הרשמה

מארק ריין מ-Epic בעד ה-Wii U

הקונסולה של נינטנדו רק לקז'ואל? אל תצחיקו את מארק ריין, מיוצרי Unreal, Gears of War ועוד

 לא רק מאריו: מארק ריין, סגן נשיא חברת המשחקים Epic, הביע באופן חד משמעי את תמיכתו ואמונו בקונסולת ה-Wii U המתקרבת של חברת נינטנדו. בעוד גורמים רבים אחרים בתעשייה פוטרים את הקונסולה של נינטנדו כ"מכונה לשחקנים קז'ואליים ולילדים בלבד", ריין חושב שהמכשיר של נינטנדו עוד יפתיע, ושתערוכת E3 הקרובה "תפתח לאנשים את העיניים".

ריין חושב שרק ממעט הדוגמאות שנינטנדו הציגה עד היום אפשר לקבוע שה-Wii U תהפוך ללהיט. "זוכרים את הדמו של זלדה? לא תקנו Wii U רק בשביל לשחק בדבר הזה? ברור שכן. זה כל הקטע של נינטנדו, החומרה שלהם היא רק דרך לשחק בתכנים הנהדרים שלהם. הדמו של זלדה היה מהמם, ואנחנו נוכל לעשות דברים אפילו יותר מרשימים עם Unreal Engine 3. אני חושב שזה ממש יצליח", הוא אמר.

יש לציין שבקונסולת ה-Wii הנוכחית לא נתמך מנוע המשחק Unreal 3 - מה שגורם לכך שלא מעט משחקי מולטי-פלטפורם פשוט לא יכולים להגיע לקונסולה, אלא אם כן מתחילים לתכנת אותם מאפס בשביל הקונסולה של נינטנדו. בעבר אמרו ב-Epic שהם לא מאמינים שהמנוע שלהם יהיה יעיל על ה-Wii - גם מבחינת עוצמת החומרה הנמוכה של הקונסולה וגם בכל הקשור לקהל היעד שלה. העובדה שהמנוע הפופולרי יגיע לקונסולה הבאה של נינטנדו אומרת שמישהו בחברה שינה את דעתו, וגם שאי אפשר ממש להאשים את ריין בכך שהוא משוחד.

"מישהו שיחק ב-Battle Mii? (אחד ממשחקי ההדגמה שהציגה נינטנדו בתערוכת E3 הקודמת) שני שחקנים משחקים עם בקר Wii ונאנצ'ק, ואחד משחק עם בקר הטאבלט של ה-Wii U? אני אקנה את הקונסולה הזאת רק בשביל לשחק בזה בלי לחשוב פעמיים. אני מקווה שאנשים יעשו משחקים כאלה עם הטכנולוגיה שלנו. אני חושב שעדיין לא ראינו את כל מה שיש ל-Wii U להציע, ושנינטנדו הולכים להדהים אותנו ב-E3 הקרובה".

 

לריין יש גם קצת ביקורת על נינטנדו. לדעתו, ה-Wii U תגיע לשוק מעט מאוחר מדי, ואם בחברה היו מזרזים במעט את לוח הזמנים שלהם אז סיכויי ההצלחה שלה היו אפילו גדולים יותר. "הייתי מעדיף אם הם היו עושים את זה בשנה שעברה, אבל אני עדיין נרגש מכך שהם עושים את זה השנה. אהיה ממש מזועזע אם זה לא יצליח", הוא אמר.

יש הרבה טעם בדברים של ריין - גם בראיית העולם הכוללת שלו שמסוגלת "לסלוח" לנינטנדו על הבעיות של ה-Wii המקורית ולנסות לזהות את הפוטנציאל בקונסולה החדשה, וגם בטענה שהקונסולה מגיעה מעט מאוחר מדי: סביר להניח שהן ה-Xbox הבאה והן הפלייסטיישן הבאה יהיו חזקות הרבה יותר מה-Wii U, ונינטנדו תצטרך לנצל טוב טוב את התקופה הקצרה בה הקונסולה שלהם תהיה החזקה ביותר בשוק.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:08 13.03.2012 | ahh... you? ahh... you? (אורח)

    wii U זה נשמע כמו בן אדם מפגר שאומר: "We You"
    [I see what you did there...]

