הרשמה

ביקורת: Super Meat Boy

תשוקת בשרים.

 

פיתוח: Team Meat
הפצה: דיגיטלית
תאריך יציאה: 30.11.2010 (פי.סי)
פלטפורמות: PC,Xbox360,Wii,Mac

מאת: גיא שגיא

אני זוכר אותו, את הפלטפורמר הראשון ששיחקתי. הוא הגיע בקלטת קטנה שעליה התנוססה בגאון הכתובית "מאה משחקים ויותר!". נשמע מבטיח, אמרתי לעצמי ודחפתי אותה בהתרגשות לפיו הרחב של חיקוי ה-NES שהיה ידוע בארץ כ"מגאסון". שרברב איטלקי עטוף במלבושים אדומים הזמין אותי אל ממלכת הפטריות שלו, בה שולטים צבים, יצורים הידועים כ"גומבות", מדוזות, ודינוזאור שמן שחוטף נסיכות. אני לא יודע אם היה זה איסוף החפצים האובססיבי, התמרונים והקפיצות המהירים או קרבות הבוס מלאי היראה, אבל ההתאהבות הייתה מיידית. ידעתי מיד שאני רוצה לשחק בעוד פלטפורמרים.

הטוב
  • שליטה מושלמת
  • תוכן ואתגר מכאן ועד הודעה חדשה
  • הומור וסגנון 
הרע
  • לא מגיע ל-PSN
  • אין מולטיפלייר
וההבטחה
  • אתם תמותו שוב ושוב ושוב

הפלטפורמות של פעם זה לא שוב הפלטפורמות של היום

אני זוכר אותו, את הפלטפורמר הראשון ששיחקתי. הוא הגיע בקלטת קטנה שעליה התנוססה בגאון הכתובית "מאה משחקים ויותר!". נשמע מבטיח, אמרתי לעצמי ודחפתי אותה בהתרגשות לפיו הרחב של חיקוי ה-NES שהיה ידוע בארץ כ"מגאסון". שרברב איטלקי עטוף במלבושים אדומים הזמין אותי אל ממלכת הפטריות שלו, בה שולטים צבים, יצורים הידועים כ"גומבות", מדוזות, ודינוזאור שמן שחוטף נסיכות. אני לא יודע אם היה זה איסוף החפצים האובססיבי, התמרונים והקפיצות המהירים או קרבות הבוס מלאי היראה, אבל ההתאהבות הייתה מיידית. ידעתי מיד שאני רוצה לשחק בעוד פלטפורמרים.

ואז קמו אחיהם האפלים של הפלטפורמרים. "לעזאזל עם מיליון הפסילות והאתגרים המגוחכים שלכם, אתם עושים את זה לא נכון", אמרו בקנאה, "אנחנו נראה לכם איך נראה פלטפורמר לגיימרים אמיתיים". והם קמו בהמוניהם, "מגה-מן", "רוחות וגובלינים", "איקרוס הילד", ושחקנים רבים עמדו חוורי פנים ולא ידעו תשובה. כי המשחקים היו מאתגרים פי עשרים ממריו, וסלחניים הרבה פחות. ועולם מופלא של צרחות והטחות שלט בקיר נפתח בפניי. הוא אומנם היה עולם אכזרי, אבל הוא גרם לשחקן שהתמודד איתו להרגיש כמו חיה שעירה בגובה שני מטר ועם ציפורני פלדה בעולם אכזרי, ואהבתי גם אותו.

אבל אז הגיע הסוף, והפלטפורמרים הדו-מימדיים המזוכיסטיים נכחדו כליל ע"י מטאור עצום בדמות עידן התלת מימד, שהעיף מהמיינסטרים גם ז'אנרים רבים אחרים וטובים, כמו משחקי ההרפתקאות המופלאים. הגיימרים הותיקים, עם זאת, לא שכחו, והחליטו פה אחד – "אם החברות לא ייצרו, אנחנו נעשה זאת.". כך חצב עולם האינדי מדרגות מרשימות, כמו "N+", "VVVVVV", "I Wanna Be The Guy" ואחרים, לעתיד ז'אנר הפלטפורמה הדו-מימדי. לאחרונה נוסף אליהם גם Super Meat Boy.

