הרשמה

Left 4 Dead 2: רשמים אישיים

יש לנו במערכת מכור ל- L4D, וזה מה שהוא חושב על המשחק החדש

הזומבים מנצחים!

מאת: ניצן דיקשטיין

מה לא נאמר על L4D2: שזה בדיוק אותו המשחק כמו L4D הרגיל; שזו סתם "גניבת כסף"; קמו קבוצות מחאה עם עשרות אלפי רשומים; היו סיפורים על טיסה לארה"ב ומתן שוחד לכאורה; אפילו אני נכנסתי לקבוצת המחאה ומחיתי בתוקף. ואז הגיע הדמו של L4D2, התקנתי והתרשמתי באופן חיובי- אך לא מספיק, עד שהחברים השוויצרים שלי KillaToe ו-KillaMilla הודיעו לי שהם מתכוונים לעבור.. לא נותרה לי ברירה והלכתי על זה, רכשתי את המשחק.

ההתרשמות הראשונה שלי מגיעה אחרי בערך 4 שעות של טבח זומבים ב- L4D2, ואני לא מתיימר לכתוב ביקורת מקיפה. בכל זאת, אני אנסה לשפוך קצת אור על כל הקרנבל שהתרחש סביב הכותר, על מנת לעזור למתלבטים לבצע החלטה.

קחו בחשבון שאני גרופי של L4D ולכן האובייקטיביות שלי מוטלת בספק. אני אחד השחקנים המסורים של הכותר הקודם- עד שיצא המשחק החדש שיחקתי מדי שבוע כ- 20 שעות בממוצע ב- L4D הראשון. בכל זאת, אני אנסה לענות על השאלה "האם זה אותו משחק?" ו/או "שווה לקנות?".

נוקאאוט ל-Modern Warfare

כפי שכתוב בכותרת, הזומבים ללא ספק מנצחים. לאחר חצי שבוע של התמכרות ל-COD6, סיום שלב הקמפיין, חצי שלב ה-CO OP (על Vertern!! לבד!!) ומעל ל-20 שעות במולטי (דרגה 22- ריספקט), אני יכול לומר בפה מלא שהחודשים הקרובים שלי ללא ספק יוקדשו קודם כל ל-L4D2, וכאשר יהיה לי זמן פנוי אג'נגל בין TF2 לבין Cod6- ולפי הסדר הזה. בשנת 2010 הכל מתחיל ונגמר באון ליין.

מה זה L4D ?

לאילו ממכם שלא מכירים את המשחק, מדובר על משחק פעולה-הישרדות מגוף ראשון בו תשחקו "ניצול" הנלחם בזומבים לאחר התפרצות מגפה. חלק מהזומבים הינם "מיוחדים" ומקשים על חיי הניצולים יותר מזומבים רגילים- כמו זומבי שמתפוצץ, זומבי שמושך אתכם הרחק מהקבוצה, זומבי שקופץ עליכם ועוד.

כמובן שלכם יש נשקים רבים שיעזרו לכם להתמודד עם האתגר, וגם 3 חברים נאמנים שילוו אתכם בכל עת- בגילומו של המחשב או שחקנים אנושיים אונליין. המשחק מחולק לכמה קמפיינים כאשר כל אחד מהם מחולק לכמה מפות. חלק מהן קטנות יותר, חלק מהן גדולות יותר, והמשחק נע בין קטעים שקטים יחסית לבין קטעים אינטסיביים שמלאים בפרצי אנדרנלין. אני חייב להודות שבמשך תקופה מסויימת חלמתי על זומבים שהסתערו עליי.

אותו המשחק, אבל מכיוון אחר לגמרי

מחפשים את השורה התחתונה? L4D2 הוא אמנם משחק חדש, אבל במהותו הוא דומה לחלוטין ל-L4D1. הוא נראה אותו דבר, לא משנה כמה ינסו למכור לכם אחרת. כן, יש שיפור בגרפיקה, אבל בסופו של דבר זו אותה הגברת בשינוי אדרת.

L4d2 כולל 5 קמפיינים ו-22 מפות, בדיוק כמו L4D1 (אחרי ה- DLC). המפות עצומות בגודלן וסוף סוף יש רענון בעין- המון אובייקטים חדשים, ביניהם קרנבל שלם עם רכבת הרים, קניון ענק שורץ זומבים, ביצה טובענית ועוד. סוף סוף יוצא ללכת במים!

מנוע, גרפיקה מפות, דמויות – הכירו את "היורק"

אתם משחקים כ-4 ניצולים שעוצבו לחלוטין מחדש, שללא ספק נראים טוב יותר. לצערי הרב מאוד אין יותר זואי.. כל כך עצוב. הזומבים הרגילים קיבלו עיצוב מחדש ויש כמה דמויות חדשות שמשאירות ביצות הפתעה לאחר שהורגים אותן. חובה להוסיף שהזומבים הרגילים ללא ספק נהיו "רעבים" יותר, וכמה פעמים נתקלתי בזומבי שרץ לעברי ללא ידיים ועם חור ענקי בבטן ומנסה להרביץ לי.

