הרשמה

זה קורה: EA מפתחת משחק "סינגל פלייר, מגוף שלישי" של הפנתר השחור

תשתדלו לא להתבלבל בינו לבין המשחק של איימי הניג

מדובר במשחק הראשון של Cliffhanger Games, נאחל להם בהצלחה

היי, אף פעם לא נתנגד לעוד משחקים של Marvel. עם הצלחות ענקיות כמו Spider-Man על קונסולות הפלייסטיישן, Guardians of the Galaxy שהצליח לעמוד בפני עצמו בתור משחק מעולה ו-Midnight Suns שהיה טוב לא פחות, אי אפשר להתנגד לעוד הזדמנויות לגלם את גיבורי העל האהובים עלינו. עכשיו אפשר להוסיף עוד גיבור לרשימה, עם ההכרזה הרשמית ש-EA מפתחת משחק של הפנתר השחור, בהובלתו של סטודיו חדש לחלוטין.

בהודעה מ-EA נמסר כי היא מחוייבת "לספק למעריצים את חווית הפנתר השחור האותנטית והשלמה, עם יותר שליטה על הנרטיב מכל משחק אחר שהם חוו בעבר. המשימה שלנו היא לבנות עולם רחב שמחזק את השחקנים לחוות את המשמעות מאחורי המגן של ווקנדה - הפנתר השחור." המשחק יפותח ע"י Cliffhanger Games, ובעצם מדובר במשחק הראשון שלהם. את הסטודיו מנהל קווין סטיבנס (Kevin Stephens), שבעבר שימש כראש הסטודיו של Monolith Productions, המפתחת מאחורי Shadow of Mordor ו-Shadow of War.

בהודעה נמסר כי הפיתוח על המשחק רק התחיל, אז כמובן שאל תצפו לשחק בו בשנים הקרובות או בכלל לשמוע עליו. המשחק הזה מצטרף לכותר ה-Iron Man שנמצא בפיתוח אצל Motive, גם הוא סטודיו תחת דגלה של EA, לצד משחקים נוספים של מארוול שנמצאים בפיתוח כיום כמו Wolverine אצל Insomniac Games, הכותר המסתורי של Skydance בכיכובם של קפטן אמריקה והפנתר השחור וכמובן Spider-Man 2 המאוד מצופה. מה אתם חושבים על ההכרזה? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י