הרשמה

25 מיליון $$$ לשיווק Left 4 Dead 2

פי 3 הזמנות מ- L4D הראשון

Left 4 Dead 2- מסע שיווק של 25 מיליון דולרים, פי 3 הזמנות מהמשחק הראשון

סוף סוף הבנתי למה Left 4 Dead 2 נמכר כמשחק המשך ולא כחבילת הרחבה- תקציב השיווק שלו. מתברר שב- Valve החליטו להשקיע בשיווק המשחק סכום חסר-תקדים עבור החברה- 25 מיליון דולרים, יחסית ל- 10 מיליון שהושקעו בשיווק Left 4 Dead המקורי.

חושבים שהיה עדיף להשקיע את הסכום הזה בפיתוח המשחק ובהפיכתו למוצר קצת יותר ראוי, או אולי בקיום ההבטחות שניתנו לקוני המשחק הראשון? תחשבו שוב. כבר עכשיו, מדווחים ב-Valve, המשחק החדש שבר את שיא ההזמנות המוקדמות למשחק כלשהו של החברה, למרות שנותר עוד חודש עד ליציאתו לשוק.

תקציב השיווק יחולק בין פרסומות טלוויזיה בשידורי ספורט ותוכניות לייפ-סטייל (בנוסח "אודטה"), פרסום חוצות בערים מרכזיות ופרסום רב במגזינים ובאתרי משחקים. אף אחד מכל אלו לא יגיע לישראל, כמובן, כי מפיצות המשחקים בישראל לא מאמינות בפרסום (או בגיימרים).

לא מזמן גילתה EA שתקציב השיווק של משחק ממוצע מתוצרתה עומד על פי 2-3 מתקציב הפיתוח של המשחק עצמו. קשה לדעת האם זה כך גם במקרה של Left 4 Dead 2, אבל בהתחשב שהמשחק פותח במשך שנה בלבד (בניגוד לשנתיים-שלוש במשחקים רגילים), קשה לי להאמין שהוא עלה יותר מ- 10 מיליון דולרים.

ב- Valve מעריכים ש- Left 4 Dead 2 יהיה המשחק שנמכר בקצב הגבוה ביותר בהיסטוריה של החברה, וכרגע קצב ההזמנות עומד על פי 3 מההזמנות למשחק המקורי. כן, פי 3.

מקור: GameIndustry.biz

הערת העורך: כל הסיפור הזה מציג את הצד הכי מכוער ומעצבן של תעשיית המשחקים. משחק המשך שהוא בסך הכל הרחבה בסיסית של המשחק המקורי הולך למכור פי 3 ממנו. ומי אשם? Valve? נראה לכם? האשם האמיתי הוא אנחנו הגיימרים, שמעדיפים משחקי המשך על פני משחקים מקוריים, גם אם משחק ההמשך הוא בסך הכל שיפוץ קוסמטי. אנחנו צריכים להתבייש בעצמנו.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:15 06.10.2009 | אוי נו אוי נו (אורח)

    זה התעשייה. אתה גיימר? אתה חלק ממנה. אין מה לעשות.
    אולי יש דברים ב-L4D2 שלא חשפו לך?

  2. 2

    11:21 06.10.2009 | יובל בירב יובל בירב

    נו, מה כתבתי? שזה אנחנו אשמים, כולל אני. כולנו הגיימרים, שדוחפים את החברות לעשות טריקים זולים כאלו כי זו הדרך היחידה להרוויח כסף טוב. משחקים מקוריים וחדשים אף פעם לא זוכים לרבע מההצלחה של משחקי המשך נוסחתיים ושגרתיים.

  3. 3

    11:24 06.10.2009 | timmy timmy

    גועל נפש!! אעלק "שבר שיא הזמנות".. על מי הם עובדים. אני אל אומר שהמשחק לא יצליח - פראיירים לא מתים, רק מתחלפים, וזה שוק עולמי - יש מליוני פראיירים, אבל באמת שביזיון.

