיחו ו"הלבישו" עליהם פחים או צמיגים אשר יכבלו את ידיהם, ואז עקרו שלט מהמקום ונעצו אותו בתוך ראשיהם של חסרי הישע. המשחק עמוס בנגיעות "עדינות" כאלה.

את כל המהלכים הקטלניים האלה תבצעו על ידי שילוב של לחיצות כפתורים ומחוות שלט ה- Wii. להתקפה רגילה, יש ללחוץ על כפתור A. אם תחזיקו אותו לחוץ, ג'ק ירים את יריבו ויהיה ניתן לזרוק אותו לתוך כל מטרה כואבת על ידי תנועה קלה עם ה-Wiimote, שלט הקונסולה הרגיש לתנועה. על ידי החזקה של כפתור B וניעור קל של השלט, ג'ק ישלוף את המסור החשמלי שלו אשר יכול לחצות ביריונים לשניים בהנפה אחת.


!Here's Johnny

משחקונים קטלניים

משחקי Wii רבים ידועים לשמצה במיני-גיימס העליזים שלהם, ואמנם גם MadWorld עמוס בכאלה, אך הם ידועים לשמצה במובן אחר- הם בשום פנים ואופן לא עליזים, אלא רצחניים ובוטים. למשל, "Death Press", משחקון אשר בו יש לזרוק לתוך בריכה ריקה את המספר הרב ביותר של יריבים בזמן נתון, כאשר מכונה עם דוקרנים יורדת ועולה תכופות, ומוחצת את האומללים שמתחתיה. ככל שהזמן יחלוף, אתם תראו את הבריכה הולכת ומתמלאת בדם.

משחקון אחר הוא "Man Darts", משחקון קליעה למטרה שבו ג'ק חמוש במחבט בייסבול ובאמצעותו הוא חובט בעוצמה בכמה שיותר ביריונים אשר משוגרים היישר לתוך לוח מטרה ענקי. ככל שההספק שלכם יהיה רב יותר, לוח המטרה יימרח ביותר דם, ואתם גם תיהנו מניקוד (כסף) רב יותר.

וכאילו המשחק לא מגניב ורצחני מספיק, את כל האקשן תלווה קריינות צבעונית ומלאה הומור שחור שתתאר את כל האקשן (זוכרים? מדובר בשעשועון טלוויזיה). קולותיהם של השדרנים מבוצעים על ידי השחקנים גרג פרופס ("של מי השורה הזו בכלל") וג'ון דימגיו (בנדר מ"פיוצ'רמה").

סגה, מפיצת המשחק, גם מבטיחה מעקב סטטיסטי מקיף במשחק שיאפשר לקבל הישגים רבים ושונים על ביצועים אלימים במיוחד.


אחד הטריילרים הראשונים, מציג לראשונה את רעיון הקריינות ברקע

רשמי משחקיות ראשונים נלהבים

לאחרונה הזמינה סגה נציגי מערכות שונות למשרדיה כדי להתנסות ב- MadWorld בפעם הראשונה, וזו הייתה הזדמנות לבדוק האם מאחורי הרעיון השאפתני שלו הוא מספק את הסחורה. מכיוון שלנו, בני תמותה רגילים, אין אפשרות להכנס לאירועים כאלו, אנחנו נאלץ להסתפק בציטוטים מרשמיהם של עמיתינו מקליפורניה:

מערכת IGN: "הוא בקלות המשחק הכי שאפתני שקיים בקונסולה של נינטנדו, הן מבחינה ויזואלית והן מבחינת הגיימפליי", והמשיכה: "MadWorld הוא אחד המשחקים הכי אלימים ברמה שערורייתית שאי פעם נוצרו. והוא יוצא ל-Wii. לכו תבינו".

מערכת Gamespot: "המשחק נראה נהדר בתנועה, ורץ חלק", נכתב. "הסאונד הוא מעל ומעבר כמעט כמו המראה הוויזואלי: הקריינות והקולות השונים שמלווים את האקשן נוצרו כדי לספק אווירה חותכת וסוריאליסטית אשר באמת עובדת. ייתכן שזהו המשחק בעל הסאונד הכי טוב ל-Wii ב-2009".

ולקינוח: "בהתבסס על מה שראינו ושיחקנו, ל-MadWorld יש הרבה מה להציע. המשחק נראה מרשים, ממזג טכנולוגיה איתנה עם סטייל נהדר, וזה מהנה לשחק בו. יכולנו להמשיך לשחק את 'Man Darts' ו-'Death Press' כל היום".

מערכת 1UP: "מעבר לאנימציה של ההרג, הגרפיקה הכי הרשימה אותי. כמובן, יש כמה משחקי Wii אשר נראים נהדר על הקונסולה, אך תמיד מנקרת בי המחשבה כיצד הם היו יכולים להיראות על קונסולת HD. סגנון הקומיקס ופלטת הצבעים של MadWorld שכולה רק שחור-לבן, פועלים כל כך חלק ששכחתי לגמרי ששיחקתי בקונסולה ה'חלשה' בדור הנוכחי".