בנוסף לזומבים הרגילים יש זומבים מיוחדים כגון ליצן שמושך זומבים נוספים, זומבי משוריין עם שכפ"ץ שקשה להרוג וזומבי בתוך חליפה חסינת אש שכן, יכול לעבור דרך אש! זומבי ה-"על" או הבוסים קיבלו חיזוק בדמות 3 זומבים חדשים, כך שיש 7 זומבים לעומת 4 זומבי "על" ב-L4D1.

הכירו את "היורק" (Spitter) שיירה עליכם מיץ שיוריד לכם בריאות, את ג'וקי שיקפוץ עליכם וינסה לעוור אתכם ו-"מסתער" (Charger), הבן של טנק וזומבית, שיסתער עליכם, יתנגש בכם ויתחיל לנגח איתכם את הריצפה. הטנק קיבל קצת שכל וכאשר אתם על הריצפה, הוא לא יחנה עליכם תוך כדי מטר אגרופים, אלא רץ לפרק את חברי הקבוצה שנותרו לעמוד (ולירות עליו). שאר הבוסים נשארו אותו הדבר.

באונליין ללא ספק יהיה מעניין יותר עם הדמויות החדשות, אם כי כמה מהן חלשות מאוד ונראה לי שהדמויות הקלאסיות ימשיכו להיות פייבוריטיות, חוץ מ"היורק" שללא ספק יוסיף נופך חדש למשחק. במידה ואתם מחליטים לשחק בגירסת יחיד, הבוטים ממשיכים להיות מאעפנים ובלתי אפשרי לסיים את המשחק לבד ברמה שהיא מעל הנורמל, אלא אם אתם חיות רעות. תמצאו את עצמכם הרבה פעמים לבד מול מליון זומבים, או שהבוטים לא עוזרים לכם בזמן שחונקים אתכם..

נשקים וחפצים- ואלס עם זומבים

כל הנשקים מ-1 נמצאים גם ב-2, ואליהם מצטרפים מספר נשקים חדשים- חלקם יותר מעניינים וחלקם ללא ספק מיותרים. ב-L4d1 היה רק אקדח, או 2 אקדחים, והחברה מ-Valve דאגו לפנק אותנו הפעם.

יש לכם אפשרות לבחור במשבצת "נשק נלווה" מבין מגוון רחב של אמצעי לחימה מסוכנים, החל מחרב נינג'ה, נבוט, מחבט קריקט, אקדח רגיל / שני אקדחים, אקדח מיוחד ומסור חשמלי... אח התאהבתי. אין דבר יותר מהנה מלמצוא מסור חשמלי, ולהתחיל לרקוד בין הזומבים תוך כדי ביתור מוחלט שלהם.. כמובן עד שנגמר הדלק, ואז חוזרים לאקדח הרגיל. הפייבוריט לאחר מכן זה חרב הנינג'ה, ושאר הנשקים דיי מיותרים.

גם בחפצים נפלה שדרגת. בנוסף ל-"תיק עזרה ראשונה" שיש ב-1, הפעם תוכלו לבחור גם "תיק נשק" שיתן לחברי הקבוצה תחמושת. אחד הדברים המדליקים שהתווספו הם כדורים עם אש שמבעירים את הזומבים שאתם פוגעים בהם- תענוג צרוף.

בנוסף לתיק תחמושת יש "ערכת החייאה" שתעזור להציל את חיי חבריכם, מזרק אנדרלין מיותר לחלוטין, לייזר לנשק לעזרה בכיוון, ו"צנצנת קיא זומבים" שתוכלו לזרוק על זומבים- והחברים שלהם יתנפלו עליהם בזמן שתוכלו לרסס אותם בכיף. ללא ספק תוספת מצויינת לפצצה ולמולוטוב שחוזרים גם הם.

בגזרת הנשקים, בנוסף ל-M16 הרגיל תוכלו ליהנות מקלצ'ניקוב עסיסי שיורה 40 כדורים למחסנית בקצב של 2-3 כדורים ביריה. נשקים מעניינים חדשים הם משגר רימונים שיהרוג כל זומבי ברדיוס 10 מטרי L4D ריבועיים, ויוריד לכם חיים אם תהיו קרובים מדי. בנוסף ל-shutgun הרגיל והאוטומטי, מצטרף Shutgun סופר אוטומטי שיורה 10 כדורים, וללא ספק מוכתר ככלי שצריך להיות איתכם בזמן הסתערות זומבים עצבנית.

חווית משחק, מולטיפלייר

חוויית המשחק דומה עד מאוד ל- L4D 1, מלבד שינויים קטנים. לדוגמא, אם ב- 1 מכות של זומבים רגילים היו מאפסות נסיון החייאה כאשר אתם על הריצפה, הרי שעכשיו זה לא מפריע ותוך רגע אתם שוב על הרגליים ויורים לכל עבר. כמובן שמדובר על זומבים "פשוטים" ולא "מיוחדים" או "על".

