הרשמה

WoW: המגזין

משוגעים על WoW? עכשיו תוכלו גם לקרוא על המשחק במגזין מיוחד

בעידן שבו מגזיני משחקים מודפסים הולכים ונסגרים, ההוצאה לאור Future, שבאמתחתה כמה ממגזיני המשחקים המובילים בעולם, מחליטה לשחרר מגזין תלת-חודשי חדש בשיתוף פעולה עם בליזארד, שיתבסס על המשחק הכי רווחי בעולם- WoW (הכנסות של 1.2 מיליארד דולרים בשנה).

המגזין החדש, שייקרא באופן הגיוני World of Wacraft: The Magazine, יימכר דרך האתר הרשמי של WoW ויגיע בשפות אנגלית, צרפתית, ספרדית וגרמנית ארבע פעמים בשנה.

ניתן יהיה להזמין מנוי לשנה ב- $40 או 35 אירו (188 שקלים), בעוד מנוי לשנתיים יעלה $70 (באירופה: 61.25 אירו). הגליון הראשון, על 148 עמודיו, יסקר את יום ההולדת החמישי של המשחק וייצא כנראה לקראת סוף השנה.

בלי קשר, IGN מפרסמים כתבה ארוכה, כוללת סרטונים, על ההיסטוריה של סדרת Warcraft כולה. שווה מאוד קריאה לחובבי המשחק. GameTrailers, מצידם, גוללים בסרטון מיוחד את כל מה שהם מקווים שיהיה בחבילת ההרחבה החדשה למשחק.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:03 20.08.2009 | ori ori (אורח)

    ראשון ואני אישית לא מעריץ גדול של wow

  2. 2

    14:08 20.08.2009 | BHBCURD BHBCURD

    גם אני שני

  3. 3

    14:50 20.08.2009 | VortexTrickster VortexTrickster

    המשחק פשוט בושה לתעשייה

  4. 4

    15:03 20.08.2009 | יובל בירב יובל בירב

    ל- 3:
    באמת? ואיזה משחק בדיוק הוא "לא בושה לתעשיה" מבחינתך? זה מאוד מעניין אותי. אישית, אני לא יכול לחשוב על משחק טוב יותר מ- WoW בעשר השנים האחרונות, ומרבית מבקרי המשחקים בעולם מסכימים איתי.

  5. 5

    15:15 20.08.2009 | bot1 bot1

    ל-4- . call of duty

  6. 6

    15:25 20.08.2009 | לא משנה לא משנה (אורח)

    ל3 אתה בושה לאנושות

  7. 7

    15:49 20.08.2009 | Tal Barami Tal Barami

    WOW הוא פשוט המצאה גאונית. COD לא מתקרב לרמה שלו. סדרת COD היא פשוט בדיחה.
    אני שוקל ברצינות לקנות את המגזין הזה ולשלם 40 דולרים מכספי... האישי על כזה דבר.

  8. 8

    16:01 20.08.2009 | tpoo40 tpoo40

    ל-4

    wolfenstein 2

  9. 9

    18:08 20.08.2009 | InterAl InterAl

    יש כל כך הרבה משחקים שטובים יותר מ-WOW. לא בעשר שנים האחרונות, אפילו בשנתיים-שלוש האחרונות. קח את מריו גלקסי, הדוגמה הראשונה שקפצה לי לראש. אני אפילו לא הייתי מחשיב את WOW כמשחק ה-MMORPG הכי טוב של כל הזמנים, שזה בכל מקרה ז'אנר די נחות שמבוסס על התמכרות ולא על גיימפליי איכותי באמת.

  10. 10

    20:09 20.08.2009 | MUZIMUZI MUZIMUZI (אורח)

    האמת 9 יש משהו במה שאתה אומר אבל יש רגעים בחיים שפשוט בא לך לחרוש קצת וחוץ מזה בתור MMORPG אין לא קיים אחד יותר טוב מWOW זה בטוח, אבל אולי יהיה :)

  11. 11

    22:48 20.08.2009 | InterAl InterAl

    MUZIMUZI, אני מנחש שלא שיחקת ביותר מ-2 MMORPGS "אמיתיים" בחייך ברצינות. no offence, אבל מהבחינה הזאת נדמה לי שאתה דוגמה די מייצגת לקהל השחקנים של WoW.

