הרשמה

משחקי Activision ב-Good Old Games

Arcanum ו-Gabriel Knight החלוצים לפני המחנה בעסקת הפצה של משחקי Activision בחנות הקלאסיקות הדיגיטלית

חנות הקלאסיקות ללא DRM ובזול GOG הציגה השבוע ספירה לאחור להודעה "מרעישה", שנחשפה היום כהצטרפותה של חברת Activision הענקית למבחר המפיצות שמוכרות את משחקיהן הישנים דרך החנות.

משחקי Activision הראשונים שנוספו לקטלוג החנות הם, למעשה, משחקים שהפכו לרכוש Activision רק לאחרונה יחסית, לאחר רכישת זרוע המשחקים של Vivendi, שבתורה בלעה לפני עשור את זכרון הילדות המתוק של הרבה גיימרים ותיקים, סיירה.

משחק אחד הוא Arcanum, כותר תפקידים של Troika, שעולם המשחק הסטימפאנקי המקורי (למשחקי תפקידים ממוחשבים) שלו היה בן-תערובת של ז'אנר הפנטזיה ושל אירופה בימי המהפכה התעשייתית. Arcanum התבסס על מנוע דומה מאוד לזה של משחקי Fallout המקוריים, שבפיתוחם השתתפו מייסדי Troika. הוא הרשים עם צאתו ב-2001 בזכות עולם המשחק המפורט והפתוח שהציע, למרות בעיות איזון רציניות במערכת הקרב וגרפיקה חיוורת.

כזכור, Troika הספיקו עוד לפתח את Temple of Elemental Evil ואת Vampire: Bloodlines לפני שהאולפן נסגר.

המשחק השני הוא Gabriel Knight: Sins of the Fathers, משחק ראשון באחת מסדרות ההרפתקה המפורסמות של שנות התשעים ובכלל. הכתיבה האיכותית של ג'יין ג'נסן, הסופרת שאחראית לסדרה, כמו גם חומר הרקע העשיר שהיא נהגה לשלב במשחקים, הבטיחו לטרילוגיית עלילותיו של גבריאל, בלש ו"צייד צללים" שמתחקה אחר כוחות רוע על-טבעיים, מקום של כבוד בהיכל התהילה של התעשיה.

תג המחיר על כל אחד משני המשחקים הוא 6 דולר (כ-23 שקלים).

בשבועות הקרובים יחשפו המשחקים האחרים שכלולים בעסקת ההפצה. לפחות שניים מהם קל לנחש - Gabriel Knight 2 ו-3.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:39 28.01.2010 | דניאל דניאל (אורח)

    time to sing memories from cats.

  2. 2

    16:01 28.01.2010 | ududy ududy

    זה ציטוט או ספונטני?

  3. 3

    18:09 28.01.2010 | BoZoM BoZoM

    קצת יקר לא?

  4. 4

    10:43 30.01.2010 | חתול-רובוט חתול-רובוט (אורח)

    ארקאנום הוא משחק נהדר, עם עלילה מרתקת, עתיר דימיון, הומור ומתח. מומלץ מאוד לכל חובבי הז'אנר, ויכול לספק כמה שבועות אינטנסיביים של משחק. על גבריאל נייט אין צורך להכביר מילים - אחד ממשחקי ההרפתקאות הגדולים של כל הזמנים. בקיצור - זו נראית כמו עיסקה שווה במיוחד. והאם זה אומר שנזכה לראות שם בקרוב עוד קווסטים של סיירה?

  5. 5

       | פורסם ע"י