הרשמה

ביקורת: AC Brotherhood

שנה אחרי אססינס קריד 2, עוד מנת כל טוב של פגיונות בגב וזינוקים שמפרים את הסדר הציבורי.

 מאת: CoreOxide

       

מפתחת: Ubisoft Montreal
מפיצה: Ubisoft
תאריך יציאה:
קונסולות: 16.11.10
מחשב: רבעון 1, 2011
פלטפורמות: PC, X360, PS3

במקום ללכת ישר על משחק מספר שלוש בסדרה, החליטו החבר'ה הטובים ב-Ubisoft להוציא משחק "אמצע" שימשיך ישירות את סיפורו של אציו אודיטורה דה-פירנצה, גיבורנו האהוב מהכותר השני, והם עשו זאת בפרק זמן קצר להפליא של שנה. האם זה פגע באיכותו או באורכו של המשחק? התשובה, למרבה השמחה, היא לא ולא.

במשחק גם שולבו מצבי Co-Op ומולטיפלייר, ולהפתעתי – הם עובדים לא רע בכלל. אף פעם לא ראיתי את אססינס קריד כמשחק שאשחק עם חברים; הדגש המאוד ברור שלו הוא על הרפתקה לשחקן יחיד שכוחה בעלילתה, אבל Brotherhood הצליח לשכנע אותי שיכול להיות לסדרה עתיד גם בתחום המולטיפלייר.

 

הטוב:
  • המון תוכן חדש
  • מצבי משחק שיתופיים ואונליין
  • עיר ענקית ומעניינת
  • עדיין כיף לקפץ על גגות
הרע:
  • ה"אחווה" לא משנה את המשחקיות יותר מדי
  • גליצ'ים במנוע המשחק
והבחורה:
  • מה עם אחת מהאמהות המתנקשות הקדומות של דסמונד למשחק הבא? הוא קיבל חצי מהגנטיקה שלו דרכן, אחרי הכל...


תקופת הרנסנס הפורחת

לפני שנגיע לתקיעת סכינים בעורפם של אנשים ולמהלכי סיום מגניבים במיוחד, בואו נקדיש מספר דקות לרקע ההיסטורי היחודי של המשחק, המתרחש בתחילת המאה ה-16. כהמשך ישיר לאססינס קריד 2, המשחק מתחיל בסקירה מהירה של אירועי הפרק הקודם וממשיך בדיוק מהנקודה בה הותרנו את אציו נבוך ותמה בחדר סודי במשכן האפיפיור ברומא.

בהמשך המשחק תחזו באויביו של אציו קמים על הרגליים ויוזמים מתקפת נגד שנועדה למחות את המתנקשים מאיטליה אחת ולתמיד ולהשתלט על הארץ כולה. הארטיפקט שבמרכז המסתורין, "תפוח גן העדן", שוב נגנב, וכמובן שאציו הוא זה שצריך לחתוך הרבה גרונות בדרך למנוע מהאנשים הלא נכונים לפתוח את סודותיו.

בנוסף תחברו שוב לליאונרדו דה-וינצ'י ותשחקו עם המצאותיו הגאוניות, תקסימו את בנות המין היפה וגם תגייסו "אחים" (ואחיות) למסדר המתנקשים, שעתה הוא תחת פיקודכם. הנשים מקבלות תפקידי מפתח במשחק ולא משמשות רק לסצינות מעבר הומוריסטיות ("2 דקות הן כל מה שאני צריך!") או לריכוך הנוף. לחלקן תפקידים מרכזיים בעלילה, כגון קטרינה ספורזה, הדוכסית בעלת החולשה למתנקשים גבריים, וקלאודיה אודיטורה, אחותו של אציו, שבפרק הקודם הייתה מעט קלת ראש אבל עתה התבגרה קצת ומצטרפת גם היא למאבק.

  


ברומא התנהג כרומאי

ארכיטקטורה של ימי הביניים והרנסנס, כולל הפעם יותר שכיות חמדה מהתקופה הרומית הקלאסית, קמה לתחיה ב-Brotherhood ברמת תשומת הלב לפרטים אליה אנו רגילים מהסדרה. הכל נראה אורגני, מואר בדיוק בכמות הנכונה של אור, ומעוצב כך שסביבות המשחק נראות כמקומות אמיתיים, לא כמשהו שתוכנן במיוחד על מנת שתוכלו לשרשר בקלות קטעי פארקור.

למרות שתבלו את רוב זמנכם בעיר אחת, רומא, אל תחשבו שעולם המשחק נהיה קטן יותר. העיר האחת גדולה כמו שתיים או שלוש ערים גדולות מהמשחק הקודם, ומכילה אפילו יותר תוכן ודברים מעניינים לעשות. קודם כל, העיר פתוחה יותר, ולא מגבילה אותך לשלבי המשחק הראשונים עם "חומות זיכרון" חונקות. משימות צדדיות, התנקשויות, גיוס חברים חדשים, ניהול האחווה, קניית אתרים היסטוריים והקמת חנויות, חקר אזורים תת-קרקעיים - אלה רק חלק מהדברים שתוכלו לעשות במשחק מחוץ למשימות העלילה. שוב תצטרכו לטפס לנקודות תצפית על מנת לאסוף מודיעין על השכונה מסביב, ואת חלקם תצטרכו הפעם גם לשרוף, מאחר והם מבצרי שליטה של הבורג'ה, משפחת הטמפלרים בה אתם נלחמים. 

