הרשמה

כוחה של סדרה: Fallout 4 מכפיל את כמות השחקנים שלו בסטים

כנראה שסדרה עטורת שבחים היא כל מה שצריך כדי להקים לתחייה משחק שרבים כבר הספיקו לשכוח

זו ככל הנראה אחת מהתקופות הכי טובות להיכנס לעולם של Fallout

כמעט כל אחד מהמשחקים של סדרת Fallout זכה לתחייה מחודשת ולכמות שחקנים מרשימה מאוד עם יציאתה של סדרת הטלוויזיה החדשה המבוססת על עולם המשחק עטור השבחים של Bathesda. את הביקורת של דור שלנו לסדרה תוכלו לקרוא ממש כאן!

נכון לרגע כתיבת שורות אלה, ב-Fallout 4 משחקים 52 אלף איש בו-זמנית - זאת בהשוואה ל-25 אלף השחקנים ששיחקו במשחק לפני עליית הסדרה לשירות הסטרימינג של אמזון. כמו כן, משחקים נוספים בסדרה זוכים גם הם לעלייה בכמות השחקנים, ביניהם Fallout 76 עם 23 אלף שחקנים ו-Fallout: New Vegas עם קרוב ל-10 אלף שחקנים. אגב, אם מעולם לא שיחקתם במשחקי הסדרה, עכשיו זו הזדמנות נהדרת היות והמחיר של כל אחד מהמשחקים בסדרה בסטים שערורייתי למדי, את Fallout 4 למשל תוכלו לרכוש תמורת 20 שקלים בלבד (ההנחה תקפה עד 19.4.24).

הסדרה החדשה של Fallout שעלתה כאמור בסוף השבוע לשירות הסטרימינג של אמזון זכתה לתשבוחות רבות בקרב המבקרים. על-פי אתר Rotten Tomatoes, ציון המבקרים הממוצע של הסדרה עומד על 94% (הציון מבוסס על 86 ביקורות), זאת לצד ציון הצופים העומד על 88 אחוזים (כאן מדובר על נתון מעט יותר רחב והוא מבוסס על מעל 1,000 ביקורות שונות). 

אחת העובדות המעניינות ביותר אודות הסדרה היא שהעלילה שלה נחשבת "קאנון" - משמע קו העלילה של הסדרה רשמי וקשור ישירות לאותו עולם המשחק שהוצג לשחקנים במשחקי הסדרה השונים. לפי תגובות המבקרים ב-Rotten Tomatoes, הסדרה מרגישה כמו "חבילת הרחבה" של המשחקים עצמם, והיא מסוגלת להציע הנאה צרופה לשחקנים ותיקים של הסדרה כמו גם לצופים חדשים שהסדרה מהווה עבורם את כרטיס הכניסה לעולם של Fallout.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי האן - כתב תוכן

רועי האן - כתב תוכן

משחק על: Meta Quest 2, Nintendo Switch, PS5, 3DS, PC, Steam Deck

בחיים לא תנצחו אותי ב: קרב קוויקסקופ במפה Rust של MW2 המקורי

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Metal Gear Solid 3

כשאני לא משחק אני: מרכיב איזה מחשב כנראה

מסר לעולם: אל תנענע אותי, אני לא מטרונום

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י