  2. 2

    17:23 13.03.2012 | nintendo fan nintendo fan (אורח)

    האקס בוקס הבאה והps הבא לא יהיו בהרבה יותר חזקים מהwii u כי אנחנו יודעים שהווי יו יהיה חזק מהps3 בלפחות 300%-400% ומהשמועות על הspecs של האקס בוקס הבאה היא בערך באותה רמה של הווי יו אולי קצת חזקה יותר (לא בהבדל משמעותי במקסימום ב20%) וגם האקס בוקס הבאה תצא ב2013 כנראה כככה שההבדל לא יהיה משמעותי לגבי הps4 סוני הפסידו הרבה כסף בדור הזה ומי שמצפה לקפיצה מדהימה בגרפיקה מהps3 לps4 כמו שראינו מהps2 לps3 כנראה יתאכזב חוץ מזה שאסור לשכוח שבכל אחד מהדורות האחרים הקונסולה של נינטנדו הייתה החזקה ביותר (חוץ מהדור הקודם שהיא הייתה מקום שני מבחינת כוח גרפי) ככה שאני ממש לא דואג חוץ מזה ממה שמפתחים כבר אמרו מאוד קל לפתח לווי יו אפילו קל יותר מה360 וכמו שראינו בדור הזה הקונסולה שקל יותר לפתח בשבילה תקבל את הגרסאות הטובות יותר של המולטיפלטים אפילו אם היא לא החזקה ביותר ככה שאני לא רואה שום סיבה לדאוג ודרך אגב ל1 כן זה שם טיפשי אבל אתה באמת קונה קונסולה אם השם שלה יותר מגניב?

  3. 3

    18:43 13.03.2012 | יוסי יוסי (אורח)

    ל 2 אתה כותב ארבה שטויות!, הקונסולות הבאות הולכות להיות חזקות לפחות פי 20, אל תקשיב לשמועות

  4. 4

    19:12 13.03.2012 | sadasd sadasd (אורח)

    2
    מאיפה הבאתה שהWII U חזק יותר ב300 עד 400 אחוז?
    גג 150 אחוז יותר מהPS3.
    וסוני אומנים הפסידו בהתחלה כסף, עדיין יש להם מספיק בשביל להוציא PS4 חזק (אל תשכח שסוני מוכרת עוד דברים חוץ מקונסולות משחקים).

  5. 5

    20:56 13.03.2012 | nintendo fan nintendo fan (אורח)