בנוסף לקפיצות בין גגות, הדרך המהירה ביותר לטייל ברומא, הכניסה לערים מותרת עכשיו לראשונה בסדרה לסוסים. תוכלו לשרוק לסוס שלכם בכל רגע נתון, והוא יגיע אליכם מכל נקודה כמו חד-קרן קסום. תוכלו לרכב עליו בכל מקום ברחבי העיר ואף להילחם ולבצע התנקשויות היישר מגבו. לצערי, ולשמחתם של אזרחי רומא, בוטל כפתור הדהירה, והסוס כעת הרבה יותר איטי, אבל זה לא נורא בהתחשב ברחובותיה הצפופים ומלאי הפניות של העיר.

 


לפני ואחרי

תזכו גם לגלם מעט את דסמונד, שסדרת AC בסך הכל אמורה להיות הסיפור שלו, כצאצאם של אלטייר ואציו, אשר את זכרונותיהם הגנטיים הוא משחזר בעזרת האנימוס. מחוץ למכונה אמנם לא יהיה לכם הרבה מה לעשות בהתחלה, פרט לאסיפת מספר אייטמים מוחבאים, אך בסופו של המשחק דסמונד מקבל לא מעט זמן מסך, במהלכו יוביסופט מכינה את השטח להמשך הסדרה.

הסיפור גם כולל מספר פלאשבקים לחייו הצעירים של אציו, לפני שהוא נהיה מתנקש-על. קטעים אלה מלאים ברומנטיקה והומור, ואהבתי את השינוי באווירה שבא איתם, את הפשטות שהם שידרו, של תקופה רגועה וחסרת דאגות שלפני הסערה.

 


נתנקשה בחברותא

הרנסנס לא רק מלא אמנות, לימוד והתפתחויות חברתיות, אלא גם הרבה פוליטיקה, מאבקי כוח ואינטריגות. לכן זה רק טבעי שתתפתח בעיר תרבות ענפה של מתנקשים, כשאציו עומד בראשה. זוכרים את כל האזרחים חסרי האונים שהוטרדו במשחקים קודמים על-ידי חיילים או שודדים? הפעם, ברגע שתצילו אותם, תוכלו לגייסם לשורות האחווה ולאמן אותם עד שיהפכו להיות מתנקשים מקצועיים לכל דבר.

קצת התייבשתי בהמתנה לפיצ'ר הזה, האמת. אני מבין את הצורך להציג חידושים למשחק לכל או רוב אורכו, אבל למה דווקא לפיצ'ר העיקרי, שמופיע על העטיפה ומהווה את החידוש הכי גדול – למה דווקא לו אני חייב לחכות חמש שעות מהקמפיין?

ברגע שתגייסו מתנקש (תוכלו לגייס עד 12 מהם) תוכלו לבדוק את פרטיו דרך תפריט המשחק. המתנקשים שלכם טובים לשני דברים – השלמת משימות אשר יקנו להם נקודות נסיון ולכם כסף, או עזרה בקרבות. בכל קרב תוכלו לזמן עד 3 סייעים, ואם אתם עדיין מוצאים את העניינים לוהטים מדי בעבורכם, תוכלו לבקש מהשאר לחפות עליכם במטר חיצים מחלונות הבתים הקרובים. התגבורות האלה הופכות את המשחק לקל יותר, אולי קל מדי, משום שרמת הקושי של המפגשים הקרביים לא עלתה בהתאם. בכל מקרה הייתי יכול להסתדר בהתקלויות גם בעצמי, ולקרוא למתנקשים שלי רק שימש מעין כפתור "לנצח אוטומטית בקרב ועכשיו".

כאשר תשלחו את חברי האחווה לבצע משימות הם יהפכו בלתי-זמינים לתקופה. לפני כל משימה תיראו את סיכויי ההצלחה של המתנקש במשימה, ואם אלה יהיו נמוכים מדי לטעמכם תמיד תוכלו לשלוח יותר מאחד. לאחר כל משינה המתנקשים שלכם, אם הם יחזרו בשלום, יקבלו נקודות ניסיון ויעלו ברמות, דבר שיאפשר לכם לשדרג את ההגנה או ההתקפה שלכם. אישית מצאתי טעם רק בשדרוג ההגנה שלהם כדי שיהוו שקי חבטות אנושיים ויעסיקו את השומרים בזמן שאני מטפל בהם אחד אחד מאחורה (לא במובן ההוא).

מרכיב בניית האחווה ופיתוח התלמידים שלכם הוא בעל פוטנציאל מעניין, אבל לפחות בפרק הזה של הסדרה לא כזה שממומש. האחים שלי אף פעם לא נתנו לי הרגשה של אחווה. הם היו יותר בובות שיכולתי לנצל כשרציתי. הייתי שמח לראות משימות בהם חברי הגילדה נקלעים לצרה וזקוקים לעזרתי, או דמויות יחודיות יותר שיש להן איזה סיפור רקע קטן משלהן לחקור, או משימות שניתן להשלים רק על ידי שיתוף פעולה. בסופו של יום – הם לא באמת משנים מהותית את המשחק כפי שציפיתי.