    ולגבי הפרסום בארץ - לצערנו כאמור אנחנו תקועים עם מפיצות שלא מעניין אותן קהל הגיימרים, סביר שבמידה ויקבלו תקציב יכניסו לכיסים ו/או יבזבזו על כנסים מטופשים / קידום משחקי SIMS ומשחקים מאעפנים אחרים.

    אחח.. קשה קשה להיות גיימר בישראל.

  4. 4

    11:25 06.10.2009 | lgmtk lgmtk

    יובל, די להאשים אחרים...
    " האשם האמיתי הוא אנחנו הגיימרים, שמעדיפים משחקי המשך על פני משחקים מקוריים, גם אם משחק ההמשך הוא בסך הכל שיפוץ קוסמטי. אנחנו צריכים להתבייש בעצמנו."

    אתה לא מכיר את כל הגיימרים בארץ בפרט ובעולם בכלל, אז למה אתה אומר את זה? :\
    זה שמשחקים משחקי המשך - אין מה לעשות, זה מה שיש לשחק.
    לא חסרים משחקים מקוריים שאנשים לא אוהבים כי הם לא משופצים מספיק.

    די לגרבב.

  5. 5

    11:25 06.10.2009 | צכזסד צכזסד (אורח)

    זה אתה אשם שאתה נופל לספין הכי עתיק בספר הספינים.
    אתה מפרסם כל כך הרבה ידיעות על המשחק ובלי לשים לב אתה עושה בדיוק מה שהם מצפים ממך ומפרסם את המשחק בעצמך.
    אין פרסום רע.

  6. 6

    11:26 06.10.2009 | יונתן טפרברג יונתן טפרברג

    תגיד מה שבא לך יובל, לשנות את המצב אתה לא תצליח.
    העולם גדול מידי והאנשים טיפשים מידי.
    וגם, יש אנשים (מטורפים תקרא להם, אני קורא להם בעלי דעה משל עצמם) שדווקא חושבים ש-L4D2 הוא המשך ראוי, ושואלב לא יזנחו את L4D1 רק בגלל L4D2.

  7. 7

    11:36 06.10.2009 | עמית עמית (אורח)

    גם TF2 משחק המשך ובנתיים הוא מצליח(יותר מידיי)
    זה שאמרת שמשחקי המשך לא מצליחים יותר מהמקור,זה שטויות זה תלוי במשחק..
    והם עדיין לא חשפו הכל ואוליי יש סיבה למה הם השיקעו הרבה במשחק ההמשך(ההרחבה) מתיי שהמשחק יצא אנחנו נראה מה יש באמת במשחק ובנתיים אתה לא יכול לכתוב כלום על המשחק כי הוא עדיין אל יצא בכללל!

  8. 8

    11:37 06.10.2009 | עמית עמית (אורח)

    ואיך שחכתי את HL2

  9. 9

    11:39 06.10.2009 | Calavera Calavera

    איפה Episode 3 איפה?!?

  10. 10

    11:41 06.10.2009 | shay_cv shay_cv

    זאת מלחמה בלתי אפשרית נגד החברות הגדולות
    ויובל, אתה נמצא במדינה שיש בה מפיצות או יבואיניות שמיבאות דברים ולא ממש אכפת להם מזה, ושלא נדבר על פירסום של מוצר כזה או אחר...

    אם כבר מדברים על ואלב הם יודעים לעשות דברים טובים ורואים את זה במשחקים שלהם.

  11. 11

    11:42 06.10.2009 | navekeinan navekeinan

    אני ממש לא מבין את האנשים שקונים את המשחק השני:

    אם הם כבר קנו את המשחק הראשון אז למה להם לקנות גם את השני אם הוא לא יותר מחבילת הרחבה?

    אם הם עוד לא קנו את הראשון אז למה לא לקנות אותו עכשיו ולחכות שהמחיר של המשחק השני ירד?