ג'ק מכין קציצות

מערכת truegameheadz: "פעם, אולי פעמיים בשנה, מגיע משחק שהוא כל כך יצירתי, עם כל כך הרבה דמיון פורה, שהוא באמת נבדל מאחרים. המשחק אשר יקבע את הסטנדרט החדש הזה יהיה MadWorld של סגה". למעשה, "ל-MadWorld יש סיכויים טובים להיות מונצח בהיסטוריה. הנושא שלו, הסגנון האמנותי, ועצם העובדה שהוא בכלל קיים - קשה להאמין שדברים כאלו אפשריים בקונסולה הקז'ואלית של נינטנדו. שחקני הארדקור סוף סוף יכולים לצפות למשהו בקונסולה הזו, והוא מדהים. כאשר המשחק ישוחרר, יש סיכויים טובים שהוא ישנה את האופן שבו אנשים יביטו על ה-Wii, ואף על משחקי וידאו באופן כללי".

והם ממשיכים: "זה מצחיק, אחד הדברים שהכי משכו את תשומת לבי ותפסו אותי לא מוכן לגבי MadWorld לא היו העלילה, הדם או מהלכי ההרג המטורפים - רבים מהם ניתן למצוא גם במשחקים אחרים - אלא זו הייתה האנימציה שממש הדהימה אותי. התנועות של הדמויות חלקות והרגישו כאילו נלקחו מסרט אנימציה ברמה גבוהה. מג'ק, יריביו, ועד לסביבה, הכל זז בצורה חלקה מאוד, וזה מרגיש מדהים. האנימציה ב-MadWorld מתעלה בקלות על כל אנימציה שהייתה במשחק Wii כלשהו עד כה, והרגשתי מרותק יותר למשחק מאשר הרבה משחקי PS3 ו-Xbox 360 בהם שיחקתי".

ועוד: "פלטת הצבעים של MadWorld מוכיחה שלא צריך לרנדר 15 מיליון צבעים כדי ליצור חוויה מדהימה. MadWorld הולך להיות עקוב מדם, מבחיל, מדאיג, ובאותה מידה גם יפהפה, יצירתי ומרתק. זה קו אשר משחקים מעטים ניסו לחצות, ואלה שכן ניסו, לעתים רחוקות מאוד הצליחו להגיע לסופו. Platinum Games יצרו כאן משהו מיוחד באמת עם MadWorld".


סרטון לא מצונזר (יחסית)


פרסומת מגאזין פיקטיבית ל-MadWorld אשר
נעשתה במסגרת
תחרות בקהילות NeoGaf 

עוד בפורום נינטנדו:

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:12 06.02.2009 | ps3  fanboy ps3 fanboy (אורח)

    עלק המשחק הכי אלים בהיסטוריה..

    רונן כנראה לא יודע מזה משחקים אלימים.

  2. 2

    20:19 06.02.2009 | Tw‡sTeD Tw‡sTeD

    אוברייטד, נכתב ע"י פאנבוי ורואים את זה

  3. 3

    20:21 06.02.2009 | (אורח)

    המשחקים של POSTAL זה אלים,דם,הקאות,כריתת ראשים,שריפת אנשים.
    פה יש כולה דם...

  4. 4

    20:21 06.02.2009 | kedabra kedabra (אורח)

    המשחקים של POSTAL זה אלים,דם,הקאות,כריתת ראשים,שריפת אנשים.
    פה יש כולה דם...

  5. 5

    20:23 06.02.2009 | איתמר איתמר (אורח)

    זה כאילו הם בכלל לא מנסים להכחיש את זה שהם מנסים לשנות את התדמית של הווי..

  6. 6

    20:25 06.02.2009 | Nimiauredhel Nimiauredhel

    1, כנראה לא ראית את הקטע שהוא מנסר בנאדם מהמפשעה ומעלה
    אכן מראות קשים

  7. 7

    20:30 06.02.2009 | wokinstorm wokinstorm

    מה משחק הכי אלים בלי לעליב אבל באמת טיפשי להגיד את זה

  8. 8

    20:33 06.02.2009 | Death_119 Death_119

    מי זה לעזאזל Truegamegeadz? לכל מי שלא יודע, רונן בדרך כלל אוהב לגשת לפורומים של IGN ולקחת תגובות של גולשים שלצערם רכשו WII כדי לתאר את ההתרגשות של הקהילה סביב המשחקים הבולטים של הקונסולה. הפעם הוא בחר רק במערכת אתר שאיש לא מכיר בו הוא מצא את הציטוט הפאנבויי ביותר. כבר התקדמות. ומר 6, לנסר אנשים במפשעה ולמעלה אפשר למצוא בגירס 1 ו-2 אולי? רק עם גיימפליי, גראפיקה, סיפור וכל מה שאתה יכל לחשוב מתקדם וטוב בכמה רמות. המשחק לא כל כך אלים כמו שהוא כל כך שחור ולבן (אלוהים ישמור, אנחנו בשנת 2009 לא בשנת 1979) וכל כך מפגר לפחות בעשור מבחינה טכנולוגית ורעיונית. אבל את זה נשאיר לביקורות שיקבעו. למרות שלאחרונה החברה בפורום WII החליטו שגם הביקורות הן לא כל כך רלוונטיות כי לא יכל להיות שכל המשחקים של ה-WII מקבלים 6.

  9. 9

    20:53 06.02.2009 | shgadlic shgadlic

    לקרוא פה טוקבקים זו בדיחה אחת גדולה. האמא של הפנבויז קורא לרונן פנבוי, חחחח. זה פשוט קורע מצחוק.