אחד הדברים שיותר אהבתי היא אווירת המשחק- ללא ספק "נכנסים לזה" כאשר יש סיפור לפני, במהלך, בין, ולאחר כל מפה וקמפיין. יש המון קטעי וידאו חדשים כמו הליקופטרים שמרחפים מעל הראש שלכם, מכוניות נוסעות שאתם צריכים לתדלק, לרוץ על מסילת רכבת או בתוך קניון כדי לכבות אזעקה מעצבנת, להביא לאיזה שומר מאעפן קולה וכד'- וכמובן בזמן שמאות זומבים מסתערים עליכם עד שלא תבצעו את המשימה. מוסיף המון טעם למולטיפלייר.

ל-L4D2 יש מצב משחק נוסף על אלו מ-L4D1 ושמו Scavenge, בו נלחמים שני צוותים של 4-על-4 כמו ב- Versus, רק שפה על השורדים לאסוף מיכלי דלק כדי להריץ גנרטור בזמן שהזומבים תוקפים מכל הכיוונים. כמו כן התווספה למשחק אופציית "Realism" שניתן להפעיל בכל מצב משחק ומספקת אתגר נוסף, כי אז לא תוכלו לראות איפה חברי הקבוצה שלכם ותצטרכו ממש לחפש אותם. ללא ספק מדובר בתוספת רצינית שמוכיחה הבנה של מה השחקנים מחפשים.

סיכום – אחלה משחק, מומלץ ביותר

כפי שציינתי בהתחלה, למרות שההתרשמות הראשונה הזו אמורה לספק הצצה ל- Left 4 Dead 2, היא אינה מקיפה ואינה בגדר ביקורת רשמית. אלו מכם שלא שיחקו מעולם ב-L4D, אתם לא יודעים מה אתם מפסידים, ולאלו שמשחקים עדיין במשחק הראשון ומתלבטים אם לעבור- חבל"ז, תעברו.

אם כששיחקתי ב- Modern Warfare 2 נתתי לו "ציון בלב" של כ-90, הרי ש-L4D2 מקבל את הציון 98, כאשר ה-2 נקודות הינן עונש על הצעד הבלתי מובן של Valve להוציא אותו כמשחק חדש לכל דבר ולא כגרסת הרחבה ל-L4D1.

כמובן שחשוב לציין באותה נשימה שמיותר לחלוטין לרכוש היום את L4D1, כי אף אחד כבר לא משחק בו מרגע שיצא המשחק החדש. L4D2 יספק לכם מאות עד אלפי שעות הנאה בלתי פוסקות בחיסול זומבים ושורדים. אני כבר מכור...

הטוב:

  • טונה של מפות חדשות, נשקים חדשים וחפצים
  • מפלצות חדשות שמוסיפות המון למולטי
  • מודים חדשים לאונליין
  • שיפור בגרפיקה, הזומבים הרבה יותר אגרסיביים

הרע

  • המשחק יצא במקביל ל- COD6 ככה שהתענוג יקר לחובבי הפעולה
  • אין מנוס מלזרוק לפח את L4D1 כי אני לא רואה את עצמי משחק בו יותר...
  • אין התממשקות כלשהי עם L4D1

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:19 18.11.2009 | timmy timmy (אורח)

    התלבטתי קשות בין 98 ל-95, כאשר ה-3 נקודות עונשין נוספות היו על הבוטים המאעפנים וגירסת היחיד.. אבל בסופו של מטרת המשחק היא אונליין, וכאן החוויה לדעתי - ברמה הגבוהה ביותר.

  2. 2

    18:21 18.11.2009 | משה משה (אורח)

    ללא ספק המשחק של השנה
    הרבה יותר טוב מ MW2

  3. 3

    18:25 18.11.2009 | Tal Barami Tal Barami

    כתבה מצויינת.
    אני לא אקנה אותו לצערי בזמן הקרוב, אבל אם יהיה מבצע כלשהו, למה לא?

  4. 4

    18:37 18.11.2009 | Mr.PWNshine Mr.PWNshine

    פשש..כלהכבוד=]

  5. 5

    18:45 18.11.2009 | itai0301 itai0301

    עם היה לי כסף...

  6. 6

    18:46 18.11.2009 | onslaught onslaught

    תודה רבה על הכתבה, ניצן.
    בתור אחד ששיחק רק במשחק השני אני צריך להעיר שזה המשחק הכי כיפי ששיחקתי בו (לא ששיחקתי בהרבה משחקים)
    לא יודע מה ההבדל בינו לבין הראשון,
    אבל כמו שאמרת - אף אחד לא ישחק בראשון עכשיו :S

  7. 7

    18:47 18.11.2009 | intenGer intenGer

    אחלה ביקורת ניצן!!!
    נהנתי לקרוא!
    ממש משחק השנה!!