    אני לא ממציא את הכוח של הווי יו ואלה לא שמועות ואם הייתם מתייחסים גם לדורות קודמים הייתם מבינים למה זה מאוד הגיוני שהקונסולה הבאה של נינטנדו לא תהיה חלשה מהאחרות ל4 בדיוק בגלל שסוני מוכרים עוד דברים הם מפסידים כסף יש להם תחרות קשה בשוק הטלוויזיות והטלפונים והם מפסידים הרבה כסף על זה לאחרונה הם הפסידו בסביבות השני מיליארד דולר אם אני זוכר נכון ברור שיש להם מספיק כסף כדי להוציא Ps4 חזק אבל אם סוני יסתכלו קצת אחורה הם יראו בעצמם שאפילו שהps2 והps1 היו חלשים בהרבה מהמתחרים שלהם הם מכרו הרבה יותר ולעומת זאת הps3 אפילו שהוא החזק ביותר נמצא במקום האחרון ככה שהם מבינים בעצמם שהם לא צריכים להוציא הרבה מאוד כסף על הארדוור ברור שהps4 יהיה חזק מאוד אבל אל תצפה לאותו הבדל גרפי בין הps3 לps4 כמו שראית בין הps2 לps3 אתה מבין למה אני מתכוון עכשיו? ולגבי האקס בוקס הבאה לפי דעתי בינתיים היא לא מאוד רלוונטית לפחות לא בשבילי לפחות עד שלא יכריזו על עוד איזה 3 או 4 סדרות חדשות של משחקים אקסקלוסיביים כי פורזה היילו וגירס פשוט לא מספיק כדי להצדיק קנייה של קונסולה לפי דעתי במיוחד כשבדור הבא לכל הקונסולות יהיו פחות או יותר את כל המולטיפלטים. לקחת את הדור הזה כדוגמה ולהגיד "נינטנדו תמיד עושה הארדוור חלש של הדור הקודם כי הם לא יודעים לבנות קונסולות ולסוני ומיקרוספט תמיד יש את הקונסולות החזקות" זה טיפשי מאוד הקונסולות של נינטנדו תמיד היו חזקות מאוד והווי הוא היוצא מהכלל. אם אתם לא מאמינים תחכו לe3 ותראו בעצמכם

  6. 6

    07:56 14.03.2012 | Ll Ll (אורח)

    ל

  7. 7

    10:24 15.03.2012 | ikl ikl (אורח)

    נינטנדו גיי,

    עוד חמש שנים סוני ומייקרוסופט יוציאו קונסולות שייזינו את הwii u
    מבחינת כוח גרפי,ואנחנו נמשיך לרדת על הקונסולה שלך כמו תמיד.

    אתה מדבר הרבה מאוד שטויות.בן כמה אתה שאתה עדיין משחק במריו?

  8. 8

    14:54 18.03.2012 | nintendo fan nintendo fan (אורח)

    7 אתה קורא לי גיי בגלל שאני לא אוהב את אותם המשחקים שאתה אוהב ואז שואל אותי בן כמה אני שאני עדיין משחק מריו? אתה לא חושב שזה קצת מטומטם מצידך? חוץ מזה אני עוד חודש בן 17 מספיק גדול בשבילך? דרך אגב אתה יודע שסגן הנשיא של סוני באירופה אמר בעצמו שהוא לא חושב שהps4 יהיה חזק בהרבה מהps3? אני מבין שלא ידעת את זה נכון? וכנראה גם לא ידעת שcrytek thq ubisoft epic EA ועוד הרבה חברות אחרות שמפתחיות כבר משחקים לווי יו אמרו שהוא הרבה יותר חזק מקונסולות הדור הנוכחי והוא קונסולת דור 8 אמיתית אז יצאת טמבל אחי כדאי לך להפסיק ודרך אגב אם סוני ומיקרוסופט יוציאו קונסולות חדשות עוד 5 שנים אני מקווה שאתה מבין שזה אומר שהקונסולה הבאה של נינטנדו תהיה שנתיים אחריהם.... סוני ומיקרוסופט יוציאו את הקונסולות הבאות שלהם עוד שנתיים במקסימום של המקסימום אני מקווה שיש לך מספיק שכל להבין את זה חוץ מזה כשהווי יו יצא המפתחים ירצו לעשות כל כך הרבה דברים עם המולטיפלטים שהם לא יוכלו לעשות עם ה360 והps3 ככה שהם לא יקבלו את כל המולטיפלטים אם הם יהיו בשוק עוד 5 שנים ההארדוור שלהם כבר מיושן מאוד ולמשחקים מתקדמים כמו crysis 2 bf3 rage ועוד יש הרבה בעיות רק תדמיין איזה משחקים גליטצ'יים ואיטיים יהיו לך על הקונסולות האלה עוד 5 שנים עם הגרפיקה במולטיפלטים תמשיך להתקדם

  9. 9

       | פורסם ע"י