הרשמה

לקראת פתיחת משחקי הגביע

לקראת גביע המדינה: הכירו את הקבוצות

 

היום נפתחים משחקי גביע המדינה של CSS. ללא ספק הגביע יהיה מלא ריגושים, הנאה ומתח רב. להזכירכם, במשחקי גביע אין הזדמנות שנייה (Single Elimination) במילים אחרת "נצחת עברת, הפסדת נפלת". בטורניר משתתפות 16 קבוצות, חדשות וגם ישנות, חלקן טובות יותר, חלקן פחות.
 
לגביע נרשמו גם קבוצות שלא רשומות לעונה השנייה ב-ESL. הגביע יהווה הזדמנות עבור אותם הקבוצות להראות מה הן שוות וכיצד צריך בעצם להתייחס אליהם ולהגדיר אותם.
 
הגביע ישוחק משלב שמינית הגמר, כבר בתחילת הגביע ישנם מספר משחקים מעניינים ומרתקים, לצפייה ברשימת המשחקים לחצו כאן. להזכירכם, גביע זה לא כמו ליגה שמה הדירוג לא קובע אלה היכולות של השחקנים. ככה שיכולות להיות הפתעות מאוד מעניינות ואנחנו מאוד מקווים שיהיו הפתעות. משחקי הגביע יחלו באון-ליין היום, ה7\29 עד הגמר שיתקיים בלאן הגדול בהוד השרון בתאריך ה8\25.
 

הקבוצות :

eSrael.CSS  

ללא ספק אחתה הקבוצות החזקות ביותר בטורניר אם לא החזקה ביותר, מדורגת במקום הראשון בעונה השנייה לרגע זה ללא שום הפסדים, כבוד!. מגיעה כפייבוריטית ברורה להגיע לגמר ולקחת את הגביע. הקבוצה היא קבוצה טובה  בעלת ניסיון רב ומגובשת.
 
תסריט אופטימי:  דריסה של כל הקבוצות, הגעה לגמר וניצחון משכנע על היריבה שלה בגמר.
תסריט פסימי: הגעה עד לחצי גמר בניצחונות פחות יפים והפסד מפתיע ל invaderz בחצי הגמר ומסיימים במקום השלישי.
 
 
dIliGence.CSS
 
diligence היא אחת הקבוצות החזקות ביותר בטורניר אם לא החזקה ביותר, כרגע מדורגת במקום השני בעונה השנייה עם הפסד אחד ל-eSrael. הקבוצה מגיעה עם שאיפה אחת לטורניר והיא לקחת את הגביע הביתה בסיום מסיבת הרשת. גם diligence מגיעה כפייבוריטית ברורה בטורניר לקחת את הגביע.
 
התסריט האופטימי:דריסה של כל היריבות בדרך לזכייה בגמר.
התסריט הפסימי: הפסד מפתיע באחד מהשלבים הראשונים.
 
 
Elementals
 
פעם יכולנו להגיד עליהם - פייבוריטים ברורים לקחת את הגביע. היום מה שאפשר להגיד שהם הולכים לירוק דם כדי לנסות לעבור את nom בשלב שמינית הגמר .למרות שele קבוצה שמתאמנת הרבה, מגובשת, בעלת ספונסרים טובים וכ'ו.. כרגע היא לא נחשבת לקבוצה בטופ הישראלי, לפחות בסורס. ללא ספק, הגעה לחצי גמר תהווה הצלחה עבורם.
 
התסריט האופטימי: הרכש החדש מdge עוזר, ELE מגיעה לחצי הגמר ומפסידה שם בכבוד, מסיימת את הליגה לאחר נצחון במשחק על המקום השלישי.
התסריט הפסימי: עפים כבר בשמינית הגמר נגד NOM-Gaming.
 

Silynx 

קבוצה שנפתחה בשבועות האחרונים והצטרפה גם כן לעונה השנייה ב-ESL כשהיא מחליפה את הקבוצה עם היחס הגרוע ביותר בליגה. הקבוצה נכנסה לנעליה של קבוצה עם יחס די גרוע של 7 הפסדים ועד כה היא רק מציגה אופי ויכולות מדהימים. לשלב הראשון הקבוצה קיבלה סידור די נחמד כשהיא תפגוש את Alpha Males  שהיא קבוצה חדשה ואנונימית. עם זאתף רוב הסיכויים שבשלב השני הקבוצה תפגוש את eSrael  מה שגורם לנו להאמין שהסיכויים שהקבוצה תגיע לשלבים המתקדמים (חצי גמר, גמר) הם לא גבוהים במיוחד, אבל עדיין יש סיכוי, במיוחד כשראינו אותם כמעט ומפתיעים את eSrael  וגונבים להם נצחון בליגה.
 
