הרשמה

אקטיוויז'ן: נפסיק לתמוך ב- PS3

מאיימת להפסיק לתמוך בפלייסטיישן 3 אם המחיר לא יירד בקרוב

מנכ"ל אחת המפיצות הגדולות בתעשיה מאיים להפסיק לתמוך ב-PS3 

מנכ"ל Activision-Blizzard בובי קוטיק, לא איש שניתן להתעלם ממנו בתעשיית המשחקים, מצטרף למועדון מבקרי סוני הפופולרי ולמקהלת המבקשים-דורשים קיצוץ במחיר ה-PS3. "הם חייבים להוריד את המחיר, בגלל שבלי זה ה-attach rate כנראה ירד, ואם נהיה ריאליסטיים, אולי ניאלץ להפסיק לתמוך בקונסולה... ב-2010-2011". ה-Attach rate, למי שלא מכיר את המושג, הוא מספר המשחקים הממוצע שנרכש לצד הקונסולה.

זו לא הסיבה היחידה לביקורת של קוטיק על סוני. לפי The Times, בו פורסם הריאיון, התמלוגים הגבוהים שגובה סוני מול בסיס המשתמשים הקטן מהמתחרים גרמו לכך שבשנה שעברה Activision-Blizzard שילמה לסוני 500 מיליון דולר בשביל רווח נטו של 125 מיליון בלבד.

 "אני מודאג בקשר לסוני", מצוטט המנכ"ל - "ה-PS3 מאבדת מומנטום וסוני לא הופכת את מלאכת הפיתוח לקונסולה לקלה יותר... יקר לפתח לה, וה-360 ו-Wii מוכרות טוב יותר. יחס ההכנסות להוצאות על ה-Xbox הוא טוב יותר מאשר על ה-Playstation".

בינתיים, כהערת שוליים, מאשרת Ubisoft שהפרק הבא בעלילות המרגל סאם פישר, Splinter Cell: Conviction, הוא "בלעדי מיקרוסופט אמיתי", הווה אומר לא יצא ל-PS3 בשום שלב, גם לא מאוחר יותר.

תגובת סוני לא איחרה לבוא, גם אם היא מעט חיוורת: "ל-Playstation יש מומנטום מצויין אחרי E3, ואנחנו רואים צמיחה עם יותר מ-350 כותרים בפיתוח לפלטפורמות השונות תחת המותג, כולל הרבה משחקים מעוררי ציפיה משותפי ההפצה שלנו. אנחנו נהנים מיחסי עבודה בריאים ומעריכים את שותפי התוכן שלנו ועובדים איתם בשיתוף פעולה הדוק כדי להביא ללקוח את החוויה הבידורית האיכותית ביותר".

הערת העורך- קשה להאמין שאקטיוויז'ן באמת הולכת להפסיק להוציא משחקים לפלייסטיישן 3. הרבה יותר סביר שמדובר במלחמת עצבים ובאיומים, במטרה לגרום לסוני להוריד את מחיר הפלייסטיישן 3 ו/או את גובה התמלוגים שהיא גובה מאקטיוויז'ן. אבל לכו תדעו, אולי הם באמת רציניים...

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:15 20.06.2009 | Raver Raver

    לכו על זה חח

  2. 2

    20:20 20.06.2009 | shay_cv shay_cv

    זאת לא הבעיה של סוני שחברות לא רוצות לפתח לקונסולה משחקים
    החברות הגדולות דרך אי פיתוח משחקים לסוני פוגעים רק בעצמם והם נכנעים לבנוניות של הבוקס.
    זה נראה ככה שהחברות כמו ubisoft משתמשות בדבר הזה כדי לנסות להוריד את המחיר הגבוה עבור המכשיר.
    אני חשוב שחברה שמגלגלת כמה מאות מיליונים בתקופה של שפע לא אכפת ממש השוק של המכשרים שעליה המשחק מופץ, תראו למשל את המחשב כדוגמא קלאסית ככל שעולה הפיראטיות עדיין מוצאים משחקים והחברות בעצם מפסידות כסף אז למה לא להוציא משחק לקונסולה שמוכרת טיפה מעט מהמתחרות ובלי אופציה של פירטיות לעומת הבוקס שלחצי מהמשתמשים יש פריצה ולא רוכשים משחקים זה לא פוגע? XO
    שימו לב...

    שבוע טוב!