  10. 10

    20:59 06.02.2009 | Joni-r Joni-r

    הוא אמר המשחק הכי אלים לWII לא המשחק הכי עלים,
    חוץ מזה נראה משחק מגניב ונראה אחד היותר שווים לוWII

  11. 11

    21:09 06.02.2009 | Nimiauredhel Nimiauredhel

    8 היקר:
    אמרתי שאין את זה במשחקים אחרים? הגבתי למס' 1. אני מסכים שמדוורלד לא יזכה בתואר המשחק האלים בהיסטוריה. היחוד שלו הוא בגישה הקומית לעניין.

    כל המשחקים של הווי מקבלים 6? לא, רק משחקי הג'נגה למיניהם שאהבת להראות לנו פעם. אני מכיר הרבה משחקי זבל בזכותך. גם ב-PS2 יש כאלו. ככה זה כשמוכרים.

    רונן פאנבוי באותה מידה שאתה עובד בסוני. :)

  12. 12

    21:46 06.02.2009 | Sheye Sheye

    יפה..
    אני אוהב משחקים כאלה
    אבל חבל שזה בשחור לבן זה מזה מכוער ככהה

  13. 13

    21:57 06.02.2009 | JinxTZ JinxTZ

    10-שים לב לפסיק הקטן שממנו אפשר להבין שהוא אומר ככה:
    1) המשחק הכי אלים בהיסטוריה.
    2) המשחק היה הוא לWII.

    11-וואי בסדר לא כל המשחקים הם ציונים 6 אבל רובם. בסדר יש לכם מעט משחקים טובים אבל לא משהו שלדעת רבים באמת שווה קניה.

    וגם נכון DEATH הוא אכן פאנבוי של סוני אבל רחוק מאוד מרונן... אני לא זוכר שאי פעם רונן אמר משהו שלילי על הWII ואיכשהו הוא תמיד מזכיר את הWII לא משנה איך.
    אז מזל טוב לWII שסוף סוף יצא לו משחק הארדקור אמיתי ושנראה דיי שובב ואלים.

    אגב POSTAL הוא באמת הכי אלים...אני זוכר איזושהי כתבה שציינה זאת וגם כמישהו ששיחק POSTAL...המשחק כל כך אלים מהסיבה הפשוטה שזה פשוט המשחק הכי לא מוסרי.
    ואתה NIMIAUREDHEL (איזה כינוי ארוך ומסורבל...) פשוט חניך פאנבוי מצטיין של רונן! קבל ח"ח ומדליה

  14. 14

    22:00 06.02.2009 | REVANS WRATH REVANS WRATH

    המישחק הכי עלים בהיסטוריה חחחחחחח

    BIOSHOCK ראית?

    GEARS OF WAR ראית?

    FALLOUT 3 ראית?

    הכתב הוא סתם עוד פאנבוי של נינטנדו

  15. 15

    22:04 06.02.2009 | חחחח חחחח (אורח)

    נשים רגע בצד שהמשחק נראה חרא,
    ואת זה ש-Wii היא קונסולה לילדים בגן,
    נסתכל על המשחק: נראה עלוב,
    נחבר הכל, מה קיבלנו?
    חרא של משחק!

  16. 16

    22:09 06.02.2009 | Death_119 Death_119

    מר 11, לפס2 לא היו שלושה משחקים ראויים בשלוש השנים הראשונות שלה. היא גם לא פיגרה טכנולוגית בדור שלם אחר התעשייה. הייתי מתבייש בכלל להשוות כל קונסולה ל-WII, ספריית המשחקים של ה-WII הוא תקדים שלא התרחש מעולם עד כה בעולם הגיימינג. מלבד ה-VirtualBoy ואולי סגה סידי.

  17. 17

    22:37 06.02.2009 | יונתן טפרברג יונתן טפרברג

    את התגובות פה אפשר בקלות להשוות למה שאנשים בחו"ל מגיבים על נושא "ישראל מגנה על עצמה".
    נו טוב.

    לי כבר נמאס לנסות לשכנע אנשים בטעותם. זה פשוט לדבר לקיר בטון מתוחזק ומשופצר.

    אבל אני חייב להסכים שזה ממש לא המשחק האלים ביותר בהסטוריה. Postal שם אותו בכיס, שלא לדבר על Postal 3 הקרב ובא.

  18. 18

    23:01 06.02.2009 | YVW YVW

    לי אישית זה נראה כמו: כולם אומרים שווי זה לילדים אז בואו נוציא משחק ואלים מאוד ונראה להם שזה לא ככה...
    לא נראה לי שבאמת קיימת במשחק הזה פנייה הארדקורץץ

  19. 19

    23:17 06.02.2009 | daniel926 daniel926

    ל-1 עם ליבעות למישהו לביצים עד שהוא עף 5 מטר לתוך פח זבל ואז המיכסה של הפח זבל נדפק עליו ומעיף אותו החוצה בידיוק בזווית מושלמת להוריד לא את הראש עם המשור אז אני לא יודע מה זה אלים....

