יצא המשחק הישראלי "פיצה מורגנה"
 
 
 

יצא המשחק הישראלי "פיצה מורגנה"

 
 

עד שיוצא כבר משחק מחשב ישראלי- הוא מתגלה כגרוע במיוחד

מי שעוקב אחרי אתר ויגיימס לאורך השנים יודע שאנחנו נוקטים בקו מפרגן ואוהד מאוד ליצירה ישראלית בתחום המשחקים, גם כאשר היא לא יכולה לעמוד בתחרות עם מה שנעשה בעולם. העקרון המנחה אותנו הוא שצריך לטפח את נבטי תעשיית המשחקים הישראלית הקטנה, אחרת לעולם לא יווצרו פה משחקים שנוכל להתגאות בהם.

אבל המשחק החדש של פיצה מורגנה, שיצא באופן רשמי בסופ"ש האחרון, הוא פשוט מתחת לכל ביקורת. אי אפשר להגיד את זה באופן יפה, אז פשוט נגיד את זה ישר: נראה שהמשחק נעשה כלאחר יד, ללא תשומת לב, ללא אהבה וללא כשרון. הגרפיקה מכוערת, האנימציה רובוטית, הדיבוב לא מרשים, הבדיחות די חבוטות, הבאגים קופצים לביקור ואפילו העלילה והחידות, שהם הלחם והחמאה של משחקי הרפתקה, לא משהו בכלל.

גם אם תצליחו לצלוח את הסגנון הגרפי החובבני, בתוך חמש דקות יהפוך קולה הצווחני של גיבורת המשחק לסיוט הכי גדול שלכם, ובוודאי תנסו לחמוק ממנו בכל דרך אפשרית. במשחק הנסיון שלנו הצלחנו להתחמק מהבאגים והצווחות במשך רבע שעה לערך, עד שנתקענו בשלב מסוים כי המשחק החליט להתעלם מאחד החפצים שעל המסך- וזהו, לך חפש מה לעשות.

והכי חמור- המשחק באנגלית. למה, לכל הרוחות והשדים? למשחק כזה, שמתבסס על הקומיקס "פיצה מורגנה" של אורי פינק, יש סיכוי רק בישראל ובעברית. מי בדיוק ישלם $9 על יצירה חובבנית שכזו? ולמה המחיר בשקלים הוא 50? לפי שער הדולר הנוכחי, $9 צריכים להיות 34 שקלים בלבד.

להורדת הדמו של פיצה מורגנה (85 מגה).


כן, ככה זה נראה וככה זה גם נשמע

משהו פה השתבש מאוד בדרך לפיצה

תראו, תעשיית המשחקים הישראלית הצעירה היא קטנה מאוד. כמו את רוב הפעילים בתחום, אני מכיר את עודד שרון, ראש חברת קורבומייט, באופן אישי. אם היה במשחק החדש שביב של משהו שהיה גורם לי להנאה, הייתי נותן לו לעבור, כי אני יודע עד כמה זה קשה ליצור משחק איכותי במשאבים המזעריים שיש בישראל. אבל אין.

החלק הכי מוזר בסיפור הוא שהדמו של "זבנג", המשחק השני של החברה, היה בחמש רמות יותר טוב- מבחינת העלילה, הגרפיקה, הסגנון- ובעיקר באהבה שניכר שהושקעה בו. לאן נעלמה כל האהבה הזו במעבר ל"פיצה מורגנה"?

זה כיף להעביר ביקורת קטלנית על משחק מסחרי שמגיע מחו"ל ומגובה במסע שיווק במיליוני דולרים. זה הרבה פחות כיף כשמדובר ביצירה עצמאית, ועוד מישראל. אבל במקרה הזה אין ברירה. פיצה מורגנה, בחלק שהספקנו לראות ממנו, הוא משחק שהיינו מוכנים לקבל כפרוייקט של חובבים, בחינם. לבקש עליו כסף זה, בפשטות, מביש.

- ראיון עם עודד שרון, מנכ"ל קורבומייט

 
פרסומת
 
  1. 1

    Time 16.08.2009 - 10:38 פורסם ע"י Author LExTER

    נו בטח שהוא יהיה כישלון,
    חושבים שמשחקי קומיקס ופלאש הם הצלחה..
    טפשים..