  3. 3

    20:23 20.06.2009 | BoZoM BoZoM

    מגיעה להם. שיתחילו להוריד במחירים!

  4. 4

    20:24 20.06.2009 | HeavenTear HeavenTear

    בוקר טוב אקטיבישן בליזארד,בתור "נומרו אונו" כדאי שתידעו כבר שפס3 לא רווחי

  5. 5

    20:26 20.06.2009 | -=BulleT=- -=BulleT=-

    הוון טיר , גם ה XBOX 360 לא קונסולה מי יודע מה טובה . סוני לוקחת אותה בביצועים ובטכנולוגיה.

  6. 6

    20:31 20.06.2009 | FuckThis FuckThis (אורח)

    BozoM.מה זה מגיע להם? חח אתה חושב שהם משחקים בלהרוויח מהפס3 או לא?
    זה לא ממש מזיז להם,יש להם עוד דברים שהם מוכרים,הם לא תומכים רק בפס3.
    אז בוא נגיד ש'מגיע להם' לא שייך לכאן.

  7. 7

    20:31 20.06.2009 | IceTea IceTea

    כן, ורק בגלל שהוא מאיים שהוא לא יתמוך ב PS3 יורידו את המחירים. כן בטח.. שימשיך לדבר.

  8. 8

    20:47 20.06.2009 | ArchPsion ArchPsion

    ל-2
    אתה מדבר על להפסיד כסף? סבבה, נניח לשניה שאתה צודק וחברות המשחקים מפסידות כסף על המחשב האישי... מה שלגמרי לא נכון כמובן (הן מרוויחות פחות בגלל הפיראטיות, אבל בשום פנים ואופן לא מפסידות) אבל תקרא בבקשה שוב את הידיעה. סוני דרשה מהחברה 500 מיליון תמלוגים, וסך הכל החברה הרוויחה 125 מיליון נטו...
    תעשה חישוב לבד...
    אני אתן לך רמז, זה לא נראה טוב בכלל...

  9. 9

    21:25 20.06.2009 | ל-2 ול-8 ל-2 ול-8 (אורח)

    ל-2 ו-8,במילה אחת:חפרתם!!!

  10. 10

    21:40 20.06.2009 | אלי אלי (אורח)

    5- הכינוי שלך כבר מוכר פה מרוב שאתה פאנבוי של PS3

  11. 11

    21:47 20.06.2009 | NitrousSoup NitrousSoup

    אם חושבים על זה... פליסטיישן 3 היא הקונסולה הכי טובה... אבל מבחינת מחיר... זה פשוט לא שווה את זה... היא קונסולה לעשירים.
    למרות שיש לי אותה, אני קונה משחק פעם בשלושה חודשים.

  12. 12

    22:27 20.06.2009 | ואתם מאשימים את סוני?? ואתם מאשימים את סוני?? (אורח)

    דווקא, במקום להתלונן על מחיר הPS3 של סוני, אני הייתי מתלונן על הפשטות שבפריצת ה-XBOX360 והפיראטיות שבPC.

    פריצות ופיראטיות, יותר משהן מזיקות לחברות המשחקים, הן מועילות לחברות המייצרות את הקונסולות (מייקרוסופט) שנפרצות. הPS3 היה הצלחה הרבה יותר גדולה אם הXBOX 360 לא היה ניתן לפריצה. מאגר המשחקים של הPS3 לא נופל ביחס לזה של ה360 והיכולות והביצועים שלו, מכל בחינה, פשוט מתעלים על אלה של ה360.

    מיקרוסופט לא הייתה מצליחה כ"כ במחירות אם ה360 לא הייתה נפרצת. זה אינטרס של מיקרוסופט להצליח. בכל האמצעים.ובאמת, למה חברות המשחקים לא מאיימות על הPC בפיראטיות שלו, בלהפסיק לייצר משחקים לPC?

  13. 13

    23:21 20.06.2009 | R-DeifY R-DeifY (אורח)

    הם לא אמורים להוציא קונסולה שזולה יותר לפיתוח? (גירסת לייט או משו?)
    שיוציאו בשבילה, המחיר נמוך יותר, משחקים טובים יותר, יותר כסף לאקטיוויז'ן\בליזארד...