אבל מאיפה הוא בא?

מאיפה הוא בא

שנתיים קודם ל-Super Meat Boy, ומשחק פלאש חדש עולה באתר Newgrounds. שמו: Meat Boy. המשחק התבסס על אותה דוקטרינה של הפלטפורמרים האכזריים של שנות ה-80-90, ולא עשה הנחות לשחקנים. יוצרי המשחק, ג'ונתן מק'אנטי ואדמונד מק'מילן, לא ציפו להצלחה שכזו, ו-Meat Boy הפך מהר מאוד למשחק פולחן ב-Newgrounds וברשת שמעבר לו. אדמונד הבין עד מהרה שיש קהל למשחקים מסוג הפלטפורמר המזוכיסטי, וההחלטה להפוך את פרוייקט הפלאש הקטן למשחק באורך מלא נחתמה כאשר נינטנדו פנו אליו והביעו עניין בהסבת המשחק ל-Wiiware, שירות ההורדות של ה-Wii. מק'מילן חבר לטומי רפנס, ויחד הם היוו עתה את Team Meat: פיתוח "סופר מיט בוי" החל.

מאוחר יותר הצטרפה גם מיקרוסופט למתעניינים במשחק, וזו הסיבה ש-Super Meat Boy הגיע ראשית ל-XBLA, ולא יוכל לצאת ל-PS3; מיקרוסופט היא מאוד אגרסיבית בעניינים האלה.

בשר הוא רצח

המשחק מתפרס על סדרה עצומה של שלבים, ובכולם היעד נשאר זהה: עליכם להציל שוב ושוב את "ילדת הפלסטרים", אהובתו הנצחית של ילד הבשר, מפני "ד"ר עובר" המתועב, שהוא בעצם עובר אנושי שכלוא באקווריום מזכוכית ומפקד על גוף שלובש טוקסידו ומונוקל.

הריטואל הוא אותו ריטואל פלטפורמרי ישן נושן, וזהו עולם אכזר להיות בו קציץ בשר. כמעט כל דבר ב-SMB הוא עויין: מסורי דיסק, קוצים, מלח, פלטפורמות מתמוטטות, משטחי סרט-נע, לבה, טילים מתפוצצים, אויבים משונים עם יכולות משונות עוד יותר. המשחק ידרוש מכם עירנות מקסימלית דרך קבע, וספק אם תזכו לשתי שניות של מנוחה. זה יכול להיות מתיש אבל אף פעם לא משעמם או מתסכל בצורה בלתי נסבלת; הפלטפורמרים החדשים אימצו לעצמה גישה אחרת משל אבותיהם - גישת אתגרי הבזק.

בעוד האתגרים של SMB הם כמעט תמיד קשים למדי עד מלביני רקות, לפחות הם נשמרים קצרים. לא עוד שלבים ארוכים, נטולי נקודות שמירה ועם 2.5 פסילות למשחק שלם, המשחק יזרוק לכם אתגר קצר בכל פעם, כזה שדורש פחות מדקה מתחילתו ועד סופו, ואפילו לא תצטרכו לסיים את כל האתגרים כדי להגיע לסוף הפרק המיוחל, המכיל בוס מיוחד. יש שיגידו שזו התרככות, וגיימרים אמיתיים לא מתפשרים. אבל לטעמי, זוהי דרך נהדרת להביא את הז'אנר לקהל מודרני יותר, שאולי לא רוצה מאה אחוזים מלאים של מזוכיזם כמו פעם, ואתגרים קצרים יותר עם אינסוף פסילות יהיו לו נוחים יותר לעיכול.

כדי להתגבר על אתגרי הבזק, ילד הבשר מצוייד ביכולות הבסיסיות למדי של ריצה, קפיצה ובעיטת-קיר. להתרוצץ ולקפץ לכל עבר נשמע דבר מסובך עבור גוש בשר, לא? ובכן, לא ב-SMB.

