הרשמה

ביקורת: NBA 2K11

גרסת 2011 של NBA 2K ראויה לאגדת הכדורסל המופיעה על אריזתה.

מאת: אייל לנצמן

מפתחת: Visual Concepts
מפיצה: 2K Sports
תאריך יציאה: 8.10.10
פלטפורמותPC, X360, PS3, Wii, PSP, PS2

כמו בשוק משחקי הכדורגל, גם בענף משחקי הכדורסל אלקטרוניק ארטס נמצאת בתחרות מתמדת עם המותג המתחרה - אבל הפעם לא מדובר על קונאמי, אלא על Take 2/2K Games.

 וכמו פיפא, גם סדרת NBA Live הייתה השליטה הבלתי-מעורערת של תחום משחקי הכדורסל הדיגיטליים, עד שהגיעה סדרת NBA 2K (כבר ב-99'), שבשנים האחרונות פרצה דרך בכל תחום אפשרי. אין וויכוח על ההפסד של EA - כי אפילו הם החליטו שיש צורך למתג מחדש את הסדרה, והמשחק החדש, NBA Elite 11, היה אמור לצאת ממש עכשיו.

אלא ש-EA החליטו לדחות את ההשקה למועד אחר בשביל ליטושים אחרונים - מצד אחד, החלטה שבהחלט תשפיע על טיב המשחק, ומצד שני - החלטה שתפגע במכירות בצורה לא ייאמנת - כי מי יחכה חודשים לרכוש את NBA Elite, כשגרסת 11 של 2K פשוט מעולה?

הטוב:

  • כרגיל אצל 2K, אווירה שאין כמותה
  • משחק מאתגר מאוד
  • מייקל ג'ורדן, רבותיי!

הרע:

  • שליטה בעייתית לחסרי הבקר שביניכם
  • מזכיר מאוד את 2K10

והאגדה:

  • ג'ורדן והבולס סוף סוף כאן

 
לאט לאט

אי אפשר להתעלם מהעובדה שגם ברמת הממשק וגם תוך כדי משחק - 2K11 מזכיר את קודמיו. זו לא בעיה גדולה בעבור איכות המשחק, כי 2K10 היה אחד ממשחקי הכדורסל המשובחים שקיבלנו בעשור האחרון; מה שזה אומר הוא שלשחקני הכדורסל לא מצפה מהפכה גדולה השנה. ב-Visual Concepts העדיפו להתמקד בשיפורים וליטושים - אם מדובר במהלכים חדשים או במצבי משחק, ופחות בלשנות את הליבה. שלל השיפורים האלה נוגע בנקודות הנכונות, כי כשנכנסים לעומק המשחק - רואים שמדובר בחווייה מתקדמת הרבה יותר.

אסתייג ואגיד: יכול להיות שאם בבעלותכם עותק של 2K10, אין סיבה ממשית לשלם על המשחק החדש מחיר מלא. אבל חברים, אני הייתי מנסה למכור אותו מהר ככל האפשר.

שליטה בעייתית

אתם אולי זוכרים איך הקונסולה שלי מתה לקראת הביקורת על פיפא 11. לכן, עד שגיליתי לשמחתי שבקר ה-360 החוטי עובד (אחרי שנתיים של אי תפקוד), נאלצתי לשחק עם המקלדת או עם בקר מיקרוסופט איום למדי, שגם לא כולל סטיקים. אבל העובדה ש-2K11 גרם לי לחפש במרץ את הבקר שנחשב למת כבר מרמזת לכם שהשליטה החדשה לא בדיוק עובדת.

הבעיה הקריטית ביותר בכפתורי השליטה החדשים של 2K11 היא שאין אפשרות להגדיר מקשים שונים למהלכי התקפה והגנה. זאת אומרת, אם למשל ב-PES יכולתם לבחור שכפתור ה-A ישמש לתיקול אגרסיבי (גליץ') אבל דווקא לבעיטה כשאתם עם הכדור, אתם יכולים לשכוח מנוחות דומה כאן.