  14. 14

    01:43 21.06.2009 | -=BulleT=- -=BulleT=-

    במקום פאקינג להתלונן על מחיר שאגב הקונסולה שווה הרבה יותר מזה לדעתי , תחשבו על X360 ..
    מרוב אחוזי הפיראטיות שעוד יגיעו לא יירצו לייצר משחקים , בינתיים חברות המשחקים ירוויחו יותר מ PS3 מאשר X360 מכיוון שאין צ'יפ .
    בואו נסגור את זה ככה " X360" = מעפן.
    ול 10 : GTFO

  15. 15

    08:29 21.06.2009 | 1itay1 1itay1

    14- אתה טועה, בנתיים בפירטיות מביאה קונסולות לקנייה יותר מרובה למה? רוצים קונסולה ולא רוצים לקנות משחקים. מה עושים? פורצים ונהנים אבל עדיין הוא קנה קונסולה. הראש שלך אומר שעם הקונסולה נפרצה אז אין יותר זרימת כסף, אבל אתה טועה משום שרוב האנשים שיש להם 360 לא פרצו אותו.
    קהל הלקוחות של הPS3 לא כזה גדול לאומת הWii או ה360, למה?
    בגלל המחיר הגבוהה שדורשים בשביל לקנות את הקונסולה. רק למי שיש כסף לבזבז יקנה את הקונסולה.
    אז עכשיו מה? 360 = מעפן. טעות חמורה ה360 והPS3 לדעתי 2 קונסולות שונות. אני אוהב 360 משום משחקי הפעולה המצויינים
    אבל אני גם אוהב את הPS3 משום משחקי המרוצים הטובים, ככה שלכל קונסולה ההיתרון והחסרון שלה.
    הבעיה הגדולה של המחיר של הPS3 זה הbluray בגלל זה המחיר גבוהה. תחשבו עם יורידו את הכונן בלוריי מה מחיר הקונסולה הייתה? לא יותר מ1800 שקל -200 עד 300 דולר (לגירסה עם קצת זיכרון פנימי)

  16. 16

    09:30 21.06.2009 | BaTaN BaTaN

    אתם מודעים לעובדה שמשחקים מוכרים טוב יותר על ה-360 למרות כל מה שאתם אומרים על הפריצה?
    כאילו כמה טיפשים אתם יכולים להיות? :|
    זה כאילו לא קראתם את ההסבר שיובל בירב כתב על Attach Rate?

  17. 17

    09:32 21.06.2009 | R-DeifY R-DeifY (אורח)

    כן אבל להוריד את הבלו-ריי זה צעד קיצוני מידי X:
    חוצמזה אפילו אם יהיה צ'יפ לPS3 אז זה לא יעזור, אתה צריך בשביל לקנות כונן בלו-ריי למחשב (שעולה המון....) ולקנות דיסקים של בלו-ריי (שעולים, המון...)
    אז בעיקרון, הם צריכים לחשוב על משו ומהר, כי אם לא הסוני 3 ימות אם ימשיכו בקצב הזה....

  18. 18

    12:40 21.06.2009 | fers fers (אורח)

    אמן שזה יקרה המחירים בשמים

  19. 19

    13:03 21.06.2009 | [-דניאל-] [-דניאל-] (אורח)

    ל10
    PS3 לוקחת את הXBOX 360 בארבה

  20. 20

    13:09 21.06.2009 | daniel926 daniel926

    בו-יא!!!! בדיוק ככה!!!!

  21. 21

    13:52 21.06.2009 | nDrake nDrake

    אויי הלוואי שזה יקרה ...

  22. 22

    14:03 21.06.2009 | david221 david221 (אורח)

    אין על האקס בוקס הוא לוקח את הפלייסטיישן
    אני אומר את זה כי יש לחבר שלי PS3 וזה לא שווה למה?
    כי יש לו משחק 1 כולה GTA IV ועוד הוא משחק במישחקי דמו רק כדי שהיה לו הנעה מהPS3 אז תעשו לי טובה משחק שעולה כמו אופניים בישביל הPS3 לא שווה את זה .