    מה כל כך טוב בL4D2? (או יותר נכון) מה כל כך שונה מהמשחק הראשון?
    כמה זומבים חדשים וכמה נשקים חדשים, עוד משהו?

    מולטיפלייר יש בשניהם אז אני ממש ממש לא מבין איך המשחק השני נמכר בטירוף.

  12. 12

    11:43 06.10.2009 | sharinox sharinox

    Big Money!

  13. 13

    11:55 06.10.2009 | סתם אחד סתם אחד (אורח)

    הסיכוי שהם עוד לא חשפו דברים שיגרמו לנו לחשוב שזה לא סתם הוא לא סביר בעליל.
    ואלב לא רוצים להרגיז את הגיימרים ואז, ממש לקראת הסוף לנסות להרגיע אותם...

  14. 14

    11:55 06.10.2009 | s0meGuy s0meGuy (אורח)

    המשחק עדיין לא יצא, דיי לז**ן תשכל על איך המשחק יהיה כאילו כבר שיחקת בו וסיימת וחרשת על המולטי, סבבה?

  15. 15

    12:03 06.10.2009 | shaby shaby

    בגלל זה אמרתי קודם ואומר גם עכשיו - תחרימו את המשחק הזהויובל, אתה באמת אשם, כי אני אולי גיימר פשוט, אבל אתה יושב במערכת VGAMES ומפרסם ידיעה אחרי ידיעה על המשחק הזה ואתה רק עוזר להם למכור את הבושה והחרפה הזו.

    תעשה מהלך אמיץ ותחרים את המשחק הזה, אנחנו הגיימרים הותיקים לא רוצים לשמוע על לוקשים, יש מלא פשוט מלא מלא דברים שאתה יכול לרתק אותנו איתם.

    כמו למשל אני לא מבין עדיין איך CITIES XL שיוצא ב-9 לחודש, כמעט ולא קיבל כתבת כיסוי, מה? לא טרחתם לבדוק את הדמו שלו?

    אני בדר"כ לא נמשך למשחקים כאלה ומישהו דחף לי את הדמו שהיה למשך שבוע ואני חייב לומר לך ולשאר הקוראים פה, הוא ממכר מרתק והרבה יותר עמוק מהזבל ש-VALVE מנסה לסרסר לכם.

  16. 16

    12:07 06.10.2009 | nimce nimce

    לא מאמין שאנשים קונים את הזבל הזה!
    אנשים דפוקים לא מבינים שהם נדפקים?!

  17. 17

    12:08 06.10.2009 | THE WHO THE WHO (אורח)

    וואי אני מפחד לחשוב מה מחיר מסע השיווק של COD MW 2 0_0

  18. 18

    12:19 06.10.2009 | bozeman bozeman

    אני לא מבין רק למה החלטת בכזאת נחרצות שזאת רק הרחבה ולא משחק שלם רק בגלל שהוא יצא שנה אחרי הקודם.

  19. 19

    12:24 06.10.2009 | שם טוב שם טוב (אורח)

    זה רק אומר שלא השקיעו במשחק עצמו כי הכסף הזה הולך על חשבון משהו אחר אנשים כנראה הולכים להתאכזב

  20. 20

    12:32 06.10.2009 | lio543 lio543 (אורח)

    בולשיט, איזה חרא.
    ו-11: נקודה טובה מאד, ואני לא ציני.

  21. 21

    12:35 06.10.2009 | wokinstorm wokinstorm

    אני מסכים אם 14 באמת חברה די להגיד דברים כלו לא שיחקתם במשחק ואין לכם זכות לדבר על סמך סירטונים.

    עד שלא תשחקו במשחק אין לאף אחד זכות להגיד עם הוא יהיה טוב או רע.

  22. 22

    13:38 06.10.2009 | טניה טניה (אורח)

    L4D 2 הולך להיות משחק פשוט ענק.
    אני לא מסכימה עם הקטע של השיפוץ הקוסמטי של המשחק, איזו ערמה של שטויות.