כן, בסופו של דבר מתרגלים, אבל גם את המקלדת אי אפשר להשוות לנוחות של שליטה בבקר, בין אם זהו הרטט שיופיע לעיתים קרובות ובין אם אלו הסטיקים הכל-כך חיוניים, שמאפשרים רמת דיוק מירבית בנסיונות קליעה ומסירה (בשנה שעברה יכולנו גם להגדיר את הסטיק הימני של ה-360 לביצוע טריקים מעניינים). 

מאתגר ומחושב

אבל אל דאגה: ברגע שהתרגלתם, 2K11 מתגלה כמשחק מצויין. הבינה המלאכותית של השחקנים, כמו בכל שנה, שופרה - אבל הפעם דראסטית. המשחק הפך מאתגר מאוד, במיוחד אם משחקים על רמות הקושי הגבוהות, שם הקצב המהיר, יכולות ההגנה וההתקפה של ה-AI והנקודות הופכים להיות מציאותיים כל כך, שאתם בקושי תשימו לב שמדובר במשחק. 

בצד החיובי, בינתם של השחקנים תתבטא בקושי שתחוו בלהכניס כדור לרחבה, בהתמקמות מצוינת שלהם על המגרש ובביצוע טריקים ופעולות הגנה והתקפה בסיסיות ומתקדמות. קיים גם צד קצת פחות חיובי לרמת הקושי, והוא מתייחס ל"הטבות" הלא הגיונות שיקבלו שחקני היריב בזמן משחק על רמת קושי גבוהה. למשל, חטיפת כדור כמעט בכל הזדמנות אחרי מסירה ארוכה (או אפילו בתוך הרחבה), או קליעות מזויות קשות במיוחד עם שחקנים בינוניים.

למרות הבונוסים המלאכותיים מהם נהנה המחשב, השיפור ב-AI מהשנה שעברה הוא מאסיבי. כבר לא תוכלו להטביע ולשטות בהגנת היריב בכל מצב: השמירה הדוקה הרבה יותר, ולכן תצטרכו להתמקם, להתמסר ולבחור מתי ומאיפה לקלוע. זאת ועוד - יהיה לכם קשה להסתדר בלי שימוש במהלכים בסיסיים כמו פיק אנד רול, שהופכים נפוצים עם הזמן. המהלכים האלו לא קשים לביצוע, אבל גם הם לא יבטיחו לכם סל קל. בכל אופן, אני מצאתי את עצמי משוטט רבע מזמן ממוצע של משחק בתפריט המהלכים, כך שיש להם הפעם משקל לא קטן. ולא פעם ולא פעמיים נכוותי כשניסיתי להאיץ את קצב המשחק בלי להתחשב יותר מדי במה שאני עושה.

הכל תלוי בכם

אני נוהג לומר שמשחקי כדורסל (דיגיטליים) אף פעם לא יהיו מתוחכמים כמו משחקי כדורגל (דיגיטליים). הבעיה נובעת מכך שנראה שאף פעם אין לך ולשחקן שלך שליטה אמיתית על מה שמתרחש ברגע שאתה ניגש לקלוע. גם אם זה נותר המקרה ב- 2K11, הוא עדיין עושה עבודה מצוינת בהענקת שליטה מלאה על כל המתרחש קודם לניסיון הקליעה - ואם הכדור נכנס, הרי זה שילוב של היכולות האינדיבידואליות של השחקן יחד עם המיקום שלו ושל ההגנה, עוצמת הזריקה וכיוונה. אם לא תדעו להכין את עצמכם, כל כדור שתקלעו יהיה סתם מקרה חסד. 

באמצעות מערכת המסירות השנה ניתן למסור באמצעות הסטיק (תוך החזקה של אחד מכפתורי הכתף), מה שמאפשר מסירות קצת יותר חופשיות, אבל לא הייתי ממליץ להשתמש בה לעיתים תכופות: עושה רושם, שוב, שהלחיצה הפשוטה שמסדרת לכם את כל אפשרויות המסירה בכפתור אחד (מה שנקרא Icon Passing) עדיין יותר אמינה. 