  23. 23

    15:39 21.06.2009 | מישהו מישהו (אורח)

    סתם מכשיר עלוב שכל מה שהוא יכול לעשות זה להריץ דיסק מיסכן על מסך הטלוייזה בטוח לא שוהה 3000-4000 שקל

    (ולה אכפת לי כמה הוא "משוכלל" ו"נייד" מבחוץ ומבפנים הרעיון נישאר אותו רעיון: לגרום לאנשים להיות פריירים ולקנות מכשיר ב4000 שקל שלא עושה כמאת כלום)

    מחשב כבר שווה את זה יש לו הרבה הרבה יותר אפשריות הגרפיקה בו ניתענת יותר לשליטה (אתה יכול לסים כרטיס תותח שכופל את כוח המכשיר של סוני ולקוון את הגרפיקה איך שאתה רוצה לעומת מכשיר קטן ועלוב שכל מה שהוא יכול לעשות זה לתת לך לשנות רזולוצייה

  24. 24

    16:41 21.06.2009 | 24 24 (אורח)

    ל-3 אם הם מורידים גם שאימא שלך תוריד קצת במחיר זה קצת יקר לי מדיי

  25. 25

    16:46 21.06.2009 | oridion oridion

    22. ה Pד3 של החבר שלך לא טוב כי יש לו משחק 1?.. שיקנה עוד משחקים. בעלי הקונסולה מוכנים לשאת על עצמם את ההוצאה.

    לגבי הכתבה- הם אוהבים כסף, והמון. אני לא יודע אם זה אומר שהם יוותרו על ה PS3 שזה עוד הכנסות בשבילם או לא.

  26. 26

    16:54 21.06.2009 | frizenEX frizenEX

    23 כל כך לא פראייר שהוא גם לא משלם לבית הספר שלו....

  27. 27

    17:08 21.06.2009 | האקדמיה ללשון האקדמיה ללשון (אורח)

    לכבוד מר "מישהו" אשר הגיב בתגובה מספר 23 כאן:
    אנו מתכבדים להודיעך כי נבחרת מצטיין השנה בקטגוריית "המספר הרב ביותר של שגיאות כתיב בקטע טקסט קצר יחיד"
    בנוסף מחלקת הפיזיקה תיצור איתך קשר בהקדם כדי ללמוד איך הצלחת לדחוס יותר שגיאות כתיב מסך כל האותיות בטקסט.

  28. 28

    17:30 21.06.2009 | תומר תומר (אורח)

    אם יורידו את כונן ה- BLU RAY שבסוני 3 שבינו מי מישתמש בו אז מחיר פיתוח הקונסולוה ירד ומחיר הקונסולה ירדה וזהו (למה צריך את כונן הבלוריי הלא נחוץ הזה)
    פשוט!

  29. 29

    17:32 21.06.2009 | Hipno Hipno

    ברכה.

  30. 30

    18:20 21.06.2009 | אלדר אלדר (אורח)

    יופי תודה שנזכרו

  31. 31

    21:17 21.06.2009 | TheRealFakeDude TheRealFakeDude

    כמה פאנבויים יש פה
    23 אני אפילו לא יגיב לך כי אתה מטומטם ולא רק בגלל השגיאות כתיב
    הם לא יורידו את כונן הבלו ריי (שגם משמש לסרטים באיכות שנגן DVD לא יכול להראות) ואם יהיה סוג של םיראטיות ל ps3 זה יהיה פריצה כמו ל psp ולא צ'יפ כי זה עולה הרבה כסף לקנות דיסק ולצרוב עליו ל ps3
    15 תבדוק שוב כמה פעמים כי הps3 וה x360 הן לא קונסולות שונות כל כך
    ומספר 16 אתה מטומטם
    למה אתה שואל? כי הסיבה שה xbox360 מוכר יותר משחקים זה בגלל שיש יותר אנשים שיש להם xbox בלבד
    ולמה יש יותר אנשים עם xbox מאשר עם ps3 בגלל שיש ל xbox צ'יפ אז רוב האנשים קונים אותו ומשתמשים בצ'יפ למשחקים שאין להם מולטיפלייר אונליין ומשחקים שיש להם מולטי אונליין הם קונים כדי שיוכלו לשחק גם באונליין ובכל זאת לא לשלם על חלק מהמשחקים שלהם
    בדרך כזאת הפריצה גורמת לעלייה במכירות גם של המשחקים ל xbox ולא רק במכירה של הקונסולה וזה בכלל לא קשור לאיזה קונסולה מצליחה יותר ואיזה פחות
    מה שאני מראה פה זה עובדות שמבוססות על היגיון בריא שמוכיחות שכמעט ואין קשר בין מספר מכירות של המשחקים או של הקונסולה עצמה לבין איזה קונסולה טובה יותר לדעת הקונים

    ובקשר לכתבה
    הם באמת צריכים להוריד את מכיר הקונסולה אבל אין להם אפשרות כי זאת קונסולה יקרה לפתח וכבר גם ככה הם בקושי מרוויחים ממכירות הקונסולה עצמה (ולא המשחקים לקונסולה) אם בכלל
    ולזה שאמר שהם אמורים להוציא גרסאת לייט זה היה רק שמועה של פעם ואם היית רואה את ה E3 היית רואה שזה כל מה שזה
    שמועה!