  8. 8

    18:55 18.11.2009 | חח חח (אורח)

    ל-2 עדיף שתשתוק אחי
    חסר השכלה

  9. 9

    18:57 18.11.2009 | GreatDeviL GreatDeviL

    אחלה ביקורת באמת כל הכבוד ניצן קראתי הכל המחיר לטעמי יקר מדי ואני מעדיף לקנות COD6 וARMA2 אבל נראה נראה משחק מצויין

  10. 10

    18:58 18.11.2009 | Battronn Battronn

    אני משחק בו כבר קרוב ל 10 שעות בלי להגזים (לא ברציפות)
    בחיים לא שיחקתי את הראשון אבל זה לפי דעתי משחק האקשן הכי כיף ששיחקתי בחיים שלי הרבה יותר טוב מ cod cs או כל דבר אחר רציני ממליץ לקנות לכל מי שאין כסף כי קנה את MW2 אכל אותה כי זה אחד המשחקים ששוים לקנות, זה בטוח משחק השנה אין ספק המולטי חייתי לפנים אין לי חצי לאג ואפילו זה נותן לי את הגישה לדבר עם אנשים באנגלית (שזה יתרון ענקי לפי דעתי ) בהצלחה לכל מי שישחק ואני מת שיהיה איתי כמה ילדים ושנגמור קמפיינים כי אין לי אפחד שמשחק אז דבראו איתי killjoy 0503308085

  11. 11

    19:05 18.11.2009 | H-Ackored H-Ackored

    שום דבר לא חדש חוץ מהדמויות והנשקים וכמובן המפות .
    לצערי אני לא אקנה את המשחק כי אני לא רוצה שעוד
    שנה יצא גירסה L5D ..החוש שלי אומר כך ואני מקשיב לו.

    בכל זאות בתור אחד שהתנסה בדמו , נהנתי בדיוק כפי שנהנתי
    במשחק הראשון .

    לסיכום , אחלה ביקורת .

  12. 12

    19:58 18.11.2009 | onslaught onslaught

    איידי 11? הכל בסדר אצלך? L5D?
    פ'חחחח!

  13. 13

    20:07 18.11.2009 | שלומי שלומי (אורח)

    שיחקתי גם בראשון וגם בשני והשני כמו שרשמתה לוקח אותו חוץ מדברים מעצבנים של האזעקות האלה ששיגעו אותי לא יכלתי לשמוע אותם כבר אבל חוץ מזה אחלה משחק

  14. 14

    20:11 18.11.2009 | shonshrinks shonshrinks

    "אחלה משחק, אבל זה אותו משחק כמו L4D הראשון" FK FL KT BFUI

  15. 15

    20:11 18.11.2009 | shonshrinks shonshrinks

    "אחלה משחק, אבל זה אותו משחק כמו L4D הראשון" כל כך לא נכון

  16. 16

    20:11 18.11.2009 | רועי רועי (אורח)

    אני משחק בדמו של l4d2 וממש נהנה אבל אף אחד מהחברים שלי לא רוצה לקנות מה כדאי לשעות?

  17. 17

    20:38 18.11.2009 | משה משה (אורח)

    ל-8 תחזור לFXP ימעפן
    ואל תקרא לי אחי, אידיוט.

  18. 18

    20:44 18.11.2009 | shabyyy shabyyy (אורח)

    אוקיי אז שיחקתי אצל חבר L4D2 ות'כלס זה לא שווה את הכסף, סתם עוד מוד שנראה קצת אחרת ומשחק טיפונת שונה, לא שווה 40 דולר בכלל. נקודה.

    אבל כן הוא זורק את L4D הראשון לפח וחבל.

    מי שמתלבט בין זה לבין MW2 שילך על זה, לפחות זו לא חברה שדורכת לגמרי על הקהילה שלה. שתיהן מטעות באותה מידה כמעט.

  19. 19

    20:48 18.11.2009 | kuta kuta

    משחק ענק

  20. 20

    20:49 18.11.2009 | בלבהלבה בלבהלבה (אורח)

    מה זה משנה ציונים או מה אומרים על L4D
    MW2 בנוי הכי טוב.
    ב L4D 2 כמו הראשון יש כל מיני דברים מעצנים שנשארו אותו דבר כמו שזוקרים דברים אז זה תקוע כזה לשניה וגם אי אפשר לכוון עם נשק בקיצור לא מושקע וחסר תוכן. רק מה שכן הוא ממכר הרבה זאוטוטים כמו שהחרבה הזאת יודעת לעשות (CS 1.6 ,HALF-LIFE ושאר זבל)

  21. 21

    20:58 18.11.2009 | DrKeo DrKeo

    אתה הולך לציין את אותם חסרונות לMW2?
    כלומר אין התמשקות עם MW1, יוצא במקביל לL4D2 ואין מנוס מלזרוק את COD4 לפח. שלא נדבר על זה שL4D2 הוא עולמות מעבר לL4D1 ביחס למה שMW2 הוא לMW1 שלא משנה שום דבר כלל חוץ מאשר שלבים חדשים וזהו.

  22. 22

    21:00 18.11.2009 | e.k13 e.k13 (אורח)

    אחלה משחק באמת כיף אבל השיפורים לא מספיקים לפי טעמי ואני כן נהנה מ mw2כי אני אוהב משחקים כאלה אז אל תבואו לפה כדי להתלונן עליו למרות שאין כמעט על מה .(את מה שיש אני לא צריך לציין אני מניח

  23. 23

    21:07 18.11.2009 | מישהו מישהו (אורח)

    אני מעדיף לחכות ל L4D3
    או L4D4

  24. 24

    21:11 18.11.2009 | playil playil

    טוב, כל אחד ודעתו,
    לדעתי אתה טועה.
    L4D2 לא צריך בכלל להיות משווה לMW2.
    אמנם שניהם "פעולה" אבל לדעתי כל אחת בתת-ז'אנר אחר
    L4D הוא השרדות עם דגש על CO-OP וMW2 הוא "סתם" יריות
    עם דגשעל מולטי (אם כי הSPEC OPS הוא COOP דיי רציני וטוב)