  2. 2

    Time 16.08.2009 - 10:47 פורסם ע"י Author * רועי

    נראה מכוער שחבל על הזמן

  3. 3

    Time 16.08.2009 - 11:01 פורסם ע"י Author * אסף

    ל1)

    למה פיפוש לא סידרה מצליחה לפי דעתי פיפוש 1 הוא המשחק הישראלי הטוב ביותר יותר טוב רייסינג אנגל!

  4. 4

    Time 16.08.2009 - 11:01 פורסם ע"י Author InFerN4L

    דווקא אני אהבתי את סדרת המשחקים של "פיפוש" וגם "אלימלך בתככי הרייטינג" משחקים מאוד מהנים ומאתגרים..

  5. 5

    Time 16.08.2009 - 11:03 פורסם ע"י Author [blackStar

    זה טוב שמפתחים משחקים בישראל אבל הבעיה שכולם גרועים.
    חוץ מריזינג איגל אין שום משחק עכשווי ברמה שמתרצת קניה שמפותח בישראל.
    שמתם לב שכל המשחקים שלנו (חוץ מריזינג איגל)הם משחקי הרפתקאות-פלטפורמה-קומיקס? גם המשחק הסודי שויגיימס דיווחו עליו לפני כמה זמן ולא נתנו כמעט פרטים (למרות שמהתמונה אפשר להבין הרבה) הוא בעצם משחק כזה.
    למה אין מישוה שמוכן לתמוך בחברה ולתת לה את המשאבים הראויים כדי לפתח משחק? (אהמ אהמ גאידמק...)

  6. 6

    Time 16.08.2009 - 11:15 פורסם ע"י Author bot1

    איזה גרוע...

  7. 7

    Time 16.08.2009 - 11:18 פורסם ע"י Author need 4 speed

    צריכים לפתח משחקים רציניים עם מנועים גרפים טובים הבעיה שאין אנשים שמוכנים להשקיע ומי שרוצה ללכת לעבוד בזה הוא ילך לעבוד בחול

  8. 8

    Time 16.08.2009 - 11:23 פורסם ע"י Author LExTER

    ל-3, פיפוש היה משחק תת-רמה בכל תחום, בגרפיקה, בהומור העלוב, לא לדבר על כך שפיתחו אותו בתוכנה שהיא כמו פוורפוינט (Director למי שלא מכיר), בקיצור, עלבון.

    Rising Eagle היה באמת המשחק הראשון שבאמת עשה צעד נכון, פיתחו משחק, לא חשוב איזה סוג, פעולה\מירוצים\אסטרטגיה, העיקר שיפתחו משהו שמתאים לסטנדרטים של היום, לא משחקי קווסט עלובים משנות ה-80...

    למה לעזעזל עושים פה רק משחקי קווסט עלובים? שיעשו משחקים על רמה כבר! נמאס מהשם הרע שהם עושים לנו! (RE - כל הכבוד על היוזמה! באמת משחק עם פוטנציאל! חבל שלא הצליח כל-כך בחו")

    עודד שרון\רנארד וכל יוצרי המשחקים הגרועים במדינה זו לא מבינים שאין להם מושג במשחקים, ושהם טועים טעות מרה שהם עושים משחקים עלובים כאלה, פשוט פתטי.

  9. 9

    Time 16.08.2009 - 11:24 פורסם ע"י Author swatman-ofer

    ישראלים לא מסוגלים ליצור יצירה למופתח כמו שאנחנו לא יכולים ליצור סרט.
    ואין מה לעשות תעשיית הגיימינג כאן היא של פלאש ומשחקי דפדפן מכיוון שאנחנו טובים ברעיונות אבל רעים מאוד בביצוע.
    דרך אגב יצירת משחק הרפתקאות נעשה בגלל שזו הדרך הקלה ביותר לייצר משחק, צריך רק גרפיקה ועלילה , הבעיה שעד שיוצרים משחק הרפתקאות (חוץ מפיפוש) האנשים שיוצרים את המשחק קשורים יותר לועלם הגיימנג מאשר לעולם הכתיבה והבימוי ויוצר משחק בינוני מינוס.