  23. 23

    13:54 06.10.2009 | valve employee valve employee (אורח)

    It's all about the MONEYYY

  24. 24

    13:57 06.10.2009 | Tal Barami Tal Barami

    22, עם מה את כן מסכימה?
    מדובר בניסיון של Valve לקחת מאיתנו עוד כסף על הבטחות שכבר קיבלנו בעבר. במידה ו-L4D 2 היה נקרא "חבילת הרחבה" ולא משחק חדש בפני עצמו ובמידה ואני לא הייתי קורא כתבות מדי יום כאן בויגיימס, הייתי קונה אותו ביום שהיה יוצא.
    אבל, מדובר בסופו של דבר בתרמית ולכן לא אקנה את המשחק עד שאוכל לקרוא כמה ביקורות אמינות שיוכלו להצדיק את קנית המשחק.
    אני מציע גם לכל הקוראים שלנו לנהוג כך.

  25. 25

    14:02 06.10.2009 | DareDevil DareDevil

    פשוט חבורה של בכיינים.

  26. 26

    14:09 06.10.2009 | [blackStar [blackStar

    אנחנו באמת צריכים להתבייש בעצמנו...אני עוד שניה מתאבד יובל
    אני לא עומד לקנות את המשחק הזה בגלל שvalve החליטו ללכת ראש בקיר כנגד הגיימרים
    אבל אתה באמת רוצה לשקוע ברחמים עצמיים ולהגיד לעצמך "זה אני אשם, זה אני אשם..." בבקשה, אף אחד לא מפריע לך אבל אני לא עומד לעשות את זה

  27. 27

    14:17 06.10.2009 |  מה לעשות? מה לעשות? (אורח)

    נכון,כולנו (הגיימרים) מחרימים את המשחק עלק אבל בינתיים כל ההחרמה הזאת פרסמה בענק את l4d2 ואני בטוח שגם חלק מאלה שכתבו פה באתר תגובות נגד המשחק כבר הזמינו אותו או שיקנו אותו בזמן הקרוב!

  28. 28

    14:24 06.10.2009 | מה לעשות? מה לעשות? (אורח)

    שכחתי להגיד שאני מסכים בהחלט עם תגובה מספר 5!!!

  29. 29

    14:31 06.10.2009 | הנגעכ הנגעכ (אורח)

    max payne 3 הכי טוב תמי נמשחקים משתנים,מתחדשים,עלילה מעניינת ועוד.....בזמן שאתם מתלוננים אני מחכה למשחק הטוב של 2010---------MAX PAYNE 3 !!!

  30. 30

    15:08 06.10.2009 | TheYeIIowDucK TheYeIIowDucK

    9 תרגע הוא יגיע

    עוד כמה שנים טובות

  31. 31

    15:22 06.10.2009 | Kazz Kazz

    L4D2 טוב יותר מהראשון בכל אספקט שהוא. רצוי שהוא ימכור יותר.
    האיש היחידי שצריך להתבייש בעצמו זה אתה יובל. אי-מקצועיות, חוסר מחשבה ופשוט טפשות גרידא מצדך. אם אתה לא רואה איך מדובר כאן במשחק המשך הולם לחלוטין, אז אתה עיוור.

    מה צריכים לעשות? לספור ולמנות לך את כל התוכן החדש אישית? L4D2 מוסיף ומשנה בדיוק כמו כל משחק המשך אחר השנה, ואולי אפילו יותר. וכל זה, בשנה בודדת.

    ואני לא מבין, עד מתי תמשיך לצעוק שהם לא תומכים במשחק הראשון? אולי אחרי ה DLC שהם הוציאו בשבוע שעבר? אולי אחרי העדכונים שזוג המחרימים דיווח שנמצאים תחת פיתוח?

  32. 32

    15:23 06.10.2009 | יחה מיעה יחה מיעה (אורח)

    ל-30
    episode 3 כבר בפיתוח אז תוך לא יותר מ-3 שנים לדעתי הוא כבר יגיע.