  


מכונות יורות ומעופפות

דה-וינצ'י שוב יעזור לכם בכל נושא הציוד, מכלי נשק ועד הכנפיים המפורסמות שלו – וכן, אתם תוכלו להתעופף איתן פעם אחת נוספת באחת המשימות העלילתיות. גם מכונת ירייה אוטומטית יש כאן, בה תשתמשו על מנת להגן על הכרכרה שלכם מגלים חוזרים של בחורים רעים על סוסים. כנראה שכל סדרת משחקים באשר היא חייבת לשחזר לפחות פעם אחת את אותה סצינת מרדף קלאסית מ-Call of Duty 2.

האקדח המוסתר שלכם משחק תפקיד מעט יותר חשוב, במיוחד בהתנקשויות מהירות. הפעם תוכלו לשלב נשק עיקרי ומשני בעת הריגה מהירה, ושילובים של חרב לבטן פלוס ירייה לפנים ( = כיף) הופכים לאפשריים. תוכלו גם לשרשר מספר קומבואים מהירים של הריגות מהירות, למשל, לתקוע במישהו חרב, מיד אחר כך לחתוך לבחור אחר את הגרון עם הסכין הנשלפת ולבסוף לשפד את הבחור השלישי עם הפגיון שלכם, מה שמאפשר עם תזמון טוב לסיים את הקרבות באופן חד, חלק ומהיר. 

מהיר אבל לא נקי. מהלכי הסיום הקונבנציונליים מהמשחק הקודם הפכו להרבה יותר ברוטליים. הם יתיזו דם לכל הצדדים, כולל על המסך שלכם, ויצבעו את בגדיו הלבנים של אציו אדום. לאף אחד ברחוב לא היה אכפת, משום מה, מאופנת החזיר המדמם אותה הדגמתי לאורכה ולרוחבה של רומא. הפתיחות של הרנסנס, זה היה משהו.

  


רומא לא נבנתה ל-Core אחד

למרות שאנחנו רגילים לרמה גבוהה של ליטוש ממשחקי אססינס קריד, הכותר הזה דווקא לוקח צעד אחורה. בעיות בינה מלאכותית תמיד היו ותמיד יהיו, אבל הפעם הן הציקו לי במיוחד. חלק מהשומרים יראו אתכם ממרחקים ויתחילו מרדף, בעוד אחרים לא ישימו לב אליכם גם כשתחליטו לטייל סביבם במעגלים. חלקם יבצעו פעלולים אקרובטיים על-אנושיים במרדפים אחריכם, ואחרים יתעצלו לעלות במדרגות. ככל הנראה כל אלה הם אשמתה של גיאומטריה לקוייה בעולם המשחק.

מנוע המשחק בבסיסו לא נראה כאילו הוא בנוי להתמודד עם מפת משחק כל-כך גדולה כמו רומא, והוא פשוט קורס תחת משא ההיסטוריה, במיוחד בקטעים בהם נפלתי דרך עולם המשחק לתוך אוקיינוס אינסופי של ריק ושלווה, משם חזרתי כדי לדווח לכם על נפלאות העולם הבא. בכל מקרה, נראה לי שהגיע הזמן להתחיל לעבוד על מנוע חדש עבור אססינס קריד 3.

אחווה המונית

החידוש הכי גדול של המשחק, אולי למעט חבורת המתנקשים האישית שלכם, הוא מצבי המולטיפלייר, שלא היו קיימים כלל במשחקים הקודמים.

נתחיל בקטן. מצב ה-Co-Op הזכיר לי מאוד את זה שחוויתי ב-Splinter Cell Conviction - עובדים עם חבר נוסף להשלמת משימות. במצב זה תקבלו בדרך כלל מטרה או מספר מטרות להתנקשות ותצאו לדרך. לא משהו מיוחד, בוודאי לא כמו עלילת הקו-אופ הנפרדת של Conviction.

מצבי האונליין התחרותיים הפתיעו אותי לטובה ברמת המחשבה שהושקעה בהם כדי ליצור חוויה שהיא לא רק תירוץ להתרוצץ עם חבריכם בתוך רומא הוירטואלית, או כדי שאפשר יהיה לכתוב על הקופסה שיש במשחק מולטי. הם שונים ומקוריים (לפחות אם לא שיחקתם את The Ship).

מצב Wanted הוא בעצם מצב Deathmatch רגיל, בו תצטרכו להרוג את שאר המתנקשים ללא הבדל דת, גזע ומין, אלא שבגלל הצורה בה בנוי המשחק וסביבותיו הומות האדם, אין משחק "רגיל" במולטי של Brotherhood. עוד על זה תיכף.

Manhunt הוא Team Deathmatch המבוסס על אותו עיקרון, רק שאתם כעת שייכים לקבוצת מתנקשים. המצב שבו ביליתי הכי הרבה זמן הוא Alliance. במצב זה תתחלקו לשלושה זוגות, כאשר המטרה היא לחסל זוגות אחרים, לרוב על ידי כריתת ברית עם זוג אחד ושינוי מאזן הכוחות לרעת הזוג הנותר. מצב זה לנסיוני תמיד יוצר תככים, בגידות ותקיעות סכינים בגב, שכן אם נותרת במשחק רק קבוצה אחת היא מקבלת הרבה יותר נקודות.

