הרשמה

Insomniac נפרדים מ-Resistance

עכשיו זה סופי: אולפן המשחקים Insomniac לא יפתח עוד משחקים בסדרת Resistance

 עוברים הלאה: אולפן המשחקים Insomniac הודיע כי אין בכוונתו לפתח משחקים נוספים בסדרת משחקי הפעולה Resistance. המשחק האחרון בסדרה זו, Resistance 3, יצא לפני מספר חודשים, וכבר אז אמרו באולפן כי הם מתלבטים אם להמשיך לפתח את המותג הזה הלאה. כעת נראה שהם הגיעו להחלטה לפיה עדיף להם להתמקד במשחקים אחרים.

"עשינו את Resistance 3 ואנחנו ממש גאים בו, אבל כרגע אין לנו תוכניות לפתח את Resistance 4. קשה להגיד שמדובר בחלק חיוני בתוך Insomniac. אני חושב שאנחנו רק מרוויחים מזה שאנחנו מתרחבים לכיוונים שונים וחדשים" אמר מרקוס סמית, הבמאי האמנותי של האולפן, באוגוסט של שנה שעברה ביחס לאפשרות להמשיך את הסדרה. אמש הודיע מנכ"ל החברה, טס פרייס, כי "לא נכין עוד משחקים בסדרת Resistance".

על מה תעבוד Insomniac עכשיו? הפרוייקט הכי גדול של החברה נקרא Overstrike, והוא יהיה גם המשחק הראשון שלה מזה 15 שנה שלא יצא בלעדית לקונסולת הפלייסטיישן 3. Overstrike צפוי להיות מופץ על ידי חברת EA, אך עדיין לא ידועים יותר מדי פרטים בנוגע אליו. 

 

בנוסף, Insomniac מתכוונת להרחיב את מחלקת המשחקים החברתיים שלה, Insomniac Click, "ללא ספק במהלך השנים הקרובות נראה אבולוציה ענקית בגרפיקה במשחקים חברתיים, בזכות טכנולוגיות שמתפתחות ודפדפנים שהופכים לטובים וחזקים יותר", אמר פרייס בנוגע לתחום זה. 

האם הפרישה של Insomniac אומרת בהכרח שזה סופה של סדרת Resistance? כנראה שלא. אולפן המשחקים Nihilistic עובד בימים אלה על משחק Resistance חדש לקונסולת ה-Vita הניידת - וממש לא מן הנמנע שסוני תמנה אולפן משחקים אחר שיתחיל לעבוד על Resistance 4, אולי לקונסות ה-PlayStation 4.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:17 26.01.2012 | צודק צודק (אורח)

    Resistance היא אחת מהסדרת היותר טובות שיצא לי לשחק

  2. 2

    23:03 26.01.2012 | infected aviad infected aviad

    סעמק עם האינסומניאקים האלה

  3. 3

       | פורסם ע"י