הרשמה

מבזק משחקים יומי- 4.11

DICE מקבלים צ'ק, DS מקבל חור בקיר, ומיאמוטו... הוא מלך :)

היום בעולם משחקים המחשב: MW2 לא יורד מהכותרות לרגע, אבל יש גם משחקים אחרים בעולם

אהה.. אין לי מה לומר. אני חייב לזוז להקלטה של הפרק המיוחד של "המשחקיה" לכבוד 10 שנים לויגיימס.

Modern Warfare 2 פה, Modern Warfare 2 שם, Modern Warfare 2 בכל העולם

Modern Warfare 2, מכירים? על פי רשת חנויות המשחקים הגדולה בעולם (6,200 חנויות), GameStop, מספר ההזמנות המוקדמות למשחק שבר את שיא כל הזמנים. 2,600 סופרמרקטים של WallMart שפתוחים 24 שעות יימכרו את המשחק החל מ- 00:01 בלילה של ה- 10 בנובמבר.

ועוד בעניין MW2- לדברי חברת Infinity Ward, באקטיוויז'ן הקצו בתחילה סכום "מטורף" לפיתוח המשחק, אבל המפתחים אמרו להם שאין צורך בכל כך הרבה כסף. הם העדיפו להמשיך לעבוד על המשחק כמו שהם עבדו עד היום, בלי לבזבז סתם כסף ללא סיבה- למרות שבאקטיוויז'ן היו מוכנים לחתום להם על תקציב "מגוחך לחלוטין".

אגב, ב- DICE לא מפסיקים להתגלגל מצחוק מההחלטה של Infinity Ward שלא לכלול תמיכה בשרתים ייעודיים בגרסת המחשב, והפעם מפרסמים מכתב אמיתי לגמרי שהגיע אליהם משחקן שכותב במפורש שאת $60 שהוא רצה להוציא על MW2 הוא שולח ישירות אליהם במטרה שישיקעו אותם בפיתוח תמיכה לשרתים ייעודיים עבור Battlefield: Bad Company 2.

שיגארו מיאמוטו מדבר על זלדה הבא, וורן ספקטור מדבר על היורש של דאוס אקס וסרטון חדש של אססין קריד 2 מדבר על החברים

שיגארו מיאמוטו, הגאון של נינטנדו, חושף שהמשחק הבא בסדרת זלדה ישתמש בתוסף לשלט MotionPlus על מנת ליצור חוויה הרבה יותר מלהיבה ומשכנעת של לחימה בחרב כמו במציאות. אם יש מישהו שיצליח להוציא מה- Wii חוויה של לחימה בחרב כמו שכולנו חולמים מאז שהמכשיר הושק, זה מיאמוטו.

יוצר משחקים אגדי אחר, וורן ספקטור, התראיין לוראיטי לרגל החשיפה של "Epic Mickey", המשחק החדש שלו עבור דיסני, ופיזר רמזים על היורש של Deus Ex המיתולוגי שנמצא אצלו בראש כרגע, אבל אולי יהפוך למציאות יום אחד.

סרטון חדש של Assassin's Creed II מציג חלק מהחבר'ה שיעזרו לנו בתוך המשחק וילמדו אותנו את הכישורים שאנחנו צריכים: הפרוצות, שכירי-החרב והגנבים. שווה צפיה.
אגב, זה רק אני- או שהמשחק הזה, ובעיקר הטקסטורות שבו, סובלים ממקרה קשה של מולטיפלטפורמיטיס?

פינת האינדי, על הקו שבין משחקי מחשב ואומנות

עד שראיתי את התמונה הבאה לא הכרתי בכלל את מגזין Amusement הצרפתי, שמסתבר שהוא נחשב למגזין המשחקים הטוב ביותר שלא מופיע בשפה האנגלית. לצד כתבות וביקורות משחקים, המגזין מפרסם ראיונות עם דמויות מפתח בתעשיה וכן תמונות אומנותיות ברמה גבוהה ביותר, שיכולות להתחרות בצילומים של מגזיני הלייף-סטייל הטובים בעולם. במקרה הזה, מדובר במכשיר DS שעף דרך קיר:

 

תמונות ומידע נוסף על המגזין ניתן למצוא כאן, או באתר הרשמי שלו. בצרפתית, כמובן.