                            


הסיבה ש-Brotherhood Multiplayer שונה מכל משחק אונליין אחר ששיחקתם הוא שבזמן המשחק מתהלכות הרבה מאוד דמויות NPC ברחבי העיר, בהן תוכלו להשתמש על מנת להתמזג עם הקהל ולהכות במפתיע את מטרתכם. זו הדרך שהמשחק מכוון אליה והיא יכולה להיות משעממת למי שמעדיף משחקי תופסת מהירים ועקובים מדם, שהם הסטנדרט בז'אנר. מצד שני, היא מכניסה למשחק סוג אחר לגמרי של מיומנות - לא עוד מנצח רק המהיר והמדויק, אלא זה שיודע גם להסתכל, לדעת לתפוס בתוך קהל את הדמות שמתנהגת באופן שמסגיר את בן האנוש ששולט בה.

ככל שתשחקו יותר תקבלו נקודות נסיון שיעלו את דמותכם רמות ויפתחו בפניכם יכולות חדשות, כגון היכולת להסתוות לפרק זמן מסויים בתור דמות אחרת, או להפעיל את מצב ה-Eagle Vision המפורסם על מנת לזהות את מטרתכם בקלות. הבעיה עם פיתוח הדמות, ההכרחי כדי להעניק אריכות ימים לכל משחק מולטיפלייר בימינו, היא שהמשחק לא עושה עבודת התאמה טובה במיוחד בין הרמות של השחקנים, וכך יוצא שחלק מהמשחקים לא בדיוק הוגנים.

השורה התחתונה

Brotherhood הוא לא שדרוג ענק כמו שהיווה המעבר בין AC ל-AC2, אבל הוא בהחלט משחק האססינס קריד הכי מלא, מלוטש ושלם עד כה, למרות המגבלות הטכניות של המנוע. הוא מצליח להעניק לשחקן את התחושה שהוא רב-מתנקש נערץ ולמלא עוד יותר את דמותו הסימפטית של אציו, ומכיל מספיק תוכן חדש, כולל המולטיפלייר, כדי לתת לכם כמה עשרות שעות משחק טובות לפני שתצטרכו להתחיל לחכות ל-AC3 ולתקופה ההיסטורית החדשה והלא ידועה לתוכה הוא יזרוק את דסמונד ואותנו.

 9 

משחקיות - AC2 עם שיפורים.

 

גרפיקה - העיר היא מחזה מרהיב, אך הדמויות עדיין מעט נוקשות, בעיקר בסצנות המעבר.

 8 

סאונד ופסקול - המשחק נשמע טוב מאוד, הדיבוב סולידי, אבל לא מצאתי שום דבר להתלהב ממנו.

 7 

טכני - מנוע המשחק כבר פשוט לא יכול עם מה שהמפתחים דורשים ממנו...

 

אורך חיים - קמפיין ארוך, במיוחד לאוספי הישגים, פלוס מספר מצבי מולטיפלייר שלא יחזיקו מעמד חודשים, אבל הם טובים להכפלת אורך המשחק.

 8 

מולטיפלייר - מפתיע לטובה, אבל יכול להיות מעט חסר אקשן.

 ציון סופי87

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:12 22.11.2010 | ??? ??? (אורח)

    עכשיו יגיעו הטרולים (רקקקקקק 87?!!?!?! מגיעה למסחק הזה לפחות מאתייםםםםםםםםםם!!!)

  2. 2

    15:16 22.11.2010 | D.O.R D.O.R

    מחכה לגרסת המחשב.

  3. 3

    15:17 22.11.2010 | טרול טרול (אורח)

    למה רק 87? הייתי נותן לו לפחות 200...

  4. 4

    15:23 22.11.2010 | D.O.R D.O.R

    כמה ספויילרים..........

  5. 5

    15:25 22.11.2010 | evyatar_cohen100 evyatar_cohen100

    זה אחד הסדרות שאני הכי אוהב. עשיתי גם בAC וגם בAC השני 1000G (בבוקס). ועכשיו אני לא יכול להוריד אותו בגלל החסימה החדשה

  6. 6

    15:27 22.11.2010 | My_T My_T

    מאז שהחליפו כתב הציונים של המשחקים ירדו
    לא הייתי אומר שאלו המשחקים אשמים...

  7. 7

    15:34 22.11.2010 | טרול #2 טרול #2 (אורח)

    איזה 200 יא טמבל!
    אני הייתי נותן לו 10000!!!!

  8. 8

    15:45 22.11.2010 | fd fd (אורח)

    1.1 סתום תפה כלב טוב והיה מגיע למשחק יותר אבל אין צריך להחליף מנוע

  9. 9

    15:47 22.11.2010 | גיא. גיא. (אורח)

    יאללה חבורת פריקים ממוחשבים, אשר צריכים לעשות טיפול 1,000 מיד.

    מה אתם מבלבלים את המוח איזה 90 ולו 9.8 לא מגיע לא זה ולא זה.
    לפחות 8.0 למשחק הנוכחי, בכך שאתם מגדירים שהוא צריך לקבל ציון יותר ראוותני.

    אנא חדשו לשאר התגובות מה כ"כ, יוצא דופן בו אשר גורם לשחקן להגיד ואוו!