הקאמבק של ג'ורדן

ודאי שמתם לב שעל אריזת המשחק החדש מוצג לראווה לא אחר מאשר מייקל ג'ורדן. השחקן שהפך לאגדה והוביל את השיקגו בולס לפלייאוף ולאליפויות רבות מאמצע שנות השמונים, הוא הכוכב הראשי של 2K11. נכון, זה נראה קצת מגוחך לראות את ג'ורדן מקבל את המקום הזה שנים אחרי הפרישה - אבל מוטב מאוחר מאף פעם. 

ג'ורדן לא מופיע רק על העטיפה, כי 2K11 כולל מספר מצבי משחק חדשים שכולם מוקדשים למספר 23. מצב ה"Jordan Challange" דומה מאוד למה שמופיע במשחקי הטורנירים הגדולים בכדורגל בדרך-כלל (כמו מונדיאל או יורו), ומאפשר לכם לקחת את השליטה על קבוצות עבר גדולות - או במקרה הזה, על מייקל, לקפוץ לתוך משחק שנחרט היטב בזכרונם של צופי הכדורסל, ולנסות לשחזר את ההישגים שלו. למשל, תוכלו לשחק בתור ג'ורדן במשחקו נגד הקליבלנד קאליברס ב-1990, בו יהיה עליכם לקלוע לפחות 69 נקודות ולפחות 50% מהשדה.

רק אחרי שהשלמתם את כל עשרת אתגרי הג'ורדן, תוכלו לפתוח את מצב המשחק המעניין יותר, שנקרא "Michael Jordan: Creating a Legend". בשורה התחתונה, מדובר במצב דומה ל-"My Player" שבמהלכו תשחקו את ג'ורדן עוד מימיו כרוקי ועד לתקופת הזוהר שלו ב-NBA - תוך שהיכולות שלו (וגם המראה) משתנים במהלך הקריירה. 

2K11 מאפשר לנו לשחק לראשונה עם קבוצות אגדיות מהעבר. ההרכבים של הבולס יופיעו במלואם החל מעונת 85', ותוכלו לשחק גם בתור לארי בירד עם הסלטיקס או בתור וילקינס עם ההוקס. ניכרת השקעה כמעט בלתי-תיאמן בפרטים הקטנים תוך משחק עם קבוצות העבר, דבר שבהחלט נזקף לזכותה של המפתחת. רק דבר אחד הפריע לי, והוא חוסר היכולת לשחק עם הקבוצות הקלאסיות באונליין.

אתגר ה-NBA

מצבי המשחק הקיימים גם הם עברו שינויים. את הבסיס הנחית מצב ה"My Player" שהוצג בשנה שעברה ואיפשר לכם ליצור שחקן ולהפוך אותו מחובבן למקצוען, והשנה התווספה לו מערכת ניקוד שמבוססת על התפקוד שלכם במגרש.

המצב המרכזי הוא עדיין מצב ה-Association, שבמהלכו תבחרו קבוצה ותקחו אותה תחת חסותכם עד ל-20 עונות. החידוש המעניין ביותר שמוצג השנה הוא האפשרות לבצע טרייד ביתר קלות והזכות לבחור בדראפט בתום העונה. הפעם נראה כאילו הקבוצות מודעות יותר לעצמן וליכולות שלהן, וידעו אילו שחקנים לשחרר ומתי ואת מי לבחור. 

במהלך ההתקדמות שלכם בקריירה, אחרי ניצחונות מסוימים תזכו בנעלי "אייר ג'ורדן" שנגישות דרך אחד התפריטים. אלו נעליים שנעל ג'ורדן במהלך הקריירה שלו, שיקנו לכל שחקן שתבחרו בונוס על יכולות שונות - דריבלינג, הגעה לריבאונדים וכו'. זהו בהחלט ניסיון נחמד להחדיר תחושת התקדמות במשחק, אבל חבל שהוא קצת מתחום הפנטזיה ולא כל-כך מתקשר לטון הסימולציה של המשחק.