  25. 25

    21:24 18.11.2009 | נו באמת נו באמת (אורח)

    ציטוט מהכתבה "מזרק אנדרלין מיותר לחלוטין,"
    אתה בכלל יודע מה הוא עושה? אתה יודע כמה טוב הוא במוד החדש שצריך לאסוף דלק? אתה יודע שאם אתה מזריק לעצמך אותו אתה עושה את כל הפעולות הרבה יותר מהר? (לעזור לשחקנים לקום,מרפא יותר מהר וכו')
    בבקשה ממך,אל תדבר שטויות

  26. 26

    21:26 18.11.2009 | onslaught onslaught

    ל-16
    הכיף הוא לשחק עם אנשים שאתה לא מכיר O_O

  27. 27

    21:51 18.11.2009 | source144 source144

    איזה חארטה אתה מדבר. אחלה משחק...
    אין מינוס זה פשוט מדהים!
    כל קמפיין (רצף המפות) מסודר בהמשכים:
    הקניון, הקרקס, הביצה (עד כאן הגעתי יום כי אתמול לא פעל לי המשחק בגלל באג בסטים)
    בסוף הקמפיין הראשון בקניון אתם צרכים לתדלק מכונית ספורט מגניבה ובסוף אתם נוסעים אתה עד שנגמר לכם הדלק ופה מתחיל הקמפיין של הקרקס שבספו המגניב בהופעת הרוק אתם מחולצים ע"י מסוק במתברר שהטייס הופך להיות זומבי במהלך הטיסה ואחד מחברי הקבוצה (נראה לי קואץ' - השמן הקושי) יורה בו כי הוא זומבי XD.. ואז אתם בביצה (קמפיין 3) שבו elis (הצעיר הלבן) צועק על קואץ' אם אני לא טועה: "למה הרגת אותו סתכל איפה אנכנו עכשיו!" ואז הוא עונה "הוא היה זומבי אז יריתי בו" ואז ellis עונה: "אבל הוא הטיס אותנו הייתה צריך להרוג אותו שנחתנו" הקיצר לא זוכר את הכל אבל זה היה מצחיקקק! XD במיוחד אם המבטא של שנהם.. :D רק שתדעו שבביצה יש זומבים אפריקאים כאלה "אנשי הביצה" כמו שמכנים אותם במשחק, הם מהירים מאוד אם חיים של זומבי רגיל, בלי חולצה, הולכים בצורה שההאנטר הולך (על 4 רגלים) וזה מגניב!!! זה כמו איזה סרט אימה כזה..
    אני נותן 99 ציון (מתוך מאה) כי יש כמה פינות שצריך להשלים כמו הבוטים שלא עושים כלום חוץ מלעמוד במקום ואפילו לא לירות במשהו בזמן שסמוקר טפס אותך!!!@#!@# מחרפן.. אניוויי אדיררר

  28. 28

    22:00 18.11.2009 | איתמר איתמר (אורח)

    נהניתי מאוד לקרוא את הכתבה =)

  29. 29

    22:03 18.11.2009 | sharinox sharinox

    גדוללל, גם מצחיק, וגם משחק מעולה! : )

  30. 30

    22:15 18.11.2009 | timmy timmy (אורח)

    זהו סיימתי את כל הקמפיינים.. מדהים.. לא יכול לחכות ל-Versus.. לגבי המזרק - כל פעם שאני רואה כדורים אני לוקח אותם וזורק את המזרק.. בחייך, הוא גם משנה את הסאונד, גם נגמר אחרי 5 שניות, והכוח שהוא מוסיף "נעלם" לעומת כדורים. שיחקתי כבר 5 פעמים בתדלוק המכונית ואני לא משתמש לא בזה ולא בזה.. :)

  31. 31

    22:23 18.11.2009 | sharinox sharinox

    איך ההרגשה ילדי COD?! שמשחק זומבים פתאום הופך את הקקי המודרני 2 שלכם לערימת זבל, שלא נתייחס שביזבזתם 300 שקל על משחק, שכרגע מחדירים לו וירוסים, צ'יטרים משחקים בו, שחקנים עם גירסאות פרוצות נהנים יחד איתכם, ואתם אוכלים **** שביזבזתם 300 שקל על החרא המשחרי הזה שקוראים לו MW2 אךךך... כן אני מתגרה בכם לכיףףף! כשאני אמרתי שהמשחק הזה הוא כלום חוץ מעוד משחק המשך עלוב אתם לא הקשבתם והשתקתם אותי! והינה בא משחק הזומבים הכיף בכל הזמנים ואוכל אותכם על המקום איזה תענוג! יאללה L4D2 ברגע שתגיע לחנות בקופסא, אתה שלי! : )

  32. 32

    22:38 18.11.2009 | רועי רועי (אורח)

    סתם משחק... לא מלהיב במיוחד.
    נמאס אחרי יום וחצי.

