הרשמה

מיוחד: המשחקים של סוף השנה

עשרה משחקים שאנחנו עדיין מחכים להם

כל כך הרבה משחקים נדחו לשנה הבאה- אבל ל-2009 בכל זאת יש עוד מה להציע

מאת: אייל לנצמן ויובל בירב

שנת 2009 הייתה אמורה להיות עמוסה במשחקים מכל הסוגים - אסטרטגיה, פעולה, תפקידים ועוד. אבל ככל שהשנה מתקדמת, כך מצטברות הדחיות, ויותר ויותר משחקים נדחים לשנה הבאה. בין אם זה בגלל שהמפתחים סבורים שהדחיה תיתן להם זמן ללטש את המשחק, ובין אם הרצון להוסיף תמיכה בטכנולוגיות חדשות כשהן יצאו.

למעשה, במשך 9 שנים שבהן אני מסקר את תעשיית המשחקים, אני לא זוכר שנה שכל כך הרבה משחקים נדחו בה, עד שכאשר בודקים רשימות של "המשחקים הכי מבטיחים של 2009" שנכתבו בתחילת השנה, מגלים ש- 90% מתוכם יצאו כבר או נדחו, ובסוף השנה, התקופה שאמורה להיות הכי חזקה למשחקי מחשב, עומדים לצאת בקושי 10 משחקים מעוררי התרגשות.

ובכל זאת, שלושת החודשים הקרובים שיסגרו את השנה לא יהיו שוממים באופן מוחלט. כדי לעשות קצת סדר בבלגן, הנה רשימת עשרת המשחקים שאנחנו עדיין מחכים להם השנה, מסודרים על פי תאריך יציאה:

Operation Flashpoint 2

ז'אנר: פעולה צבאית בגוף ראשון
פלטפורמה: Xbox 360, Playstation 3 ומחשב אישי
תאריך יציאה: 6.10

תמצית המשחק: משחק ההמשך ל- Operation Flashpoint המצוין מלפני שמונה שנים אמור להציג משחקיות ריאליסטית מעל ומעבר למה שאנחנו רגילים במשחקי פעולה, וכזו שלא תקל עליכם בקרב. בשילוב עם עשרות כלי נשק שונים ועולם פתוח ענקי, מדובר באלטרנטיבה הרצינית וה"כבדה" למשחקי פעולה כגון Modern Warfare 2.

למה כדאי לעקוב אחריו: OFP2 יתאים רק לחובבי משחקים טקטיים, בהם צריך לתכנן ולחשוב לפני שמבצעים כל פעולה, ולא להסתער קדימה בצורה עיוורת. אם זה הז'אנר שלכם, כנראה שתאהבו אותו מאוד - מלבד מצב הקמפיין, ישנו מצב ריבוי משתתפים עם לא מעט סוגי משחק שונים.

כל הפרטים על Operation Flashpoint 2

 

Brutal Legend

ז'אנר: הרפתקת פעולה בנוסח רוק כבד
פלטפורמה: פלייסטיישן 3, Xbox 360
תאריך יציאה: 13.10

תמצית המשחק: טים שייפר, היוצר הגאון של משחקי הרפתקה קלאסיים כמו Grim Fandango או Day of the Tentacle, בהרפתקת פעולה המבוססת על עולמות הדמיון של הרוק הכבד והמטאל, עם גיטרה וגרזן ענק בתור נשקים, חלקי מכוניות שבוקעים מתוך האדמה והרים שבנויים מגולגלות אדם.

למה כדאי לעקוב אחריו: ההומור השחור והמשוגע, הפסקול המדהים של שירי מטאל איכותיים, הופעות האורח של אוזי אוסבורן ורוקיסטים אחרים, וג'ק בלאק האחד והיחיד שעושה עבודה מדהימה בדיבוב הדמות הראשית. לכל מי שיודע להעריך תעוזה ומקוריות במשחקי מחשב, זה המשחק בשבילכם.

- רשימת השירים מתוך Brutal Legend

 

Uncharted 2: Among Thieves

ז'אנר: הרפתקת פעולה מגוף שלישי
פלטפורמה: פלייסטיישן 3
תאריך יציאה: 13.10

תמצית המשחק: כמו Uncharted הראשון והמפתיע לטובה, גם הפעם מדובר בהרפתקת פעולה ששואבת אלמנטים מוכרים ממשחקים אחרים בז'אנר, ומזכירה בעיקר את סרטי אינדיאנה ג'ונס ומשחקי טומב ריידר.