  12. 12

    00:11 21.08.2009 | יובל בירב יובל בירב

    InterAl, שיחקתי במאריו גלקסי ולדעתי הוא די משעמם, ילדותי וסובל מכל המחלות הרגילות של משחקי נינטנדו. למשל, יש בו מעט מאוד סאונד, אין דיבוב, הגרפיקה מעט מעליבה, אין סרטוני קישור בעלי משקל, אין עומק, אין גיוון כל כך, והיישום של שלט זיהוי התנועה לטעמי מראה על חוסר דמיון.

  13. 13

    00:31 21.08.2009 | InterAl InterAl

    מצטער, אבל אני לחלוטין לא מסכים. לטעון כנגד המשחק שאין לו דיבוב ומעט מאוד סאונד וסרטוני קישור (?) זה ממש לחפש אותו בקטנות. הגרפיקה שלו היא הטובה ביותר מבין כל משחקי ה-wii שיצאו עד כה, וזה כמעט קונצנזוס. אין עומק? עומק זאת מילה כללית מדי. מריו, כמו רבים ממשחקי נינטנדו, הוא משחק גיימפליי טהור. הגיימפליי שלו, בתור פלטפורמר, הוא מהמשובחים ביותר שניתן למצוא בז'אנר. בנוגע לגיוון - אני דווקא חושב שהגיוון הוא המעלה העיקרית של המשחק. זה משחק כל כך מגוון ועשיר, יש בו עשרות גלקסיות וכמעט כל גלקסיה מרגישה מיוחדת ושונה מהאחרת. עיצוב השלבים חכם ומקורי עם לא מעט הומאז'ים למשחקים הקלאסיים, והמשחק באופן כללי הוא פשוט כיף טהור והנאה צרופה. אני ממש לא מחסידי נינטנדו, אבל אני בהחלט יכול לומר בפה מלא שזה אחד המשחקים הטובים ביותר ששיחקתי בחיי, והאמת (המצערת במקצת) היא ששיחקתי בלא מעט. לא בכדי המשחק הזה ממוקם כיום בראש טבלת המשחקים הטובים בכל הזמנים (לפי ציון ממוצע משוקלל) באתר gamerankings. כלומר מרבית מבקרי המשחקים בעולם מסכימים איתי :)

  14. 14

    00:44 21.08.2009 | יובל בירב יובל בירב

    אני מסכים איתך שהמשחק מקבל ציונים בשמים ונחשב למשחק מצויין, תופעה שקורית לא מעט עם משחקים של נינטנדו- שבאופן גורף, בעיקר משחקי מאריו, אני לא מצליח להתחבר אליהם.
    יכול להיות שזה פשוט לא הטעם שלי. או שאולי מי שקובע את הטון במתן ציונים הם כתבים אמריקאים שגדלו על משחקי נינטנדו הקלאסיים בילדותם והופכים לג'לי בכל פעם שהם רואים את מאריו.

    בכל אופן: אני עומד מאחורי הטענה שלי שערכי ההפקה של מאריו, כגון הגרפיקה, הסאונד, הדיבוב וכיו"ב, הם נמוכים עד כדי מעליבים. ממשחק מוביל של הדור הנוכחי אני מצפה להרבה יותר.

    גיוון- לא הרגשתי שהמשחק מגוון. עיצוב השלבים והעיצוב הגרפי טובים ומגוונים, אבל המשחק עצמו פשטני ומאוד חוזר על עצמו. גיימפליי טהור? סנייק זה גיימפליי טהור. טטריס זה גיימפליי טהור. למאריו גלקסי יש גלקסיה שלמה של סביבות ודברים לעשות, זה ממש לא "גיימפליי טהור".

    אם חייבים להשוות ל- WoW, אזי WoW הוא משחק שגם הוא, למשל, ללא דיבוב, והגרפיקה שלו היא לא מהמשובחות. מצד שני, זה משחק עם לפחות שבע-שמונה מערכות משחק נפרדות שמשתלבות זה בזה בצורה מעוררת-הערצה, וכל אחת מהן עמוקה, מעניינת ומגוונת בפני עצמה.