השקעה בפרטים הקטנים

אם יש דבר אחד שגם אלקטרוניק ארטס (עם המתחרה הנעדר השנה, NBA Live) וגם Visual Concepts יודעים לעשות, זה ליצור אווירה אמיתית של NBA. השנה המצב לא שונה. 

2K11 נראה, נשמע ומרגיש כמו משחק כדורסל אמיתי. ההשקעה בפרטים הקטנים ניכרת על כל אחת מ-30 קבוצות הליגה. ההרכבים מעודכנים, המודלים והתנועות של השחקנים נראים מצוין (אמנם יש כמה פרצופים שהייתי מעדיף לשכוח, אבל רובם פגעו בול) וגם אפקט ה"פלסטיק" שניכר בדרך כלל יותר בסדרת Live מתחלף לאט לאט בדמויות אמיתיות. מה שכן, עדיין לפעמים תרגישו שהכדור "דבוק" לידיו של שחקן, למשל בזמן כדרור.

השדרן והפרשן, כרגיל, עושים עבודה טובה בניתוח מהלכים (ובלחפש איפה לרדת עליי בכל הזדמנות). מובן שהשדרנות תחזור על עצמה אחרי כמה שעות משחק, אבל הפעם, כשיש יותר נושאי שיחה באוויר, זה דווקא לא רע. רק תפסיקו להזכיר את קובי בכל הזדמנות, בחייכם.

הקהל עושה את העבודה כמו שצריך ומשמש כשחקן שישי ממש, בין אם מדובר בצעקות עידוד או סתם בהנפת מקלוני הפלסטיק בכדי לעשות את המיטב לבלבל אתכם תוך לקיחת זריקת עונשין. אפקטי הקול הבסיסיים כמו חריקות וזריקות נשמעים מצוין. גם בחירת השירים בזמן הניווט בתפריטים נעשתה בחוכמה, כאשר הראפ הוא הסגנון השולט.

מילה על הממשק: התפריטים עדיין קצת מעצבנים ובעייתים, אבל לא ברמה כזו שהם משפיעים על המשחק עצמו. מה שכן, כמו במשחק אמיתי, יהיו הרבה הפרעות מסביב ועם כל העיסוקים (פסקי הזמן, הפסקת המחצית וכו') זמן המשחק יתארך פי שניים לפחות מזמן המשחק נטו. לחלק מהשחקנים זה לא מפריע, אני מעדיף להתמקד במשחק עצמו.

נראה מצוין

המשחק, כפי שכבר הבנתם, נראה טוב מאוד. אני יכול לדבר הרבה על ההשתקפויות ועל רמת הפירוט, אבל הוא פשוט נראה טוב. נכון, לא מדובר באיזה שיפור גדול על פני מהדורת השנה שעברה, אבל בינתיים הוא משחק הכדורסל היפה ביותר ששיחקתי בו.

את 2K11 בדקתי על המחשב שלי, ויחד עם בקר ה-360, כמעט הרגשתי שאני משחק על האקסבוקס (במיוחד ששניהם מחוברים לאותו המסך...). מבחינה טכנית, מדובר על משחק קליל למדי, שרוב המחשבים המודרניים יצליחו להריץ ברמת פירוט בינונית לפחות בלי בעיות מיוחדות. 

מצב האונליין, לעומת זאת, קצת מאכזב. כרגיל תוכלו לשחק חמש על חמש, ולהמיר את השחקן שיצרתם ממצב "My Player" למגרשי המולטיפלייר, אבל עוד לא קיבלנו מצב משחק מתמשך. האפשרות להיות מובס במגרש ע"י שחקנים אחרים קוסמת לאלפי שחקנים מרחבי העולם, אבל כשהם נתקלים לבסוף זה בזה, עושה רושם שהם נאלצים להתמודד יותר עם הלאגים הבעייתים. ועד שזה יתוקן, מצב ריבוי-המשתתפים של 2K11, שאמור להעניק לך תובנות חדשות על דרכי משחק של אחרים, קצת פחות טוב ממשחק נגד המחשב. 