נתן דרייק, גיבור המשחק הראשון, יוצא להרפתקה בעקבות הצי האבוד של מרקו פולו ולאחר מכן מגלה פרטים על אבן עתיקה ששווה מיליונים- עליה, כמובן, הוא לא מתכוון לוותר. מרבית הדמויות מהמשחק הראשון חוזרות לביקור, יחד עם הרבה מאוד קטעי אקשן ולחימה במגוון של סביבות.

למה כדאי לעקוב אחריו: קודם כל, מדובר בהמשך לאחד ממשחקי ה-Playstation 3 הכי טובים שיצאו. המשחק החדש מוסיף אלמנטים של התגנבות ותנועה אקרובטית, מצבי מולטיפלייר מלאי-אקשן ומשימות Co-Op של שניים או שלושה שחקנים שדורשים שיתוף פעולה כדי להתקדם. וחוץ מזה, יש את העניין הקטן הזה של הגרפיקה, שהיא כנראה הטובה ביותר שתראו השנה מחוץ ל- Modern Warfare 2 (ויש מי שיאמר- כולל).

- סרטוני משחקיות מתוך Uncharted 2

 

Borderlands

ז'אנר: פעולה-תפקידים בגוף ראשון
פלטפורמה: Xbox 360, Playstation 3 ומחשב אישי
תאריך יציאה: 20.10 לגרסת הקונסולות, 26.10 לגרסת המחשב

תמצית המשחק: Borderlands מתרחש בכוכב חדש בשם Pandora שבהתחלה נראה מבטיח למתיישבים חדשים, אבל במהרה מתגלה כשממה מדברית חסרת ערך. שבע שנים אחרי, Pandora מחליף עונה מחורף לאביב, ושנת החורף של היצורים השוכנים בכוכב מתחילה להיגמר.

המשחק כולל למעלה מ-150 קווסטים שונים וארבע דמויות שונות לבחירה, כשלכל אחת מהן יכולות משלה.

למה כדאי לעקוב אחריו: תחשבו "דיאבלו פוגש את אנריל"- משחק פעולה שבו המטרה היא לחסל המון אוייבים כדי להשיג נקודות, לעלות בדרגות ולמצוא נשקים חזקים יותר. מלבד סגנון גרפי יוצא דופן, המשחק כולל רכבים מסוגים שונים, דמויות שונות, אזורים רבים לחקור ולא פחות מ-3 מיליון צירופים שונים של כלי נשק. וואו.

המשחק, אגב, כולל גם מצבי מולטיפלייר ו-Co-Op.

 

- כל הפרטים על Borderlands

 

Forza Motorsport 3

ז'אנר: מירוצים
פלטפורמה: Xbox 360
תאריך יציאה: 23.10

תמצית המשחק: ביחד עם סדרת Project Gotham, סדרת משחקי פורצה נחשבת לאחד מסדרות הדגל של ה- Xbox 360 בתחום המרוצים. המשחקים הקודמים בסדרה היו משובחים והעניקו חווית משחק מדהימה וריאליסטית, והמשחק השלישי מבטיח הרבה יותר. המפתחים בטוחים בעצמם וטוענים כי לפורצה 3 לא יהיו מתחרים רציניים - אפילו לא המשחק החדש בסדרת Gran Turismo הפופולרית שצפוי לצאת לפלייסטיישן 3 לקראת סוף השנה.

למה כדאי לעקוב אחריו: Forza 3 אמור לכלול 400 מכוניות ניתנות לשדרוג ולמעלה מ- 100 מסלולים שונים. שחקני מירוצים שלא רגילים למשחקיות ריאליסטית ישמחו בוודאי לשמוע שהמשחק כולל אפשרות Rewind, שמאפשרת לתקן טעויות שנעשו- למשל פניה לא טובה או התנגשות. שחקנים ותיקים יכולים לכבות את האפשרות הזו.

כמות ההשקעה במשחק הזה עצומה- עכשיו רק נותר לבעלי ה-Xbox לשפוט אם הוא יעמוד בציפיות.