    ניראה אחלה משחק רק חבל שלא ירשו לי לשחק בו ):

  20. 20

    23:19 06.02.2009 | גל גל (אורח)

    ניסיון עלוב של נינטנדו לשכנע את כולם שווי זה לא רק לילדים קטנים, אבל זה כן.
    עלק הכי אלים בהיסטוריה, בקושי יש דם תעשו לי טובה.
    להוציא שני משחקים להארדקור בשנה זה לא משנה שום דבר.

  21. 21

    23:43 06.02.2009 | Mur'gul Mur'gul

    לפני שבועיים יצא המשחק האלים בטירוף Afro Samurai.
    המשחק שמבוסס על סדרת המנגה, כולל סגנון מצוייר וצבעוני של אנימה, ומידי פעם משלב אפקטים בהילוך איטי שהופכים את המסך לשחור לבן (ואדום) בשביל הדם - מאד אלים ומרשים.
    המשחק אלים בטרוף, וכולל שיסוף של נינג'ות, חשפניות, וסתם יצורים מוזרים. בין היתר הוא מאפשר לבצע body part poker שבו תחתכו אנשים בהילוך איטי ותכוונו את החיתוך עם הסטיק האנלוגי כדי לייצר סדרות חיתוך של אויבים (למשל ראש-ראש-ראש-יד-יד זה פול האוס) שיתנו לכם בונוסים.
    המשחק גם כולל אלימות מילולית מצד סמואל פאקינג ג'קסון שמדובב את הדמות הראשית, ומוזיקת היפ הופ תואמת ומצויינת של RZA (שעשה גם את הסאונדטראק של קיל ביל).

    ובסופו של דבר, מדובר במשחק שזכה לממוצע ביקורות של 6-7. כי זה משחק hack'n'slash בנאלי ורפטיטיבי, עם מצלמה לא נוחה כל כך, קרבות בוס משעממים וכו'.
    רוב בעלי הPS3/X360 (שלהן יצא המשחק) אפילו לא פיתחו עבורו ציפיות בשמיים רק בגלל שהוא אלים בטרוף או עם סגנון ויזואלי יחודי - כי זה לא מה שעושה משחק לטוב בסופו של דבר. (חוץ מזה: שחור לבן במשחק? WTF?! הם לא יודעים שזה עושה כאב ראש נוראי בגלל שזה מפריע לאנשים להפריד את הדמויות מהרקע?)

    נראה לי שרק על הWII המבחר כל כך דל, שהאנשים המסכנים שקנו את הקונסולה ועכשיו אין להם במה לשחק בה מנסים לתלות תקווה בכל משחק איזוטרי שני שמגיע לקונסולה, על מנת שיציל אותם מהשיממון של 2009. נקווה שהמשחק הזה כן יעשה את העבודה בשבילם, אבל ההמלצה שלי היא פשוט להתקדם לקונסולות שיש עליהן גם מבחר משחקים ראוי.

  22. 22

    00:38 07.02.2009 | X X (אורח)

    המשחק הכי אלים??? >.>
    אולי הכי אלים לווי....בינתיים..
    בהחלט נראה משחק טוב המון שחור אדום ולבן משהו -.- חייב לנסות אותו שיצא

  23. 23

    00:59 07.02.2009 | Jacky Jacky (אורח)

    עם כל הכבוד לכמות המכירות של נינטנדו, אני בספק אם היא באמת "נואשת" לשנות את הדיעה של האנשים על הווי.
    חשבתם פעם שפשוט בתור קונסולה הם מנסים להגיע לכמה שיותר קהל יעד?

    אני מתנצל שאני מציין כאן את המובן מאליו, אבל זה באמת לא נראה כאילו כולם מבינים את זה כאן...

  24. 24

    01:18 07.02.2009 | SuBamBa SuBamBa

    הכי אלים?
    Postal? Manhunt? יש מספיק מסשחקים אלימים ברמות מטרידות בשוק...
    מה שכן, זה נראה משחק מלא אלימות גרפית כמו שצריך, ולשם שינוי לא משחק ילדותי ומפגר שיוצא כל שני וחמישי ל"קונסולת משחקים" הזו (בתקווה).

  25. 25

    01:22 07.02.2009 | myca myca

    ל 21 -
    "חוץ מזה: שחור לבן במשחק? WTF?! הם לא יודעים שזה עושה כאב ראש נוראי בגלל שזה מפריע לאנשים להפריד את הדמויות מהרקע?"

    תודה. כבר חשבתי שזאת בעיה אצלי. קבעתי תור לרופא ונראה לי שאני אבטל.

  26. 26

    01:23 07.02.2009 | Nimiauredhel Nimiauredhel

    16 היקר,
    נעזוב לרגע שמה שאמרת לגבי 'שלושה משחקים ראויים' זה חרטא - מדהימה אותי ההשקעה שלך בויכוח הזה. אל תקנה ווי.
    גולמר: גם אני לא התלהבתי ממדוורלד, ההבדל בינו לבין אפרו-סמוראי זה שהוא מקבל רשמים טובים בכל מקום.