    לא חידשו דבר במשחק הנוכחי.
    - אותו מנוע גרפי, בסה"כ הוסיפו אפקט אור כאילו שהשחקן יקבל חוויה של גרפיקה חדשה.
    - אותו רקע בדיוק, אותו שטח פוסטורלי בסה"כ ביצעו - delete לערים מ - AC2 ועשו הדבק לערים החדשות כגון: rome ב - AC 3.
    - אותם טקסטורות
    - אותו קומבואים, אז הוסיפו 5 חדשים אז מה בכל זאת לא מגיע לו הציון הזה.
    - אותם משימות כמה אפשר לחזור על משימות המירוץ לדוגמא.
    ''ציטוטים של שחקנים אשר שיחקו בו: סביבת המשחק מרשימה, הרבה מאוד מקומות אשר ניתן להתרשם מהם, אבל המשחק בשלב מסוים מתחיל להאמס ואין כוח לסייר בכל קווסט ולהשמיד tower אחרי tower. מרוב גודלו של העולם המשחק יהיה מאוד כבד על השחקן!
    - וישנם עוד רבים אחרים.

    מה כן חידשו לפי מבט שלי.
    - מצב מולטי פלייר, ואת האפ' לסייר עם הסוס בתוך עיר זה הכל.

    סתם משתגעים על המשחק המעפן הזה שאני מביט עליו בסה"כ כ - טלאי תוספות כגון: dlc אין בו שום דבר חדש נקודה!!!

    -

  10. 10

    15:48 22.11.2010 | בוכה בוכה (אורח)

    איזה גרוע בסוף המשחק אציו מת...

  11. 11

    15:50 22.11.2010 | לךמה להרוס לאנשים? לךמה להרוס לאנשים? (אורח)

    לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא

  12. 12

    15:57 22.11.2010 | ישו ישו (אורח)

    אבא שלי אלוהים

  13. 13

    15:57 22.11.2010 | לא מכיר AC לא מכיר AC (אורח)

    בחיים לא שיחקתי משחקים חוץ מייריות ורק לפי הכתבה נשמע לי שהמשחק יושב על 90-95 הביקורת המעולה גורמת לי לרצות לקנות את המשחק.אני לא מבין אחרי כל הפלוסים בכתבה המילולית הוא נופל כל כך חזק בציון?

  14. 14

    15:59 22.11.2010 | dexis dexis (אורח)

    10. DAMN YOU SPOILER!!!!

  15. 15

    16:01 22.11.2010 | עדן עדן (אורח)

    יש לי שאלה, המשחק באמת מבוסס על תקופת הרנסנס ועל מפת רומא האמיתית עם קצת סילופים של האמת?

  16. 16

    16:02 22.11.2010 | טרול 3# טרול 3# (אורח)

    מגיע למשחק הזה הרבה יותר, מגיע לו לפחות 10000.9

  17. 17

    16:16 22.11.2010 | POKEMON MASTER POKEMON MASTER

    ויגיימס מה עובר אלייכם

    במנוע מצוין! יש יותר שיפורים וליטושים ב2

    תפסייקו לעשות ביקורות מפגרות כמו של זה ושל vanquish

  18. 18

    16:24 22.11.2010 | איזה מעצבן איזה מעצבן (אורח)

    הזמנתי את המשחק והוא מגיע לי רק שבוע הבא איזה באסה

  19. 19

    16:35 22.11.2010 | zcxzcvn zcxzcvn (אורח)

    9צודק
    המשחק לא משהו מיוחד

  20. 20

    16:35 22.11.2010 | Aldor Aldor

    87? אני לא טרול ולא פאנבוי אבל ליד כל הגשם FPS לא מקוריים שזורקים עלינו המשחק הזה מקבל 87? המשחק הוא 95 בגלל המקוריות, לא צריך לדבר על זה שהוא כיבכול כמו שהפאנבויים אומרים "AC2 עם עלילה אחרת" כי הוא ממש לא, גם אם יש לו משחקיות של AC2 היא מקורית והמשחק מהנה וגם המולטיפלייר לא אמור לכלול הרבה אקשן, כל המקוריות והכיף בו זה שאתה מתנקש בחשאי והכל אבל במולטי פלייר, בקיצור משחק מעולה מפחיד שגם אתם היחידים שחושבים ככה ליד כל שאר הביקורות שזה 9 או 10.

  21. 21

    16:46 22.11.2010 | אמא שלי היא חתול אמא שלי היא חתול (אורח)

    אמא שלי היא חתול.

  22. 22

    17:21 22.11.2010 | KK KK (אורח)

    המשחק הזה לא מעניין אף אחד.. אתם יודעים לעשות ביקורת (או יותר נכון להעתיק מאתרים אחרים) ישר כשהוא יוצא אבל למה לא עושים ביקורת ל-WWE 2011 ?!?! תתביישו !