- הדמו שלפורצה 3 יצא היום

 

Ratchet & Clank: A Crack in Time

ז'אנר: פעולה-פלטפורמה
פלטפורמה: פלייסטיישן 3
תאריך יציאה: 27.10

תמצית המשחק: אחת מסדרות משחקי הפלטפורמה המובילות והמצליחות של ימינו, וגם הפורות שבהן (9 משחקים ב- 8 שנים), חוזרת לפלייסטיישן 3 בפעם השלישית. המשחק ממשיך את עלילת Quest for Booty שיצא בשנה שעברה, ובו מחפש ראצ'ט אחרי הרובוט הקטן קלאנק ברחבי היקום.

המשחק הפעם יוסיף למשחקיות המוכרת של הסתובבות בשלבים, קפיצה ולחימה באוייבים באמצעות שורה של נשקים מוזרים ומצחיקים, גם אלמנט של מניפולציה של זמן- למשל, ניתן יהיה לקליט את מעשינו וכך בעצם לייצר העתקים שלנו שיעזרו לנו לפתור חידות.

למה כדאי לעקוב אחריו: הסדרה תמיד הצטיינה במשחקיות איכותית, גרפיקה צבעונית ומפורטת וטונות של חוש הומור משובח. הסרטונים שכבר שוחררו מוכיחים שגם הפעם אנחנו הולכים להנות מכל רגע.

- צפו בסרטון מתוך המשחק ותחליטו בעצמכם

 

Dragon Age: Origins

ז'אנר: תפקידים
פלטפורמה: Playstation 3, Xbox 360 ומחשב אישי
תאריך יציאה: 3.11 על ה-Xbox 360 והמחשב, 17.11 על ה-PS3

תמצית המשחק: Dragon Age הוא הפרויקט הבא של Bioware, החברה שיצרה כמה מסדרות משחקי התפקידים הטובות ביותר בכל הזמנים (Baldur's Gate, KotOR, Mass Effect). המשחק החדש מבטיח שלכל פעולה שתעשו במשחק תהיה השפעה על היחס של הדמויות אליכם ועל הקווסטים החדשים שתגלו.

חוץ מזה, המשחק כולל עולם פנטזיה עם גוון בוגר, אלים ומדמם יותר מהמקובל (כולל סקס), ורבות מהדמויות יתפתחו ככל שנמשיך בסיפור.

למה כדאי לעקוב אחריו: המשחק יאפשר לנו לשלוט בקבוצה של עד ארבע דמויות ולתת להן הוראות מפורטות מה לעשות במצבים מסוימים - למשל, להתנקש באויב בנקודה מסוימת בזמן הקרב.

אם מצב הקמפיין לא יספק אתכם, תמיד תוכלו לחפש מודים ברשת - כי בדומה למשחקי תפקידים רבים אחרים, Dragon Age יבוא עם עורך שלבים שבוודאי יהפוך לבסיס של פעילות גולשים עם מפות וקמפיינים חדשים.

- עוד פרטים על Dragon Age: Origins

 

Modern Warfare 2

ז'אנר: פעולה מגוף ראשון
פלטפורמה: Xbox 360, Playstation 3 ומחשב אישי
תאריך יציאה: 10.11

תמצית המשחק: Modern Warfare 2 צפוי לשבור את כל שיאי המכירות השנה. זו הפעם השניה שסדרת Call of Duty משתחררת מכבלי מלחמת העולם השניה ועוברת לתקופה המודרנית, עם כלי נשק חדשים וכוונות לייזר. המשחק יכלול מערכה קצרה ומלאה באקשן לשחקן יחיד, כרגיל בסדרה, אבל ברור שבחברת Infinity Ward מכוונים בעיקר אל מצב המולטיפלייר, שצפוי להפוך לפופולרי במיוחד.

למה כדאי לעקוב אחריו: הגרפיקה הולכת להיות פיצוצית, האקשן לא יפסיק לרגע, וברור מראש שזה הולך להיות משחק הפעולה הבולט של 2009. אם אהבתם את מצב ריבוי המשתתפים של Modern Warfare הראשון, זה כבר סיבה לרכוש את המשחק השני, שאמור להציג שיפורים מגניבים במיוחד בכל החזיתות. המשחק גם יכלול מצב Co-Op במשימות שנבנו לשם כך במיוחד, אבל הוא אמור לספק רק כמה שעות משחק.