בזמן שמשחקים מסחריים נוטים להיות ממוחזרים ושמרנים, משחקים עצמאיים לא מתביישים ללכת על מקוריות ועל שליחות אומנותית. למשחקים כאלו, שאין להם הרבה סיכוי לעשות כסף, יש את "פסטיבל המשחקים העצמאיים", ה- IGF, שבו הם יכולים לפחות לזכות בפרסים. רשימת המועמדים של הפסטיבל ל- 2010 פורסמה, וזה המקום למצוא משחקים שחורגים מהקו השגרתי והמסחרי. אגב, ראוי לציין שהשנה הוגש מספר שיא של מועמדים- לא פחות מ- 306 משחקים.

אחד מתוכם הוא משחק בשם 78641. לא ברור מה זה אמור להיות, אבל אם במדינה של בוראט היו עושים משחקים, ככה זה כנראה היה נראה. מדיווחים, המשחק עצמו לא פחות מוזר מהסרטון:

בחזרה למשחקים מסחריים- שווה להקדיש כמה דקות לסרטון הזה של GameTrailers: עשרת המשחקים שאנחנו מרגישים הכי אשמים להנות מהם. יש כמה בחירות תמוהות, אבל הרוב נכון לגמרי, וללא ספק מספר 1 הוא באמת זה שצריך לעמוד בראש הרשימה. Pure Evil.

חדשות עסקיות: משחקים לגיימרים אאוט, משחקי קז'ואל / סלולרי / רשת להמונים אין

חברת Funcom הנורווגית, אשר מוכרת לנו ממשחקים כמו The Longest Journey, Anarchy Online ולאחרונה Age of Conan, זכתה במענק ממשלתי של מעל לרבע מיליון דולרים לפיתוח משחק אונליין חינמי בשם On The Edge of The World. המשחק, שיכלול פעילויות של ספורט חורף כמו סנובורד, ישמש באופן חלקי לקידום הספורט בנורווגיה.
אפשר רק לחלום על מענק כזה שניתן על ידי הממשלה בישראל לפיתוח משחק ש, נגיד, משמש לקידום התיירות.

קונאמי מודיעה למשקיעים שעל פי הסימנים, ההכנסות ובעיקר הרווחים שלה בחודשים האחרונים נפלו בצורה משמעותית יחסית לשנה שעברה. כמובן, בשנה שעברה שוחרר Metal Gear Solid 4 שהפך לאחד המשחקים הנמכרים ביותר לפלייסטיישן 3, והשנה אין לקונאמי להיט בסדר גודל הזה. למרות זאת, בקונאמי מעריכים שהם יצליחו לסגור את מרבית הפערים בחצי השנה הקרובה.

חברת משחקי הסלולר Gameloft, השייכת לבעלים של Ubisoft, מדווחת על צמיחה בהכנסות של 18% מתחילת השנה ועד עכשיו יחסית לתקופה המקבילה אשתקד. הצמיחה הזו מרשימה בעיקר כשמשווים אותה לירידה הבולטת בהכנסות של חברות המשחקים הגדולות שמתמקדות במשחקים למחשב או לקונסולות.

ולסיום: מכורים למשחקים? אז לכו תנסו את הדמו של Left 4 Dead 2

עיתון הטלגרף הבריטי מדווח על פתיחתה של מרפאה ראשונה בבריטניה לגמילה מהתמכרות למחשב ולמשחקי מחשב, בפורמט של תוכניות לגמילה מסמים ומאלכוהול. לדברי מנהל המרפאה, בריאן דאדלי, בין 5%-10% מהאוכלוסיה שמבלה זמן רב מול מחשב מפגינה סימנים של התמכרות למשחקי אונליין, ביניהם פגיעה בכישורים חברתיים, סגנון חיים כאוטי של הליכה לישון בזמנים מוזרים ואכילה לא סדירה ואפילו התנהגות אלימה. מפחיד.

בדמו של Left 4 Dead 2 כבר שיחקתם? שווה בדיקה, גם אם אתם לא מתכוונים לקנות את המשחק הזה. לחובבי המשחק הקודם שמרגישים מאוכזבים ממה שיש למשחק החדש להציע, אני ממליץ להוריד את הקמפיין הזה- מוד מושקע בשם Dead Before Dawn המבוסס על סרט הזומבים Dawn of the Dead (החידוש מ- 2004). הקמפיין כולל 5 מפות, דיבוב באיכות גבוהה ואזורים מוכרים מהסרט.