השורה התחתונה

במחיר של פחות מ-190 שקלים תוכלו לקבל חבילת כדורסל ברמה אחרת. Visual Concepts לא הביאה איתה מהפכה צבעונית השנה ולא ניסתה גם לשווק את המשחק ככזה, אבל המהפכה האמיתית היא על הפרקט. עד להגעתו של NBA Elite, המיתוג מחדש של NBA Live שינסה ללמד את התחרות כמה טריקים חדשים, 2K11 הוא משחק הכדורסל הטוב ביותר שתוכלו למצוא.

 

 

משחקיות (9) - למרות בעיות פה ושם, זהו משחק כדורסל קרוב למציאות ככל האפשר. מאתגר ומחייב - היזהרו.

 

גרפיקה (9) - נראה אחלה על רמות הפירוט הגבוהות.

 

סאונד ופסקול (9) - השדרנים קצת מעצבנים לעיתים, אבל בסופו של דבר הוא נשמע כמו שמשחק כדורסל צריך להישמע.

 

טכני (8) - מנוע מצוין ולא תובעני מדי; ייתכן ותיתקלו בבעיות אונליין.

 

אורך חיים (9) - למרות שהמולטי מאכזב, יש במשחק מספיק תוכן כדי להחזיק אתכם לפחות עד השנה הבאה.

 

 

 ציון סופי89

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:54 15.10.2010 | phmh phmh (אורח)

    חחחח

  2. 2

    13:19 15.10.2010 | 2 2 (אורח)

    אחלה משחק למי שאוהב את זה
    2K10 היה מצוין וגם זה נהדר לדעתי

  3. 3

    13:19 15.10.2010 | t t (אורח)

    ניראה לי השם של המשחק צריך להיות NBA 2K MICHEL JORDEN

  4. 4

    14:13 15.10.2010 | landazar landazar (אורח)

    אז רגיע עדיף לקנות את זה או NBA LIVE 2011 ?

  5. 5

    14:41 15.10.2010 | ניר ניר (אורח)

    מזכיר את 2K10 ?! אתה דפוק או מה?! ב2K10 היית יכול לקחת שחקן מעפן ובלי פיקנרול או מהלך כלשהו להיכנס לתוך הסל לדאנק מה שפה כמעט בלתי אפשרי !

  6. 6

    14:46 15.10.2010 | המממ המממ (אורח)

    יש משחק ספורט ללא שדרנים מעצבנים?

  7. 7

    15:27 15.10.2010 | deanbachar deanbachar

    משחק מעולה

    הנה סרטון שלי שהעליתי אחרי שקיבלתי את JORDAN PLAYER OF THE GAME יצא יפה

  8. 8

    15:45 15.10.2010 | עידן עידן (אורח)

    עזבו את זה בחייכם!
    זה משחק הכדורסל האמיתי-

  9. 9

    15:51 15.10.2010 | 9 9 (אורח)

    חחחחח 8 הרגת אותי עם הסרטון! XD

  10. 10

    18:13 15.10.2010 | ET2k ET2k

    אגב, זה היה משחק באמת דפוק, ניסתי תמיד לשחק עם מקלדת ואי היה אפשר. (רק עכבר או ג'ויסטיק)

    המסקנה - השנים עוברות, הבעיות נשארות...