- הרבה פרטים (וסרטונים) על המולטיפלייר של Modern Warfare 2

 

Assassin's Creed 2

ז'אנר: הרפתקה-פעולה בגוף שלישי
פלטפורמה: Xbox 360, Playstation 3 ומחשב אישי
תאריך יציאה:  20.11 (עדכון: גרסת המחשב נדחתה היום ל- 2010, לכל הרוחות והשדים!)

תמצית המשחק: במשחק ההמשך ל-Assassin's Creed נגלם את אציו, גיבור שאביו נרצח והוא יוצא למסע נקמה עקוב מדם. המשחק יתרחש בתקופת הרנסאנס באיטליה של המאה ה-15. כמו המשחק הראשון, גם AC2 יאפשר חופש פעולה מוחלט ואפשרות לטייל ברחבי הערים (הגדולות למדי) שבהן מתרחש המשחק. הגיבור החדש יוכל לבצע מהלכים חדשים, לחסל אוייבים בשתי ידיים ואפילו לשאת אקדח חלוצי- מהראשונים שנוצרו באירופה.

למה כדאי לעקוב אחריו: המשחק הראשון (ציון: 90) אמנם היה מהנה והראה פוטנציאל, אבל לטענת רבים חזר על עצמו יותר מדי. המשחק השני אמור לתקן את כל הבעיות, לגוון בסוגי המשימות ומבטיח גם שיפורים באינטליגנציה המלאכותית. ואם בכל זאת לא התחברתם לסגנון של המשחק הראשון, כנראה שאין לכם מה לחפש במשחק החדש.

כל הפרטים על 2 Assassin's Creed

 

Left 4 Dead 2

ז'אנר: פעולה בגוף ראשון
פלטפורמה: Xbox 360 ומחשב אישי
תאריך יציאה: 17.11

תמצית המשחק: ההמשך ל-Left 4 Dead, משחק הזומבים המצוין של Valve, עורר התנגדות רבה בקרב השחקנים. אמנם הוא נראה לא רע, אבל הוא גם נראה כמו חבילת הרחבה (במקרה הטוב) ולא כמשחק חדש במחיר מלא.

L4D2 כולל ארבעה שורדים חדשים וחמישה קמפיינים גדולים יותר מאלו של המשחק המקורי, שנוכל לשחק גם ב-Co-Op ובמצב Survival. המשחק יכלול גם שלושה סוגי Infected חדשים - כמו למשל ה-Jockey שיכול לדחוף את השורדים לעבר המוני זומבים.

למה כדאי לעקוב אחריו: לא חובה לקנות את המשחק החדש כבר ביום היציאה- צריך לחכות ולראות אם התוכן שהוא מציע באמת שווה את המחיר, ואם הקהילה של Left 4 Dead המקורי לא תתפצל. ובכל זאת, ל-Left 4 Dead יש משחקיות ממכרת, ובסופו של דבר אנחנו מקבלים עוד זומבים, עוד כלי נשק ועוד קמפיינים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:31 24.09.2009 | OdN OdN

    ראשון?

  2. 2

    15:32 24.09.2009 | shaby shaby

    ואוו ל-PC פשוט אין שום דבר ששווה לקנות חוץ מ-MODERN WARFARE ואולי DRAGON AGE כי אלה אולי המשחקים היחידים שנותנים לך תמורה אמיתית תמורה הכסף, אחד נותן חוויית שחקן יחיד מעולה ומולטי פלייר אדיר והשני הוא RPG שנראה מאוד מבטיח.

    על השאר תוותרו - חבל על הכסף.

    אני משוכנע שאססין קריד השני יהיה מסריח בדיוק כמו הראשון, לא מעניין אותי מה UBISOFT אומרים, הם מוציאים משחקים גרועים אחד אחרי השני...

    מי שקונה את L4D2 הוא מבחינתי L4BRAIN-DEAD, זה כולה מוד מעפן עם שני זומבים חדשים, נשקים שונים ואור יום - לא שווה את המחיר, אני מצטער שקניתי עוד את הראשון.