התסריט האופטימי: עוברים בקלות את שלב שמינית הגמר, בשלב רבע הגמר מגיעים למשחק קשה מול eSrael  ומפסידים לאחר משחק די צמוד.
התסריט הפסימי: יום מאוד רע שלהם מתאחד עם יום טוב של Alpha Males  מה שמביא להפסד שלהם כבר בשלב הראשון.
 

Invaderz

קבוצה שמגיעה מצמרת הליגה של העונה השנייה, הרכב של שמות מוכרים בסצנת הגיימינג הישראלית שללא ספק יכולים להוביל את הקבוצה די רחוק. כל מה שקבוצה צריכה בשביל להגיע לגמר של הגביע, ל-invaderZ  יש. שחקנים טובים, כימיה מעולה בין השחקנים, היכרות עם שאר הקבוצת וניסיון. האם הם יגיעו לגמר הגביע ?
 
התסריט האופטימי: הקבוצה דורסת את כל הקבוצות ומגיעה לחצי הגמר נגד eSr, מפתיעה אותה עם נצחון דחוק, מגיעה לגמר ולוקחת אותנו גם כן כאשר היא מפתיעה את כל הקהילה בדרך.
התסריט הפסימי: הפסד מפתיע ודחוק לmbs בשמינית גמר.
 

iNfection

מה אפשר להגיד על קבוצה שנמצאת במקום השלישי בליגת העונה השנייה ונחשבת לתגלית העונה ?
התשובה היא די פשוטה, אם הקבוצה הצליחה לשמור על אחד המקומות היקרים ביותר הצמרת ללא ספק יש לה את היכולת להגיע רחוק גם כן בגביע. אני מעריך שהמטרה שלהם בגביע היא לפחות להגיע לחצי הגמר ומעלה.
סה"כ הקבוצה הזאת מאוד טובה, חברתית, בעלת אווירה טובה וגם יש שם שחקנים טובים כי הרי טופ 3 לא בא ברגל.
 
התסריט האופטימי: הגעה לחצי גמר נגד diligence, ניצחון מפתיע, אך, הפסד מאכזב במסיבת הרשת ל-eSrael  כאשר היא גם מפסידה את המשחק על המקום השלישי ומסיימת בדירוג הסופי במקום הרביעי.
התסריט הפסימי: עלייה דחוקה לרבע גמר והפסד ברבע גמר לele.
 
 
Nom Gaming
אין ספק שבמחזורים האחרונים הם מתחילים להפתיע בליגה והחלו להראות שאימונים קבוצתיים עוזרים מאוד לשיפור היכולת.
לאחר שקיבלו תמיכה מלאה מנותן חסות חדש ומרענן NOM-GAMING מגיעים עם גב מורם כשהמטרה שלהם היא לפחות חצי הגמר.
 
התסריט האופטימי: הגעה מפתיעה מאוד לחצי הגמר, מפסידים בכבוד ל dge ומסיימים את הגביע במקום הרביעי.
התסריט הפסימי: מפסידים כבר בשלב הראשון מול ELE .
 
 
 
Ducks
קבוצה שמשחקת בעונה השנייה וכרגע היא במגמת ירידה די גדולה מצמרת הליגה לתחתית, בנתיים היא בחלק האמצעי של הטבלה כשרוב הסיכויים שהקבוצה תגיע לתחתית בקרוב.
Ducks  כמו הרבה קבוצות מגיעה לטורניר במטרה להגיע כמה שיותר רחוק, ללא ספק מעבר את השלב הראשון יהווה הצלחה לאור היכולת הלא משהו שהקבוצה מציגה בזמן האחרון.
 
תסריט אופטימי: הגעה לחצי גמר נגד esr והפסד בכבוד.
תסריט פסימי: כבר בשמינית גמר עפים בהפסד טכני לferocity.
 

Ferocity

קבוצה שמשחקת בעונה השנייה ונמצאת כרגע בחלק התחתון של הטבלה. כרגע הם נמצאים במשבר עם לא מעט הפסדים רצופים. הם מגיעה לגביע במטרה להנות ולעשות מה שהם יכולים על מנת להצליח יותר מבליגה.
 
תסריט אופטימי: מנצחים את ducks  בשמינית הגמר וחוטפים הפסד ברבע הגמר ל-invaderZ
תסריט פסימי: הפסד כואב כבר בשמינית לducks
 
 
Intake
קבוצה שלא משתתפת בעונה הסדירה ב-ESL ומגיעה במטרה להוכיח שהיא בטופ 3, עד כה שמענו דברים רבים משחקני הקבוצה, אבל ביצועים עוד לא ראינו. אחת הקבוצות הותיקות בקהילה, התפרקה וחזרה פה ושם וכרגע ללא ספק היא חזרה לשיא כשבקרוב מאוד נראה אותה משתתפת גם במסיבת הרשת הגדולה בהוד השרון.
 