שליטת הרוח בבשר

כדי לייצר פלטפורמר אכזרי מוצלח, לא מספיק למלא אותו באתגרים ולהגיד "תמשיכו מכאן", כי זה סתם יקנה לו את התואר "לא הוגן". השליטה בו צריכה להיות מושלמת, כך שבמידה ותפסלו – תוכלו להאשים רק את עצמכם. לשמחתנו, המשחק אכן נשלט בצורה מושלמת. לעולם לא תרגישו /הדמות שלכם יוצאת מכלל שליטה או לא מגיבה בדיוק למה שהוריתם לה, וספק אם נבראה דמות אינטואיטיבית ונוחה לשליטה כ-Meat Boy. תמיד ידעתי היכן כדאי לי לקפוץ ואיפה אנחת בסוף, או איך בדיוק לטפס על מגדל שמכיל בערך עשרה מסורי דיסק, כשרק רווח קטן חוצץ ביניהם. הכל מרגיש נכון.

בנוסף לשליטה הנהדרת, יש סממנים רבים שמוכיחים שלמרות ש-SMB הוא משחק קשה, הוא בהחלט רחוק מלהיות לא הוגן. המשחק מכיל בערך 350 שלבים קצרים, אותם הוא מחלק לעולמות, כל אחד עם נושא שונה: יער, מפעל מלח, גיהינום, ובכל עולם טוויסטים חדשים ומעניינים.

ניתן להגיד שהשלבים הראשונים בכל עולם הם סוג של אימון: קונספט חדש מוחדר לאט בצורתו הפשוטה, וכשהמשחק יחליט שאתם מוכנים, התכוננו לפגוש את השאול וכל צבאותיו. אך האימון והלמידה לא קיימים רק בתחילת עולם. המשחק יציע לכם הילוך חוזר בסוף כל שלב שיראה לכם את כל מסלולי ילדי הבשר שהרגתם במהלכו (ויהיו כמה עשרות כאלה, אתם יכולים להיות בטוחים), ויציג לכם, אט-אט, כיצד השתפרתם והתקדמתם, ובסופו של דבר סיימתם את השלב. יש כאן דגש גדול על השתפרות ואימון מצד המשחק, שאף בא לידי ביטוי באלמנטים שנראים כביכול זניחים, כמו הדם שילד הבשר משפריץ בכל מקום, שמראה בדיוק היכן דרך וקפץ בשלב. קצת כמו שביל פרורי הלחם, רק עם מאה אחוזים יותר איכס.

בשרני

Super Meat Boy עושה כל מאמץ כדי לא לשעמם אתכם. כל עולם שבו מיוחד במינו ושונה מקודמו, וכל שלב מעוצב בקפידה ובחוכמה, עם שינויים בקצב ובסוג המכשולים שצריך לעבור. טוויסטים חדשים יוצגו כל הזמן: מעליות, משגרי טילים ואפילו פורטלים שעובדים עם מומנטום, כולם אומנם רעיונות שכבר ראינו בעבר, ואולי מקוריות בעיצוב המשחקיות היא לא מתכונותיו החזקות של SMB, אך כולם מיושמים כאן בצורה נהדרת.

בנוסף, התוכן שהמשחק מציע הוא פנומנלי, ויש המון דברים לעשות ולאסוף. לכל שלב ישנה גרסא מקבילה וקשה יותר שקיימת ב"עולם האפל" (המשחק למעשה נדחה מתאריך יציאתו מוקדם יותר ב-2010 כדי שהמפתחים יוכלו ליישם את רעיון העולם האפל שצץ בראשם), שתיפתח רק כאשר תסיימו את השלב הנורמלי מתחת לזמן מסויים. בחלק מהשלבים משובצים גם Warp Zones, שיובילו אתכם לשלבי מחווה קשים שנראו כאילו הגיעו מימי ה-8\16, בעולמות רטרו מפוקסלים. עוד מציע המשחק דמויות שתוכלו לאסוף, כמעט כולן ממשחקי אינדי אחרים, ולכל אחת מהן יכולת מיוחדת משלה. חלקן יהיו זמינות לאחר השלמת אתגר חבוי מסויים, וחלקן אחרי שתאספו מספר מסויים של פלסטרים הממוקמים במקומות האכזריים ביותר בשלב.

