הרשמה

דיווח: משחק Black Panther חדש נמצא בפיתוח אצל EA

וכן, הוא צפוי להיות סינגל-פלייר

אנחנו בדרך הבטוחה לשמוע על וואקנדה, לנצח.

24 שעות לקחו לטריילר של הסרט השני בסדרת הפנתר השחור (Black Panther: Wakanda Forever) לעבור את המאה מיליון צפיות ברשתות החברתיות. גיבור העל של Marvel נהפך לסיפור גדול מאוד כאשר נכנס ליקום הקולנועי של החברה, וסרט הסולו שלו הצליח לגרוף מעל מיליארד דולר בקופות. בהתחשב בכל הנתונים האלה, הידיעה הבאה לא אמורה להפתיע אף אחד.

על פי ג'ף גראב (Jeff Grubb), משחק סינגל-פלייר/ RPG בעולם פתוח בכיכובו של גיבור העל נמצא בפיתוח מוקדם תחת הפצתה של EA. במשחק, נכנס לנעליו של הפנתר השחור מיד לאחר שקודמנו בתפקיד מת, כך שאי אפשר לדעת האם נשחק בדמותו של טצ'אלה (T'Challa), שבדרך כלל לובש את החליפה. מי שאחראים על המשחק, הם סטודיו חדש ש-EA פתחו בסיאטל, בהובלתו של קווין סטיבנס (Kevin Stephens) שהוביל בעבר את Monolith בתקופת משחקי Shadow of Mordor שהיו מוצלחים. נשמע שהכיוון פה אכן דומה, כך שיהיה מעניין מאוד לראות איך המשחק ייצא בסופו של דבר.

אמנם שום גורם רשמי לא הגיב בעניין, אך בהתחשב בעובדה שרק לאחרונה קלע גראב בול במידע שהדליף על Star Wars Jedi: Survivor מסתמן שאפשר לסמוך על המילה שלו כשזה נוגע לEA. אם כך, המשחק צפוי להצטרף לליין-אפ מרשים ומגוון של משחקי מארוול קרובים, שכוללים בין היתר את Marvel's Midnight Suns שצפוי להגיע אלינו כבר ב-7 באוקטובר השנה. הייתי שואל לאיזה פרוייקט מארוול אתם הכי מחכים, אבל עם כמות ההכרזות שהיו לנו בקומיק-קון אפילו אני אבוד בשאלה הזאת, אז נמקד אותה קצת. לאיזה משחק מארוול אתם הכי מחכים? כתבו לנו בתגובות Spider-Man 2 בבקשה.

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    00:56 26.07.2022 | מסע נוסטלגי ביוטיוב מסע נוסטלגי ביוטיוב (אורח)

    גם הפנתר השחור וגם EA ? ? ? לא נשמע כמו מתכון מבטיח אבל ימים יגידו

  2. 2

       | פורסם ע"י