התסריט האופטימי: מגיעים לחצי הגמר כששם הם נוחלים את הפסדם הראשון
התסריט הפסימי: עוברים את השלב הראשון ובשלב רבע הגמר מובסים ע"י dGe.
 

Dreams Come True

קבוצה אנונימית עם שחקנים לא מוכרים שבאה לנסות להגיע הכי רחוק שאפשר, להשיג כבוד ובעיקר להנות. לצערה הרב של הקבוצה בשלב הראשון היא תפגש עם eSrael  כשרוב הסיכויים לא ממש לטובתה.
dcT  הושעתה מהעונה הסדירה ב-ESL עקב בעיית נקודות עונשין, הציגה משחק לא ממש טוב כשהיו לה 7 הפסדים.
 
תסריט אופטימי: הפסד בשמינית גמר בכבוד לesr
תסריט פסימי: תבוסה בשמינית גמר של 16-0 לesr
 
 
The Memorables
 
קבוצה טובה, מגובשת ותחרותית שמגיעה מהעונה הסדירה של ESL. לא הרשימה בצורה יוצאת דופן במהלך פעילותה בעונה השנייה, מקווים שהגביע יתן לקבוצה צ'אנס להוכיח מה היא באמת שווה.
  
תסריט אופטימי: ניצחון דחוק ומפתיע על invaderZ  והפסד צורב בשלב הבא.
תסריט פסימי: הפסד כואב בשמינית גמר לinvaderz
 
Alpha Males
כמו dct קבוצה די אנונימית ששחקניה לא כל כך מוכרים, הקבוצה לא משתתפת בעונה שנייה ולכן לא ידוע לנו גם על היכולת שלה ולכן, כמו שזה נראה הם באים לשחק בשביל להגיע כמה שיותר רחוק, לקבל כבוד וליהנות.
 
תסריט אופטימי: יום טוב שלהם מתאחד עם יום רע של silynx והם עוברים אותם ומפסידים ברבע גמר לesr.
תסריט פסימי: תבוסה קשה לslx כבר בשמינית גמר.
 
 
Desert.storm
קבוצה שמשתתפת גם בעונה הסידרה של ESL, לא מרשימה במיוחד כשיש לה נצחון בודד בלבד. ללא ספק מגיעה לגביע בשביל לשחק בשביל הכיף ואולי גם בשביל לשנות את התדמית שנוצרה לה עקב משחקיה בעונה הסידרה.
 
התסריט האופטימי: הפסד בכבוד לinfection
התסריט הפסימי: תבוסה ל infection
 
Lunatics
קבוצה שהיא גם קצת אנונימית מכיוון שהיא לא משחקת בעונה הסדירה, שחקנים לא ממש מוכרים, יכול להיות שהאנונימיות של הקבוצה בעצם תגרום ליתרון מסוים אצלהם כשהקבוצה היריבה לא יודעת למה לצפות.
 
התסריט האופטימי: ניצחון מפתיע על intake  המחודשת והפסד ברבע גמר נגד dge.
התסריט הפסימי: הפסד צורב ל-intake  כבר בשלב הראשון.
 
 
iNfarmy
מגיעים מהחלק התחתון של טבלת css esl, עם משבר ענק ורצף הפסדים די גדול, רק במחזור 9 הם "התאששו" ע"י ניצחון טכני על ducks שהולכת ומדרדרת ממחזור למחזור. אני מאמין שהמטרה שלהם הוא לנסות להשאיר רושם בגביע בניגוד למה שעשו בליגה
 
התסריט האופטימי: הפסד מכובד בשמינית הגמר ל-diliGence.
התסריט הפסימי: מפסידים בשמינית 16-0  קליל לdge.
 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:55 29.07.2010 | tyDiK tyDiK

    TouchDown, אתה אוכל סרטים D:

  2. 2

    21:15 29.07.2010 | OdN OdN

    בהצלחה קבוצות, אחלה סיקור.

  3. 3

    21:16 29.07.2010 | OdN OdN

    בהצלחה לקבוצות*******

  4. 4

    22:19 29.07.2010 | mrL mrL

    tyDi אתה מדבר הרבה :)

  5. 5

    22:57 29.07.2010 | qum^ qum^

    mrL נראה לי אתה מדבר הרבה :)

  6. 6

    23:41 29.07.2010 | mrL mrL

    XD זה נחמד להגיד אני רוצה לראות תוצאה ^^

  7. 7

       | פורסם ע"י