הרשמה

מהקופסה: רובו-קינקט

מאת: גדעון ברוט

הקינקט מוכרת מיליון בשבוע ומשולבת ברובוטים

לפני כשבועיים יצאה לחנויות מצלמת הקינקט, מלווה בקמפיין שיווק אגרסיבי. כנראה שמסע הפרסום האדיר של מיקרוסופט, בשווי מוערך של 500 מיליון דולר, עובד, מכיוון שהחברה הודיעה שהקינקט מכרה מיליון יחידות בשבוע הראשון שלה בשוק, והיא בדרך למלא את צפי המכירות שלה - חמישה מיליון יחידות עד סוף השנה.

מיקרוסופט לא הסכימה לפרט איזה מהבאנדלים או ממשחקי ההשקה מכרו הכי הרבה בתקופה זו, אבל לפי הערכות עצמאיות, משחקי הקינקט הפופולריים ביותר (מעבר ל-Kinect Adventures, שמגיע בכל חבילת קינקט) הם Kinect Sports במקום הראשון, Dance Central בשני ו-Kinectimals בשלישי.

עוד ידיעה מעניינת שהתפרסמה השבוע בנוגע לקינקט היא פריצה נוספת שלה על ידי סטודנטים באוניברסיטת MIT. כזכור, כבר בשבוע שעבר הצליח האקר מארגון הקוד הפתוח NUI להפעיל את הקינקט על מחשב אישי.

הסטודנטים הצליחו לחבר את הקינקט לרובוט שמשמש כאמצעי לימוד בפקולטות שונות, ולהשתמש במידע שמגיע מהמצלמה כדי לאפשר לרובוט למפות את הסביבה ולהגיב לפקודות ידיים. ב-MIT מאמינים כי שילוב מהסוג הזה יוכל בעתיד להגיע לרובוטי חיפוש ולעזור להם בתפקידיהם, למשל בחילוץ פצועים.

 DLC לפייבל

בסוף החודש שעבר יצא המשחק השלישי בסדרת ההרפתקאות-RPG פייבל, שהציב אתכם בנעלי הנסיך, בן הגיבור של המשחק הקודם, במשימתו להפיל את אחיו הרודן מכס המלכות ולהשליט חוק וסדר בממלכת אלביון. המשחק נהנה מביקורות חיוביות בעיקר, כאשר רוב המבקרים מסכימים כי הוא יורש ראוי לסדרה.

כמו עם פייבל 2 בעבר, גם לפייבל 3 מתכננת המפתחת Lionhead תוכן חדש להורדה.השבוע הכריזה החברה על ה-”Understone Quest Pack”, בה תפתח בפניכם עיר תת-קרקעית ובה אנשים חדשים להכיר, בתים וחנויות לרכוש וכמובן קווסטים לבצע.

ההרחבה כוללת גם שני מיני משחקונים, מטווח ירי במחנה שכירי החרב וגלגל האי-מזל - משחק קרבות זירה במעונו של אחד מנבלי המשחק.

החבילה תוצע למכירה כבר ב-23 בנובמבר ומחירה יהיה 5 דולרים.

לצד החבילה תגענה באותו היום שתי מיני תוספות, אוסף תסרוקות ושיקוי שיפור לכלב שלכם, במחיר של 2 ו-1 דולרים בהתאמה.

פינת הלייב השבועית

פאק מאן וחייזרים הגיעו ללייב.

PAC-MAN Championship Edition DX

חידוש למשחק הפאק מאן הקלאסי, שכולל משחקיות דומה למקור אבל עם שדרוג אודיו-ויזואלי פסיכדלי, יותר תוכן, והרבה יותר רוחות רפאים. נסו לעבור את מאות השלבים השונים על ידי זלילה ללא הפסקה וצפו בתוכן בלעדי המתאר את ההיסטוריה של המשחק. הציון הממוצע שלו עומד על 97, כאשר המבקרים מהללים את עיצוב השלבים המעולה והסגנון הצבעוני.
מחיר: 10 דולר.

Alien Breed 3: Descent

פרק שלישי ואחרון בחידוש למשחק המד"ב-אימה של TEAM 17 מתחילת שנות התשעים. שלטו בגיבורים שלכם ממבט איזומטרי כאשר אתם מחסלים מאות חייזרים עוינים וחוצים אזורים מסוכנים אשר עוצבו במנוע האנריל 3. בנוסף לקמפיין לשחקן יחיד, אשר מביא את סיפור הטרילוגיה לסופו, תוכלו להתנסות במשחק שיתופי דרך הרשת או בצורה מקומית.
מחיר: 10 דולר.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:42 22.11.2010 | ET2k ET2k

    Pacman DX זה אכן משחק מצוין, אבל השלבים בו דווקא מאוד שונים מאלו של המשחק הקלאסי : יש מספר מבוכים ולכל אחד מהם כמה מצבי משחק שונים. אין ממש מצב שבו אתה מתחיל בשלב 1 עד שלב 50 (נניח) ברצף וגם אין שלב שבו אתה פשוט אוסף את כל הנקודות שיש על המסך. קשה להסביר קצת במילים, עדיף להוריד את הדמו...

  2. 2

    18:42 22.11.2010 | LeL LeL

    אהבתי את השימוש של קינקט כרובוט, יכול להיות ממש יעיל בעתיד..

  3. 3

    20:09 22.11.2010 | kutvn kutvn (אורח)

    יש סיכוי שזה יגביר את המכירות של האקס-בוקס וכך הוא ישאר במקום הראשון מאשר הps3 והwii

  4. 4

       | פורסם ע"י