הרשמה

גביע המדינה: ראיון

בעוד פחות משבועיים ב-25/8 יתקיים אירוע המשחקים  בהוד השרון. האירוע יכלול בין היתר את גמר גביע המדינה ב-CS:S שאליו העפילו שתי קבוצות - eSrael ו-diliGence . משחק הגמר ישוחק על מחשבים שאנו נספק לשחקנים כשהוא ילווה בפרשנות וקריינות. ללא ספק יהיה משחק שלא רואים בכל יום, משחק בין שתי קבוצות אדירות וחזקות. 

על מנת להכיר יותר טוב את הקבוצות שהגיעו לגמר ראיינו את מנהיגי הקבוצות.

רקע :

eSrael Gaming - הארגון היציב והותיק ביותר בסצנת הגיימינג הישראלית כיום. הארגון מכיל 2 קבוצות : CS:S ו-CS. קבוצת הסורס של הארגון מורכבת משחקנים ותיקים בעלי ניסיון רב שנותן להם יתרון די גדול על קבוצות אחרות. קבוצת הסורס היא הקבוצה היציבה ביותר בסצנה מזה כבר כמה שנים. ראינו את הקבוצה בהרבה מפעילויות Vgames כשהיא זוכה בלא מעט פרסים ותארים.

diliGence Gaming - הארגון נפתח לפני כשלושה חודשים בערך, עם 2 קבוצות : CS:S ו-CS. ללא ספק, בתור התחלה, הארגון די מצליח, הקבוצות מביאות תוצאות מעולות ולא מעט הישגים. קבוצת הסורס של הארגון היא ללא ספק היריבה הגדולה ביותר של eSrael. השחקנים ותיקים ובעלי ניסיון רב במסיבות רשת. ראינו את שחקני הקבוצה משחקים בקבוצות טופ שונות בארץ כשהם זכו בלא מעט תארים.

המרואיין הראשון הוא אחד מזקני הקהילה, אחד ממסיידי eSrael ומנהיגה כיום - aHole.

 שלום ליאור, אנא הצג את עצמך ואת קבוצתך בפני הגולשים.

"שלום, שמי ליאור מרמלשטיין, בן 20 , מראשון לציון. אני משחק סורס כבר 8 שנים בערך, הפסקתי לספור אחרי ה5 שנים הראשונות. אני כיום משחק בקבוצת הסורס של eSrael, שם אני שם כבר בערך 4 שנים (מי באמת יודע כמה..).  בקשר לקבוצה, כרגע הקבוצה מכילה 6 שחקנים : A-Hole, flx, w0rblas, d0x, phx, fever."

תאר לנו בקצרה את הדרך לגמר מבחינתך, זה היה קל/קשה ? התכוננתם למשחקים באיזשהוא אופן ?

"האמת, ציפינו ליותר אתגר, ממש לא באנו בזילזול של נקרע את כולם. התאמנו במפות שצריך, ובאנו למשחקים מוכנים. לקחנו את המשחקים די בקלות, אך היו כמובן קבוצות שהביאו לנו פייט. בגמר נפגוש את diliGence, בהצלחה."

לאחר שהעפלתם לגמר גביע המדינה מה יש לך להגיד ? מה אתה מרגיש בעצם ?

"תמיד יש התרגשות כלשהי כשאתה מגיע לגמר כלשהו במיוחד כשאתה יודע שהגמר יהיה בלאן, אבל אני אישית כבר פחות מתרגש מהדברים האלה. תן לי לסיים את הלאן כמה שיותר מהר וזהו.. הביתה ונרגילה הכי טוב"

כיצד אתם מתאמנים לגמר גביע המדינה בפרט, ולמסיבת הרשת בכלל, הכנות מיוחדות?

"זה לא שיש סודות באיך קבוצה מתאמנת לקראת לאנים, פשוט משחקים, "בונים" טקטיקות, מתאמנים אליהן עד למצב שזה תקוע בראש ושכל אחד יודע את התפקיד שלו."

מה הן ציפיותיך ממך כמנהיג ומקבוצתך? האם אתה מגיע בתחושה שאפשר להגיע ולקחת את המקום הראשון בקלות, או שזה הולך להיות יותר קשה מהצפוי ?

"הציפיות שלי הן כמו של כל שחקן\לידר שיבוא ללאן, כל אחד מצפה מהקבוצה שלו לקחת מקום ראשון, או מקום מכובד בכללי. אני מאמין שאם הכל ילך כמו שצריך, ניקח את הגמר, בקושי או בקלות - זה כבר ניראה בלאן."