ועוד משחקים בחינם- הפעם מדובר ב- American McGee's Grimm: The Master Thief, אחד מפרקי סדרת ההרפתקה-פלטפורמות של יוצר המשחקים חובב-האגדות אמריקן מק'גי (כן, זה שמו האמיתי). להורדה לגמרי בחינם עד ה- 14 בנובמבר.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:55 04.11.2009 | hikeabike hikeabike (אורח)

    אחלה פינה, מאוד נוחה

  2. 2

    19:56 04.11.2009 | DareDevil DareDevil

    הדמו ל L4D2 כבר בהורדה אצלי... תודה על העידכון.

  3. 3

    20:02 04.11.2009 | זהו זהו (אורח)

    זהו אף אחד לא יכול להגיד עכשיו "ראשון!!!!1111".

  4. 4

    20:16 04.11.2009 | uragos uragos

    "music performed by the Zimbabwe Symphony Orchestra", חח ענק!
    78641 הולך להיות משחק השנה בטוח.

  5. 5

    20:38 04.11.2009 | YT YT (אורח)

    MW2 משתלט על העולם! ייש!!

  6. 6

    20:51 04.11.2009 | חייזר חייזר (אורח)

    Modern Warfare 2 פה, Modern Warfare 2 שם, Modern Warfare 2 בכל העולם. lol אני קונה

  7. 7

    21:22 04.11.2009 | crabrocket crabrocket

    איזה משחקים לקידום התיירות אפשר לעשות בארץ? בחורות בביקיני?

  8. 8

    21:24 04.11.2009 | sharinox sharinox

    הדמו של Left 4 Dead 2 מעולה! אני וחבר שלי היתמכרנו! אחד המשחקים הכיפים, הרבה אקשן, נשקים חדשים, זומבים מיוחדים מגניבים וגם הדמויות מגניבות! ואני בטח ובטח הולך לקנות את המשחק המלא, אני חושב שחוויה כזאת אסור להפסיד וזה שווה כל שקל! ולגבי Modern Warfare 2 איכזב ברמות, ואני עוד שמרתי כסף בצד על המשחק המסריח הזה! קמפיין של כולה 4 שעות ומולטיפלייר בלי שרתים מקומיים (זה אומר שאין שרתים ישראלים עם פינג נמוך וטוב) ובלי אפשרות למודים! חרא מסריח טילים, והם עוד רוצים איזה 300 שקל על המשחק החרא הזה, שידחפו אותו לתחת המצומק שלהם! כל מי שרוצה את המשחק אני מציע לו קודם להוריד את הגירסא הפיראטית (במיוחד לאלו שרק הקמפיין מעניין אותם) ואם הם יוהבו רק אז לקנות, למה חבל לבזבז כמעט 300 שקל על חרא שכזה ואחרי זה לבכות ולהיתחרט כי יש מלא משחקים שווים אחרים!

  9. 9

    21:34 04.11.2009 | Toster Toster

    מזה בכלל מולטיפלפורמיטיס?!
    ולדעתי הביקורת מצוינות, ובאמת מה יהיה עם MW2? חח

  10. 10

    21:34 04.11.2009 | יהונתן יהונתן (אורח)

    הדמו של L4D2 די כיפי. נשקי ה-melee מגניבים ביותר, במיוחד החרב. רק משהו מוזר: הטקסטורות על HIGH אבל נראות מגעילות, ובכל זאת המשחק פועל הרבה יותר לאט מהמשחק הראשון בסדרה.

  11. 11

    21:46 04.11.2009 | sharinox sharinox

    ל-10, מה פתאום? על מה אתה מדבר בכלל?! אצלי הכל נראה מעולה מה שבטוח יותר טוב מאשר במשחק הראשון, המשחק זז אצלי חלק ומהר לא יודע מה איתך, הגרפיקה טובה למרות שהמנוע לא חדש והכול נראה מפורט הרבה יותר מאשר במשחק הראשון! ואצלי הכול על ההגדרות המקסימליות!

  12. 12

    21:54 04.11.2009 | ל-8  ו-11 ל-8 ו-11 (אורח)

    מה אתה מתלהב בדיוק? שיחקת שעתיים והתלהבת? אחרי שבוע-שבועיים ימאס לך מL4D2 הזה שלא שונה בהרבה מL4D הראשון, אפילו MW2 מחדש יותר.