  33. 33

    22:41 18.11.2009 |    הבלוז הבלוז (אורח)

    חקו לbfbc2... משחק העשור :)

  34. 34

    22:46 18.11.2009 | שי שי (אורח)

    אני היחיד שחושב שהמשחק הזה גרוע? כל משחק שיהיה לכם איש שרץ עם נשק אתם תאהבו אותו? המשחק הזה כמו הראשון פשוט גרוע, גרפיקה אמנם סבבה אבל משחקיות זולה ביותר.

  35. 35

    22:50 18.11.2009 | sharinox sharinox

    ל34 אתה פשוט לא אוהב משחקים בסיגנון ובאז'אנר הזה, יש לי הצעה פשוט מושלמת בשבילך לךךךךךך תשששחחחק COD:MW2 אוליייי שמעעעעתה עליוווווווו פעם???!!!! גבבבבבבבבררררררר?!!?!?!!

  36. 36

    23:10 18.11.2009 | L4D2 L4D2 (אורח)

    יש לי L4D2 וגם אחד וגם MW2 שתיהם באותו רמה אבל לא אותו ז'אנר ולדעתי בכל זאת למרות הכל משחק השנה MW2 למרות שאישית אהבתי יותר L4D2

  37. 37

    23:13 18.11.2009 | sharinox sharinox

    ל-36 תשרוף את MW2 מהררר ואת האפר שלו תרחיק מהאנושות!

  38. 38

    23:25 18.11.2009 | משה משה (אורח)

    שאלה,
    האם VALVE מאפשרים כבר מההתחלה לשחק במפות שאנשים בנו או שזה כמו עם L4D1 שהם פתחו את האפשרות הזאת רק כעבור חצי שנה?

  39. 39

    23:45 18.11.2009 | LeL LeL

    אחלה ביקורת P:
    שיחקתי בדמו ונראה באמת כיף :)

  40. 40

    00:20 19.11.2009 | Omega Omega

    אחלה ביקורת, קבל כוכב.

  41. 41

    00:22 19.11.2009 | חחח חחח (אורח)

    משה לך תשחק FRAMVILLE ידבע
    אני יילמד אותך מזה משחקים ואם יש פו מישהו
    שחושב שL4D יותר טוב מMW2 כמו משה(חסר השכלה)

  42. 42

    06:46 19.11.2009 | Jiddu Jiddu

    11 אתה הבן הכי דפוק שיצא לי לראות בכל VGAMES!!
    LD?!
    חחח....
    הצחקתה אותי:D

  43. 43

    07:12 19.11.2009 | Friendly Enemy Friendly Enemy

    זין אני קונה L4D2 קודם כל הוא דומה לL4D ממש חבל,והבוטים הם הבוטים הכי מעפנים שראיתי בחיים שלי..אי אפשר לשחק איתם ככה!בקושי עוזרים,בגלל זה MW2 הוא המשחק הכי טוב לסינגל,הבוטים שם הכי מצויינים,ואתה ממש מרגיש שאתה במלחמה..
    יש בL4D2 חידושים,אבל באמת 50$?!על מה?! בכסף הזה עדיף כבר MW2..כשיהיה מבצע אולי אני יקנה..

  44. 44

    07:25 19.11.2009 | sharinox sharinox

    ל43 הבוטים לא כאלא מעפנים האמת שאני ממש סומך עליהם, כל פעם שקופץ עלי הנטר או כל מפלצת הם באים לעזור לי ולחלץ אותי, שמעתי שבמשחק הראשון הבוטים היו מפגרים, אבל במשחק הזה הם יותר כחמים הם אפילו יודעים להבדיל ביון אש לחומצה של היורק ולהיתרחק מהם, הם גם חובשים תמיד, גם עוזרים לקום, אני לא יודע מה איתכם אבל את הבוטים לפעמים אני מעדיף על שחקנים האמיתיים כי יש שחקנים אמיתיים שלא יודעים לשחק או שהפ פשוט אגואיסטים, לבוטים יש מטרה אחת והם עושים אותה! ו43 שוב, כן פיתרון מעולה, לך תקנה MW2 זה משחק מושלם בשביל ילדים כמוך במיוחד עם וירוסים ושחקנים פיראטים, צ'יטרים אהה? ואללה משחק הכי שווה באמת לך תקנה! עדיין L4D2 עדיף בהרבה על MW2 וזו דעתי!

  45. 45

    07:45 19.11.2009 | Friendly Enemy Friendly Enemy

    ל44
    עזוב את הגרפיקה,את המשחקיות והבוטים.
    המשחק שהוא כמו הרחבה לL4D עולה 50$,אתה ואני יודעים שזה ממש מוגזם,אפשר גם להגיד שהוא גם לא כזה משחק חדש אלא הרחבה
    יש כמעט את אותה עלילה,ואם הם היו יוצרים זומבים מיוחדים ולא לוקחים חלק גם מהמשחק הראשון אז זה היה ביותר הרבה טוב..

  46. 46

    07:53 19.11.2009 | Stoop!d Monkey Stoop!d Monkey

    כל הדברים הרעים שרשמת הם לא ממש רעים..
    1. זה שCOD6 וL4D2 יצאו באותו זמן - לי זה לא הפריע כי אני קונה את COD6 רק בחנוכה.