    נזכרתי שאני לא מקבל על זה כסף. לילה טוב ;)

  27. 27

    09:13 07.02.2009 | dexer dexer

    שונא תרענון האוטמטי של vgames

  28. 28

    12:57 07.02.2009 | chiken chiken (אורח)

    (קודם כל אני חייב להגיד שאני לא פאנבוי, ויש לי xbox360 ואני משחק בה המון, קונסולה מצויינת) כולכם אנטי ווי. המשחק הזה הוא אלים, וממש לא ליילדים, ולווי יש גם משחקים טובים מאוד (mario)להארדקורים (כן מריו זה להארדקור) ויש לה עוד משחקים טובים מאוד. נכון שלא ברמה של 360 אבל זה לא סיבה לחשוב שאין משחקים טובים בכלל. ובקשר לשחור לבן, זה בחירה של האנשים, זה לא קשור לגראפיקה ישנה כי זה תלת מימדי.

  29. 29

    13:09 07.02.2009 | רונן יצחק רונן יצחק

    ל-13 (רועי): אני לא כתבתי שהוא הכי אלים אי פעם (את הכותרת בחר יובל, והוא שם בסופה סימן שאלה). למעשה, אני בכלל לא הבעתי דעה על המשחק, וכל הדעות בו הם של אתרים. IGN, למשל, כותבת שהוא אחד המשחקים הכי אלימים - לא הכי אלים (אבל בינינו, אני לא חושב שזה הנושא הכי חשוב כאן). הבנת הנקרא מעולם לא הייתה הצד החזק שלכם במטרה לעורר פרובוקציה ילדותית. אתם תמיד מתאמצים להוכיח שהווי היא ילדותית, אבל לא עושים מאמצים כדי להוכיח שאתם בוגרים. תתעלו על עצמכם, כמו מגיב 28.

    דבר נוסף: לא מעט ביקרתי את הווי ואת נינטנדו בחריפות (למשל, בכתבות המסכמות את 2008), וגם בפורום אני לא חוסך ביקורות כשצריך. למעשה, לעתים קרובות אני גם מפרגן לתכנים בקונסולות אחרות.

    בכל אופן, כפי שמיקי (26) אמר, המשחק מקבל רשמים מדהימים, ובהחלט יש למה לצפות לו. מה שעוד יותר מצמרר במשחק מבחינת האלימות שבו, הוא שיש לחפש דרכים יצירתיות כדי להרוג בו (אני לא יודע אם זה נעשה במשחקים קודמים). אבל שוב, זה לא הנושא הכי חשוב כאן, ואם הגיימפליי היה מקבל רשמים רעים, כל זה לא היה שווה.

    ל=25: זה היה החשש המוקדם של כולם, אבל ברשמים הפריכו גם את זה :-)

    רונן יצחק.

  30. 30

    13:20 07.02.2009 | SkatMan SkatMan

    יותר מmanhunt? קשה לי להאמין, לסגור חלונות על אנשים? עדיין יש לי סיוטים מזה.

  31. 31

    15:29 07.02.2009 | O.O O.O (אורח)

    מה פתאום?
    פוקימון הכי אלים -__-"

  32. 32

    15:40 07.02.2009 | JinxTZ JinxTZ

    רונן אני חייב להודות שאתה חיי בסרט מוזר שכל דבר לא חיובי על הWII האהובה שלך נחשב אצלך "פרובוקציה".
    אחרי שרשמת בפורום שלך על הWII מיוזיק שבגלל שהסאונד שלו לא לא טוב והגראפיקה לא טובה אז זה משטלב טוב ביחד (זה לא הציטוט המדוייק אבל זה העיקרון בלי שום סילופים) אז זאת פשוט הוחכה חותכת לפאהבויות שלך. בכל הכתבות שלך אתה תמיד חייב איכשהו לדחוף את הWII כמו קופאית בסופר שרוצה למכור לך ירקות בקופה.
    מעניין שדווקא ציינת את התגובה הבוגרת של מי שאמר שמאריו זה להארד קור...אנחנו אפילו לא דיברנו על זה ואיכשהו זה עדיין הגיע. בכל אופן אני מאוד מקווה שתהנו לשחק בזה, אני ושאר בעלי קונסולות הHD נתמקד במשחקים יותר מבטיחים ומעניינים מסתם אלימות מוגזמת בשחור לבן אדום.

  33. 33

    16:00 07.02.2009 | רונן יצחק רונן יצחק

    רועי, כשהגיעו הרשמים ואח"כ הביקורות, אני ביקרתי את נינטנדו בחריפות על ווי-מיוזיק. בניגוד אליכם שגם כשאפשר לומר מילה טובה, אתם פשוט לא מסוגלים.

    בכל אופן, טריילר חדש נוסף למשחק:

    http://www.gametrailers.com/player/45219.html

    סרטוני גיימפליי חדשים:

    http://www.gametrailers.com/player/45179.html
    http://www.gametrailers.com/player/45193.html

    פשוט וואו.

    מערכת IGN מבטיחה עדכונים על בסיס יומי למשחק החל מיום שלישי הבא, כולל רשמים חדשים וסרטוני גיימפליי רבים.

    רונן יצחק.

  34. 34

    16:02 07.02.2009 | ShafLe ShafLe

    אולי אלים, אבל לא יעקוף את manhunt.
    בחיים לא. אולי זה היה מצליח אם זה לא היה שחור לבן, אבל, =\

  35. 35

    16:32 07.02.2009 | רונן יצחק רונן יצחק

    ל-34: מבחינת אלימות, שניהם אלימים בצורה מזעזעת, אבל מבחינת איכות כללית, אין ספק שמד-וורלד ייהנה מהערכה רבה יותר:

    http://www.gamerankings.com/itemrankings/itemsearch.asp

    הקישור מפנה לממוצעים של משחקי Manhunt ב-Gamerankings.