כתוב בעור

המשחק נשמר מעניין לא רק בזכות מחלקת הגיימפלי; על SMB מוטבע גם החותם הייחודי של אדמונד מק'מילן, סגנון עיצוב ביזארי והומוריסטי שבא לידי ביטוי בעולמות ייחודיים, בשלבים עם מספר צבעים מינימליסטי, בהם ילד הבשר והחלק הפיזי של השלב יחלקו את אותו הצבע על רקע ניגודי, או בקטעי המעבר המצחיקים והמורבידים המשובצים לכל אורך המשחק. המוזיקה גם היא תורמת לאווירה, ונעה בין אלקטרוניות ומנגינות קצת אפלות ומוזרות סטייל דני אלפמן.

בשורה התחתונה, Super Meat Boy הוא אחד מהפרויקטים העצמאיים השאפתניים - בכמות התוכן - והמלוטשים ביותר שקיימים כרגע. הוא ארוך, הוא מגוון, הוא מאתגר, והוא סיפק לי חוויה שהיא שדרוג מודרני של זכרונות הילדות שלי. הוא נמכר במחיר האינדי של 15 דולרים, שבמקרה שלו זה יחס דולר\משחק מגוחך, וזמין לאקס בוקס, ל-PC, ובקרוב גם לווי ולמק. אם אתם חובבי פלטפורמרים ואתגרים, אל תרשו לעצמכם לפספס.
 

9 משחקיות – הפלטפורמר הטוב ביותר של זמננו. מאתגר, מעוצב בקפידה ובעל שליטה מושלמת. מגוון מאוד, אך יכול היה להיות יותר מקורי.
9 גרפיקה –  סגנון חזותי ייחודי ומקורי, משולב ברטרו עשוי היטב.
9 סאונד ופסקול – מ'ספלאשים' של מריחת בשר על קיר ועד רעש מסורים ופיצוצים והמוזיקה, הסאונד לא מאכזב.
8 טכני – זה לא שעומדת טכנולוגיה משוכללת מי יודע מה מאחורי מנוע המשחק הפשוט של SMB, אבל מה שהוא עושה הוא עושה היטב וחלק.
10 אורך חיים – ארוך מאוד, וזה לפני שמנסים לפתוח את כל השלבים המיוחדים והדמויות ולהשיג את כל ההישגים.
   

ציון סופי: 93

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:49 08.12.2010 | Zeev Zeev

    "טכני – זה לא שעומדת טכנולוגיה משוכללת מי יודע מה מאחורי מנוע המשחק הפשוט של SMB, אבל מה שהוא עושה הוא עושה היטב וחלק"

    איך הגענו מהמשפט הזה לציון של 8?

  2. 2

    17:50 08.12.2010 | a2858br a2858br

    מסכים

  3. 3

    17:57 08.12.2010 | סמואל סמי סמואל סמי

    למה הפתיחה והפסקה הראשונה זה אותו דבר?
    חוץ מזה אחלה ביקורת =)

  4. 4

    18:07 08.12.2010 | thebat thebat

    לא שווה 60 שקל, עדיף לחכות להנחה בקריסמס בסטים.

  5. 5

    18:14 08.12.2010 | Dodge1 Dodge1

    ביקורת נהדרת, זה בהחלט נראה כמו משחק שווה קניה.
    אני לא יודע אם זה מה שזאב(1) התכוון אליו, אבל אם מבחינה טכנית המשחק עובד בצורה נפלאה חלקה וחסרת בעיות או זמני טעינה הוא באמת יכול לקבל גם 10 בקטגוריה הזאת, גם אם הטכנולוגיה שעומדת מאחוריו לא מתוחכמת.

