הרשמה

בליזארד מצטרפת למגמת האונליין

כל המשחקים הבאים של בליזארד יהיו שחיקים אך ורק אם אתם תהיו מחוברים אונליין- כך נחשף באופן רשמי אתמול, עם ההצגה המעודכנת של Battle.net 2.0. במטרה להלחם בפיראטיות ובצ'יטרים, ניתן יהיה לשחק ב- Starcraft 2 ובדיאבלו 3, ובכל המשחקים הבאים של בליזארד, רק בזמן שאתם מחוברים לרשת- אפילו אם אתם משחקים בסינגלפלייר.

בכך הולכת בליזארד בדרכו של Command & Conquer 4, שגם הוא יהיה שחיק רק בזמן חיבור אונליין. גם חברת Ubisoft הודיעה שרוב המשחקים הבאים שלה למחשב יעבדו עם מערכת דומה- כנראה כולל אססין קריד 2.

עמוד ה"בקרוב" של Battle.net 2.0

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    10:26 11.02.2010 | ... ... (אורח)

    שמיני.
    נחיה ונראה, בטוח יצליחו לעקוף את זה איכשהו.

  2. 2

    10:46 11.02.2010 | buyer buyer (אורח)

    כן.. כאילו שזה יעזור.. ומצד שני אם יתנתק לך החיבור או שתהיה מחוץ לבית לא תוכל לשחק.

  3. 3

    13:49 11.02.2010 | דכ דכ (אורח)

    זה נכלל גם בקונסולות ?

  4. 4

    10:11 12.02.2010 | דרור דרור (אורח)

    חבל שסתם פוגעים בלקוחות שקונים את המשחק, כשהמשחקים שלהם בטח יצאו לאינטרנט פרוצים שבועיים לפני תאריך השחרור הרשמי. כל מערכות ההגנה האלה רק מעצבנות אותי בתור קונה משחקים. קניתי משחק, למה שאני אהיה מוגבל ל5 התקנות? או אהיה חייב לשחק כשאני מחובר לאינטרנט- מה קורה כשאני רוצה לשחק את המשחק על המחשב הנייד שלי שלא תמיד מחובר לקיר או עם wifi? כל זה מצטרף לתופעות מרגיזות נוספות כמו משחקים שאינם תומכים בשרתים עצמאיים, העלאת מחיר המשחקים ב10 דולר (בארץ מתרגם ל80! שקלים נוספים, יש לציין שגם עם השכר הממוצע במשק, עלייה של 80 שקל במחיר היא מאוד משמעותית וגורמת לי לחכות או לקנות דרך סטים, ואני לא אוהב סטים כי אני מעדיף לקבל קופסא יפה ביד), הוצאת אינספור המשכונים ותוספות קטנות ונודניקיות בתשלום (מה קרה לימים שבהם Epic היו משחררים חבילות מפות ענקיות בחינם?), ולמה כל פעם שאני מפעיל משחק אני צריך לראות פרסומות ל-אינטל, אנוידיה, המנוע הפיזיקלי,מנוע המשחק ושל המוציאה לאור?. המשחקים התמסחרו בצורה קצת מגעילה בשנים האחרונות.

  5. 5

       | פורסם ע"י