הרשמה

זינגה מציגים: כך מעתיקים משחק

המשחק החדש של זינגה מזכיר באופן מחשיד את Tiny Tower. המפתחת המקורית לא נשארה חייבת

 לזינגה נגמרו הרעיונות המקוריים? חברת המשחקים הסוציאליים והסלולריים הגדולה בעולם עומדת לשחרר בקרוב משחק חדש בשם Dream Heights, מעין סימולצית-מגדל בה צריך לפתוח חנויות ולשכן דיירים. למרות שהמשחק עדיין לא יצא באופן רשמי, תמונות ממנו חושפות שהוא מזכיר באופן כמעט מוחלט משחק iPhone בשם Tiny Tower.

Tiny Tower הוא משחק iOS שיצא ביוני האחרון וזכה לשבחים רבים, ביניהם תואר "משחק השנה" של חברת אפל. את המשחק פיתח אולפן משחקים עצמאי בשם Nimblebit, שכולל שלושה עובדים בלבד. העובדים האלה כנראה לא ממש התלהבו מהחיקוי הבוטה של המשחק שלהם - ומיהרו לשחרר אינפוגרפיקה בה הם "מודים" לזינגה על ההשראה:

 

בזינגה עדיין לא הגיבו באופן רשמי להאשמה, אם כי מפתחי משחקים אחרים אמרו בנושא כי חיקויים ו"השראות" הם חלק בלתי נפרד מתעשיית משחקי המחשב, ואף הציגו משחק דומה מאוד ל-Tiny Tower שיצא חודשים רבים לפניו:

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:53 26.01.2012 | כספי כספי (אורח)

    zynga זונות

  2. 2

    16:05 26.01.2012 | blisf blisf

    יש לציין לפני שקופצים על החברה הקטנה ש״חיקתה״ את המשחק פלאש, שיש הבדל עצום בין מה שזינגה עשו ומה שהם עשו.

    הם העתיקו רעיון, ושכללו אותו. זינגה העתיקה את המשחק לגמרי, עד לרמת הUI שזה כבר לא הרחבה של רעיון, אלא העתקה וגניבה לשמה.

  3. 3

    19:04 26.01.2012 | veismeister veismeister (אורח)

    אני מריח תביעה שתיתקע כמו זין ענק בתחת של זינגה...

  4. 4

    22:45 26.01.2012 | gdg gdg (אורח)

    אין בושה
    ותנו לי לצוטט את הקונסוילרים :
    מוות ל זנגה

  5. 5

    12:50 27.01.2012 | עופר עופר (אורח)

    אני מריח שזינגה תשלם מליון מקסימום 2 מליון דולר.
    ובזה זה יגמר.

    המעצבים הטובים ביותר זה אלו שיודעים להמציא או אלו שיודעים להעתיק : )

    תזכרו את זה ילדים

  6. 6

    09:45 29.01.2012 | StormyDeJew StormyDeJew

    5 - תודה אבא

  7. 7

    19:10 30.01.2012 | חחחחח חחחחח (אורח)

    ואני מצטט את 3 זין ענק בתחת של זינגה ענק בתחת של זינגה ענק בתחת של זינגה ענק בתחת של זינגה ענק בתחת של זינגה ענק בתחת של זינגה ענק בתחת של זינגה ענק בתחת של זינגה ענק בתחת של זינגה ענק בתחת של זינגה ענק בתחת של זינגה ענק בתחת של זינגה ענק בתחת של זינגה ענק בתחת של זינגה ענק בתחת של זינגה ענק בתחת של זינגה ענק בתחת של זינגה ענק בתחת של זינגה ענק בתחת של זינגה ענק בתחת של זינגה ענק בתחת של זינגה ענק בתחת של זינגה ענק בתחת של זינגה ענק בתחת של זינגה ענק בתחת של זינגה ענק בתחת של זינגה ענק בתחת של זינגה ענק בתחת של זינגה ענק בתחת של זינגה ענק בתחת של זינגה ענק בתחת של זינגה ענק בתחת של זינגה ענק בתחת של זינגה ענק בתחת של זינגה ענק בתחת של זינגה ענק בתחת של זינגה ענק בתחת של זינגה ענק בתחת של זינגה ענק בתחת של זינגה ענק בתחת של זינגה ענק בתחת של זינגה ענק בתחת של זינגה ענק בתחת של זינגה ענק בתחת של זינגה ענק בתחת של זינגה ענק בתחת של זינגה ענק בתחת של זינגה ענק בתחת של זינגה ענק בתחת של זינגה ענק בתחת של זינגה ענק בתחת של זינגה ענק בתחת של זינגה ענק בתחת של זינגה ענק בתחת של זינגה ענק בתחת של זינגה ענק בתחת של זינגה ענק בתחת של זינגה ענק בתחת של זינגה ענק בתחת של זינגה ענק בתחת של זינגה ענק בתחת של זינגה ענק בתחת של זינגה ענק בתחת של זינגה ענק בתחת של זינגה ענק בתחת של זינגה ענק בתחת של זינגה ענק בתחת של זינגה ענק בתחת של זינגה ענק בתחת של זינגה ענק בתחת של זינגה ענק בתחת של זינגה ענק בתחת של זינגה ענק בתחת של זינגה ענק בתחת של זינגה

  8. 8

       | פורסם ע"י