    אגב, ברשמים שיבחו את מראהו של MadWorld במיוחד בפרט מראה השחור-לבן. כתבו שהוא מרהיב.

  36. 36

    17:26 07.02.2009 | NoNaMe2007 NoNaMe2007

    נראה מדהים!

  37. 37

    17:35 07.02.2009 | arbi arbi

    היה גם אונליין

  38. 38

    17:39 07.02.2009 | hrsisute hrsisute (אורח)

    לא מבינים תאנשים בפורום הזה הוא רשם
    MadWorld
    : משחק הארדקור מדהים ואלים בטירוף ל-Wii

    ומה לא בסדר במשפט ם-ם ובאמת המשחק נראה טוב ומיוחד וגם אולי יהיה רשת וזה יכול להיות נחמד אבל מה שכן זה שחור לבן ביגלל שהWII לא יצליח לסחוב משהו בגראפיקה מדהימה אז הם חשבו על פתרון ועשו את זה טוב מאוד לא יודע למה לכולם יש פה תגובות של אנשים שאוהבים רק תPS3 XBOX 360 שלהם
    לי יש X360 והייתי רוצה לנסות תמשחק הזה

  39. 39

    20:02 07.02.2009 | ~ערן ~ערן

    יופי של בקרוב!
    הכותרת היא מין הסתם כדי לסקרן ולמשוך צופים, ממש טיפשי להתלונן עליה כי המשחק מספיק אלים.
    קצת מאכזב שרוב התגובות מגיעות מכאלה שנראה שמיקרוסופט או סוני משלמות להם. מאיפה הדחף העצום לפסול כל מה שיוצא לווי?

  40. 40

    20:03 07.02.2009 | EverlastingFade EverlastingFade

    מציק לקרוא את הכתבות שלך רונן. כזה חוסר אובייקטיביות ותלישות מהמציאות לא ראיתי מאז הגיימקיוב.

  41. 41

    21:57 07.02.2009 | עלק הכי אלים עלק הכי אלים (אורח)

    רונן שיחקת פעם מורטל קומבט?

  42. 42

    22:49 07.02.2009 | רונן יצחק רונן יצחק

    ל-38 ו-39: אכן, יש בעיה של התגוננות כל פעם כשיש כתבה על הווי. וגם בעיה של אנשים לא יודעים לקרוא (שלא לדבר על לכתוב), ואנחנו לא היחידים ששמנו לכך כאן.

    האשימו אותי כאן שקבעתי שהוא הכי אלים, למרות שלא עשיתי את זה (כן, 41, שיחקתי במורטל קומבט, אבל גם לי יש שאלה: קראת את כל הכתבה?)

    טענו שזו כתבה פאנבואית, למרות שלא חוויתי דעה כלשהי בכתבה אלא הבאתי רשמים של אתרים כפי שהם באופן אובייקטיבי. למרות שאם הייתי חווה דעה, זו זכותי ככתב בעל דעה, ואני לא צריך להתנצל על כך בפניכם.

    מס' 8 גם קבע שאנו בפורום נינטנדו לא מסוגלים לקבל שמשחקים רבים לווי מקבלים שישיות, בעוד שאנחנו בפורום תמיד הודינו ששנת 2008 הייתה ירודה מאוד לקונסולה.

    הוא אפילו קבע, באותה הודעה, שבחרתי ברשמים של רק מערכת אחת, ואנונימית, למרות שזה שקר.

    וטוענים שאני רק מלקק לקונסולה, וזה עוד שקר ילדותי. לא מעט פעמים ביקרתי את נינטנדו ומשחקי הקונסולה כשהיה צריך, ואף החמאתי לקונסולות אחרות לעתים (הגיע הזמן שהפאנבואים לא יתיימרו לחלק תארים וציונים לאחרים)

    אז בטח שאחשוב שזו פרובוקציה ילדותית, ולא רצינות מצדכם. אבל אם אתם נהנים מזה, אז בבקשה, לי זה לא מפריע והתעלמתי רבות מהשטויות שלכם בעבר. אני רק תוהה, כמתבונן מהצד, למה אתם חושבים שזה מציג אתכם יותר טוב מאשר אמינותו של האחר שאותה אתם מנסים לערער.

    רונן יצחק.

  43. 43

    02:17 08.02.2009 | destiny destiny

    ze lo alim ve ze nira mishak magil |:

  44. 44

    06:51 08.02.2009 | DarkKnight DarkKnight

    למה מתלוננים על המשחק הזה כל כך? הוא דווקא נראה די טוב (במיוחד בסרטון עם הקריינים) גם אם יש כאן לפעמים כתבות פאנבואיות זאתי לא כל כך כי היא רק מציגה מה אתרים אחרים חודשבים ונותנת מידע על המשחק
    באמת אבל טיפה קשה לזהות איפה הדמות

  45. 45

    11:42 08.02.2009 | רונן יצחק רונן יצחק

    "To say that the action in MadWorld is "fun" would be an understatement"

    מתוך הרשמים החדשים של מערכת 'ג'ויסטיק'...

    http://www.joystiq.com/2009/02/07/nycc-09-madworld-hands-on-wii

    לא שיחקתי בכל משחק אלים שיצא, ולמרות שלא ציינתי זאת בכתבה, ייתכן ש-MadWorld אלים יותר מכל משחק אחר. אלימות בוטה זה לא רק מסור שמכוון לאזור המפשעות, אלא זה אופן ההתייחסות לאלימות.