  10. 10

    Time 16.08.2009 - 11:58 פורסם ע"י Author menas

    קומיקס פלאש=כישלון.

  11. 11

    Time 16.08.2009 - 12:18 פורסם ע"י Author Console

    פיפוש היה באמת אחד המשחקים הכי טובים בישראל, אני לא מכיר עוד משחק שמשתווה אליו.
    צריך יוצרי משחקים בתלת מימד.

  12. 12

    Time 16.08.2009 - 12:45 פורסם ע"י Author TereXes

    אני אישית לא אוהב משחקי קומיקס , אבל זה לא אומר שאני אצא מטומטמ כמו 1 ואגיד שזה טיפשי,כל אחד והטעם שלו.

  13. 13

    Time 16.08.2009 - 12:48 פורסם ע"י Author * ????

    למה הישראלים יוצרים משחקי תלת מימד
    לא אדיף לאתחיל אם משחק דו מימדי שכדי שהוא יצא טוב צריך רק עלילה טובה ורק אחרי שמשחקים מהסוג הזה יצוא טובים אפשר לאבור לתלת מימד

  14. 14

    Time 16.08.2009 - 12:56 פורסם ע"י Author Console

    תראה, דו מימדי... צריך משהו נורא מקורי, משהו שכבר לא חשבו עליו הבעיה זה שמה כבר לא עשו?! צריך לקחת הרבה מוחות עם דמיון מפותח, להושיב אותם בחדר נעול חחח ועד שאין להם רעיון גאוני, לא פותחים.

  15. 15

    Time 16.08.2009 - 13:06 פורסם ע"י Author * תומר

    מסכן אורי פינק; הרסו לו את הקומיקס שאליו הוא עבד כל כך הרבה זמן.

  16. 16

    Time 16.08.2009 - 13:33 פורסם ע"י Author Xtory

    אני מחזק את 3,פיפוש 1997 הכי טוב בסידרה

  17. 17

    Time 16.08.2009 - 13:34 פורסם ע"י Author GDI

    ל9-
    אני לא מסכים איתך.ישראל מובילה בתחום ההיי טק,ואין זה אומר שאין לה מקום בתחום המשחקים.הבעיה שאין מספיק גופים רציניים שמנסים ליצור גישה של יצור מדיה כחול לבן ברמה.יש גופים כאלו,אך אין להם מספיק כח כדי לפעול בעצמם.חברות בעלות כישרון (החברה של רייסינג איגל עדיין קיימת?) צריכות לפנות לגופים שיסכימו לממן פרויקט כזה (סיסמאות ציוניות יכולות לעזור).יש כבר סרט מצוייר ברמה שעובדים עליו בארץ,אז אני מאמין שאם האנשים הנכונים יפנו לאדם הנכון,נוכל לראות משחק ישראלי ראשון שבאמת שווה לקנות אותו הוא יפורסם בחו"ל.

  18. 18

    Time 16.08.2009 - 13:47 פורסם ע"י Author * dfqwdf

    ראשוןןן!

  19. 19

    Time 16.08.2009 - 14:31 פורסם ע"י Author * יעל

    אני לא מבינה למה לקטול, המשחק ממש חמוד והוא בכלל לא נראה חובבני וחסר השקעה.
    כל הנימה של הכתבה הזאת היא מאוד קטנונית וזה מרגיש כאילו לכותב יש משהו אישי נגד עודד שרון. משפט כמו "אני מכיר את עודד שרון, ראש חברת קורבומייט, באופן אישי" מריח כמו דווקא.
    אם באמת היתה לויגיימס הערכה ליצירה ישראלית מקורית אז הם היו משתדלים לפחות לכתוב כתבה ביקורתית בנימה מעודדת ולא קוטלת כזו.

    אולי תנסו לשחק לפני שתשפטו לפי כתבה ארסית אחת?

  20. 20

    Time 16.08.2009 - 16:15 פורסם ע"י Author * huph

    19 לפי מה שכתבת את זו שמשוחדת לא הם

  21. 21

    Time 16.08.2009 - 16:26 פורסם ע"י Author LExTER

    20 - צודק.
    אני פגשתי את עודד שרון במציאות גם (וואו אפשר לחשוב איזה איש מפורסם), ואני חייב לציין שהבחור לא מבין מהחיים שלו במשחקים..

