הרשמה

ליגת CS:Source: משחקי היום

משחקי היום ביגת CS:Source

 
אתמול יצא לדרך המחזור התשיעי, 2 משחקים התקיימו אתמול, היום יתקיימו עוד 3 משחקים. אתמול היה ערב לא כל כך מוצלח כאשר משחק אחד הסתיים בנצחון טכני, אנו מקווים שהמשחקים של היום יהיו קצת יותר מעניינים ומרתקים עבורנו וכמובן גם עבורכם הגולשים.
 

משחק מרכזי : (7)  eSrael (1) vs Elementals

שעה:21:00
מפה:de_train
 
מה נאמר ומה נגיד עוד על המשחק הזה, פעם יכולנו לקרוא לו "הסופר קלאסיקו של הסורס" אבל היום לצערנו השתנו הזמנים והמשחק הזה נראה כמשחק ידוע מראש.
Esr שעדיין לא הפסידו (ונראה כי גם לא יפסידו) מגיעה אחרי רצף של שמונה נצחונות. esr רוצה להמשיך את המומנטום שלה, את היכולת הטובה שלה ובמיוחד את רצף הניצחונות כדי לשמור על המקום הראשון. על הנייר זה נראה משחק קל שלהם ורוב הסיכויים הולכים באופן ברור לכיוונה.
בצד השני - קבוצת Elemenatls  שלא הפגינה יכולת טובה עד כה בטורניר וללא ספק זה לא מה שציפינו. עם זאת, הקבוצה חתמה על הסכם עם נותנת חסות חדשה – razer. בנוסף בימים האחרונים הצטרף לשירותיה של ELE שחקן נוסף שעבר מהקבוצה diligence – lidaN. אז, האם ההסכם החדש ו"הרכש" החדש של ELE יביאו לתפנית מסוימת במשחק הזה? האם eSr  תתמודד מול קבוצה חזקה מהצפוי ?
 

(11) iNfection (3) vs silynx

שעה: 19:00
מפה: de_train
 
Silynx מגיעים היישר מהחלק התחתון של הטבלה מהמקום העשירי, כאמור הקבוצה החליפה קבוצה שסולקה מהליגה עקב בעיות נקודות עונשין, Silynx  נכנסו לליגה במקום dcT  עם אותה כמות הפסדים ונקודות כמו של dcT. למרות זאת עד כה זה לא הפריע ל Silynx  שהפסידו רק משחק אחד וכרגע יש להם שני נצחנות רצופים.
בצד השני נמצאת קבוצה שהפתיעה אותנו מאוד בעונה השנייה והיא iNfection. לפני מספר ימים חל שינוי בהרכב השחקנים, עוד לא ראינו את הההרכב החדש בפעולה אבל אנו מקווים שבמשחק הזה נקבל הצגה לתפארת מההרכב החדש של הקבוצה.
 

(12) Nom-Gaming (6) vs desert.storm

שעה: 20:00
מפה : de_train
 
הפייבוריטית של המשחק הזה היא ללא ספק NOM-Gaming  שמגיעה כהפתעה לא קטנה בטורניר הזה. כרגע הקבוצה נמצאת במצב מעולה עם 2 נצחונות רצופים, אמנם זאת לא קבוצה מהטופ הישראלי אבל ממש מהנה לצפות בה משחקים - הכימיה בין השחקנים פשוט מדהימה. NOM-GAMING בלטה בעיקר במשחק הקודם מול Ducks  שאותו היא נצחה מה שהביא לאכזבה גדולה מאוד בקרב Ducks.
בצד השני יש את קבוצת desert.storm שהיא קבוצה ממוצעת, עד כה לא הרשימה במיוחד בליגה. אמנם זהו לא משחק קשה עבורם, אבל עדיין על הנייר NOM הם אלה שפייבוריטים במשחק הזה. אז האם NOM יראו לנו למה הם פייבוריטים או שהנייר של קהילת CSS מלא בהפתעות ?

בהצלחה!

 
 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:52 28.07.2010 | frase frase

    כתבה ממש מעניינת נהנתי לקרוא אותה !
    שיהיה בהצלחה לקבוצות !

  2. 2

       | פורסם ע"י