קבוצת eSrael.CSS נמצאת כבר הרבה שנים בטופ הישראלי, הקבוצה היציבה והטובה ביותר בסצנה הישראלית לרגע זה. כל אירוע או טורניר שהתקיים בויגיימס eSr.CSS לקחו בו חלק ואף תפסו את המקומות הראשונים. מהו הסוד שלכם ?

"הסוד הוא פשוט - התמדה, לא לפרוש כשהמצב לא משהו. זאת גם הבעיה פה בארץ, איך שקורה משהו לא נוח, אנשים פורשים מהקבוצה, או שאיך שהם מקבלים הצעה שלדעתם יותר טובה מהמצב הנוכחי שלהם, הם עוזבים. פשוט תישארו קבוצה, תתאמנו, תלמדו להכיר אחד את השני, ובשלב מסוים כבר לא אכפת מהניצחונות, לבוא למשחקים באונליין או באופליין  כקבוצה שכולם מכירים את כולם, זה מה שעושה את זה ניצחון."

לאן אתם חושבים שתגיעו במסיבת הרשת בהוד השרון ?

"אני חושב שנגיע לגמר וניקח אותו, אבל כמו בכל ספורט אי אפשר לדעת. מניסיון בלאנים בדרך כלל זה לא הולך כמו שאתה מצפה, ותמיד יש הפתעות, אז הכל דיבורים עכשיו, ופשוט ניראה בלאן, מקווה לטוב."

מי מהווה בשבילכם איום במסיבת הרשת הקרובה שתתקיים בהוד השרון?

מבחינת שחקנים שהוכיחו את עצמם אלה diliGence, אבל כל קבוצה מהווה סוג של איום."

כמה מילים לסיכום?

"בהצלחה לקבוצות, תודה לSteelSeries על הספונס, ולמיכאל שהוכיח שהוא לא סתם עציץ שיושב לי במולטי ואני צריך להביא לו מים והוא לא גודל אפילו. בעיקר תודה למריאל, שבלעדיו, כניראה שהכל היה אותו דבר."

עד כאן.

המרואיין השני הוא אחד השחקנים המוכשרים והטובים ביותר בארץ, מנהיג קבוצת diliGence ובנוסף הוא אדם שאצלו לפני הכול - דרך ארץ - Eaurox.

היי דניאל, אנא הצג את עצמך ואת קבוצתך בפני הגולשים.

"שלום שמי דניאל "Eaurox", אני משחק CS:S כבר מספר שנים וכיום אני מנהיג קבוצת diliGence. בקבוצה כרגע יש שבעה שחקנים : אני - Eaurox, דורון - Mad-Angel, שאול - DevaZ, סימון - simonz, שלומי - cyrus, גלעד - m3d ועידו - Falcon."

זהו, הגעתם לגמר גביע המדינה, מפרידה קבוצה אחת ביניכם לבין הפרס. אך אתה מרגיש ומה אתה חושב על הדרך שעברתם, קשה/קלה ?

"אני מרגיש מצוין, אני בחור שאוהב אתגרים ולכן הגמר אמנם מלחיץ אבל בהחלט יהיה חגיגי מאוד. כמו

שרוב הקהילה יודעת אני עברתי מקבוצת eSrael לקבוצת dilIGence לא מזמן, מה שהופך את הגמר בשבילי להרבה יותר מרתק. לגבי הדרך שעברה הקבוצה עד לגמר, חברי הקבוצה הם שחקנים טובים וידועים בקהילה, לבחורים האלה יש ניסיון רב וכל אחד מהם משחק למעלה משלוש שנים, לכן לדעתי הדרך עד לגמר הייתה בינונית עבור diliGence."

בגביע המדינה ראינו את קבוצתך משחקת מעולה ופשוט לא מותרת לאף קבוצה. עם זאת, במחזורים האחרונים בליגת CS:S חלה ירידה ביכולת. מדוע זה קרה? מה גרם לכך ?

"אכן במחזורים האחרונים של הליגה קבוצתי קצת הדרדרה. היו מחלוקות רבות לגבי הרוסטר שיפתח את הלאן ובעקבות מחלוקות אלו לחלק מהשחקנים ירדה המוטיבציה מה שהוביל בסופו של דבר לירידה באיכות המשחק."