  6. 6

    18:19 08.12.2010 | madraf madraf

    4, המשחק כבר היה במבצע של 10 דולר והוא שווה גם 50 דולר מבחינת תוכן וכיף...

    הרגע פתחתי את ה- WARP ZONE של THE GUY (מה שיש בסרטון) ואני חייב להגיד לכם שזה בלתי אפשרי ): זה ממש לאנשים שרוצים 100% מהמשחק (יוצרי המשחק היו נחמדים ונתנו לנו דמות עם אותם היכולות שיש ל THE KID שנקראת OGMO)

  7. 7

    18:23 08.12.2010 | blisf blisf

    למשחק בהחלט מגיע 90 , והוא העביר לי כבר 40 שעות משחק, אבל ברמה הטכנית בגרסת המחשב הוא הגיע מאוד מאוד לא מלוטש, כשברור לגמרי שהוא פורט של משחק 360.

    כשהמשפט הזה מאחורי אני יכול להגיד ב100% שSMB הוא המשחק הכי טוב ששיחקתי איי פעם.

  8. 8

    19:01 08.12.2010 | רן רן (אורח)

    אתם אולי קצת צעירים לזה, אבל הסצנה הראשונה של הטריילר היא מחווה לפתיח של סטריט פייטר המקורי.

  9. 9

    19:03 08.12.2010 | Calavera Calavera

    אני מרגיש שלא הדגשתי מספיק את הצדדים החלשים של המשחק, אז אעשה זאת בקצרה:
    1. הוא לא מקורי מספיק. הוא אומנם מגוון, אך הוא לא מחדש דבר. השלבים של משגרי הטילים נראו לי לעיתים כחיקוי של N .
    2. הוא סובל מאפקט ה"לא-נודע": לפעמים תצנחו לתוך מכשול בלי שום רמז מהמשחק שהוא נמצא שם, דהיינו, ראיה מוגבלת. אבל הרגעים האלה נדירים למדי.
    3. הויזואל של המשחק עצמו לא מעניין כמו קטעי המעבר, הוא נראה קצת פשוט מדי. למרות ששוב אציין לטובה דברים כמו שלבים עם מספר צבעים מינימליסטי, פיקסליזציה רטרואית מכוונת ומגניבה, ושליטה מעולה בדינמיקת אור וחושך.

    -גיא.

  10. 10

    19:04 08.12.2010 | רן רן (אורח)



    0:14 למי שלא שם לב..

  11. 11

    19:06 08.12.2010 | Calavera Calavera

    לא רק זה רן, כל הWarp zones נפתחים בפוזה מפורסמת של משחקי עבר. המשחק לא מתקמצן במחוות.

  12. 12

    20:02 08.12.2010 | eliya45 eliya45

    1 נחמד ניראה בסיגנון של N ...
    2 למי שיש X360 אפשר ליקנות את זה בנקודות מיקרוסופט או רק בדיסק כי זה ניראה לי ארקיידי כזה....
    3 לא קצת הגזמתם בציון?! מה הילו ריץ טוב מיזה רק ב 0.2 ?! לא ניראה לי.........

  13. 13

    20:16 08.12.2010 | ET2k ET2k

    בואו נשפוט את כל המשחקים לפי הסולם של היילו ריץ, באמת רעיון נהדר... מישהו רוצה לנחש כמה יקבל סימס? 0 , כי אין בו את מי להרוג...

  14. 14

    20:26 08.12.2010 | noonameleft noonameleft

    ביקורת מעולה, רק קצת מוזר לי שלא הזכרתם אפילו במילה אחת את הפיצ'ר של השגת דמויות חדשות כל דמות בעלת יכולת ייחודית לה כמו תעופה לזמן קצר, היצמדות לקירות (היכולת של כדור הבשר היא מהירות למי שמתעניין) ועוד...
    כל דמות שייכת למשחקי אינדי קלאסים כמו IWNTG ואפילו Minecraft.

