הרשמה

Larrabee, המאיץ הגרפי המהפכני של אינטל, בוטל

אינטל הבטיחה ש- Larrabee, המאיץ הגרפי שהיא עמלה על פיתוחו במשך שנים, יבשר מהפכה. זה כבר לא יקרה

אינטל הודיעה באופן רשמי כי Larrabee, שם הקוד שניתן לפרוייקט שאפתני ליצירת מאיץ גרפי מתקדם ומהיר הרבה יותר מכל מה שמוכר לנו, בוטל.

אם לדייק, הפרוייקט לא בוטל לחלוטין, אבל הוא כבר לא יהפוך למאיץ גרפי שיתחרה ב- GeForce וב- Radeon כפי שתוכנן, אלא ישמש לצרכים אחרים. אם אני מבין נכון, אינטל גם מתכננת לשחרר את מה שהיא כבר הספיקה לעשות ולתת למהנדסים אחרים לנסות ולהשתמש בזה כדי ליצור מאיץ גרפי בעצמם.

ככל הנראה, אינטל נתקלה בבעיות קשות בתכנון השבב, שהובילו לעיכובים הולכים וגדלים כך שכל הפרויקט ירד מהפסים ולא היה צפוי להגיע בזמן לשוק.

מדובר באכזבה קשה עבור חובבי הגרפיקה, מכיוון ש- Larrabee הבטיח להציג איכות גרפית מדהימה בזכות שימוש בטכניקה מתקדמת של Ray-Tracing, שמאפשרת סצינות מפורטות ופוטו-ריאליסטיות הרבה יותר ממה שראינו עד היום- וברמה של סרטי אנימציה בקולנוע.

בעבר היו שמועות שה- Larrabee יעמוד במרכזו של הפלייסטיישן 4,

אינטל מבטלת את Larrabee

- מי שמעוניין לדעת מה היה אמור להיות Larrabee, קראו את הכתבה הזו ב- Ars Technica, את הכתבה הזו בגיימר או את הדיון הראשי ב- IOPanel.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    09:39 05.12.2009 | sharinox sharinox

    באאאאסאאאא! : (

  2. 2

    09:51 05.12.2009 | יהונתן יהונתן (אורח)

    חבל. ה-Ray Tracing נראה די מגניב.

  3. 3

    10:05 05.12.2009 | משה משה (אורח)

    איזה באסה =\
    אני ממש חיכיתי לזה..

  4. 4

    10:05 05.12.2009 | DarkRay DarkRay

    איזה חרטא, הטכנולוגיה הזו הייתה אמורה להגיע גם לPS4

  5. 5

    11:00 05.12.2009 | Summoned Summoned

    וואו, ורק לפני מספר שבועות ישבתי בהרצאה של אינטל עליו.
    חבל, דווקא עשה רושם שהוא מחלק חישובים יפה מאוד בין המעבד לכרטיס הגרפי, וההדגמות היו ממש יפות.

  6. 6

    14:02 05.12.2009 | german103 german103 (אורח)

    מאוד מצער..

  7. 7

    14:50 05.12.2009 | איתמר איתמר (אורח)

    קצת מעצבן, ידיעה כזו יכולה להיות באיזור החדשות המלאות.

  8. 8

    15:38 05.12.2009 | sniffer sniffer

    למי שעוד לא יודע, אינטל אף פעם לא רצתה להתחרות ב-GEFORCE.
    המטרה הייתה, ונשארה להתחרות ביכולות ה-GPGU ש-NVIDIA ו-AMD מציאות היום.

    וד"א, RAY TRACING פוטוריאלסטי? ממתי?
    היכולת לרנדר מראות ושבירת אור שקרובה למציאות, מוסיפה מעט מאוד כמעט לכל סצנה נורמלית שרוצים לרנדר. אף אחד לא ישנה אכשיו את כל המבנה של הכרטיסים הגרפיים הנוכחיים רק בישביל זה. כשהחומרה תתקרב למשאבים שנדרשים ע"י global illumination, רק אז יתחילו לחשוב על שינוי כולל בארכיטכטורה.

  9. 9

    16:37 05.12.2009 | Warring4Zone Warring4Zone

    הייתה לי הרגשה שיקרה להם משהו!
    הם די חדשים בתחום של כרטיסי מסך,וזה יהיה מוזר לראות כרטיס של אינטל מתחרה בשל ATI.
    חוץ מזה גם אני לא סובל אותה כבר גם בתור ייצרנית מעבדים,אחרי הדבר המסריח שהיא עשתה לAMD שהיא שילמה לחברות כדי שישימו בכוונה את המעבדים שלה.

  10. 10

    22:30 05.12.2009 | :_G(D)Fע :_G(D)Fע (אורח)

    בקטנה גם ככה לא יהיה לי כסף לזה

  11. 11

    07:33 06.12.2009 | Logih Logih (אורח)

    באסה אבל.....
    "אם לדייק, הפרוייקט לא בוטל לחלוטין.....נכון, אינטל גם מתכננת לשחרר את מה שהיא כבר הספיקה לעשות ולתת למהנדסים אחרים לנסות ולהשתמש בזה כדי ליצור מאיץ גרפי בעצמם"

  12. 12

    13:57 06.12.2009 | p_inbar p_inbar

    חבל שהם ביטלו... אם היה הייתי מקבל כזה ב50% הנחה...

    *אהמ אבא שעובד באינטל אהמ*

  13. 13

    15:09 06.12.2009 | באאסההה באאסההה (אורח)

    איייזהההה באאסבסXV!@!!@@#!#

  14. 14

       | פורסם ע"י