  32. 32

    21:26 21.06.2009 | ווף ווף ווף ווף (אורח)

    אתם לא קוראים, אלוהים ישמור...
    תקשיבו רגע ותבינו על מה מדובר:
    אקטיביז'ן לא טוענת שה-PS3 נחותה מהאקס-בוקס. היא אפילו בעקיפין אומרת שה-PS3 הרבה יותר חזקה. אבל מבחינת אקטיביז'ן, הכוח הזה הוא חסרון: המבנה של ה-PS3, חומרה ותוכנה, ממש ממש קשה לשימוש. סוני בכוונה יצרו את זה ככה, ואפילו אמרו את זה. הם לא רצו שהפוטנציאל של ה-PS3 ינוצל מיד, כדי שהם יוכלו לשמור על הקונסולה הנוכחית יותר זמן. זה אומר שכדי לפתח משחקים על ה-PS3, ה-Wii, המחשב והאקס-בוקס, אקטיביז'ן צריכה להשקיעה המון כסף כדי להעביר משחקים בין הפלטפורמות, והרבה יותר מדי, מבחינתם, בשביל להעביר אותם ל-PS3 (שלא לשבר על זה שמחשב ואקס-בוקס יחסית קרובים, מה שמקל על כותבי התוכנה).
    בגלל זה, והעובדה שה-PS3 מוכרת הרבה פחות מה-Wii והאקס-בוקס גורמת לאקטיביז'ן להבין שהם משקיעים יותר כסף על ה-PS3 ומרוויחים פחות. מסקנה: לא כדאי לפתח ל-PS3. איך לשנות? אם סוני תוריד מחירים, יותר אנשים יקנו את הקונסולה, ויותר שווה לאקטיביז'ן להשקיע בה.
    אקטיביז'ן היא אפילו לא הראשונה שחושבת ככה: Valve לא מפתחת ל-PS3 כי היא יקרה מדי, והם אפילו דיברו על זה בבלוג של החברה.
    ואם סוני תוריד את נגן הבלו-ריי, היא גם מאבדת לקוחות פוטנציאליים רבים על זה שבלו-ריי מנגן סרטי HD (במדינות מתוקנות אנשים אשכרה קונים סרטים [שוק, הה?] ומי שרוצה לראות ב-HD צריך מנגן שמריץ HD), וגם כל משחק שייצא לא יעבוד על שום PS3 שיצאה לפני. זה פחות-או-יותר הדבר הכי מפגר שהיא יכולה לעשות...

  33. 33

    22:44 21.06.2009 | DolceDog DolceDog

    ל-10
    ואתה פאנבוי של XBOX360

  34. 34

    22:47 21.06.2009 | BlackxFreeze BlackxFreeze

    ל-31
    לא חמודי, אנחנו משחקים משחקים צרובים גם בLIVE בחופשיות.

  35. 35

    23:06 21.06.2009 | דגשג דגשג (אורח)

    גם אני הייתי מפסיק לתמוך

  36. 36

    23:29 21.06.2009 | lilbigboy120 lilbigboy120

    activion עכשיו השפילה את עצמה.
    בעןד כמה זמן הם יפטרו את משאמר על PS3
    והם יבכו לסוני