  11. 11

    18:36 15.10.2010 | דבילי כל כך דבילי כל כך (אורח)

    אתם נותנים ציונים לenslaved נמוכים כמו 79
    אבל למשחק כדורסל מסריח יש הפרש עצום של 10 ו89 זה טוב ממש

  12. 12

    18:40 15.10.2010 | deanbachar deanbachar

    אני לא מבין מה אתה רוצים מהמקלדת אחרי שמתרגלים קצת למקשים זה ניהיה קל והשליטה בסדר גמור אני מצליח לעשות כמעט על דבר בבמשחק חוץ מהתחרות דאנקים שזה כבר ממש מסובך עם המקלדת אבל כל השאר בסדר גמור

  13. 13

    19:32 15.10.2010 | תודההה ...!! תודההה ...!! (אורח)

    תודה vgames !! סוף סוף ביקורת למשחק כדורסל D:

  14. 14

    20:39 15.10.2010 | MisterFF MisterFF

    זה רק אני, או שהוא מוציא לשון?

  15. 15

    21:24 15.10.2010 | kobiboy18MUFC kobiboy18MUFC

    *** תיקון קל לכתבה: ג'ורדן הוביל את הבולס להישגים ותארים גם בשנות ה-90 ולא רק ה-80 ! *** אייל, קצת לדייק.

    נוסחה מנצחת לא משנים, גרסת הקונסולות בדור הבא מקבלת בקלות ציון 9.5 (PS3, X360) לעומת המחשב עם ציון 9.0 . במחשב זה טיפה מסורבל מבחינת השליטה והכפתורים, תנסה בסוני 3 ותראה כמה שזה מדהים !

    הקריינות מעולה והתחושה היא שזה בכלל לא נראה משחק אלא ממש כדורסל אמין ואמיתי (אבא שלי חשב שזה שידור של ESPN ורצה להעביר ערוץ עד כדי כך !! DAMN)

    סך הכל משחק מצוין לחובבי הכדורסל השנתיים ובאמת שדרוג ושיפור ניכר לעומת 2010 שגם היה טוב..2011 עוד יותר טוב !

    נ.ב. כמה שהתגעגתי לראות את סקוטי פיפן ודניס רודמן לצד מייקל על הפרקט באיכות מעולה ועכשווית !!!

  16. 16

    01:27 16.10.2010 | 14 14 (אורח)

    הוא מוציא לשון למי שקונה NBA LIVE
    או ELITE

  17. 17

    10:16 16.10.2010 | ד ד (אורח)

    אני מקנא בך 15. אלוואי שלי היתה את הזכות לחיות בתקופתם.
    משחק מעולה, כן מבחינה גראפית הוא מזכיר יותר מדי את קודמו אך זה מצופה בהמון אנימציות חדשות שגורמות למשחק להרגיש יותר חי.

    דרך אגב למה לא דיברתם יותר על הMY PLAYER האכזבה של השנה?

  18. 18

    11:21 16.10.2010 | ג ג (אורח)

    14 כן אם ההית מבין בכדורסל ההית יודע שג'ורדן אהב להוציא לשון שהוא מטביע וגם במשחק הוא מוציא לשון שהוא מטביע. :)

  19. 19

    18:01 16.10.2010 | שאבו שאבו (אורח)

    משחק נורא טוב, שיפור לקודם.ד"א הם החליטו לקחת השנה את ג'ורדן בתור הנושא בגלל שנגמר לו חוזה הפירסום שלא איפשר לא להשתתף במשחקים

  20. 20

    18:17 16.10.2010 | שאבו שאבו (אורח)

    לו*

  21. 21

    19:30 16.10.2010 | נמרוד נמרוד (אורח)

    אני משחק במחשב והמשחק ממש מעולה, יש שיפור גדול מאוד מהגרסה הקודמת, שיחקתי בזה הרבה ואפילו לא הגעתי למשחקים של ג'ורדן (שיחקתי משחקי ראווה ואחר כך התחלתי לבנות קבוצה ולהתחיל איתה שושלת, עוד מעט אני מגיע איתה לפליי-אוף מהמקום הראשון!!).