    ו-OPERATION FLASHPOINT נראה כמו הדבר הכי משמים ומשעמם עלי אדמות, מניסיון המשחקים הקודמים היו כל כך מעפנים שאל תחשבו להוציא אגורה על המשחק הזה.

  3. 3

    15:36 24.09.2009 | the who the who (אורח)

    תודה רבה על המידע ! כתבה מצויינת !
    בקשר לשנת 2009 זו היא שנה יבשה ברמות , בגלל כל הדחיות לטובת 2010 . אני אישית כבר מזמן לא זוכר שנה כל כך יבשה בתחום הגיימינג , ציפיתי ואני עדיין מצפה ל שני משחקים בעיקר AC2 ו CODMW2 . בדרך היו כמה הפתעות כמו COH החדש ו PROTOYPE אבל משהו שהיה שווה לדעתי את 220 שח .

  4. 4

    15:44 24.09.2009 | יובל יובל (אורח)

    אז OPF2 זה כמו COD אבל עם מצב סופר הארד-קור ם_O

  5. 5

    15:53 24.09.2009 | sharinox sharinox

    ל-4 לא! מה לא הבנתה? זה טקטי! אתה צריך לחשוב אם הראש ולפעול בצורה איטית ומתוחכמת, אם אתה אוהב להיסתער ולפוצץ כל דבר שבא לך בדרך אז אתה תשתעמם מOFP2. בקיצור זה לא אותו דבר כמו MW2 לא-אותו-דבר-!-!-!
    -------------------------------------------------
    וMW2 לא הולך לצאת ב11.10?

    מוזר...

  6. 6

    15:54 24.09.2009 | שכחתי שכחתי (אורח)

    אני מת לCOD:MW2 וassassins creed 2
    המשחקים הקודמים שלהם היו כל כך מצוינים וזה מחייב לקנות!!

  7. 7

    15:54 24.09.2009 | ףף ףף (אורח)

    ברור שMODERN WARFARE 2 הוא הטוב ביותר פה

  8. 8

    15:57 24.09.2009 | Alex_IW Alex_IW

    אכן, עצוב שהרבה משחקים נדחו...
    ואתם יכולים להוסיף עוד אחד לרשימה של המשחקים שנדחו.
    היום הודיעו שגרסת המחשב של Assassin's Creed 2 נדחתה לתחילת 2010.

  9. 9

    15:58 24.09.2009 | משהו משהו (אורח)

    לא נורא, 2010 הולכת להיות שנה אחת החזקות.

  10. 10

    15:59 24.09.2009 | יובל יובל (אורח)

    דאמיט
    http://twitter.com/Ubisoft/statuses/4339003186
    AC2 PC גם עבר ל2010 -_-"

  11. 11

    16:01 24.09.2009 | DarkRay DarkRay

    4, זה יותר ריאליסטי, קודם כל, פגיעה אחד ואתה מת, אתה צריך לשלב גם אלמנטים של חשיבה מהירה של אסטרטגיות, אתה תתחבא הרבה פעמים ותפקד על פלוגה, אם שיחקת בArmA II אז תחשוב על זה כמו על ArmA אבל עוד פחות סלחני.

  12. 12

    16:05 24.09.2009 | עדן עדן (אורח)

    כתבה יפה ומרשימה, אבל אולי אתם לא מודעים לזה אבל MW2 לא הולך להיות בעל גרפיקה כזאת מרשימה, הוא יהווה שיפור וויזואלי מ-5, עדיין ממחזרים את המנוע של 4 וכל שנה משפרים אותו קצת, אבל בסופו של דבר זה אותו מנוע.
    AC2 הולך להיות משחק מעולה כמה שאהבתי את הראשון אני בטוח שאחרי שאני אשחק בשני אני לא אוכל לחזור לשחק בראשון, כמו שזה נראה כרגע UBISOFT שיפרו המון את המשחק הראשון ויוצא להם משחק באמת מצוין.

    ושמתם לב שהדמות שעל הקופסה של BORDERLANDS מזכירה את האנשים המוזרים מRED FACTION GUERILLA.

  13. 13

    16:08 24.09.2009 | sharinox sharinox

    אייל ויובל בדקתי וModern Warfare 2 יוצא ב11.10.09 ככה כתוב באתר ובכול טריילר של המשחק בסוף כתוב ככה!