  37. 37

    00:33 22.06.2009 | TheRealFakeDude TheRealFakeDude

    ל 34
    טוב
    אין לי XBOX לחבר שלי יש וזה המצב לפי מה שאני יודע אבל שוב אין לי XBOX אז אם אתה אומר אני מבין שיש לך XBOX ואתה יודע משהו אחר
    בסדר גמור
    אבל אתה לא עוזר לעצמך להוכיח שום טענה
    אני ניסיתי להביא סיבה למכירות ואתה שולל אותה ובעצם אתה מביא אותנו למצב שהסיבה היחידה היא קמצנות טהורה נטו של ה X360 FANBOYS
    אני בטוח שזה לא ככה אבל אתה מוציא את עצמך ואת כולם קמצנים מניאקים
    ואתה אומר אנחנו מה שאומר שאתה בעצמך ואין לך שום דרך להכחיש קמצן מניאק שלא מוכן לבזבז קצת כסף פעם ב על משחק ב DVD שעולה הרבה פחות ממשחק ל PS3
    אז בפעם הבאה תחשוב טוב טוב על כל מילה שאתה מוציא מהפה שלא תצא טמבל
    ואל תדבר אליי בצורה מתנשא כזאת פעם הבאה עם כל הכבוד אני לפחות בן אדם חכם שמגיב על דיון בצורה מכובדת
    אתה יכול להגיד לי שאני טועה וזה בסדר גמור אבל אל תדבר ככה כי זה יכול להרגיז אנשים ובעתיד זה יכול להיות רציני יותר ככה שגם (אפילו עכשיו) זה גורם לך לצאת מטומטם ואולי אחר כך כשתדבר אל אחרים ככה זה עלול לעלות לך
    זאת רק עצה ממני אליך תעשה עם זה מה שבא לך

  38. 38

    00:48 22.06.2009 | TheRealFakeDude TheRealFakeDude

    35
    אף אחד לא צריך את הבעיה הפאנבויית שלך
    זה לא עוזר לך ולא מעניין אחרים בשיט באיזה דרכים מקורי לא מקורי אתה משתמש בשביל להגיד שאתה שונא את הסוני בגלל פרנציפ

  39. 39

    08:49 22.06.2009 | TayLong TayLong (אורח)

    פאק אקטיוויז'ן! שימשיכו לדבר.

  40. 40

    12:45 22.06.2009 | ps3 ps3 (אורח)

    איזה דפוק המנכל הטמבל שלהם גם אקסבוקס יקר מאוד ובאמריקה זה אותו מחיר ובארץ אקסבוקס elite יותר יקר מps3
    הוא טמבל

  41. 41

    15:50 22.06.2009 | TereXes TereXes

    מזל טוב , עכשיו גם ב-XBOX ולאט לאט המחשב יחזור.
    תודה.

  42. 42

    17:03 22.06.2009 | sagi2061 sagi2061

    האם אפשר לשחק במולטי של האקס בוקס 360 שיש בתוכו צ'יפ?

  43. 43

    18:50 22.06.2009 | damn damn (אורח)

    גוד איזה פאן בוי כולכם עם הסוני 3 במגניב שצריך בשבילו למשכן תבית זובי על PS3 תעשו אקסקלוסיבים לבוקס!!!
    מכפת לי שלPS3 לא ימאו משחקים כמו PROTYPE או COD יאללה זבבי

  44. 44

    00:29 23.06.2009 | TheRealFakeDude TheRealFakeDude

    43
    הגזמת
    בסדר אז ה PS3 עולה קצת יותר מה XBOX ביג דיל שווה את זה ואם אתה לא רואה את זה בעיה שלך בלבד אבל אם אין לך מה להגיד אז אל תגיד כלום

  45. 45

    03:10 23.06.2009 | EthanBarker EthanBarker (אורח)

    ווואו חחחח אל תעשו את זה אקטיוויז'ן חחחחח
    חרא של חברה , משחקים שמאחרים 5 שנים מאחור עם הגרפיקה המסריחהה זאת שלהם.

  46. 46

    12:24 23.06.2009 | חחחחחחחח חחחחחחחח (אורח)

    רווח של 500 מיליון שקל נטו זה לא כזה מעט הם לא ירצו לאבד את השוק של סוני

  47. 47

    13:37 23.06.2009 | TheRealFakeDude TheRealFakeDude

    46
    אני לא תומך באיום שלהם ממש לא אבל אתה לא הבנת כל כך
    כן בסוני הם מרוויחים 500 מיליון דולר (ולא שקל כמו שאמרת) אבל אם במקום להשקיע את אותו כסף שהם משקיעים בסוני הם היו משקיעים אותו בנוסף למה שהם כבר משקיעים ב MICROSOFT וב NINTENDO יש מצב שהם היו מרוויחים יותר ובגלל זה הם מאיימים לא להשקיע בסוני
    שוב
    אני לא תומך בזה אני נגד זה אבל אני רק מסביר לך למה הם התכוונו