  33. 33

    15:47 06.10.2009 | עופר ש עופר ש (אורח)

    יובל כמו שאתה יודע זה לא רק במשחקים ככה , זה עובד אותו דבר בסרטים ובכל מדיה דיגטלית.
    לגבי המשחק , המקרה שיש הרבה הזמנות זה בגלל שרוב האלה שהזמינו את המשחק לא גיימרים כמו שאנחנו חושבים שאנחנו מכירים כדוגמת הגיימרים כאן שקוראים כתבות, אלה גיימרים בני 20 ו אפילו 30 שפשוט אהבו את המשחק הראשון אין להם מקור מסויים שהם קוראים ופשוט רוצים לשחק במשחק , ו VALVE עושים מה שמצפים מהם לעשות למה לשבור את הראש ומי כמוך יודע כמה כסף עולה לייצר משחק מ אפס לוקחים משחק קיים משפרים אותו קצת וואלה יש לך משחק מספר 2 .

  34. 34

    15:48 06.10.2009 | jacoby308 jacoby308 (אורח)

    31, מסתבר שלא שיחקת במשחק הראשון. השני מוסיף מפות, דמויות ונשקים חדשים - זה נכון. אבל לא משנה משהו מהותי במשחק, ובהחלט לא מוסיף משהו שלא ניתן היה להוסיף למשחק הראשון ב-DLC (שאת זה הם הבטיחו לעשות).
    ל-7: את TF2 הם פיתחו במשך 7-8 שנים, ואת HL2 במשך 5 שנים. ממש אי אפשר להשוות את זה למשחק המשך ש"פותח" בתוך שנה, ושהם הבטיחו שקודמו יקבל עדכונים ו-DLC במשך הרבה זמן. זה לא היה המקרה ב-TF2 או HL2 (שלא נעשו הבטחות כלפי HL או TFC).

  35. 35

    15:53 06.10.2009 | FoXie FoXie

    אני לא מבין מה הבעיות של כולכם

    נכון L4D יצא רק לפני שנהאבל גם COD5 יצא רק לפני שנה והינה יוצא COD6

    מה עם גיטר הירו?

    אף אחד לא בא בטענות אליהם

    אז הם הוציאו משחק המשך ולא הרחבות למרות שהם הבטיחו מה קרה

    אסור להם להרוויח כסף?

    אני אישית ראיתי את כל השיפורים ואני חושב שבהחלט אפשר לקרוא למשחק הרחבה ראויה

    דמויות חדשות

    הגראפיקה קצת יותר טובה

    אפשרות להחליף את האקדח במסור חשמלי,גרזן ועוד כמה דברים שכבר שכחתי

    יש עוד הרבה נשקים חדשים אני דיי בטוח שפי 3 מהמשחק המקורי

    יש עוד הרבה מפות חדשות

    ויש עוד 3 זומבים מיוחדים שיעשו את המשחק נורא מעניין

    לדוגמא בכל חלקי הhorde השורדים עושים קאמפ במקום אחד

    ועכשיו יש זומבי שיכול לירוק חומצה אז נצטרך להחליף מקום

    ויש את הזומבי שיכול לגרום לך לזוז מה שיכול ליצור מלכודות הרבה יותר טובות בשביל קבוצת הזומבים

    המשחק יהיה הרבה יותר כיף עם שילוב של 6 זומבים ולא 3

    ודבר אחרון יהיו עוד סוגי משחק אפשרות להמציא סוג משחק משלך (כמו שאפשר עכשיו להכין מפות)

    אז תעזבו את וואלב כבר גם להם מותר להרוויח כסף

  36. 36

    16:27 06.10.2009 | yony.z yony.z

    11: תוכן, תוכן, תוכן. מפות, יותר נכון. זה מה שחסר ב-L4D הראשון, ואם יש לך את השני, הכל נהיה יותר מגוון.

