הרשמה

16 סופים ל-Witcher 2

ל-The Witcher 2, המשך התפקידים של CD Projekt, יהיו לא פחות מ-16 סופים שונים, מול 3 בלבד למשחק הראשון. מרוצים? יש פה עוד כמה נתונים מספריים לגבי המשחק שנחשפו ב-PC Games Hardware, שכתביו פגשו את יוצרי המשחק בגיימסקום לפני שבועיים (אבל פרסמו כתבה בנושא רק עכשיו).

אז ככה:

- 20 מתכנתים עבדו במשך 3 שנים כדי ליצור את מנוע המשחק החדש, TSOOD, שהוא גם ר"ת, לא חשוב למה, וגם נשמע כמו המילה הפולנית ל"נס". חמוד.
- המנוע הניסי הזה מאפשר לעבור את משחק ההמשך עם ארבעה מסכי טעינה בלבד, מול שבע מאות במקור.
- למשחק יש שלוש פתיחות שונות, לא ברור בהתאם לאילו בחירות עיצוב דמות הן משתנות. למקורי הייתה רק האחת, כמקובל.
- 150 דקות של קטעי קישור Pre-Rendered, מול 53 דקות ב-Witcher.
- 30 סוגי שריון מול 5 במקור (אההה, שריון זה לפחדנים. תנו לי יותר נשקים! אני צוחק. תנו לי קסם שינוי צורה לעכבר, זו הדרך שבה אני מעדיף לפתור את המבוכים שלי)
- מוזר, אבל לא צויין כמה בחורות יוכל גראלט לכבוש ביחס למשחק הקודם. אולי מפחדים מזעמה של מריגולד.

המשחק צפוי לצאת במהלך השנה הבאה למחשב, ל-360 ול-PS3, כאשר גרסת המחשב, לשם שינוי, תגיע ראשונה.

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:59 01.09.2010 | דור דור (אורח)

    וואי הוא נראה גם מושקע וגם אני מאוד אוהב משחקים עם כמה סופים.

  2. 2

    20:02 01.09.2010 | loler loler (אורח)

    אחח CD Projekt אחת מבין החברות היחידות שמשקיעות בשחקני הPC.
    קנייה ביום 1 בשבילי :)

  3. 3

    20:02 01.09.2010 | רק רק (אורח)

    רגע זה משחק טוב או סתם חרא ?

  4. 4

    20:29 01.09.2010 | NZILY NZILY (אורח)

    פשש חזק אבל אני מחכה הרבה יותר ל- Dragon Age 2
    D:

  5. 5

    21:05 01.09.2010 | veet veet

    16 ???
    זה יותר מ 10 !!!!

  6. 6

    21:13 01.09.2010 | ל-3 ל-3 (אורח)

    ל-3
    המשחק הראשון היה משחק התפקידים כמעט הכי טוב שיצא לי לשחק בוא.
    וזה אמור להיות הרבה יותר טוב ממנו אז....

  7. 7

    21:27 01.09.2010 | lio543 lio543

    ל-3: משחק טוב! טוב! עד כמה שזה נראה.

  8. 8

    21:30 01.09.2010 | סתם עוד אחד סתם עוד אחד (אורח)

    UDUDUDY להבנתי למה התכוונת כשכתבת שלמשחק יש רק "4 מסכי טעינה מול 700 במקור".
    אתה יכול להסביר בבקשה?

  9. 9

    21:41 01.09.2010 | ududy ududy

    זאת אומרת שהמשחק הראשון היה מורכב מ-700 אזורים (כולל מפות פני שטח, מבוכים וגם כל מיני בתים קטנים, בגלל זה המספר הגבוה) שמבחינת המנוע הם נפרדים ודורשים מסך טעינה בכל פעם שעוברים בין אחד לאחר. המנוע של המשחק השני מאפשר להתייחס לחלקים נרחבים של מפת המשחק כחתיכה אחת שעולה לזכרון בפעם אחת, או ברקע תוך כדי משחק, ולכן יש צורך ב-4 אזורים נפרדים בלבד, שכל אחד מהם כמובן גדול הרבה יותר וכולל מגוון של אזורים חיצוניים ופנימיים.

  10. 10

    22:51 01.09.2010 | loler loler (אורח)

    בזמן האחרון מסכי טעניה הופכים לפחות ופחות בעיה. למען האמת לפי מה שID אומרים, מנוע הID5 יציג את RAGE ללא מסכי טעינה בכלל :)

  11. 11

    23:29 01.09.2010 | זה שטוען את הפלאפון זה שטוען את הפלאפון (אורח)

    10, זה נכון חלקית. כל פעם שהמשחק יעלה מחדש, יהיה מסך טעינה שיטען את כולו (לא בדיוק, אבל זה הכי קרוב לאמת בלי להיכנס ליותר מדי תיאורים טכניים מסובכים). אז טכנית, חייב להיות לפחות מסך טעינה אחד, גם אם אתה מתכוון לשחק לכל אורך המשחק בלי לצאת ממנו בכלל.
    ההבדל היום הוא שהרבה ממסכי הטעינה מוסתרים בתוך סרטוני "תדרוך" או מעבר. קחו את משחקי CoD האחרונים לדוגמה, או את Splinter Cell: Conviction, ויש עוד הרבה.

  12. 12

       | פורסם ע"י