    תבדקו שוב, אם זה נכון אז תשנו!

  14. 14

    16:14 24.09.2009 | סתם אחד. סתם אחד. (אורח)

    2-בעיקרון, אני מסכים איתך, אבל אני חושב שגם שווה לבדוק את Borderlands.

  15. 15

    16:18 24.09.2009 | x,o x,o (אורח)

    אבוי, אני מצטער לבאס את כולם אבל AC למחשב נדחה ל2010
    http://www.vg247.com/2009/09/24/assassins-creed-ii-pc-slips-into-q1-2010/

  16. 16

    16:21 24.09.2009 | יובל בירב יובל בירב

    ל- 13:
    11.10.09 זה, אליבא האמריקאים, ה- 10 בנובמבר.

  17. 17

    16:25 24.09.2009 | sharinox sharinox

    ל-16 יובל, אההה... נכון שחכתי שאצל האמריקאים התאריך הפוך... זתומרת קודם חודש ואז יום ואז שנה, ואיי איזה מפגר אני סליחה באמת ששחכתי!

    תודה אחי!

  18. 18

    16:36 24.09.2009 | ShafLe ShafLe

    broderlands הכי מעניין אותי פה, הוא גם יוצא ביומולדת שלי למחשב D:
    אבל תכל'ס אני הולך לקנות פה רק את mw2

  19. 19

    16:37 24.09.2009 | Ariadne Ariadne

    בארצות הברית רושמים בצורה שונה את התאריך.
    mm/dd/yyyy
    כאשר אני מקווה שתבינו לבד מה זה כל אות.

  20. 20

    16:42 24.09.2009 | zlukie zlukie (אורח)

    wtf!? הרגע ראיתי review של-uncharted 2 ביוטוב,וזה עדיין לא יצא...

  21. 21

    16:45 24.09.2009 | x,o x,o (אורח)

    אז יובל אם בעצם כתבתם כתבה על הדחייה של AC2 למה עדין כתוב פה שהוא יוצא למחשב האישי.

    20- IGN ועוד כמה אתרים גדולים עושים ביקורות למשחקים לפני שהם יוצאים, מה הביג דיל S:

  22. 22

    17:07 24.09.2009 | עופר ש עופר ש (אורח)

    OFP 2 זה לקהל היותר בוגר פשוט
    ו MW זה לילדים

  23. 23

    17:20 24.09.2009 | Blue&Black Blue&Black

    משחקים מעולים!!!
    הכי מחכה לאנצ'רטד 2!!
    כבר הזמנתי אותו ואת AC2, אני מתכנן להזמין את BL וR

  24. 24

    17:30 24.09.2009 | פדלכ פדלכ (אורח)

    ל22 מה קשור MW לילדים? לך לך דפוק את הראש בקיר
    חנון מתנשא...

  25. 25

    18:00 24.09.2009 | ... ... (אורח)

    ל- 24
    אתה יודע, אתה לא ממש עוזר לנו, אלה שגם בוגרים ומלומדים כביכול שכן אוהבים את הסדרה של COD אם התגובה המפגרת שלך.

  26. 26

    18:07 24.09.2009 | timmy timmy

    אחלה כתבה!! מחכה ל-COD החדש ולרגע שבו VALVE יתעוררו ויחליטו להפוך את L4D2 לתוספת למשחק הראשון, בתוספת של 10$..

  27. 27

    18:44 24.09.2009 | אורי אורי (אורח)

    שניה, גרסת המחשב של AC 2 נדחתה ל-2010?? אם כן אז זה לא כזה נורא... שחקני ה-PC רגילים לקבל משחקים באיחור של שנה.

  28. 28

    18:47 24.09.2009 | אסף אסף (אורח)

    הדמו של פורזה 3 פשוט מדהיםםםםםםםם
    המציאות הגיעה לעולם המשחקים, פאק לא יכול לחכות עוד חודש!!

  29. 29

    19:02 24.09.2009 | Bishop Bishop (אורח)

    יובל מה עם battelefield2 ?
    הבנתי שהוא דיי הולך להיתחרות עם MW2

  30. 30

    19:16 24.09.2009 | Friendly Enemy Friendly Enemy

    MW2 הכי שווה

    המשחק יוצא גם בישאל ב 11.10?