  23. 23

    17:43 22.11.2010 | ori96 ori96

    9..
    שיחקתי לא הרבה ויש מאל שינוים המערכת לחימה השתנתה לא כמו מ1 ל2 אבל בהרבה יחסית.. הגראפיקה הן לא שינו אזמה? זה גראפיקה טובה..
    למשחקיות תוסיף את האחווה שזה חדש..
    יש כמות תוכן עצומה חדשה ברמות שיההמו אותך אפילו המשימות הישנות השתנו קצת..
    יכול להיות שהם לא שינו יותר מידי דברים בעצמם מבחינה של מנוע של המשחק אבל הם עדיין שינו מספיק ואפילו הרבה בשביל השחקנים..
    22 אני די בטוח שמעל שלושה מיליון איש זה יותר מבנאדם אחד והמשחק ספורט הזה לא כזה שווה ביקורת זה כילו פאקינג משחק ספורט קרא באנגלית..
    ועכשיו לביקורת עצמה..
    ביקורת טובה המנוע של המשחק לא נראלי כל כך עושה בעיות ובחיים שלי לא ראיתי מצב קואופ..
    המולטיפלייר באמת נראה ממממש טוב ואם רוצים אפשר גם לרוץ בלי סוף כי בסופו של דבר
    אפשר להפוך את השחקנים האחרים ואני מתכוון לכמעט כולם למטומטמים כמו הAI..
    השומרים קצת יותר חזקים אבל אתה יותר חזק גם בכללי נראלי שדווקא הרמה לא כל כך השתנתה..
    הדבר שהכי הפריע לי במשחק ולא הזכרתם זה שהעלילה פחות טובה מאשר במשחק הקודם המשימות של אציו הצעיר באמת מוסיפות לעלילה של המשחק ודי עושות הרגשה יותר טובה אבל העלילה פחות טובה זה נראה כילו אחרי הפעם הראשונה שהרגו לו מישהו הוא פשוט כמו רובוט ישר אוקי אני אעשה אותו הדבר רק יותר מסובך עוד פעם..
    קצת רגשות היו צריכים להכניס..
    בכל מקרה לסיכום הוא היה יכול בקלות לקבל 90(המיוחד לאר העובדה שמהזה הציון הזה 87?????) אבל הביקורת עצמה לדעתי מכסה הרבה דברים במשחק טובים וגם לא טובים בלי לכתוב יותר מידי שטויות אתם משתפרים ויגימס (:
    XD

  24. 24

    17:52 22.11.2010 | ל10 ל10 (אורח)

    לך תזדיין

  25. 25

    17:58 22.11.2010 | Nojaw Nojaw

    ביקורת נדיבה, המשחק לא היה צריך לקבל יותר מ-8.

    וכל ה-FANBOYS כאן, SUCK MY TEMPLAR ASS

    אני עדיין טוען שזה יהיה אחלה משחק להורדה, אני גם רוצה להודות ל-UBISOFT שדחו את המשחק בחצי שנה ל-PC כדי לעבוד על ה-DRM שלהם במקום להכניס עוד תוכן משמעותי לקהילת ה-ONLINE.
    ולא לקבוצות ה-CRACKING הנאה של יום יומיים.

  26. 26

    18:11 22.11.2010 | קובי קובי (אורח)

    המשחק הזה הוא נפילה חזקה מאוד מ- AC2 המדהים.

    הם פשוט חזרו למשחק הראשון.. המשחק הזה פשוט מרגיש כמו DLC למשחק הראשון, שיעמום אחד גדול.

    AC2 לדעתי אחד המשחקים הטובים של שנת 2009 ועדיין הכי טוב בסדרה, יוביסופט סתם הורסים עכשיו עם המשכים מיותרים.

  27. 27

    18:18 22.11.2010 | The Joker The Joker

    בחייאת תעשו תתחילו לעשות רווח בין "הטוב" ו"הרע" זה ממש מעצבן.

  28. 28

    19:18 22.11.2010 | ל 10 ל 10 (אורח)

    למה אתה הורס את העלילה, זה לא כיף אחר כך לשחק, נ"ב לוסי סטילמן גם מתה איזה מבאס :-(

  29. 29

    19:20 22.11.2010 | barel20595 barel20595

    10 יא ספוילר מיזדיין

  30. 30

    19:33 22.11.2010 | ל-10 ל-10 (אורח)

    למה להרוס לכולם את הסוף?! למה להיות מניאק?! חתיכת דפוק

  31. 31

    19:35 22.11.2010 | טרול טרול (אורח)

    דזמונד דוקר את לוסי בסוף , סוף מרגש.

  32. 32

    20:20 22.11.2010 | מר אני מר אני (אורח)

    עד מתי ויגיימס ימשיכו להעתיק ביקורות מ-IGN? אין ביקורת אחת שני לא מוצא בה לפחות משפט מפתח אחד שלא היה מילה במילה ב-IGN. לפעמים זה אפילו מופיע בתת כותרת.
    איך אתם יכולים לחפור בסכל על קניין רוחני של משחקים, כשאתם כל הזמן מעתיקים ביקורות?

  33. 33

    20:26 22.11.2010 | 32 32 (אורח)

    מסכים גם עם 9 המשחק הזה כולה תוספות DLC.
    ודעתך נשמעת כמו של פאן בוי של הסדרה הפשוט לא את מציאות המשחק הזה קיצר 9 צודק בכל מילה שלו

  34. 34

    20:48 22.11.2010 | ל 10 ל 10 (אורח)

    10 יא בן זונה, למה להרוס?????

  35. 35

    20:49 22.11.2010 |  (אורח)

    אציו לא מת תרגעו...

    סיימתי את המשחק הרגע.

  36. 36

    21:12 22.11.2010 | ליאור ליאור (אורח)

    10 יא בן זונה אמא שלך תמות למה לגלות אמא שלך זונה למרות שלפי 35 זה לא נכון אבל עדיין למה

  37. 37

    21:14 22.11.2010 | eliya45 eliya45

    10 יזבל למה ספויילר?!