  13. 13

    21:57 04.11.2009 | בן אדם בן אדם (אורח)

    למרות זאת אני קונה את MW2

  14. 14

    07:46 05.11.2009 | sharinox sharinox

    ל-12 לא! תקשיב לL4D2 (במלא) יש שרתים מקומיים, יש מודים ויש תכנים אחרים שמחדשים כל פעם, המפתחים מוציאים פאטצ'ים עם קמפיינים ומפות חדשות ואולי גם דברים מגניבים אחרים, אומנם המשחק ב"משחקיות" לא מחדש שום דבר: תהרוג זומבים, תשרוד ותגיע לנקודות הסיום. אבל בכל זאת המשחק כיף ומהנה, יש שם את הAI Director 2.0 שתמיד משנה את התנאים במפות וגם אתה יכול לשנות, לכן כל פעם חבייה קצת אחרת ושונה, טכנית המשחק מחדש הרבה, גרפיקה משופרת יותר, יותר נשקים ונשקים חדשים, מפות חדשות ופתוחות יותר מאלא במשחק הקודם, דמויות חדשות, זומבים מיוחדים חדשים, זומבים לא מיוחדים חדשים (המשוריין, הליצן והזה עם החליפה חסינת אש), גם הדרך בה עוברים את המישימות קצת הישתנתה. סך הכול המשחק די שונה מהקודם, שוב זה רק טכנית אבל במשחקיות כמעט אותו דבר למרות שאני חושב שהוא זורם יותר מהקודם בסידרה וגם מהיר יותר. MW2 מחדש מעט, עלילה חדשה הממשיכה את זאת של המשחק הקודם, אותה גרפיקה בול, והכי עצוב קמפיין כולה של 4 שעות, אבל עזוב אותך שטויות! הגענו לחלק הכי חשוב: המולטיפלייר שהוא בלי שרתים מקומיים כמו שאמרתי בתגובה מספר 8 עם אתה רוצה תיקרא שוב!

  15. 15

    07:53 05.11.2009 | יובל בירב יובל בירב

    ל- 14:
    אין תכנים שמחדשים כל פעם, המפתחים לא מוציאים פאטצ'ים עם קמפיינים ומפות חדשות כמו שהם לא עשו למשחק הראשון בסדרה.

  16. 16

    08:54 05.11.2009 | sharinox sharinox

    ל-15 טוב בוא נקווה שהם יעשו את זה למשחק החדש! כנראה הם לא עשו את זה במשחק הישן בגלל שהם כבר מראש תיכננו להוציא חדש וטוב יותר. אבל עדיין המשחק כיף.

  17. 17

    11:10 05.11.2009 | wokinstorm wokinstorm

    לדעתי MW2 כל כך מפורסם רק כי השם שלו MW2 זהו.
    עם היה לו שם אחר הוא לא היה מקבל כזה הייפ,וגם אני בטוח ב100% שכשה הוא יצא אנשים יבינו שהם סתם התלהבו מזה ושזה בדיוק כמו הראשון.

  18. 18

    12:19 05.11.2009 | the who the who (אורח)

    ל- 17

    אפילו אם MW2 זה יהיה אותו משחק כמו הראשון עם מנוע גרפי משופר וכמה נשקים חדשים - הוא עדיין שווה את הכסף .

    לדעתי MW הציב רף חדש ומאוד גבוה לקמה של FPS במחשבא האישי
    מבחינת משחקיות וגם מבחינת עלילה הוליודית של תבייש אפילו סרט פעולה מדרגה ראשונה .

    אפילו בלי הסרברים היעודיים הוא יהיה משחק מצויין במולטי ,
    תנו צ'אנס למשחק הזה ותראו שהוא לא יאכזב אף יתעלה על הציפיות שלכם.

    **BIGEST MW FAN EVER**

  19. 19

    13:02 05.11.2009 | Mur'gul Mur'gul

    מדהימה התגובה של עדר האינטרנט לDICE: במשחק הקודם החברה השתינה לחלוטין על שחקני הPC ואפילו לא טרחה להוציא את Bad Company המקורי.
    ופתאום תופסים טרמפ על השרתי dedicated האלו וכולם מוחאים כפיים. פשוט קטעים.

  20. 20

    13:14 05.11.2009 | lilbigboy120 lilbigboy120

    ac2 משחק פשוט גאוני.

  21. 21

    13:17 05.11.2009 | חיי נתח חיי נתח (אורח)

    מחזק את 18!!

  22. 22

    13:58 05.11.2009 | יובל בירב יובל בירב

    ל- 19:
    מצחיק אש :)

  23. 23

    16:29 05.11.2009 | Ariadne Ariadne

    1 ל19.

  24. 24

    20:43 05.11.2009 | חחחחח חחחחח (אורח)

    הסוף של הסרטון של AC2 הרג אותי!XDDD

  25. 25

       | פורסם ע"י