    המשחק באמת טוב, הגרסה למחשב יכולה בכיף לקבל 9.0, זו הגרסה הכי טובה של 2K בשנים האחרונות, בכלל בלי ספק.

  22. 22

    14:07 17.10.2010 | eladmord eladmord

    משחק אששששש!רק משהו אחד מפריע לי...שאי אפשר לשחק באון ליין עם הקבוצות האגדיות שזה מאוד חבל...ושקשה מאוד לקלוע מבחוץ וחצי מרחק באון ליין במיוחד...לעוד מישהו זה קשה?ושאני אומר קשה אז אני מתכוון ממש אבל ממש קשה...משחק של חמש דקות כל רבע מסתיים עם 40 נקודות...כמעט חצי מהכמות של 2k 2010...תגיבו חברים...אשמח לשמוע תגובות...

  23. 23

    16:54 18.10.2010 | בומבבלה בומבבלה (אורח)

    ואף מילה על עומרי כספי?

  24. 24

    00:36 20.10.2010 | The Shadow The Shadow

    SUS!!!

  25. 25

    14:50 21.10.2010 | נמרוד נמרוד (אורח)

    עומרי כספי לא רע, ניתן גם לשפר את השחקנים.

    בקשר לרמת הקושי של המשחק - לומדים את השליטה יחסית מהר, ברמה הקלה לומדים די מהר לנצח קבוצות ב-40 הפרש (ואפילו יותר) ברבע של 5 דקות, על רמה פרו גם ניתן לנצח בלי קושי מיוחד, אבל היא יותר מאתגרת (ולא שיחקתי כמה שנים NBA כי לא כל כך אהבתי את האחרונים).

  26. 26

    10:19 22.10.2010 | eladmord eladmord

    בקשר לרמת קושי...ארמתי שקשה לקלוע בעיקר באון ליין ולא במשחק נגד המחשב עצמו...באון ליין כל משחק מסתיים עם 1-18 לשלוש בערך גם לי וגם לשחקן היריב שמשחק מולי...בקיצור כל שלשה נראית כמו גול בכדורגל...

  27. 27

    12:37 22.10.2010 | ד ד (אורח)

    אני אקח ניחוש ויגיד שהכתב לא מבין מהחיים שלו בNBA.
    יש כמה נקודות שמאוד עיצבנו אותי. רכזים הם הדבר הכי טוב במשחק! כל רכז יכול לעשות POST UP, להטביע כמו גדול ולקלוע במרחק של סנטימטר מהשומר בשלשה.
    שחקנים שעזרו ל2K במסע הפרסום נהיו לברון ג'יימס וקובי במשחק.(ראה רונדו, איגולדה, דייויד לי והרשימה נמשכת)
    ועדיין חלק מהשחקנים לא לגמרי עשו להם צדק, כמו הגבוהים של הקבוצות החלשות, עומרי לדוגמא, משחק כמו שאקיל אוניל שקולע שלשות ונראה כמו גאסול.

  28. 28

    09:05 23.10.2010 | נמרוד נמרוד (אורח)

    eldmord - בקשר לרמת משחק שכתבתי, זה נוגע למה שהכותב רשם ולא לגבי מה שאתה רשמת (לא שיחקתי און-ליין).

    בכל מקרה, לפי מה שאתה אומר זה נשמע שהמנגנון מאחורי משחק האון-ליין קצת דפוק.

  29. 29

    16:43 23.10.2010 | אלירן אלירן (אורח)

    שאלה חשובה!!!
    איך אפשר לשנות את השליטה בסוני 3 ככה שניתן יהיה לזוז דרך החצים בגויסטיק ולא דרך הבקר בבקשה תעזרו לי תודה

  30. 30

    18:54 23.10.2010 | eladmord eladmord

    אי אפשר לשחק כדורסל בחיצים רק דרך הסטיקים האנלוגיים...

  31. 31

    14:21 25.01.2011 | אייל אייל (אורח)

    גרפיקה מדהימה אבל קשה מידי

  32. 32

       | פורסם ע"י