  48. 48

    15:24 24.06.2009 | נו באמת נו באמת (אורח)

    כיום הקונסולה שמרוויחה הכי הרבה זה wii
    אחרי זה הps3
    אחרי זה xbox 360
    אחרי זה ps2
    ps3 זאת הקונסולה טובה מאוד אך בעקבות המחיר וזה שאין אפשרות של צרובים אנשים פחות קונים
    ה wii מצליח בעקבות המשחקיות הטובה והעובדה הפשוטה שזה פשוט כיף
    ה xbox פחות מצליח פשוט כי הוא הפחות איכותי וכיף

  49. 49

    15:26 24.06.2009 | נו באמת נו באמת (אורח)

    43 יא קמצן יא אוכל בתחת

  50. 50

    13:14 28.06.2009 | אני אני (אורח)

    אבל ספלינטר סל יצא למחשב האישי נכון?

  51. 51

    22:22 28.06.2009 | s0sem1 s0sem1

    ל-48, הPS3 ממוקמת מאחורי ה360, היא בכלל לא רווחית.

    ול-46: הם שילמו לסוני 500 מיליון דולר, והפסידו 375 מיליון דולר על ההשקעה. למרות זאת גם אם הם רק מנסים להפחיד את סוני, נראה לי שמנכ"ל סוני יפחד לוותר על כותרים כמו COD וGH, בין הכותרים המצליחים בעולם, ועוד לפני יציאתו של MW2, ולכן הם יצליחו להוריד את העלויות.

    ל-23: אני לא אגיד שום דבר על הדקדוק, בגלל שזה מובן וכל קוראי התגובות האינטילגנטים יבינו לבד.
    אתה פשוט מדבר על דברים שאתה לא מבין בגרוש. הPS3 לא עולה 3000-4000 שקל, איפה אתה חי? הכרטיס מסך של הPS3 אוכל את רוב הGFORCE או הדומים,זה שבחיים לא שיחקת בPS3 לא אומר שהגרפיקה שלה לא טובה. אתה פשוט לא מבין בזה, ואתה כותב תגובות טיפשיות.

    ול-14: לקהל אדיר של בעלי ה360 יש פריצה, ולPS3 אין בכלל פריצה, והמשחקים שלה עולים יותר ממשחקים של הקונסולות האחרות וגם המחשב. אז באמת נראה לך שהיא תרוויח יותר?

  52. 52

    20:01 29.06.2009 | MAXELL MAXELL

    ל 51 אתה לא הבנתה ! הם השקיעו 500 מליון דולר והניבו רווח של 650 מליון דולר . מכאן הרווח נטו : 650-500 = 150 מליון דולר בנטו !

    אתה הבנתה ? מה הבנתה ? לא הבנתה ...

    לי יש את שתי הקונסולות , תחלס חוץ מהכונן בלו ריי, אין כמעט שום הבדל בין המכשירים (ההבדלים בגראפיקה הם מינורים )והשלט של ה 360 נוח יותר (צריך להתרגל ) .

    היתרון של ה360 הוא בממשק הלייב שלו ! הרבה יותר נוח וזורם מ הPS3 .

  53. 53

    23:21 30.06.2009 | PS3 DRAGON PS3 PS3 DRAGON PS3

    סתמו תפה כבר עם ה ל 20 ו..
    די ימפגרים סוני יותר טובה מאקסבוקס רק שהיא עולה יותר ואנשים לא מוכנים לקנות בכזה מחיר משחקים יקרים..
    אבל אז מה למי שבאמת אוהב את זה ורוצה קונסולה איכותית וטובה סוני עדיפה מבין x360,wii והשאר.

    ואל תשכחו שמיקרוסופט ונינטנדו מפסידים ים כסף עם הצרובים האלה כי במקום לקנות משחק במחיר מלא
    אנשים קונים במאית כסף ממה שהם היו צריכים לשלם אז זה גם דוגמא ללמה סוני חושבת לפני שהיא מוציאה צרובים.

    קיצר סוני עדיפה על כולם ועזבו תמחיר!!!

  54. 54

    02:09 04.07.2009 | סוני 3 זבל סוני 3 זבל (אורח)

    ל 31 הטמבל ולכל המפגרים תבינו כבר ותפנימו ל XBOX 360 יש פריצה ולא צ'יפ .. צ'יפ זה בסוני 2 המעפו

  55. 55

       | פורסם ע"י