    2 3. כל העיניין על L4D1 - יש לי L4D1 ּ 2 ואני משחק בשניהם (יותר ב2 אבל 1 עדיין כיף).

  47. 47

    10:05 19.11.2009 | Zeev Zeev (אורח)

    צר לי timmy, אבל לגבי זומבים חדשים אתה טועה. הם בהרבה יותר טובים מהקודמים.

    עם Jokey על הפעם הראשונה הצלחתי להוביל את השורד שקפצתי עליו אחורה בלי ששאר השורדים שמו לב, וכך הרגתי אותו תוך חצי דקה.

    Spitter יורק מרחוק כך שקשה מאוד לדעת איפה הוא נמצא, וזה כמובן נותן לו עוד זמן כדי לחכות עד שהcoold down יעבור "ולירות" שוב את חומצה.

    Charger רץ לעבר הקבוצה ומפיל את כל השורדים (כמו hunter) אם הם קרובים אחד לשני וזה נותן זמן לתפוס אחד מהם ולהוריד לו כמות יחסית גדולה של HP.

  48. 48

    11:25 19.11.2009 | onslaught onslaught

    דרך אגב אם אין פה תגים אני אשים את התג שלי כאן... "צוות L4D"
    דבר שני, sharinox, הייתי ממליץ לך להפסיק לעצבן.
    לא מספיק שהם קנו משחק עם צ'יטרים, וירוסים ומחיר גבהו (ועוד...) הם גם צריכים שתשגע להם ת'שכל... עזוב'ותך.
    בכל מקרה - למי שעוד לא קנה אחד מהמשחקים -
    אל תבזבזו ת'זמן שלכם,
    קנו Left 4 Dead 2.
    יש הבדל בין Valve לאקטיוויז'ן.

  49. 49

    11:46 19.11.2009 | timmy timmy

    47 - מסכים עם מה שכתבת, ללא ספק שיפור משמעותי ל-VS. רק ה-CHARGER קצת חלש.. לא יודע, אני תמיד הורג אותו בשנייה.

  50. 50

    13:24 19.11.2009 |  (אורח)

    SHARINOX תמות!

  51. 51

    13:24 19.11.2009 |  (אורח)

    COD יותר טוב מהזבל הזה

  52. 52

    13:24 19.11.2009 |  (אורח)

    COD יותר טוב מהזבל הזה

  53. 53

    13:24 19.11.2009 |  (אורח)

    COD יותר טוב מהזבל הזה

  54. 54

    13:24 19.11.2009 |  (אורח)

    COD יותר טוב מהזבל הזה

  55. 55

    13:39 19.11.2009 | ענע ענע (אורח)

    יש לי את שניהם
    שניהם (mw2 l4d2) משחקי השנה ל-pc ללא ספק וללא מתחרים
    אבל אני חושב שבל זאת mw2 מוביל עליו בקצת בגלל הוספת ה-spec ops והשיפורים המזעריים במולטי.

  56. 56

    14:25 19.11.2009 | Friendly Enemy Friendly Enemy

    55
    גם לי יש את שניהם
    ואני מסכים איתך(לא רק שהגרפיקה בMW2 יותר טובה משל L4D2)

  57. 57

    14:44 19.11.2009 | Tal Barami Tal Barami

    בסיכומו של דבר לדעתי קיבלנו שני משחקי חיקוי למשחקים הקודמים בסדרה... חבל שאלו הם משחקי השנה, אבל מי יודע, אולי אם החברות יפתיעו וימשיכו לתמוך ולעדכן את המשחקים בעתיד וכך גם לשפר אותם.

  58. 58

    15:46 19.11.2009 | MW2 MW2 (אורח)

    MW2 משחק השנה ו אין ספק בכלל
    L4D גם משחק טוב אבל לא משווה אותו ל MW2

  59. 59

    15:52 19.11.2009 | onslaught onslaught

    תהנו לשחק Modern Warfare 2 בכיף -
    אם אתם אוהבים לשחק עם צ'יטרים, וירוסים, מערכת שרתים גרועה וחברת משחקים שזלזה בכם עד הרגע האחרון :S

  60. 60

    16:06 19.11.2009 | ulyben ulyben

    "גם בחפצים נפלה שדרגת" - ענק!

  61. 61

    16:33 19.11.2009 | L4d1 L4d1 (אורח)

    אני לא יודע מה איתכם אבל לדעתי היוצרים של L4D2 שכחו משהו שמאוד אהבתי במשחק הראשון .... הקטע שאפשר לראות את הגוף שלך והרגלים עם אתה מיסתכל למטה.... ולצערי אין את זה ב L4D 2

  62. 62

    16:34 19.11.2009 | TheHunter159 TheHunter159

    L4D2 זה copy past של L4D1 אם טיפה תוספות..
    כאילו מה? אתם לא רואים?

  63. 63

    16:49 19.11.2009 | sharinox sharinox

    ל62 לא זה לא!

