הרשמה

הרבה לעכל: כל מה שהוכרז בפאנל של Marvel בכנס Comic-Con 2022

האפנל של מארוול בקומיק קון השאיר אותנו בלי מילים ועם שאלה אחת ענקית - כמה מהר קווין פייגי דיבר כדי להכריז את הכל בשעה?

4 מופלאים, 3 סדרות בהן דרדוויל ישתתף, 2 סרטי נוקמים בשנה וקוסמו הכלב אחד - כל מה שהוכרז בפנל הקומיק קון של מארוול.

בלי שום הפתעות, עלה אתמול בשלוש לפנות בוקר שעון ישראל קווין פייגי (Kevin Feige) אל הבמה המרכזית בכנס הקומיק קון של סאן דייגו כדי להרעיד את האולם והעולם. בפעם שעברה שהבייבי שלו, היקום הקולנועי של מארוול (Marvel Cinematic Universe) תפס את הבמה שם, הוכרזו כל הסרטים והסדרות שהיו צפויים לנו בחלק הרביעי של היקום. אחרי מעקב בדיוק מרהיב אחרי התוכנית בשנים האחרונות, הגענו לפאנל בצפייה לשנן כל שם שמוכרז שם, כי אם ההסטוריה מלמדת לא יהיו יותר מידי שינויים בתוכניות. אז, שנתחיל?

את מדברת אליי? She-Hulk: Attorney at Law מקבל טריילר ששובר את הקיר הרביעי

She-Hulk, פרוייקט הענק הירוק הראשון ביקום מאז.. 2008 (14 שנים), עומד להתמקד בדוכן העדים של שירות הסטרימינג דיסני + ב17 באוגוסט. טטיאנה מסלני (Tatiana Maslany) עומדת לככב ואפילו לשבור את הקיר הרביעי בתור ג'ניפר וולטרס (Jennifer Walters), ה-She-Hulk בסדרת הקומדיה הראשונה של מארוול לצד הרבה שמות גדולים שחוזרים. מארק רפולו (Mark Ruffalo) בתור הענק הירוק שישמש כמעין מנטור, טים רות' (Tim Roth) בתור ה-Abomination עליו תצטרך ג'ניפר להגן משפטית, וונג שתופר עוד הופעה והביג דיל, עליו עוד נרחיב בהמשך, צ'רלי קוקס (Charlie Cox) בתור Daredevil.

וואקנדה לנצח - טריילר חדש עם ההופעת אורח שכולם חיכו לה

בטריילר שמופיע בו כמעט כל הקאסט המקורי של הפנתר השחור (2018), בולטים בעיקר שני דברים. צ'דוויק בוזמן (Chadwick Boseman) שהלך לעולמו בטרם עת מקבל הרבה מאוד כבוד בטריילר, וגם בפאנל עצמו הוזכר לא מעט. יהיה מעניין לראות במי בחרו במארוול להמשיך את המורשת שלו וללבוש את החליפה, אותה רואים בשוט האחרון של הטריילר. את שאר הזמן בטריילר, גונב Namor. איש הים של מארוול מקבל חשיפה ראשונה ומרהיבה למדי, בסרט שיהיה מעניין לראות איך בידיוק הוא משתלב בו. לפחות לכרגע נראה שהוא הנבל, אך לא נחכה הרבה זמן עד שנדע בוודאות כש-Black Panther: Wakanda Forever יצא לבתי הקולנוע ב-11 בנובמבר השנה.

כבר לא כל כך קטן: Ant-Man הוא סלבריטי בסרט החדש שלו

פול ראד (Paul Rudd) לעד ישאר עבורי אחת מהבחירות הכי טובות של מארוול. השחקן לקח את אנט-מן למקומות שהדמות לא יכלה להסתדר בלעדיו, גם אם שני סרטי הסולו שלו לא היו ממש טובים בלשון המעטה. לסרט השלישי, שלחו לו במארוול חיזוקים בדמות ליהוק חדש לבת שלו - שעכשיו גם מקבלת חליפת גיבורי על בעצמה, ביל מארי (Bill Murray) האחד והיחיד בתפקיד לא ידוע כרגע, הנבל MODOK שלא ברור מי ישחק אותו והופעת אורח ראשונה בקולנוע של הנבל הגדול הבא של מארוול - קאנג הכובש (Kang the Conqueror). בחלקים אקסקלוסיבים ששודרו כלפי האורחים, עם קריינות של קאנג, נראה שאנטמן הוא סלב עכשיו והתרכז יותר מידי בכתיבת ספר על הצלת העולם מה שהרחיק אותו מהבת שלו, יחד עם מבט ראשון על אומנות קונספט של הסרט. Ant-Man and the Wasp: Quantumania צפוי לצאת ב-17 לפברואר 2023.