  15. 15

    00:51 21.08.2009 | thespeeder thespeeder

    קודם כל אי אפשר להשוות בין wow ל cod כי זה שתי סוגי משחק אחרים (אולי רק את הגראפיקה)ודבר שני אף פעם לא ראיתי את wow אז אני רק יודע שיש בו אורקים

  16. 16

    02:11 21.08.2009 | InterAl InterAl

    אני לא גדלתי על משחקי נינטנדו (הייתי ילד סגה :)) ואני אפילו לא מעריץ של מריו, אבל את גלקסי ספציפית אני מעריץ מאוד. בנוגע לגרפיקה של המשחק - שוב, אני באמת לא ראיתי משחק לווי שנראה טוב יותר מגלקסי, וזה די קונצנזוס. אני לא חושב שדיבוב הטקסט המועט והמגוחך של הכוכבים וחלק מהבוסים במשחק (ובפרט באוזר) היה תורם משהו למשחק. הסאונד אמנם בסיסי, אבל מספק לדעתי. אם כבר מדברים על ערכי הפקה, מה לגבי פס הקול המצוין של המשחק? אמנם לא אחיד באיכותו, אבל יש שם כמה טראקים פשוט נפלאים, שמתאימים בול לאווירה ה"אפית" של המשחק.

    אני הרגשתי שהמשחק מתחיל לחזור על עצמו רק אחרי שסיימתי את העלילה הראשית (כלומר אספתי 60 כוכבים), משימה שלוקחת כ-20 שעות משחק (שזה הרבה מעבר לאורך החיים הממוצע של משחק כיום). כלומר 20 שעות המשחק הראשונות היו מבחינתי מגוונות ומהנות בטירוף. אני לא אגזים כשאומר שבשעות המשחק הראשונות כמעט וירדו לי דמעות של אושר, ואני לגמרי רציני (וגם לא אחד שמתרגש בקלות). הרגשתי שזה המשחק הקרוב ביותר לשלמות שיצא לי לשחק מימי חיי.
    וכן, זה משחק של גיימפליי טהור. אני לא ממש מבין למה אתה מתכוון ב"גלקסיה שלמה של סביבות ודברים לעשות", שכן עולם המשחק אינו אחיד ורציף, אלא מחולק לשלבים קטנים ובדידים, כשכל אחד מהם הוא פשוט 100% גיימפליי. מנות גיימפליי קטנות ומרוכזות, כשכל מנה מרגישה אחרת, וכל אחת מהן היא פשוט כיף כיף כיף.

    כל "מערכות המשחק" של WOW מתנקזות, בסופו של יום, לטחינת מפלצות. בין אם זה griding טהור או טחינת אינסטנסים שוב ושוב. זה brainless gameplay, בלי תחכום ועם עומק מינימלי. יש גם PVP, אבל זה noobish PVP, עם מעט מאוד סקילז. משחק MMORPG טוב הוא משחק שצריך להיות פתוח הרבה יותר, כזה שנותן לך לשחק את המשחק בדרך שלך. כזה שנותן לך להשפיע על עולם המשחק. כזה שלקהילה שלו יש משמעות אמיתית, ושהיא חלק בלתי נפרד מהגיימפליי עצמו. ב-WOW אין את זה. הוא MMORPG בערך כמו שדיאבלו הוא משחק תפקידים.

  17. 17

    02:41 21.08.2009 | נכון נכון (אורח)

    זה כל כך נכון שהמשחק מבוסס על התמכרות.
    תגידו למה אני צריך לשלם על משחק כל כך הרבה כסף לחודש שבאותו כסף אני יכול לקנות כל חודש משחק חדש.

  18. 18

    03:21 21.08.2009 | InterAl InterAl

    ^ כדי שתוכל לספק את יצר ההתמכרות, כמובן. אתה לא "צריך" ולא חייב שום דבר לאף אחד, תעשה מה שטוב לך. ב-20$ החודשיים אתה לא יכול לקנות משחק עכשווי חדש, אבל גם 4 מנות שווארמה מהוות לדעתי תמורה טובה יותר לכסף.

  19. 19

    03:24 21.08.2009 | ... ... (אורח)

    מה כל כך גאוני בWOW? מה?
    אין שום דבר שאני יכול להגיד שWOW חדשני בו, בסך הכל יש בו המון דברים, שמאוזנים מהרבה בחינות, ולכן הוא נקרא עולם, אבל זהו.
    אני לא מצליח להבין מה גורם לאנשים לבזבז כל כך הרבה זמן בהקלקה על מפלצות, אני מוצא את זה קצת יותר מעניין מללחוץ על תיקיה בווינדוס, ללחוץ על "הקודם" וחוזר חלילה...