כיצד אתם מתאמנים לגמר גביע המדינה בפרט, ולמסיבת הרשת בכלל, הכנות מיוחדות?

ישנן הכנות מסוימות ללאן, ביניהם אימונים שונים שאנו עושים כשבעיקר מתמקדים בשמירות ובחידודי פינות למיניהם.בקרוב נעשה בוטקאמפ על מנת לראות איך הקבוצה מתפקדת במצב עם תנאים הדומים לתנאים של מסיבת רשת."
 

הגעתם לשלב לא פשוט, בגמר מחכה לכם אחת הקבוצות הטובות ביותר בארץ אם לא הטובה ביותר - eSrael. מה הן ציפיותיך ממך כמנהיג ומקבוצתך בכלל והאם אתה מגיע בתחושה שאפשר להגיע ולקחת את המקום הראשון?

" אכן הגענו לגמר, שבו תחכה לנו קבוצה בהחלט טובה מאוד אם לא הטובה ביותר בארץ כרגע. ברור לי כי משחק הגמר הולך להיות משחק קשה מאוד, נשתדל לתת פייט כמה שאפשר ואולי אף לנצח. הציפיות שלי ממני ומהקבוצה הם בעיקר לא להתייאש, לצאת ממצבים קשים ולא להוריד את הראש גם אם התוצאה לא מוצאת חן בעינינו. לדעת לנצח בכבוד וגם להפסיד בכבוד!"

ללא ספק diliGence היא אחת הקבוצות שמועמדות לתפוס את המקום הראשון במסיבת הרשת, אתם ככל הנראה היריבים הגדולים ביותר של eSrael . איך עשיתם את זה?

"לדעתי הייתרון שלנו על קבוצת eSrael הוא השקט וההקשבה ללידר במשחקים. אמנם עניין זה היה קצת בעייתי אצלינו בהתחלה, אך אין ספק שחל שיפור מאוד גדול בעניין הזה."

לאן אתם חושבים שתגיעו במסיבת הרשת הקרובה בהוד השרון ?

"אני מאמין שנגיע למקום מאוד גבוה במסיבת הרשת הקרובה בהוד השרון. לא רוצה לפתוח פה לשטן אך אני מאמין שנגיע לפחות למקום השני."

מי מהווה בשבילכם איום במסיבת הרשת הקרובה שתתקיים בהוד השרון?

"קבוצה שמהווה לנו את האיום הכי גדול במסיבת הרשת הקרובה היא כמובן , eSrael."

כמה מילים לסיכום ?

"משפט אחרון לסיכום , שיהיה לכל הקבוצות המון המון בהצלחה.
במיוחד ל 2 קבוצות עיקריות שהם הקבוצה הקודמת שלי eSrael וקבוצה בה משחקים שחקנים יחסית חדשים ולא מוכרים , שחקנים אלה לדעתי עברו דרך מאוד מאוד קשה על מנת להוכיח שמגיע להם להגיע ללאן זוהי כמובן הקבוצה Nom. אני מאחל באמת מכל הלב ששתי הקבוצות האלה יקחו מקומות כמה שיותר גבוהים בלאן הקרוב.
ולגבי קבוצת Nom  , לדעתי יש להם מטרה אחרת בלאן הזה והם יודעים על מה אני מדבר, בהצלחה גם בהשגת מטרה זו." 

 מי שלא בא לא קיים !!! 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:00 15.08.2010 | mrL mrL

    לידרים לתפארת ^^

  2. 2

    17:38 15.08.2010 | tomerish@gmail.c [email protected]

    כל הכבוד

  3. 3

    17:58 15.08.2010 | Jiddu Jiddu

    אחלה כתבה מריאל:)

  4. 4

    21:50 15.08.2010 | rekanZ rekanZ

    יפה מאוד D:

  5. 5

    23:53 21.08.2010 | scruffy scruffy

    מה יש למרואיין הראשון על הפנים??????
    איכככככככככככ

  6. 6

    21:43 25.08.2010 | dv!r dv!r

    איכס הוא ניראה כאילו שרפו לו אץ כל הפניםם חחחחחח!!!@

  7. 7

    06:01 28.08.2010 | eloHa eloHa

    זה דם {;

  8. 8

    20:22 30.08.2010 | אתר מחלק פרסים אתר מחלק פרסים (אורח)

    תחרות חדשה - פרסים ל5 הראשונים!!

    http://sabon.starsplatform.co.il/vote/HG9M3C2KNK

  9. 9

       | פורסם ע"י