Ant-Man and The Wasp: Quantumania Poster

בייבי רוקט כמעט שגונב את ההצגה לכל שומרי הגלקסיה

לטעמי, אין כרגע בכל העתיד של מארוול דבר יותר מעניין משומרי הגלקסיה. את טריולוגיה שלו התחיל ג'יימס גאן (James Gunn) ב-2014 עם שומרי הגלקסיה הראשון שגם היום לדעתי עומד בראש רשימת הסרטים שמארוול הפיקו. הסרט השני, שיצא ב-2017 זכה לקצת פחות אהדה אך עדיין גרף מספיק עניין כדי להבטיח לשומרים חלק שלישי, בו כבר אז הובטח לנו הופעה של ישו מהחלל - אדם וורלוק (Adam Warlock, אותו ישחק Will Poulter). לאחר גיחה מדהימה אצל DC, שבה סיפק לנו גאן שני תכנים פשוט מעולים, חוזר הבמאי למארוול כדי לסיים את מה שהתחיל. באופן מוזר, פרט לכך שצולם ביחד עם הסרט השלישי, לא הוזכר בכלל הפרוייקט של שומרי הגלקסיה שאמור לצאת בסוף השנה לדיסני+, ה-The Guardians of the Galaxy Holiday Special, וכל הפוקוס היה על הסוף של הטירולוגיה עליו למדנו הרבה.

Marvel Studios' Guardians of the Galaxy Vol. 3

כל הקאסט של שומרי הגלקסיה חוזר, רוקט יקבל סיפור רקע משמעותי לדמות ואפילו פלאשבק בו נראה אותו כתינוק (כמה שיותר מרץ' יותר טוב, לא?) לסרט יתווסף נבל בשם The High Evolutionary שמטרת העל שלו היא להפוך בעלי חיים נחותים כמו בני אדם לגרסאות משופרות שבדרך כלל כוללות פרווה ועוד אלמנטים חייתיים. גאמורה תעבוד ביחד עם ה-Ravagers שאיבדו את המנהיג להם בסרט הקודם, ולא תזכור אף אחד מהקבוצה הקודמת שלה מה שיוביל להרבה בעיות בחיי האהבה של סטאר-לורד. סטאר-לורד עצמו, כריס פראט (Chris Pratt) הזיל דמעה כאשר היה צריך לדבר בפאנל על הסרט, מיד לאחר שגאן רמז שגם אם מדובר בסוף של הדמויות ב-MCU, "זה לא אומר שכולם ימותו". נראה שאותה כמות אהבה שהורגשה בסרטים האחרים של שומרי הגלקסיה תופיע גם פה. אה, ואם כל זה לא שיכנע אתכם להגיע ב-5 במאי 2023 לקולנוע כשהסרט יצא, אושר שקוסמו הכלב יופיע בסרט וידובב על ידי Maria Bakalova שהופיע בבוראט השני.

המצוייר

בפאנל שנערך יום לפני, נתנו מארוול עדכונים על הסדרות המצויירות שלהם שמגיעות לדיסני +. הקרובה מבניהם, I Am Groot, קיבלה טריילר חדש לפני יציאתה ב-10 באוגוסט. הסדרה תכלול חמישה פרקים קצרים שיעקבו אחרי גרוט, ואפילו רוקט צפוי להופיע בה כאורח.

 Spider-Man: Freshman Year לקחה את רוב תשומת הלב, עם הרבה מאוד מידע מעניין על הסדרה. העלילה אמורה לעקוב אחרי פיטר פרקר במסעו להיות ספיידרמן, כשמי שישמש לו כמנטור הוא לא אחר מנורמן אוסבורן, הגובלין הירוק. ביחד עם ההכרזות נחשפו עיצובים של דמויות כמו דוקטור אוקטופוס ודרדוויל (אותו ידבב צ'ארלי קוקס) ואפילו דוקטור סטריינג'. העונה הראשונה צפויה לצאת בשנת 2024, וכבר עכשיו הוכרזה סדרת המשך בשם Spider-Man: Sophomore Year.

Spider-Man: Freshman Year Finally Introduces Norman Osborn to MCU -  FandomWire

העונה השנייה של What If...? הוכרזה לתחילת שנת 2023, ותכלול עוד פעם פרק בכיכובה של קפטן קרטר. Marvel Zombies תכלול הרבה מאוד דמויות כמו Shang-Chi ואפילו Red Guardian וגם תיהיה סדרת מארוול הרישמית הראשונה עם דירוג של מבוגרים, ותצא ביוני 2024. לבסוף, X-Men '97 הוכרזה לחורף של שנת 2023 ותשמש כהמשך ישיר לסדרה המצויירת המקורית. המון מקאסט הדמויות חוזר, רק שהפעם Magneto ינהיג אותם אל מול האוייבים שצפויים להם ובניהם Mr. Sinister ו- Sebastian Shaw.