  22. 22

    Time 16.08.2009 - 16:34 פורסם ע"י Author ET2k

    לאנשים פה יש פתיל קצר. אני מודה שגם לי הטריילר עשה רצון לאכול פיצה ולא לשחק במשחק שיש בו פיצה... אבל הדמו של זבנג היה ממש חמוד והדמויות עוצבו בצורה טובה יחסית (למרות ששם לא היה קלווזאפים). לדעתי מה שקרה זה שזבנג היה הבחירה המועדפת על המפתחים, אבל המשווקים רצו את מורגנה קודם (כי הוא לא מכיל "בדיחות גסות").

    אז לכל המתלהמים פה, אני מציע לכם לנסות לפתח משחק ולהגיע לתוצאות יותר טובות.

  23. 23

    Time 16.08.2009 - 17:36 פורסם ע"י Author * uyjyu

    כולכם מטומטמים.
    למה ישראלים מפתחים רק בפלאש וכאלה???
    זה לא בגלל שנראה לנו שזה הכי מודרני.
    לא.
    זה בגלל שאין למפתחים תקציב, ובפלאש זה זול.
    אותו דבר בסרטים ישראליים.
    בחו"ל סרט עם תקציב של 50 מיליון דולר, זה סרט דל תקציב.
    בארץ סרט עם תקציב של 15 מיליון שקל, זה סרט עם תקציב גבוה.
    במשחקים זה אפילו יותר חזק.

  24. 24

    Time 16.08.2009 - 17:51 פורסם ע"י Author * שלומי

    מעניין מה התרוץ שלהם להפרשי המחיר הפעם לא ניתן להאשים את המיסים של קנייה מחו"ל

  25. 25

    Time 16.08.2009 - 18:53 פורסם ע"י Author * מושיקו

    מה שאני לא מבין זה איך אפשר להיכשל בגרפיקה כשאורי פינק נמנה עם הסגל...
    ואם אורי פינק לא נמנה עם הסגל...אז למה לעזזל הוא נתן אישור לזוועה כזאת לראות אור יום??

  26. 26

    Time 16.08.2009 - 20:00 פורסם ע"י Author swatman-ofer

    ל 17 כאחד שעובד בתעשיה הזו בארץ, אני אומר לך אנחנו הישראלים לא מסוגלים להשלים את הפרטים הקטנים, וזה ככה בכל מוצר שלנו עד שחברה אמירקאית או יפנית קונה את החברה שיצרה איזה מוצר גאוני.

    ברעיונות אנחנו גאונים בגלל זה יצאו כאן הרבה דברים .
    אבל בתיכנות משהו כמו משחק - שדרך אגב תיכנות משחק זה הדבר הכי קשה שיש לביצוע (כמתכנת אני אומר לך את זה) לפתור באג אחד לפעמים לוקח כמה ימים , והישראלי הממוצע לא מסוגל לעבוד על יותר פרוייקט או על אותו נושא בפרויקט בלי התקדמות יותר מיומיים בממוצע (ואת זה אני אומר לך כראש צוות ) ואני רואה איך גרפיקאים ומתכנתים רוצים לשבור את המחשב שהם נתקעים בבאג מעצבן.

    זה למה בחיים לא יהיה כאן תעשיה כמו שאתם מאמינים מה שכן תעשיית משחקי הסלולרי כאן צומחת.

  27. 27

    Time 16.08.2009 - 20:02 פורסם ע"י Author * מונטל

    הבעיה שכל אחד חושב שהוא מעצב. במקום לקחת מעצב שיעשה את העבודה שלו ויעצב את המשחק שיראה טוב ואת הממשק שיהיה הגיוני. מקמצים בכך.
    אני בטוח שלאורי פינק יש גם יד בכך. מאיירים הרבה פעמים חושבים שהם יכולים לעצב בעצמם.
    אנשים תתעוררו!!!
    אם אתם מתכנתים כמעט בטוח שאין לכם שום טעם ונגיעה בעיצוב.
    וגם הדבר לגבי מאיירים. איור ועיצוב אומנם תחומים משיקים אבל לא אותו הדבר.
    ורבים יותר המעצבים שהפכו להיות מאיירים מצליחים מלהיפך.