  38. 38

    21:19 22.11.2010 | eliya45 eliya45

    31 יאפס לך לך מפה אתה וכל הטרולים יהומו אין לך מה לעשות חוץ מילהציק לאנשים?! מה חייב לספיילר למה?! משעמם לך לך תאונן או משו יקוף משריח

  39. 39

    21:19 22.11.2010 | שלומי שלומי (אורח)

    10 יא ספוילר מניאק אני באמצע המשחק יא אימבסיל מפגר

  40. 40

    21:20 22.11.2010 | שלומי שלומי (אורח)

    תודה, 35 !

    D=

  41. 41

    21:33 22.11.2010 | יהונתן יהונתן (אורח)

    10 תיחנק יא מניאק

  42. 42

    21:50 22.11.2010 | שי ירדני שי ירדני

    10- תחלה במלריה !

  43. 43

    22:17 22.11.2010 | AC FAN שעושה ספוילרים בשביל שאנשים יבינו AC FAN שעושה ספוילרים בשביל שאנשים יבינו (אורח)

    *אזהרה! ספוילרים בדרך!*
    תרגעו! אני יכול להביא לכם לינקים לחלקים האחרונים של אציו ושל דזמונד ואתם תראו שאציו לא מת, אבל דזמונד, בסוף המשחק, ידקור את לוסי אבל מבלי שליטתו, האלה מסוף המשחק הקודם תשלוט על התפוח ועל דזמונד וזה מה שגרם לו לדקור את לוסי, אז לוסי לא תהיה איתנו למשחק הבא וככה גם שון ורבקה בגלל שדזמונד ימשיך לבד
    *סוף ספוילר, מצטער למי שלא רצה לקרוא וקרא ורוצה לקלל אותי, לרצוח אותי ולאכול את הגופה שלי*

  44. 44

    23:50 22.11.2010 | עידן עידן (אורח)

    משחק טוב.. איך בכיתי בסוף שהוא מת

  45. 45

    04:23 23.11.2010 | הממממ הממממ (אורח)

    סנייפ הרג את דמבלדור

  46. 46

    09:59 23.11.2010 | Nojaw Nojaw

    *אזהרת ספויילר* כל מי שמתעצבן מספויילר בעלילת משחק ימות לבד כי הוא חנון מסכן

  47. 47

    13:48 23.11.2010 | omrika omrika

    מגיע לו הרבבההה יותר מוליפלייר סוססס!!!!
    עלילה מגניבבהה!!! והקומבואים פשוט סוססיםם!!!! מגיע לו לפחות 94

  48. 48

    14:11 23.11.2010 | kobiboy18MUFC kobiboy18MUFC

    משחק גרוע ברמות ! תעשו ביקורת ל-wwe 2011

  49. 49

    16:25 23.11.2010 | GreatDeviL GreatDeviL

    87 זה ציון מעולה...

  50. 50

    16:35 23.11.2010 | עומר עומר (אורח)

    אזהרה ספוילר:.................... במשחק הבא יככב דזמונד בגלל שהוא כבר מצא את התפוח אך התפוח גרם לו להרוג את הבלונדינית שעזרה לו ליברוח ב AC2 לצערם של חלק מהמעריצים ( ולשמחת רוב המעריצים) המשחק הבא לא יקרה באנימוס אלה ב 2012 ( השנה שבה סידרת AC באמת קורה מחוץ לאנימוס ) נב רובים לא יהרסו את הסידרה האבתי מאוד את ה CROS BOW יעילה אך לא מונעת התנקשויות

  51. 51

    17:12 23.11.2010 | NosNos22 NosNos22

    ubisoft sucks

  52. 52

    18:26 23.11.2010 | bvd bvd (אורח)

    ל50

    הם עלולים
    תחשוב על להשמיד 20 שומרים ב2 שניות ולהישאר עם כדורים במחסנית

  53. 53

    18:38 23.11.2010 | אציו אציו (אורח)

    ל48 assassins creed brotherhood או wwe ? נחש מה נעשה ביקורת?

    המשחק הזה לא נוגע אפילו בבהונות של AC. תפסיק להרגיז.
    אף אחד פה לא סופר אותך?

  54. 54

    18:50 23.11.2010 | Crysis Gamer Crysis Gamer

    35 יא בן זונה פיתחתי ציפיות!

  55. 55

    20:13 23.11.2010 | אף אחד אף אחד (אורח)

    10 יא דביל... ולא צריך להאמין לכל ספוילר שמישהו מוציא מהפה
    (ודרך אגיו השליח פיצה הוא הרוצח)

  56. 56

    20:22 23.11.2010 | גיא גיא (אורח)

    קניתי את המשחק המלא והמקורי וסיימתי ואני לא מוצא את מצב ה-CO-OP האם הוא יהיה רק בגרסה חדשה יותר של brotherhodd?

  57. 57

    20:42 23.11.2010 | פדופיל פדופיל (אורח)

    ואני חרא של קרנף

  58. 58

    11:23 24.11.2010 | predtor predtor (אורח)

    משחק מגניב אני עוצד להוריד את זה

  59. 59

    15:59 24.11.2010 | מה? מה? (אורח)

    אציו מת בסוף?

  60. 60

    18:06 24.11.2010 | חה חה! חה חה! (אורח)

    הוכחה שהביקורת לא אמיתית אין Co-op היו להם בעיות עם ה Co-op !