    MadWorld מתייחס לאלימות כמשחק (בעולם של המשחק), מעודד לשחוט ביצירתיות, בוטה ומוחצנת מאוד, ורק הדם הוא אדום. יש יותר מזה כדי להדגיש את ההרג?

    סתם מחשבה שלי, ושוב, זה לא הגורם הכי חשוב בו, אבל אם כבר העלו זאת כאן.

  46. 46

    11:55 08.02.2009 | רונן יצחק רונן יצחק

    ובאותה ביקורת:

    The visuals are, simply put, stunning. The contrasting black and white world mixed in with splatters of red keep things very artistic. It also serves a practical purpose, seeing that these solid colors make MadWorld one of the most aesthetically-pleasing Wii titles to dates. The backgrounds, the character models and the action all look fluidly smooth and gorgeous no matter what you're doing

    עוד "פאנבוי" :-)

    סוף סוף, לאחר זמן רב, המשחק הזה נראה באופק.

  47. 47

    14:25 08.02.2009 | סע סע (אורח)

    לאדע. לדעתי לא משהו אלים... חוץ מזה זה שחור לבן גועל נפש :\

  48. 48

    17:54 08.02.2009 | Mur'gul Mur'gul

    @Nimiauredhel - גם Afro Samurai קיבל רשמים טובים מאד. רוב המשחקים מקבלים רשמים טובים מאד כי המפתחות מציגות לעיתונאים רק את החלקים שהן מעוניינות להציג להן.

    ההבדל היחיד הוא שלא היה אף פאנבוי של Afro Samurai שרץ כמו אידיוט אחרי כל תחיכת רשמים מאתרים אחרים להעלות כתבה שלמה בלי שהוא בכלל נגע במשחק, והמשיך לנסות בצורה פאתטית לצטט חתיכות קטנות של טקסט מעוד ועוד מקורות בתגובה לכתבה של עצמו.

    אתה יודע איפה לוקחים חתיכות טקסט קטנות ממקורות אחרים ומדביקים יחד בשביל לנסות וליצור תמונה חיובית של משחק מסוים? בבולשיט של אירועי יחסי ציבור של מפיצות משחקים, או על גב האריזה של המשחק. לא במערכת/מגזין שנותרה לו טיפת כבוד עצמי.

    ואגב, מגיב 16 לא צריך לקנות WII כי כבר יש לו WII. ההבדל היחיד הוא שיש לו גם קונסולות אחרות ולכן יש לו פרספקטיבה נורמלית על המשחקים שיצאו לה.

  49. 49

    18:15 08.02.2009 | Nimiauredhel Nimiauredhel

    גולמר, מה אני אגיד לך? זאת כתבת רשמים, אף אחד לא מכריח אותך להתעניין במשחק. כשהוא יצא נראה איזה ציונים יקבל.
    לבנתיים ההשקעה של רונן בכתבה מתקרבת להשקעה שלכם בתגובות נגדה. שזה די משעשע.

  50. 50

    18:32 08.02.2009 | Mur'gul Mur'gul

    נימי, זה מראה כנראה שרוב הקוראים פה לא אידיוטים ויאמינו לכל דבר שכתוב, לא? כשיש כתבה גרועה ולא ראויה - יגיבו על זה (חפש את הכתבת בקרוב על DOW2 שעלתה פה לא מזמן).
    כמוך, אני חושב שכדאי שנחכה שהמשחק יצא בשביל לראות איזה ציונים הוא יקבל. הרי כתבתי בעצמי שנקווה שהמשחק הזה כן יעשה את העבודה.

  51. 51

    19:41 08.02.2009 | Nimiauredhel Nimiauredhel

    גולמר, לא ברור לי מה לא ראוי בכתבה שמפרטת את מה שידוע על הגיימפליי עד כה ומצטטת רשמים מאתרים אחרים שכן זכו לשחק במשחק, בראשם Gamespot, 1UP, IGN.
    אין פה קביעת עובדות, רק תזכורת לכולם שיוצא משחק עוד חודש, שלא יפספסו את הביקורות.

  52. 52

    21:57 08.02.2009 | רונן יצחק רונן יצחק

    מיקי, אתה לא היחיד ששאל אותם כאן את אותה השאלה, כי טענותיהם באמת תמוהות. מכאן גולמר צודק שיש מגיבים שאינם אידיוטים - הם תמהו ושאלו אותם את אותה השאלה: "מה לעזאזל אתם רוצים?".

    לא עשיתי כאן דבר שבאתרים גדולים לא עושים, והטענות שלהם היו עמוסות שקרים, לכן ההסבר היחיד להתנהגותם, ואין הסבר אחר: הם נוטרים לי טינה על החלטתי להרחיק אותם מהקהילה, והתנהגותם הילדותית כאן רק מוצדיקה את החלטתי.