  28. 28

    Time 16.08.2009 - 20:02 פורסם ע"י Author יובל בירב

    ל- 19:
    שלום יעל,
    ברגע שיהיה לך נסיון של 10 שנים בסיקור משחקי מחשב, ורזומה של תמיכה ופירגון לכמעט כל משחק שיצא בישראל, תחזרי אלי ותעבירי ביקורת על מה שאני כותב.

    עד אז- בבקשה, בלי לפזר האשמות חסרות שחר כאילו יש לי משהו נגד עודד, זה לא מועיל. מה שאני לא מבין זה למה לא מתייעצים עם אנשים מהתחום לפני שמוציאים משחק כל כך לא קשור למציאות.

  29. 29

    Time 16.08.2009 - 20:19 פורסם ע"י Author Console

    יובל, מה זאת אומרת מהתחום? להתייעץ עם מי בדיוק?

  30. 30

    Time 16.08.2009 - 20:34 פורסם ע"י Author Mad Pitbull

    פשוט עצוב. מחזיר את התעשייה עשור אחורה...

  31. 31

    Time 16.08.2009 - 20:35 פורסם ע"י Author יובל בירב

    מה זאת אומרת? יש בישראל כמה וכמה אנשים עם נסיון בפיתוח ובניתוח של משחקי מחשב מכל מיני סוגים. כל אחד מהם היה מיד מסביר למפתחים שאין כאן משחק ראוי. למעשה, היה עדיף להתייעץ איתם עוד בשלבים מאוד התחלתיים של הפיתוח, כדי שיוכלו לעמוד על כך שצריך לוותר על התלת-ממד לגמרי כי אין בו שום שימוש בז'אנר הזה.

  32. 32

    Time 16.08.2009 - 20:40 פורסם ע"י Author * כג

    דווקא הדיבוב נשמע אחלה

  33. 33

    Time 16.08.2009 - 20:46 פורסם ע"י Author swatman-ofer

    האמת דווקא המשחק של זבנג היה נראה ממש מוצלח כמשחק הרפתקאות.

  34. 34

    Time 16.08.2009 - 21:52 פורסם ע"י Author i am ss

    מצטער אבל זה פשוט תת רמה, הייתי מעדיף לשחק הנסיף הפרסי, גרסת הדוס במשך 20 פעם מאשר לשמוע עוד דקה אחת את הקול המעצבן של הגיבורה...
    אין לי יותר מה להגיד יובל סיכם את הכל.

  35. 35

    Time 16.08.2009 - 21:52 פורסם ע"י Author * מה קרה?

    אמנם אני מסכים שהמחיר קצת גבוה
    אבל בכל זאת, אתם שוכחים את טווח הגילאים של המשחקים. אחותי הקטנה נהנתה מאד מהדמו. וזה שיובל כתב שהוא לא אוהב את המשחק, זכותו המלאה, וטוב שהוא שומר על אובייקטיביות! זה לא אומר שאם הוא כתב שזה רע כל העדר צריך לרוץ ולקטול אחריו.
    בנוסף תחשבו על העובדה שאין משקיעים בארץ למשחקים. זה הכל יוזמה אישית, זה חתיכת הפקה ויפה שיצא משהו. תנו צ'אנס, הראשון תמיד יוצא ROUGH. השני יצא יותר טוב. אבל אם לא באים מנקודת מבט של ילדה בת 10 מארה"ב, אין לכם מה לשפוט את המשחק מנקודת מבט של מתכנת מחשבים בן 30.. קצת פרופורציה.

  36. 36

    Time 16.08.2009 - 22:29 פורסם ע"י Author * אלעד

    יאללה להוריד!

  37. 37

    Time 16.08.2009 - 23:31 פורסם ע"י Author * איכס

    מזכיר לי איזה משחק מעפן מ1999

  38. 38

    Time 16.08.2009 - 23:36 פורסם ע"י Author * הרעיונאי

    יש לי רעיון... במקום שכל אחד יכתוב כאן איזה שטות כאילו הוא גאון הדור, בואו כולנו נאכל איזה קקטוס צבעוני.