  31. 31

    19:32 24.09.2009 | MisterFF MisterFF

    Left 4 Dead לא מגיע לPS3?!

    שיט, אז בחיים לא יהיה L4D על הPS3..

  32. 32

    19:42 24.09.2009 | blug blug (אורח)

    אל דאגה שחקני PC רציניים.
    יש גם את Risen, יש את Alpha Protocol ואולי גם את Divinity 2 - סוף שנה מצויין למשחקי תפקידים.

  33. 33

    19:50 24.09.2009 | סתם אחד סתם אחד (אורח)

    בתקווה שDivinity2 באמת יצא...

  34. 34

    19:57 24.09.2009 | HellTH HellTH

    AC2 FTW

  35. 35

    20:32 24.09.2009 | דודידו דודידו (אורח)

    מה עם RISEN?
    אלפא פרוטוקול?
    וטקן 6, אחרי הכול?

    בכ"מ, AC2 הוא המשחק הכי טוב השנה. חבל שנדחה למחשב.
    מזל שיש לי גם אקס-בוקס, נעבור קודם איתו (אפילו שקונסולות זה לא נוח באופן מטורף, AC שווה את זה), וכשיצא, אז נעבור במחשב.

    חוץ מזה, אני חושב שגם דראגון אייג' נראה נחמד, ועל הדרך גם ברוטאל לג'נד.
    ונראה לי שבורדר-לנדס הולך להיות משחק הגוף-ראשון הראשון שאני באמת אהנה לשחק בו.
    פשוט לא אוהב את הז'אנר...

  36. 36

    21:03 24.09.2009 | OblivionJustice OblivionJustice

    Brutal Uncharted L4D2 And Assasins Creed
    זה המשחקים שבאמת שווה לחכות להם.

  37. 37

    23:00 24.09.2009 | שלום שלום (אורח)

    לא אמורה לצאת הרחבה הזאת של GTA (על טוני הגיי) השנה?
    אם כן אז תוסיף את זה.

  38. 38

    23:37 24.09.2009 | תומר תומר (אורח)

    Left 4 Dead 2,Modern Warfare 2 והכי טוב Uncharted איזה משחקים מעולים מגיעים חבל שהרבה נדחו ל-2010
    וכל המשחקים יוצאים בתקופה שיש לי טונה של מבחנים..

  39. 39

    23:49 24.09.2009 | Sai Sai (אורח)

    אני מחכה ל-AC2 למחשב, לא נורא שהוא נדחה, אני מניח. עדיף מאשר משחק שיצטרך 5 פאטצ'ים כדי שלא יהיו לו באגים. אם יהיה ממש שווה את זה אני גם אקנה.
    MW2 אני מתכוון לשחק, אבל קונה את זה רק אם אקטיוויז'ן יחליטו לא להיות מפגרים לגמרי ויורידו את המחיר חזרה ל-50 דולר, ואם לא אז רק כשיהיה מבצע בסטים אני קונה.
    Brutal Legend נראה ממש נחמד, נקווה שיהיה טוב.
    OFP2 גם נראה נחמד, לא שיחקתי בראשון, אבל כמישהו שרוצה לחשוב על עצמו כגיימר קצת יותר בוגר אני מתכוון לראות עד כמה הוא טוב כמו שאומרים.
    אני ממש לא יודע מה לחשוב על Borderlands, וגם על L4D2.
    Dragon Age נראה עד כמה יהיה טוב.

    חוץ מזה יש גם Operation 8 למרות שאני ממש חושב שזה לא משחק מקורי (שילוב של Halo 3 ו-UT3, זה הכל), וגם את Parabellum שאני בבטא שלו ונראה כמו America's Army 3 meets Counter Strike מעין.

    טוב, נראה.

  40. 40

    02:04 25.09.2009 | EthanBarker EthanBarker (אורח)

    המשחק שאני הכי מצפה לו זה אופוריישן .
    Modern Warfare2 הסינגל יהיה מפוצץ זה ידוע . המולטי כרגיל טוב כמו הקודם עם שיפורים בקטנות

    אבל אופוריישן זה המשחק שאני אתחבר אליו יותר

  41. 41

    02:06 25.09.2009 | Mr. nUxX Mr. nUxX

    AC וMW2 ... יאללהההה איך אני מחכה לשתיהם!