    נראה לי כמו משהו די משמעותי שלא הגיוני להתעלם ממנו לחלוטין.

  15. 15

    20:46 08.12.2010 | TheYeIIowDucK TheYeIIowDucK

    יודעים מה מצחיק? משחקי Indie שאתה יכול לשחק אותם עשרות שעות (SMB) או אפילו מאות שעות (Minecraft) עולים 10-20$, בעוד שמשחקים יותר "גדולים" שמספיקים לאולי מקסימום 7 שעות עולים 60-50$

  16. 16

    20:54 08.12.2010 | Jiddu Jiddu

    14 איזו דמות יש במשחק שקשורה לMINECRAFT?

  17. 17

    20:59 08.12.2010 | TheYeIIowDucK TheYeIIowDucK

    14 השם הרשמי שלו (או לפחות היה) זה Steve.
    הם קראו לו Mr. Minecraft
    בעיקרון זה השחקן עם הסקין שהוא מקבל על ההתחלה. היכולות שלו בSMB זה שהוא יכול לבנות בלוקים כמה שבא לו, רק שהוא מאוד איטי וקופץ ממש נמוך

  18. 18

    22:44 08.12.2010 | eliya45 eliya45

    13 אני משווה להילו ריץ כי הוא נחשב למישחק מעולה אים גרפיקה ומנוע טובים... ולדעתי ואני בטוח שיש אוד הרבה מאחורי...
    Super Meat Boy זה מישחק ארקייד. וזה מישחק שאמור לצאת רק ל XBOX360 ארקייד לDS ולPSP זה מישחק HD או כימעת זהה לN אולי
    לדאתך יותר יפה או כיף אבל זה אדין אותו דבר ...
    (אים אתה לא יודע מזה N ... קודם תיראה את זה ואז תגיד אים אני תועה

    )

  19. 19

    23:16 08.12.2010 | Some1Pr0 Some1Pr0 (אורח)

    היה יכול ליהיות יותר מקורי??? O_O זה גוש בשר שמציל אשת פלסטרים, מה יכול ליהיות יותר מקורי... אה אולי שרברב שמציל נסיכה מצב ענק, בעצם זה היה כבר איזה 50 פעם...

  20. 20

    23:34 08.12.2010 | GalGR GalGR

    השגתי את The Kid ואני יכול להגיד לכם שהוא שונה מ- Ogmo.
    אני חושב שהוא יותר מהיר, אבל חוץ מזה, אחת היכולות שלו זה שאתה יכול ל"שמור" את הקפיצה הראשונה ואז אם אתה נופל נניח, אז עדיין יש לך שני קפיצות ולא רק את הקפיצה הכפולה.

  21. 21

    23:46 08.12.2010 | blisf blisf (אורח)

    המשחק לא מקורי מהבחינה שזה אותה נוסחא שמריו המציא (X מתאהב בY, Z חוטף את Y, X הולך להציל את Y). המשחק גם לא מקורי מהבחינה שהוא לא המציא את הגלגל מבחינת טכנולוגיית שחיטת שחקנים, אלא רק ליטש אותה.

    מעבר לנקודה הזאת כל מאוד מקורי ומאוד משעשע.

    אין אזכור מספיק גדול לדמויות, והעובדה שהן לא רק סקינים, ושלכל דמות יש את היכולות מהמשחק שלה, שלפי דעתי זה משהו מאוד חדשני ומרענן. אפשר לקחת את זה כמו תוכנית סלבריטאים שבאמת שווה משהו.

    המשחק שווה קנייה לכל חובבי משחקי פלטפורמה דו מימדיים. הוא שווה יותר מכל משחק $60 שקניתי עד היום.

    לבחור שאמר שהמשחק קיבל נקודה פחות מהיילו ריץ': כל משחק נמדד בז'אנר שלו. אתה לא בא ומשווה משחקים שלא קשורים אחד לשני.