  39. 39

    Time 17.08.2009 - 00:18 פורסם ע"י Author * אוהד

    משחק מצויין!

    מקורי חמוד....

    וגם פיצה:]!!!!

  40. 40

    Time 17.08.2009 - 00:59 פורסם ע"י Author * אסף

    ריסנג אנגל זה באמת משחק טוב ששם אותנו על המפה לכמה שבועות

    אבל שאני אומר פיפוש 1 אחד אני מדבר על שנות ה90 המשחק הזה היה מעולה לזמנו שתבינו הוא תורגם לאנגלית ונראה לי רוסית ברוסית אני לא בטוח שזה מדהים באותו הזמן פיפא לא היו כאלה טובים

  41. 41

    Time 17.08.2009 - 01:09 פורסם ע"י Author * DK1995

    ב-50 שקל אני יכול לקנות דבק ולהסניף אותו... אני בטוח אפיק יותר הנאה מכזה דבר

  42. 42

    Time 17.08.2009 - 05:44 פורסם ע"י Author * א

    זה לא פלש, זה מנוע דו מימדי של משחקי הרפתקאות. רדו מפלש כבר!

  43. 43

    Time 17.08.2009 - 05:48 פורסם ע"י Author * גיא

    חברה, הסאונד נעשה ע"י אנשים מקצועים מהוליווד. אם כבר יש על מה להתלונן זה שהכסף הלך לדברים לא הגיוניים כמו סאונד ולא גרפיקה. תכלס הסיפור יכול להיות מצחיק, הגרפיקה והאנימציה בקנטים והסאונד טוב ומאד.

  44. 44

    Time 17.08.2009 - 07:46 פורסם ע"י Author * יוני

    הנה עוד משחק שישראלי, אני, עבד עליו (אבל עם עוד 4 אמריקאיים). אפשר להוריד אותו מהאתר שלי:
    www.jonnylerner.com/?q=node/11
    זה משחק אסטרטגיה בזמן אמת, והגירסה שכרגע על האתר לא גמורה, אבל עד מחרתיים בצהריים (זמן החוף המזרחי של ארה"ב) תועלה הגירסה האחרונה של המשחק לאתר. אני בארה"ב כבר כמעט שנתיים, עובד על תואר בפיתוח משחקים, וזה המשחק שאני מגיש כפרוייקט גמר.
    אין בו הרבה תוכן, אבל המשחקיות כולה (כמעט) כבר שם.
    אני אשמח לענות על שאלות באימייל שלי שרשום באתר, אבל הנה הוא גם כאן: goal2004@gmail.com

  45. 45

    Time 17.08.2009 - 07:54 פורסם ע"י Author * דויד

    למה אתה גונב את ההצגה לפיצה, המשחק שלך לא נראנ יותר טוב. גם אתה רוצה עליהום ? פתח לך כתבה משלך במקום לשים פה לינקים!

  46. 46

    Time 17.08.2009 - 10:06 פורסם ע"י Author חולם בהקיץ

    מזעזע, יש לה טיקים של קול, פתאום שקט, פתאום צרחה, ובערך ב-3:25 היה להם קטע שהן דיברו ביחד, חבל על פינק

  47. 47

    Time 17.08.2009 - 10:27 פורסם ע"י Author * יוס

    אני לא מאמין שקניתי, איזה בזבוז כסף.

  48. 48

    Time 17.08.2009 - 11:26 פורסם ע"י Author shaby

    המשחק הזה דיי עלוב, הדו-שיחים כולם משעממים ככה?

  49. 49

    Time 17.08.2009 - 11:50 פורסם ע"י Author * יש לי מה להוסיף

    פה יש כתבה עם ביקורת בונה http://gamerpants.com/?p=173

  50. 50

    Time 17.08.2009 - 12:15 פורסם ע"י Author * גדי

    אה לפחות יש מישהו שכן יודע לתת ביקורת בונה ולא כמו כל הפוסטים שרוצים לעשות פה לינץ.

  51. 51

    Time 17.08.2009 - 12:34 פורסם ע"י Author * יש לי מה להוסיף 2

    אמן יהיה לכל הטוקבקיסטים קצת חיי חברה. ככה הם לא יצטרכו לכתוב שטויות כל היום בשביל יחס. ולא, פורומים ופייסבוק זה לא חיי חברה.