  61. 61

    18:31 24.11.2010 | yossi465 yossi465

    ספויילר:
    איציו מזדיין עם אחותו בסוף המשחק ואז מגיע משהוא ודוקר את אחותו.

    ואני אוהב פורנו :P
    וזה צריך לקבל 99.9 :P

  62. 62

    01:03 26.11.2010 | CoolyGamer CoolyGamer

    ביקורת מצוינת!
    לכל הספוילרים שהמגיבים המטומטמים נותנים, מחתיכת מטומטמים אציו הוא מתנקש (Assassin) שחיי ב-1507, אז זה די הגיוני שהוא מת...
    ילדי מייפל מטומטמים שלא יודעים להפעיל את המוח הרקוב שלהם.

  63. 63

    06:58 26.11.2010 | אציו אציו (אורח)

    אין co-op. קניתי את המשחק ואז קראתי את הביקורת ואז בדקתי ואין co-op בטעות אמרתי לחבר שלי שיש co-op. מצטער:)

  64. 64

    22:48 26.11.2010 | Dor2405 Dor2405

    איזה מסכנים מה אתם רבים על זה חח כולה משחק
    לכותב ביקורת טובה אהבתי מאוד את הכתיבה

  65. 65

    20:33 27.11.2010 | killer killer (אורח)

    יש לי את המשחק וזה המשחק הכי טוב שהיה לי אי פעם. יש לי אותו לPS3
    ואני מרוצה מאוד מהכל!

  66. 66

    13:56 28.11.2010 | ל3 ל3 (אורח)

    חחח יפה...

  67. 67

    16:40 01.12.2010 | מי אני ומה שמי? טרול! 10 דפוק.... מי אני ומה שמי? טרול! 10 דפוק.... (אורח)

    אני לא מבין את הציון. למה להעתיק מIGN? למשחק מגיע הרבה יותר. בכל זאת הוא משחק טוב. והציון נוגד את הביקורת. למה? לא צריך להתלהב כאילו "ראיתם את הכל" ואז לפקפק במשחקים מצוינים!

  68. 68

    09:19 02.12.2010 | ORHU20 ORHU20 (אורח)

    יש אותו לPSP הוא הכי כיף בסדרה נראה לי

  69. 69

    21:27 04.12.2010 | 10 אתה טמבל!!! 10 אתה טמבל!!! (אורח)

    אם לא קראתם עוד ביקורות אז למשחק ישש כמה סופים אפשריים!!!!הוא בח שיחק כמו אידיוט ואציו מת

  70. 70

    21:34 04.12.2010 | תקראווו דחוףף תקראווו דחוףף (אורח)

    אם לא קראתם עוד ביקורות אז למשחק ישש כמה סופים אפשריים!!!!הוא בטח שיחק כמו אידיוט ואציו מת.חברהה אני סיימתי שהבן של בורג'יה מת על איזה גשר!!!תלוי איך תשחקוו!!

  71. 71

    15:17 06.12.2010 | אילון לא איילון שימו לב! אילון לא איילון שימו לב! (אורח)

    מישהו יכול לומר לי אם המשחק באמת טוב אבל לps3 תגידו באמת

  72. 72

    01:28 10.12.2010 | ל-71 ל-71 (אורח)

    כן

  73. 73

    17:17 17.12.2010 | tomer1114 tomer1114 (אורח)

    ל71 כה אני קניתי וזה ניראה מדהים הדיוק המהירות הכל יוצר מישחק הכי מדהים יפה ומעניין שישחקתי בו...
    אז על הסוני הוא ניראה אמיתי ביותר.

  74. 74

    20:16 17.12.2010 | gamer gamer (אורח)

    אני לא אהבתי תמשחק

  75. 75

    12:55 18.12.2010 | ל 10 ל 10 (אורח)

    יבן זונה היתה חייב להרוס אני רצתי תמישחק הזה הכשוו הוא לא שבווה את זה ימיזדין מניאק

  76. 76

    09:18 21.03.2011 | R_man R_man

    "ישית מצאתי טעם רק בשדרוג ההגנה שלהם כדי שיהוו שקי חבטות אנושיים ויעסיקו את השומרים בזמן שאני מטפל בהם אחד אחד מאחורה (לא במובן ההוא)".

    האומנם??

  77. 77

    23:16 13.04.2011 | יכ יכ (אורח)

    61 זה נכון כמה אחוז עשיתה

  78. 78

    18:59 20.04.2011 | Real gamer Real gamer (אורח)

    המשחקיות של AC 2 קיבלה 10 ופה נתנו לו 9 ועדיין רשמו לו שהוא AC 2 עם שיפורים WTF!!!

  79. 79

    17:45 12.08.2011 | AMIR BARCAN AMIR BARCAN (אורח)

    ASSASSIN'S CREED BROTHERHOOD זה אחד המשחקים הטובים אני נותן לו 9.0 אבל המולטיפלייר הכי טוב בעולם אז למולטיפלייר 10.0 (:

  80. 80

    15:08 26.08.2011 | ACR ACR (אורח)

    ACR ACR ACR ACR ACR ACR ACR ACR ACR ACR ACR ACR ACR ACR ACR

  81. 81

    23:04 10.01.2012 | POKEMON MASTER POKEMON MASTER

    10 יבן אלף סרסורים ויד

  82. 82

       | פורסם ע"י