  42. 42

    02:13 25.09.2009 | שם? מה זה? שם? מה זה? (אורח)

    אחלה כתבה,תודה רבה

  43. 43

    10:52 25.09.2009 | free_mind free_mind

    מה בדבר tekken 6?
    מתוארך לצאת בסוף אוק'

  44. 44

    11:54 25.09.2009 | Lazylion Lazylion

    תודה על המידע... OFP2 נראה מגניב...

  45. 45

    15:04 25.09.2009 | hikeabike hikeabike

    מצחיק שהתמונה של הכתבה היא של ac2, שנדחה ל2010

  46. 46

    16:08 25.09.2009 | א.ק א.ק (אורח)

    מגניב,אבל מאכזב שהרבה משחקים נדחו דרך אגב יש משחק מלפני כמה שנים לא ממש ישן , שנקרא the punisher (המעניש) בטח ראיתם את הסרט (1 ו 2) כי זה מגניב ממליץ מאוד ממש כיף.

  47. 47

    21:40 25.09.2009 | TsAcHi 01 TsAcHi 01

    unchrted2 כבר אפשר עוד לחכות?! :(

  48. 48

    22:15 25.09.2009 | ReXoR` ReXoR`

    תודה חבריקו ;)

  49. 49

    10:11 26.09.2009 | אור אור (אורח)

    למה אין משחקים לפליסטשן 2?
    ):
    ):
    ):

  50. 50

    10:16 26.09.2009 | איש הפח איש הפח (אורח)

    מצטרף ל35...

    איפה Alpha Protocol וRISEN?

    יש גם את סטולקר החדש שבספק אם יצא השנה בכלל

  51. 51

    10:22 26.09.2009 | איש הפח מכה שנית איש הפח מכה שנית (אורח)

    נ.ב

    עוד שני משחקי CO-OP לפיסי... מעולה!

    הורדרלנדס צריך להיות מגניב ברמות, למרות שאני לא יותר מ די מחכה לזה טוב שי עוד משחק פיסי קואפרטיבי רציני

    ולא הבנתץי את הקטע של מודרן ווארפיר 2... הם בנו עוד מצב מיוחד לCOOP, ה ספיישל אופס (הבנתי שלרוב זה יהיה כמו הסטייל של האפילוג מהראשון, הזה במטוס) מה שמעניין זה האם תיהיה אפשרות לערוך מפות או לשחק על הקמפיין של השחקן יחיד במצב הזה =\

  52. 52

    12:07 26.09.2009 | hayamai hayamai

    עזבו אתכם 2009, 2010. אני פשוט מגדיר את שנת תש"ע כה-שנה של משחקי וידאו!! מי איתי?

  53. 53

    13:10 26.09.2009 | מישו מישו (אורח)

    כל כך מחזק את 52!!!

    Assassin's Creed ו Left For Dead 2 אמורים להיות כל כך סוסים!!!

    גם Brutal Legend חייב להיות קטלני! המורה שלי לגיטרה בפסקול!!!

  54. 54

    20:49 26.09.2009 | big_gamer big_gamer

    לבעלי סוני 3 2009 היא שנה דדוקא טובה... להם יוצא אנצ'רטד וראטצ'ט וקלאנק....

  55. 55

    22:50 26.09.2009 | Blackmore Blackmore

    יופי של כתבה

    ודווקא יש דברים מעניינים מאוד לPC

  56. 56

    14:26 12.10.2009 | Jiddu Jiddu

    אני שונא את יוביספוט!!!
    למה הם דחו את AC2?

  57. 57

    13:37 13.10.2009 | solid snake123 solid snake123 (אורח)

    מה NINJA GAIDEN SIGMA(כבר יצא אבל עדיין הוא בא בסוך השנה)
    ויש את FF XII(ביפן)
    טקן 6
    והיה את HALO 3 ODST שיצא בסוף השנה
    אני גם משער שMP4 של COD יצא השנה

  58. 58

    12:35 24.10.2009 | מישהו שמבין מישהו שמבין (אורח)

    בא לי ביסלי

  59. 59

       | פורסם ע"י