  22. 22

    00:07 09.12.2010 | InterAl InterAl

    משחק פרימיטיבי ואנכרוניסטי. אין בו כלום מלבד מוזיקה נחמדה ומשחקיות מאתגרת. עיצוב השלבים מיושן, גנרי, נטול יצירתיות או תחכום. גם השליטה לא מספיק responsive לטעמי. בקיצור, אוברייטד ואוברהייפד. שום דבר מיוחד.

  23. 23

    00:34 09.12.2010 | ג'ון לנון ג'ון לנון (אורח)

    נכון להיום, אנחנו יותר פופולריים מישו.

  24. 24

    08:40 09.12.2010 | noonameleft noonameleft

    למישהו משעמם

  25. 25

    08:54 09.12.2010 | bla3 bla3

    אני לא מבין למה רשמתה שזה שהוא לא יוצא לPSN זה דבר רע? אתה מבקר את המשחק, לא את מי שמחליט לאיפה המשחק יצאבאותה מידה בוא גם נגיד שכל המשחקים של בליזרד לא טובים כי הם יוצאים רק למחשב.

  26. 26

    09:11 09.12.2010 | ברוך הבא ברוך הבא (אורח)

    מנחם בן, תודה לאל שחזרת לאתר!

  27. 27

    10:36 09.12.2010 | שטויות שטויות (אורח)

    זה בכל זאת משחק דו ממדי פלפורמרי. המשחקיות הרבה פחות שווה מכל האיכות שיש בGOW וCOD אז נא לא לתת ציונים טובים למשחקים לא אפים. אהמאהמ פאק מן אהמאהמ.

  28. 28

    11:32 09.12.2010 | TheYeIIowDucK TheYeIIowDucK

    דייי כבר יא ספאם מזדיין
    שמישהו כבר יתן לו באן IP או משהו

  29. 29

    12:33 09.12.2010 | ?!2 ?!2 (אורח)

    לא הייתי נותן למשחק הזה אפילו 60 עפת עם 93

  30. 30

    12:59 09.12.2010 | s s (אורח)

    they took my job!

  31. 31

    13:03 09.12.2010 | פטליזם פטליזם (אורח)

    האמת,המשחק בפועל כן מגיע לPS3.....

    החלו לעשות פורט של Dolphin {אימלטור של ה Wii}ל PS3 והמשחק יוצא לWii בקרוב,
    אז אתם יודעים מה זה אומר...

  32. 32

    16:25 09.12.2010 | עופר עופר (אורח)

    היה את WONDER BOY לפני מריו וזה היה המשחק, ובוא לא נשכח את ALEX KID

  33. 33

    13:07 10.12.2010 | eliya45 eliya45

    30 חחח פרק טוב בסואוטפארק אבל מה הקשר?!

  34. 34

    15:11 10.12.2010 | zivbu9 zivbu9 (אורח)

    לכל אלה שמודדים את המשחק לפי סולם cod/gow/halo:
    לא מודדים משחק פלטפורמה לפי מדדים של משחקי אקשן!
    זה כמו שתגידו ש-braid הוא משחק גרוע כי אין לו גרפיקה כמו crysis.
    ובכלל, מישהו מביניכם שיחק במשחק? כי אם לא, אל תגידו עליו דברים רעים לפני ששיחקתם.

  35. 35

    20:35 10.12.2010 | Gilbk Gilbk (אורח)

    4, למה זה לא שווה 60 ש"ח, כי זה לא CoD?

  36. 36

    19:27 14.12.2010 | בוב בוב (אורח)

    הקבוצה הכי טובה בפייסבוק!!!
    http://www.facebook.com/pages/yk-lswt-ksp-byntrnt/148565885193233

  37. 37

    12:43 27.12.2010 | mrdeadlymickey mrdeadlymickey (אורח)

    איפה אפשר להוריד את זה?

  38. 38

    22:56 17.01.2011 | לזרוז לזרוז (אורח)

    מהמדף בחנות הקרובה לביתך

  39. 39

       | פורסם ע"י