  20. 20

    10:19 21.08.2009 | יובל בירב יובל בירב

    WoW זה טחינת מפלצות ו- Grinding אינסופי? אפילו כשאני שיחקתי ב- WoW, שזה היה עוד לפני חבילות ההרחבה שהוסיפו המון End-Game למשחק, זה היה ככה רק אחרי שהגעת לרמה המקסימלית של 60 (דאז).
    מה עם מאות השעות שקודמות לזה? והיופ, ככל שאני יודע, יש הרבה יותר אפשרויות PvP מכל מיני סוגים, כולל PvP תחרותי באיכות גבוהה, גרסאות של 10 ו- 25 אנשים של ריידים, ואפשרויות נוספות.

    להגיד ש- WoW מתנקז לטחינת מפלצות זה כמו להגיד שמאריו גלקסי מתנקז לקפיצות.

  21. 21

    19:41 21.08.2009 | MUZIMUZI MUZIMUZI (אורח)

    ל-9 תן לי דוגמא רק אחת של MMORPG שנחשב יותר טוב מWOW? אם תמצא לי כזה דבר אני מוריד ת'כובע.
    והאמת אני כבר לא כ"כ משחק בWOW כמו פעם, אחריי 4 שנים זה כבר נמאס קצת כן אבל להגיד שזה לא משחק טוב...אז מה כן משחק טוב מריו חחח?
    אבל סבבה אני מקבל את זה שאולי עדיף לשחקן קאזואליסטי יותר שיש לו פחות זמן ליקנות משחק פעם בחודש חודשיים במקום לשלם על WOW.. זה לא נגמר רק ב האם WOW הוא טוב או לא צריך להסתכל גם על אותה תקופה : אם יש לך זמן לשחק או לא...

  22. 22

    15:01 03.09.2009 | משה משה (אורח)

    לinter (תגובה 16), אם הPVP של וואו הוא באמת שטוח ורדוד כמו שאתה חושב, אז לך תשחק ונראה לאן תגיע. אתה בכלל יודע מה זה ארנה? כי אני מאמין שלא. הרבה שחקנים באים ומזיינים את המוח כמה שהPVP קל ופשוט ועובדה שהם לא מצליחים להגיע לשום הישגים לתמוך בקשקושים שלהם.

    תגיד מה שתגיד על וואו, הוא המשחק הMMO היחידי התחרותי כרגע שנכנס לטורנירי הגיימינג הגדולים בנוסף לתחרויות שמאורגנות ע"י בליזארד וגופים אחרים. שום משחק MMO אחר מעולם לא התקרב להישג זה וגם לא קרוב בכלל כיום.

    אתה לא יכול להגיד שמשחק שיש לו בסיס שחקנים של מעל 13 מיליון שחקנים הוא משחק רע, אתה פשוט לא יכול. אולי אתה לא אוהב את הדרך של המשחק, אבל עובדתית המון אנשים אוהבים ומרוצים. לידיעתך לקהילה כן יש משמעות והשפעה, אם זה היה בפתיחת השערים של AQ לפני ההרחבה הראשונה או בemblm vendor שהיה ב BC וכו'. יש לך אפשרויות בחירה, אתה לא מחוייב לעשות שום דבר. אם אתה נהנה לעשות PVE אתה יכול לעשות ריידים ומבוכים ואם אתה נהנה לעשות PVP יש לך BGs וארנה. נכון, זה חוזר על עצמו, כמו כל דבר אחר בעולם, אבל זה חוזר על עצמו בצורה מעולה.

    מעבר לתוכן (שאפילו שהוא חוזר על עצמו, כמו בכל משחק אחר, הוא עדיין ב10 רמות מעל) יש לך את הקהילה העצומה של המשחק ובכלל העובדה שאתה עושה ריידים עם 24 איש נוספים היא חוויה בפני עצמה.

    אני יכול להמשיך ולהמשיך, אבל אני לא, פשוט אין טעם. אם באמת היה משחק יותר טוב תאמין לי שהמון שחקנים כבר היו עוברים אליו כי וואו נמאס להם, הבעיה היא שאין שום משחק אחר שמתקרב לרמה שלו.

  23. 23

       | פורסם ע"י