  52. 52

    Time 17.08.2009 - 12:47 פורסם ע"י Author * מלך הלינצ'ים

    רעיון מבריק: בואו נבצע לינץ' בכל קרן הון סיכון שמסרבת למפתח משחקים בארץ!

  53. 53

    Time 17.08.2009 - 13:17 פורסם ע"י Author * יש לי לינץ להוסיף3

    אפרופו קרן הון סיכון, אפשר להתחיל מהתוכנית הכרישים שלא רצו להשקיע מלכתחילה.

  54. 54

    Time 17.08.2009 - 14:09 פורסם ע"י Author * לא כרישים- סרדינים

    מה שהלך בתוכנית ההיא ממש לא ריאלי לחלוטין. ודרך אגב, המשחק לא הוצג להם שם. מה שהם ראו היה זבנג.

  55. 55

    Time 17.08.2009 - 14:57 פורסם ע"י Author * מישהו שמבין

    ל54:
    אם הם היו עושים את זבנג - היו כנראה תגובות בונות.
    המשחק אולי אפילו היה יכול להיות שווה את הכסף, כי מהדמו של זבנג אכן נהניתי, אבל מהמשחק הזה...מה שיובל אומר תקף בהחלט.
    פשוט זוועה.

  56. 56

    Time 17.08.2009 - 16:53 פורסם ע"י Author * מבין אמיתי

    ל55

    בתור מישהו שמבין אתה ממש לא מבין

  57. 57

    Time 17.08.2009 - 16:58 פורסם ע"י Author * מישהו שמבין יותר

    נראה לי שזבנג היה יוצא דומה לזה. זה לא שהם שונים ממש. זה אותם תלתיסטים ואנימטורים. הרי הרקעים הם בסגנון של אורי פינק וכנראה הוא גם צייר אותם.

  58. 58

    Time 17.08.2009 - 18:09 פורסם ע"י Author * הכי מבין

    אף אחד מכם לא מבין... חוץ מ56 שאמר בעיקרון ש55 לא מבין, שזה נכון.

  59. 59

    Time 17.08.2009 - 18:41 פורסם ע"י Author * אני דווקא מכיר מישהו שהולך לפתח משחק ממש טוב ורציני!

    שמעו המשחק הזה העלוב הזה שיצרו פה זה שיא הבושה לקהילת הגיימר הישראלי ובושה שהוציאו משחק שכזה!
    אבל אני ראיתי מישהו ממש רציני שמתחיל לפתח משחק רציני ראיתי אותו שהתחיל כבר,הוא גם יש לו דוגמאות קטנות מהפרוייקט:
    הנה:
    http://www.youtube.com/CodeVeroby
    והנה ההסבר על הפרוייקט:
    http://www.gametrailers.com/users/codeveroby/gamepad/
    כולל שמראים נשקים והכול הוא בן אדם סוס!
    לכן תדברו איתו תנו שם תגובות תנו הצעות,הוא גם כרגע מתחיל להקים צוות-גם של ממדלים והוא כבר קנה את המנוע הגרפי:
    Unity3D-עלה לו 1500$ ולא שקל!
    אני מקווה שהמשחק יצא הוא כבר התחיל אותו מאוד טוב עכשיו רק צריך לחכות.
    תדברו איתו ותפציצו בתגובות שם.
    וזה משחק לשחקן יחיד אז כדי לכם להסתכל הבן אדם סוס ואני מתכוון לתרום את חלקי ולעזור בבניית מודלים לאורך כל הדרך,
    אז גם אתם תעזרו ואז יהיה סיכוי למשחק מצליח בישראל.

  60. 60

    Time 17.08.2009 - 19:06 פורסם ע"י Author * לא מאמין

    הוא בן אדם סוס? קנטאור בשפה מיתולוגית? או שהוא בעצם סוס לכל דבר?...