    אם יש להם אנרגיות מיותרות וזה עוזר להם להשתחרר, אז לבריאות. אני מפרגן.

  53. 53

    12:20 09.02.2009 | Mur'gul Mur'gul

    נימי, אולי פספסת את זה - אין טעם בכתבת רשמים כשלכתב עצמו אין באמת רשמים וכל מה שהוא עושה זה לצטט חלקי משפטים ממקורות אחרים ובלי שום התנסות אישית. כבר הסברתי לך שזה מה שעושים בכתבות יחסי ציבור, ולא בכתבות אמיתיות.
    האם יש צורך בכתבת בקרוב למשחק, אחרי שכבר יצאה לו בעבר כתבת בקרוב אחת (שבטח אפילו הכתב שכח ממנה):
    http://www.vgames.co.il/article/2620.html
    ואחרי שקיבלנו תזכורת גם על כל טריילר שיצא למשחק (וזה רק בעמוד הראשון של החיפוש באתר...):
    http://www.vgames.co.il/article/2921.html
    http://www.vgames.co.il/article/3784.html

    למה דווקא המשחק האיזוטרי הזה זוכה לכזה יחס ממערכת של אתר משחקים, ועוד בלי שום התנסות במשחק עצמו? זה לא נראה לך אבסורדי? אפילו משחקים כמו GTA4 או Smash Brothers לא זכו לכאלו אזכורים קבועים.

    כמו שזה נראה לי, הכתבות האלו באות לשרת כמה מטרות טיפשיות ולא יותר:
    1) האג'נדה הברורה של הגדלת מספר הכניסות לכל כתבה. זה באמצעות טריקים עלובים של כותרות בומבסטיות וflamebait שיצור ויכוח. שים לב:
    "המשחק האלים ביותר ?" - כותרת הכתבה
    "MadWorld- המשחק הייחודי, המטריד, והמדמם ביותר שיצא אי פעם ?" - כותרת ההפנייה מעמודי הפורומים
    "המשחק האלים והמדממם ביותר, יוצא בחודש הבא?" - כותרת ההפנייה מהעמוד הראשי של VGAMES.
    הכותרות (בדגש על השלישית, שבה משתמע שמדובר במשחק המדמם ביותר, והשאלה היא רק האם הוא יוצא בחודש הבא) מזמינות את כל התגובות האלו במטרה לעורר פרובוקציה - והם אכן עושות את העבודה. האשמה פה היא במערכת האתר ובבחירות של יובל העורך.

    2) האג'נדה הלא כל כך סמויה של ה"כתב", שממשיך בניסיונות פאתטים למכור את הWII לאנשים באתר כאילו הוא סוכנת מכירות של קירבי (השואב, לא המשחק). רמת הכתיבה ירודה, הטיעונים הזויים והתגובות שלו למגיבים (עם כל מיני כינויים בגוף שלישי "הם" או "להם" במקום להתייחס קונקרטית לתגובות) פשוט פאתטיות גם בשביל מנטליות ילד בן 5 (אפילו בתעמולות בחירות כבר ירדו מהקטע הזה).

    3) האג'נדה הקצת יותר סמויה של עורך האתר: Vgames מנסה לזנוח את היותו אתר ביקורות וחדשות משחקים, והופך בהדרגה לפורטל למשחקי דפדפן ושטויות דומות. אין טעם בכתיבה איכותית באתר כי לטענת יובל "אין לזה קהל" בישראל, ועדיף להתמקד במשחקונים ואת הכתיבה להשאיר לאנשים במערכת הקהילות.
    אבל איך נוכיח שלכתיבה איכותית אין קהל? ניפטר מהכותבים האיכותיים שלנו שעובדים בשביל תגמול, ונתחיל להביא בחינם זבל מהפורומים בתור כתבות. המגיבים יקראו את הזבל הזה, יריחו שמדובר בזבל - ויגיבו בהתאם. ואז יהיה אפשר להגיד ש"הנה, אין לכתבות שלנו קהל כי גם מי שנכנס אליהן רק מתלונן עליהן ונשבע לא לחזור ולקרוא שום דבר באתר שלנו".
    הבעיה היחידה היא שבמסגרת התהליך, "נשכחה" העובדה שקודם הטענה היתה "לכתיבה איכותית אין קהל" ולכתבות שמעלים היום אין שום קשר לאיכות (אולי קשר הפוך).

    אם לא הייתי יודע יותר טוב, הייתי בטוח שרונן הוא דמות הזויה ופיקטיבית שיובל המציא רק בשביל לדרדר את הכתיבה של האתר ולחסוך ממנו את כאב הראש הזה של ניהול מערכת חדשות.

  54. 54

    21:59 09.02.2009 | רונן יצחק רונן יצחק

    נהיית לי גם פראנואיד? 'נימי' הוא לא פסיכיאטר, אתה מפנה את התסכולים שלך לכתובת הלא נכונה.

    נער בן 15 שואל פעם אחר פעם מדוע התגובות לכתבות אינן ענייניות. נער בן 15 מבין מה שגבר בן 27 לא קולט.

  55. 55

    17:48 10.02.2009 | רונן יצחק רונן יצחק

    הכתבה על MadWorld, עכשיו גם בווי-נט -

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3669198,00.html

  56. 56

       | פורסם ע"י