הרשמה

דיווח: כותר ה-Black Panther של EA יהיה משחק בעולם פתוח

האם היה בכלל צל של ספק?

אל ווקאנדה ומעבר לה

לפני קצת פחות משנתיים סיפרנו לכם על שמועה חדשה לגבי פיתוח של משחק חדש בכיכובו של הפנתר השחור תחת דגלן המשותף של מארוול ו-EA, שם נמסר כי יהיה מדובר במשחק לשחקן-יחיד ושנגלם את אחד מהפנתרים הרבים בשושלת הארוכה של ווקנדה, תקופה קצרה לאחר שקודמנו בתפקיד מת.

שנה בדיוק לאחר מכן, והודעה רשמית מ-EA הגיעה, שם אושר כי היא עובדת על המשחק, שמדובר במשחק אקשן מגוף-שלישי ושהסטודיו Cliffhanger Games כשבראשו קווין סטיבנס (Kevin Stephens) יוביל את תהליך הפיתוח כשבעצם הוא יהיה המשחק הראשון של האולפן החדש. סטיבנס שימש כראש הסטודיו Monolith Productions, המפתחת מאחורי Shadow of Mordor ו-Shadow of War. כעת, פרסום של גיוס עובדים באתר הרשמי של EA חושף כי החברה מחפשת אנשים למשרה של Principal Sandbox Designer עבור המשחק, עם דרישה לניסיון של 5 שנים לפחות בפיתוח ועיצוב של משחקי עולם פתוח.

(תמונה: Marvel's Avengers)

המעצב יהיה אחראי על "עיצוב של מפגשים (כנראה מתייחס לקרבות בעולם הפתוח), מערכות ומשחקיות בתוך עולם פתוח דינמי ומתפתח. התפקיד ידרוש שיתוף פעולה קרוב עם צוותי העיצוב, הנדסת ה-AI והאומנות הטכנית כדי להביא את עולם המשחק שלנו לחיים."

אנחנו לא חושבים שבכלל היה צל של ספק שהמשחק יתקיים בעולם פתוח, בעיקר כשמדובר במשחק של הפנתר השחור, כשאחד הדברים שכל כך חשובים לדמות היא העולם שסובב אותה ובאופן ספציפי - ווקנדה. משחק בכיכובו של הפנתר השחור בלי האפשרות לחקור את ביתו של הגיבור האייקוני הוא הזדמנות מפוספסת אחת גדולה, ואנחנו שמחים לשמוע ש-EA יתנו לנו את ההזדמנות לחוות את העולם שסובב את הדמות כמו שצריך. כמובן שנצטרך לחכות קצת יותר כדי לשפוט כמה טוב זה הולך להיות, ונשמח שתספרו לנו בתגובות מה דעתכם!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י