הרשמה

Gaikai- הבטא תתחיל באירופה

המתחרה של OnLive תתחיל בקרוב בבדיקות בטא באירופה דווקא

התחום החדש של הזרמת משחקים מרחוק מתחמם. ב- HOT כבר יש אלפי נסיינים לשירות הוט משחקים החדש שמאפשר להם לשחק ב- LEGO Star Wars או טוני הוק 4 ישירות על הטלוויזיה דרך הממיר; שירות OnLive, שמבטיח לנו לשחק במשחקים הכי הכי כבדים כגון Crysis על מחשבים חלשים וישנים, כבר החל את בדיקות הבטא בארה"ב; וסלקום החלה לשווק לאחרונה את Hoot, שירות שמאפשר לכם לגשת מהטלפון הסלולרי שלכם למשחקים שיש לכם על המחשב בבית.

למי שעדיין לא שמע, בכל המקרים מדובר על משחקים שרצים על שרת מרוחק ומוזרמים למחשב, לטלפון או לטלוויזיה שלכם. כשאתם לוחצים על מקש או מזיזים את הג'ויסטיק, ההוראה נשלחת לשרת והוא מחשב את התמונה החדשה במשחק ושולח אותה אליכם, עשרות פעמים בשניה.

חברה מבטיחה נוספת שעושה את צעדיה בתחום היא Gaikai של יוצר המשחקים דיוויד פרי (MDK, Earthworm Jim, Sacrifice ועוד). היתרון של Gaikai הוא שהשירות שלה עובד ישירות בדפדפן, דרך פלאש, ושבגלל שהיא לא מבטיחה איכות בשמיים כמו OnLive אלא רק איכות סבירה,יש לה סיכוי טוב יותר לספק את הסחורה.

היום, שבוע אחרי שב- OnLive הודיעו על פתיחת הבטא, ב- Gaikai מכריזים שהבטא שלהם תפתח בקרוב מאוד באירופה. למה דווקא אירופה ראשונה? "כי שלושת מייסדי החברה הם אירופאים", אומרת ההודעה הרשמית, "וכי התגובות באירופה היו חיוביות מאוד".

לאחרונה הוצג השירות בפני אנשי IGN בגרמניה (ראו בסרטון לעיל), כשהוא מחובר לשרת באמסטרדם- מרחק של כ- 450 ק"מ, שהוא יותר מהמרחק הרצוי בזמן השקת השירות. לדברי הכתב, גם ככה הלאג היה בקושי מורגש.

חשוב לומר ש- Gaikai ושירותים דומים, אם הם אכן יספקו את מה שהם מבטיחים, עשויים לעשות רעידת אדמה אמיתית בתעשיית המשחקים. הם ייאפשרו למאות מיליוני חובבי משחקים ברחבי העולם לשחק במשחקים הכי חדשים, הכי מגניבים והכי טובים בלי צורך בקונסולה או במחשב חדש וחזק. בהנחה שהעלויות יהיו הגיוניות- השמים הם הגבול.

בשעה זה לא ברור אם הבטא רלוונטית גם לישראל- וסביר להניח שלא, לפחות לא בזמן הקרוב. עדיין, אתם יכולים להרשם לבטא באתר הרשמי של Gaikai, ואולי תופתעו לטובה.

- סרטון: המתחרה של OnLive

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:37 10.09.2009 | danik107 danik107

    bhrtv bhrtv////

  2. 2

    13:55 10.09.2009 | איתמר איתמר (אורח)

    tbh tuvc kf,uc ffv

  3. 3

    18:41 10.09.2009 | Logih Logih (אורח)

    אללה מגניב מת לקנות ת'חרא הזה =]

  4. 4

    19:51 10.09.2009 | navekeinan navekeinan

    תהיה תחרות צמודה זה בטוח

  5. 5

       | פורסם ע"י