  64. 64

    16:53 19.11.2009 | מושפעים גדולים מושפעים גדולים (אורח)

    31:
    חח איזה מטומטם. נשמע כאילו:
    קונים MW2=טרוריסטים
    קונים L4D=צבא
    מושפע ממשחקים. כל אחד מה שהוא אוהב. אני בטוח שמי שאוהב L4D גם אוהב את CS ו HALF-LIFE הזוועות..

  65. 65

    18:57 19.11.2009 | Friendly Enemy Friendly Enemy

    ל64
    למה half life זה זוועה? half life 2 היה ממש כיף וגם ההמשכים שלו..

  66. 66

    21:45 19.11.2009 | דגכ דגכ (אורח)

    62 צודק.

  67. 67

    23:45 19.11.2009 | source144 source144

    ל30 (רועי) אתה דפוק..
    ותפסיקו כבר לחיות באשליה שL4D2 זה L4D1 זה משחקיות שונה מנוע מעודקן, דיירקטור 2.0 (חדש אם שיפורים משמעותיים) זומבים חדשים, אפקטים, נשקים תוספות DLC מעודקנים מפות אם יותר מדי פרטים שאפילו המחשב שלי יורד מ60FPS עם 1680X1050 16xQ AntiAliasing ועוד 16X לדבר השני שמתחתיו ובסך הכל הכול על high חוץ מshade(צל) שהוא על very high!
    גם כל הקמפיינים פה קשורים היום יצא לשחק ולעשות עוד swamp ואת האחרונה כי אמרו לי שהיא לא אחרונה ובטעות שמו אותה אחרונה וכיבלתי ספויילר :( הקיצר אדייר במיוחד כל המודים גם ריאלטי מאוד כיף.. נראה משהו מסיים אותו בהכי קשה :D!

  68. 68

    20:39 20.11.2009 | s0sem1 s0sem1

    sharinox אתה ממש אבל ממש מטומטם ומושפע. אם כבר, COD6 הוא המשך יותר טוב ושונה של COD4 מאשר L4D2 של הראשון. שניהם משחקים טובים ושונים, מי שרוצה להנות ישחק בשניהם. פאנבוים מושפעים וסגורים כמוך יכולים לשחק רק באחד מהם.

  69. 69

    13:42 21.11.2009 | oreldm oreldm

    אני דווקא מהכתבה הזאת התרשמתי יותר כי סוף סוף מישהו רושם פה ביקורת כמו שצריך HARD CORE עם ביקורת על המנוע הגרפי - עלילה - GAME PLAY . אלוואי וכל הכתבות יהיו כאלה (: . קראתי הכל ואני לא ארכוש את המשחק (לא אותו ולא את MW2).
    אותו - לא ראיתי יותר מדי הבדל בין L4D 1 ל2 כששחקתי בו ומה אני יגיד. נהנתי בו המון אבל אני לא יכול לומר שנהנתי בו יותר מאשר 1. את 1 גם כבר לא אקנה כי אף אחד לא משחק בו יותר.
    MW2 - בושה מה שאקטיביה עשתה גועל נפש ואני לא מתכוון לרכוש מהם יותר שום משחק בחיים. אני אפילו אפשרות לLAN . אי אפשר לפתוח שרת לבד. העלאת המחירים מ40 דולר ל50. בושה.

  70. 70

    18:22 22.11.2009 | Harel Gur Harel Gur

    MW2 > L4D2
    MW2 > ALL.

  71. 71

    21:13 30.05.2010 | פ פ (אורח)

    פאןבוי

  72. 72

    18:43 24.08.2010 | אתה לא רוצה לדעת אתה לא רוצה לדעת (אורח)

    אז נכון שזה כמו הראשון עם כמה תספות הראשון היה אדיר וזה למה גם השני אדיר!!!

  73. 73

    10:50 05.07.2011 | ofek ofek (אורח)

    זה משחק שווה מאוד קניתי דרך הסתים ב65 שווה רצח.

  74. 74

    12:50 17.10.2011 | $$$=king=$$$ $$$=king=$$$ (אורח)

    MW2 אחד המשחקים הטובים שסיחקתי עד שסיחקתי L4D2 והתרשמתי בענק חוץ מיזה הפשר לקנות את L4D 2 בפחות מ$30 אם אתם רוצים קוראים לאתר ebay קונה היום וזה בעוד שבוע מגיע אלי בדוער רשום רק שצריך לתת להם פרתים ויש שם כמעט כול משחק מחשב.

  75. 75

    13:17 17.10.2011 | 1654 1654 (אורח)

    אני שחקתי בL4D2 ומה שכיף שם זה שיש מלא זומבים בבתים למשל בdard karnibal זה השם של המפה עם הרכבת ערים וההופה זה מתחיל שהניצולים עומדים ליד מכונית הספורט והם מגיעים לבית מלון כזה ובהרבה דירות יש דברים כמו: תחמושת, כדורים ועוד...יש מלה זומבים וזה ממש מפתיה וכיף ועם אתם וא הגבוצה שלכם רוצים יותר עקשן תעלו על מכונית וא תירו בה יהיה כזה צליל מוזר של שנייה וא 2 והז יבואו מלה זומבים וזה מעוד כיף

  76. 76

    15:44 17.10.2011 | asd asd (אורח)

    אני תומך ב74

  77. 77

       | פורסם ע"י