  37. 37

    16:29 06.10.2009 | yony.z yony.z

    התכוונתי שאם יש לך גם את המשחק השני.

  38. 38

    16:53 06.10.2009 | Kazz Kazz

    34, תגדיר משהו מהותי. זה עדיין משחק המשך, מה אתה רוצה? שיהפכו את המשחק ל RTS? יש יותר מהכל, מפות,נשקים,דמויות,MELEE,ספיישל אינפטקד, מצב משחק חדש. מה עוד אפשר לבקש בשנה?

    זה לא משהו שניתן להוסיף ב DLC כי זה מורכב והכל בנוי נדבך על נדבך. הכי טוב זה בחבילה שלמה. מה אתה רוצה להגיד לי, שמעכשיו אסור להם להוציא משחקי המשך? אולי גם את אפיזוד3 הם צריכים לתת כ DLC חינם?
    L4D1 עוד יקבל עדכונים ותוכן. אני מבטיח לך שאם הם היו מוציאים את העדכונים המתוכננים לפני שהכריזו על המשחק השני, אף אחד לא היה מתלונן ואומר שום דבר.

    L4D1 יקבל תוכן משלו ו L4D2 יהיה משחק לגיטימי ומצויין.

  39. 39

    17:05 06.10.2009 | shaby shaby

    בתגובה ל-35 ה-Fanboy
    ואני מצטט "נכון L4D יצא רק לפני שנהאבל גם COD5 יצא רק לפני שנה והינה יוצא COD6"

    נכון אבל לעומת המשחק...יודע מה לא ניתן לקרוא לזה משחק, זה מוד, לעומת המוד העלוב של VALVE, לפחות COD זה משחק אמיתי, עם CAMPAIGN אמיתי, כייפי, סינמטורי, אפילו שהעלילה מלאה בחורים עדיין אתה מרגיש כחלק ממשהו ונהנה מזה שעות עוד לפני ה-MULTIPLAYER ואגב, המולטיפלייר של COD גם יותר רחב מהמוד של VALVE כי אחרי הכל ל-VALVE יש רק שלושה מצבי מולטיפלייר ול-COD יש מה? שבעה?

    מעבר לזה, מערכת האצ'יוומנטים של המוד של VALVE, אין בה בעצם שום טעם, היא לא נותנת מעניקה לך שום דבר מעבר ל....אצ'יוומנט, לעומתה ב-COD יש תחושה אמיתית של שיפור כשאתה עולה ברמות ומסיים אצ'יוומנטים.תודה רבה אבל המוד הזה שמתיימר להיות "משחק חדש" הוא עדיין מוד! זה שהצמידו לו תווית מחיר של משחק שלם לא אומר שהוא משחק שלם.

    זה עדיין מוד עם דמויות טיפלה שונות אור יום קבוע (ואני כאחד שמתעסק בתלת מימד כמקצוע יכול רק לצחוק על מי שזה מרשים אותו, זה אולי אחד הדברים הכי פחות מסובכים ליצור בתוך מוד כזה), שניים שלושה נשקים אחרים, שני זומבים וכן...כמה אלפי פ-ר-א-י-י-ר-י-ם שנפלו בפח הזה שאני שמח לא להמנות בינהם.COD > המוד שלVALVE

  40. 40

    17:22 06.10.2009 | דדדגר דדדגר (אורח)

    לדקת התבישות עצמית, הקוראים יעמדו דום.עמוד דום!
    ***כעבור דקה***
    נא לשבת.

    מה זה החרא הזה?
    מספיק לרצות לשנות את העולם!
    זאת ממש לא חבילת הרחבה,
    אולי לא משחק מושקע,
    אבל משחק חדש עם מפות חדשות שעומד בפני עצמו.
    למה הוא מוכר פי 3?
    כי הראשון טוב,
    ואסף מכורים,
    ואם הייתי מכור לראשון ואוהב אותו,
    לא הייתי חושב אפילו שנייה, ומזמין את השני.
    זה לא שזה כמו גיטר הירו, שיוצא משחק בחודשיים,
    זה משחק אחד לשנה.
    לא כזה נורא!
    אני בטוח שולו לא ינטשו את הראשון בגלל השני.