X-Men '97 First Look Revealed with Magneto as Leader, Season 2 Greenlit

שאר כותרות

מבחינת סדרות - Secret Invasion מגיעה אלינו באביב של 2023, ותכלול קאסט מרשים של שלל דמויות שיעלו את השאלה מי מהן Skrull ומי לא. ראוי לציין שבחלק מהסדרה שהוקרן לאורחים, War Machine הופיע, כנראה כדי להרגיע את הקהל מההעדרות של סדרת הסולו שלו Armor Wars מהליינאפ החדש של הפרוייקטים הבאים ביקום של מארוול. Echo תמשיך את הסיפור שלה מ-Hawkeye בסדרה משלה בקיץ 2023, ותזכה להופעות של דרדוויל וקינגפין שעוד שנייה אנחנו כבר אצלם. העונה השנייה של Loki תגיע בקיץ 2023, ופייגי לא הסתיר שמדובר בפרוייקט לו הוא הכי מחכה כאשר לבש לאורך כל הפאנל כובע של "Miss Minutes" מהסדרה. Ironheart, שתמשיך את הסיפור של Riri Williams, דמות חדשה מהקומיקסים שמצטרפת ליקום ב-"הפנתר השחור: וואקנדה לנצח" בתור מחליפה לאיירון מן, תצא בחורף של שנת 2023 ואליה אולי תצטרף גם Agatha Harkness שחוזרת אחרי הופעה בוונדהוויז'ן לסדרת סולו בשם Agatha: Coven of Chaos שתצא בסוף 23 או בתחילת 2024.

Marvel Studios' Loki Season 2

מבחינת סרטים - The Marvels יעקוב אחרי כל הדמויות שזכו לכינוי Ms. Marvel ביקום עד היום ויצא ב-28 ליולי 2023. Blade בכיכובו של מהרשלה עלי (Mahershala Ali) בתור צייד הערפדים יחל צילומים באוקטובר וצפוי להגיע לקולנוע ב-3 בנובמבר 2023. Captain America: New World Order הוא הסרט הרביעי בסדרת קפטן אמריקה והפעם יעקוב אחרי דמותו של סאם ווילסון בתפקיד, שישלב בין המגן האייקוני לבין הכנפיים שלו מההופעה שלו בתור פאלקון. הסרט יצא ב-3 במאי 2024. מה שיחתום את החלק החמישי ביקום של מארוול הוא הטייק שלהם על יחידת המתאבדים, Thunderbolts. הסרט יעקוב אחרי חבורת נבלים, שאת חלקם לא פגשנו לפני, ויצא ב-28 ביולי 2024.

Marvel Studios' Captain America: New World Order

מבחינת דרדוויל - Daredevil: Born Again , היא הסדרת דרדוויל עליה דובר בעבר, והיא תעלה באביב של שנת 2024 בדיסני + לאורך של 18 פרקים!! מעבר לכך לא סופק עוד מידע על הסדרה, כך שעוד אין לנו אישור שאיילת זורר תיהיה השחקנית הישראלית השניה ב-MCU (אם סופרים את נטלי פורטמן). כמובן שחשוב להזכיר שהיא חולקת שם עם הקומיקס האגדי של פרנק מילר, אך לא ידוע האם היא תעקוב אחריו.

Marvel Studios' Daredevil: Born Again

וזה האחד - שלו חיכיתם

פייגי לא השאיר את הקהל בלי הצצה לעתיד הרחוק, ואיזה הצצה הוא הפיל עליהם. חלק שש של היקום הקולנועי של מארוול יפתח בבתי הקולנוע ב-8 בנובמבר 2024, עם לא אחר מה-Fantastic Four.  בלי להרחיב, המשיך פייגי אל עבר הסוף של חלק שש, והציג לא אחד, אלא שני סרטי נוקמים חדשים. Avengers: The Kang Dynasty ייצא כחצי שנה אחרי ארבעת המופלאים, ב-5 במאי 2025, ועוד חצי שנה קדימה, ב-7 בנובמבר 2025 ייצא Avengers: Secret Wars. מדובר בהישג מרשים, כשבפרק זמן של 364 ימים מקווה פייגי להביא לנו שלושה סרטי ענק, כשהכותרת המרכזית פה היא שני סרטי הנוקמים בשנת 2025. במידה והכל ילך חלק, ידובר באמת בהישג חסר תקדים.

Marvel Studios' Avengers: the Kang Dynasty

Marvel Studios' Avengers: Secret Wars

אלף ומשהו מילים אחר כך, נראה שאי אפשר באמת לסכם את כל מה שקווין פייגי הכריז אתמול. תגידו מה שתגידו על הבן אדם, הוא הצליח לבנות אימפריה משומנת שלא מראה שום סימני עצירה גם אם לא כל התכנים האחרונים זכו לאהדה. למה אתם הכי מחכים? חושבים שהחולצה שג'יימס גאן עלה איתה היא רפרנס לג'ולייט מהמשחק מחשב שכתב? כתבו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י