  61. 61

    Time 17.08.2009 - 19:32 פורסם ע"י Author BHBCURD

    המשחק הכי טוב מבחינה משחקית וכיפית המשחק הכי טוב הוא
    אתה חושב שאתה חכם הוא יודע להתייחס לתאריכים שמות והוא הקדים את זמנו

  62. 62

    Time 17.08.2009 - 23:34 פורסם ע"י Author * ראראר

    על משחק כזה אני לא מבזבז שניית הורדה, או קילו בית מקום, אז לשלם 50 שקל?!
    אני מהמר על 3 קונים במקרה הטוב

  63. 63

    Time 18.08.2009 - 00:34 פורסם ע"י Author * ל41

    הרגת אותי חחחחחחחחחחחחחXD
    עשית לי תיום בנאדם!

  64. 64

    Time 18.08.2009 - 01:20 פורסם ע"י Author TeaserGun

    ל-8 אתה עלבון למדינה,
    כמה חסר חוש הומור אפשר להיות כדי לא להנות מפיפוש?
    פיפוש הוא הפנינה של הגיימינג הישראלי, מה זה משנה באיזו
    תוכנה עשו אותו?
    משחק ששווה זהב...

  65. 65

    Time 18.08.2009 - 01:38 פורסם ע"י Author * כלכלן

    חברה יש מע"מ , אתם לא יודעים לחשב.

  66. 66

    Time 18.08.2009 - 10:38 פורסם ע"י Author * MUZIMUZI

    ל-64
    אני זוכר שהייתי משחק בו כשהייתי בן 10 והוא היה ממש מצחיק
    לא מזמן כשניסיתי שוב כבר לא היה משהו (עכשיו אני כבר 18)
    אבל בכל מקרה מחזק תדברים שלך באמת משחק פנינה של הגיימינג הישראלי

  67. 67

    Time 19.08.2009 - 03:15 פורסם ע"י Author * גג

    יחסית לישראלי, נראה חמוד :S

  68. 68

    Time 19.08.2009 - 19:59 פורסם ע"י Author * לאא!!!

    היא נראית כמו בטטה!!!
    סתכלו! הראש שלה בצורת בטטה!
    אם התמונה של הפליי מעבירה בי סיוטים מה יהיה עם הדיבוב?!?
    או יותר גרוע, המשחק!!!
    וכל מי שאומר שפיפוש הוא משחק אידיוטי טועה בגדול. פיפוש ענק. ושמעתי שיש איזה פיפוש שתיים וחצי.
    אני פשוט מפחד לראות את הסרטון!!!

  69. 69

    Time 19.08.2009 - 20:07 פורסם ע"י Author * אויש...

    אזרתי אומץ וראיתי את הסרטון. לא רעיון טוב.
    הבעיה הכי גדולה שמה זה שלא נעזרו באורי פינק מספיק. אם היו נעזרים בו יותר המשחק היה פי אלף יותר טוב.

  70. 70

    Time 23.08.2009 - 14:05 פורסם ע"י Author nikko

    נראה לי שאפילו את זה אני לא יצליח לסיים,את אלימלך בתככי הרייטינג לא הצלחת לעבור.
    אבל אני רוצה לנסות את הדמו, מי יודע אולי הוא נחמד.

  71. 71

    Time 25.08.2009 - 14:49 פורסם ע"י Author * ori

    שיחקתי בדמו ו... חרא משחק משחק אחד הגרועים ששיחקתי

  72. 72

    Time 27.08.2009 - 21:44 פורסם ע"י Author maga03

    הישראלים עודים משחקים מעפנין כמו מלך הפאלפל מה זה המעפן הזה

  73. 73

    Time 03.09.2009 - 04:10 פורסם ע"י Author * זאב

    דוקא באתר מרכזי למשחקים מן הז'אנר הזה, adventuregamers, המסקר משחקים מן הסוג הזה, המשחק קיבל ציון גבוה יחסית, 3.5. ציון זהה למשחק
    Monkey Island.
    http://www.adventuregamers.com/article/id,1063/p,1

    מה גם ששיחקתי בדמו של פיצה מורגנה, והוא היה נחמד מאוד.

  74. 74

    Time 29.12.2009 - 14:29 פורסם ע"י Author * lio543

    גם כוכב ככול היה משחק טוב.

  75. 75

    Time   - 6:53 פורסם ע"י Author  

     

יש לך מה להוסיף?



תצוגה מקדימה (הסתרהצג)

פרסם תגובה טוען...