  41. 41

    17:35 06.10.2009 | GDI GDI

    יש משהו בהערה שלך,יובל.

    קצב המכירות הוא הוכחה לכך.

  42. 42

    18:14 06.10.2009 | menas menas (אורח)

    ונשאר רק לחשוב מה היו עושים עם ה25 m אם הם היו הולכים לפיתוח.
    היו מאות או אלפי מפתחים עם ציוד חדיש שהיו עושים את המשחק הכי טוב בהיסטוריה והיו משפרים הכל ויוצרים פצצה מהלכת.

  43. 43

    18:56 06.10.2009 | FoXie FoXie

    ל39

    כמה שאתה מטומטם זה לא יאמן

    בCOD4 יש הרבה מודים סחטיין נורא קשה לחשוב על מוד למשחק יריות

    כולם נגד כולם

    קבוצות

    קבוצות עם מטרה כזאת

    קבוצות עם מטרה אחרת

    קבוצות עם עוד מטרה ועלק תחושת התקדמות

    ה"תחושת התקדמות" הזאת היא בגלל שאתה מקבל EXP ומזה אתה עולה רמות

    האמת הACHIVEMENTS של ה"מוד" יותר טובים מאשר של ה"משחק השלם"

    יש גיוון יש כמה דברים מצחיקים וכו

    מה יש בCOD4

    תהרוג 100 עם נשק זה

    תהרוג 200 עם נשק זה

    תהרוג 5 עם רימון

    תהרוג 3 בזמן שהם עדיין בSTUN

    תהרוג עם יריה לראש 25 פעמייםאה ועוד משהו

    בגלל שL4D זה משחק מולטיפלייר אז הוא לא נחשב למשחק

    אז גם WOW הוא רק "מוד"

    TF2 הוא "מוד"

    טוב לדעת

    קיצר

    תחזור לחור המסכן שממנו יצאת טוב?

  44. 44

    19:39 06.10.2009 | LoPoO LoPoO

    39 אתה מטומטמם.
    המשחק עדיין לא יצא
    אל תדברו שטויות אתם לא יודעים מה הייה אתם לא יכולים בכלל לדמיין מה הייה
    וואלב יצרתיים ואף פעם לא איכזבו עם המשחקים שלהם!!
    נכון שאוליי אל קיימו מה שהבטיחו ונכון שהמשחק השני קצת יקר
    אבל זה אל אורמ שהם לא משקיעים בו או שישקיעו בו ואני בטוח שהם עוד ישקיעו בו.רק שהמשחק השני יצא רק אחר כך תגידו שהם איכזבו והרסו תשם שלהם ובלהבלהבלה

  45. 45

    21:54 06.10.2009 | על על (אורח)

    ומה עם המחשקי ההמשך האחרים בעולם ?
    COD
    GOW

    ועדועודעדועד

  46. 46

    23:10 06.10.2009 | DJFMBEN DJFMBEN

    L4D לא כזה משחק טוב בכל מקרה מה עושים ממנו סיפורים כאלו??
    המשחק הכי גרוע מבית ואאלב עם היום לפי דעתי עכזב אותי בכל מידה.

  47. 47

    09:15 07.10.2009 | reyreymoo reyreymoo

    אז מה דעתך על starcraft 2? אני ממש לא חושב זה רק שיפוץ קוסמטי...

  48. 48

    12:14 07.10.2009 | aLpH@ DoG aLpH@ DoG (אורח)

    כולכם צבועים! עצם העובדה שנכנסתם לכתבה כבר אומרת שהמשחק מעניין אתכם כי הכותרת אומרת L4D2 נמכר בקצב היסטרי ואתם ישר רצים לראות את התמונות ואת הדברים שגורמים לזה. אם אתם באמת לא מעוניינים במשחק אז אל תגיבו ואל תיכנסו לכתבות שקשורות! ודרך אגב, אני הולך לקנות את המשחק. אותי המשחק הזה מסקרן ויש סיבה שהוא נמכר. כולכם אומרים על מי הם מנסים לעבוד... מה הם חושבים... אבל אתם סתם מתכחשים לעובדה שVALVE הצליחה בלי לקיים את ההבטחות מהמשחק הקודם והוציאה משחק יותר טוב!

  49. 49

    16:41 07.10.2009 | Mur'gul Mur'gul

    הטמטום. הוא כל כך כואב. גם בפעם השניה.

  50. 50

    00:38 08.10.2009 | shonshrinks shonshrinks

    לגבי ההערת עורך, להתבייש בעצמנו? מכר פי 3 רק בפרי אורדר, אחרי שכל המכירות יסתכמו לאחר שנה, ול4ד2 ימכור בסך הכל פי 2,3 מל4ד1, אז תוכל לומר שהגיימרים צריכים להתבייש בעצמם.

  51. 51

    14:17 09.10.2009 | Tal Barami Tal Barami

    39, אתה צודק לגמרי. יותר מזה, אני רוצה רק לציין ולהזכיר של-Valve יש הרבה ניסיון בלקחת מודים ולהצמיד להם תווית של מחיר :)

  52. 52

    20:29 09.10.2009 | דין דין (אורח)

    צפיות יש רק לכריות נחכה למכירות בתכלס

  53. 53

    20:27 10.10.2009 | HeavenTear HeavenTear

    יובל כל הכתבות של אנטי ל4ד2 שלך מוכיחות שאין לך כישרון של מבקר משחקים אמיתי,אתה לא מצליח לזהות את הפוטנציאל האדיר במשחק החדש

    ואני מזמין אותכם לצטט אותי ולבכות כמו נקבות

  54. 54

    11:23 11.10.2009 | matetyaho matetyaho (אורח)

    אני מרחם על יובל שהוא צריך לקבל את כל זה..(או לפחות לקרוע(טוב חלק מהדברים))

    אתם פשוט אוהבים לריב

  55. 55

    12:48 11.10.2009 |  (אורח)

    יובל, אני מסכים עם כל ההערות נגדך.

    תגדיר משחק המשך שהוא לא בעצם משיפור גרפי קל, תוכן נוסף, והו הו, אותה משחקיות פחות או יותר.

    נכון ש-VALVE משקיעים ב-TF2 כמשחק אונליין ומוציאים לו עידכונים, אבל באותה מידה הם היו יכולים לעשות מה שכל מפיצה אחרת עושה. משחק המשך!

    אתה פשוט תוקע את הראש בקיר, הולך עם סטיגמות טיפשיות ומנסה להשפיע עלינו כגיימרים מסכנים שרק רוצים לקרוא חדשות בעולם המשחקים!

    פשוט בושה מצד ויגיימס.

  56. 56

    12:48 11.10.2009 | המשיח המשיח (אורח)

    יובל, אני מסכים עם כל ההערות נגדך.

    תגדיר משחק המשך שהוא לא בעצם משיפור גרפי קל, תוכן נוסף, והו הו, אותה משחקיות פחות או יותר.

    נכון ש-VALVE משקיעים ב-TF2 כמשחק אונליין ומוציאים לו עידכונים, אבל באותה מידה הם היו יכולים לעשות מה שכל מפיצה אחרת עושה. משחק המשך!

    אתה פשוט תוקע את הראש בקיר, הולך עם סטיגמות טיפשיות ומנסה להשפיע עלינו כגיימרים מסכנים שרק רוצים לקרוא חדשות בעולם המשחקים!

    פשוט בושה מצד ויגיימס.

  57. 57

       | פורסם ע"י