הרשמה

כל הפרטים לקראת היציאה של Baldur's Gate 3 באופן רשמי

רומן עם דובים? הפיכה עיתונאית? הכל אפשרי עם הפיצ'רים המשוגעים של Baldur's Gate 3

כל מה שצריך לדעת לפני צאת המשחק

בסוף השבוע שעבר נערך ה-Panel From Hell האחרון לקראת השקת המשחק Baldur's Gate 3 של Larian Studios. בפאנל הזה הציגה החברה את החידושים המעניינים בפעם האחרונה לפני שהמשחק יוצא באופן רשמי ממצב ה-Early Access שלו, בו היה במשך כשנתיים, שכעת יוצא למחשב ולפלייסטיישן באופן מלא.

המשחק הוא משחק תפקידים/אסטרטגיה המבוסס על המהדורה החמישית של "מבוכים ודרקונים". בגדול זה כמו לשחק D&D עם החברים, רק שהדאנג'ן מאסטר ממש מנסה להרוג אותך. המשחק צפוי להכיל למעלה ממאתיים שעות של משחק וניתן להגיע עד דרגה 12 מתוך 20 שיש במו"ד חמש. הסיפור עצמו מתרחש בעולם של ממלכות נשכחות וספציפית בעיר Baldur's Gate (תודו שלא ניחשתם). המשחק מתרחש בקונטקסט אחר מהמשחקים הקודמים בסדרה, ולמרות שיש הרבה קריצות לקודמים, אין צורך בידע מוקדם. העלילה נסובה סביב מצליפי מוח שהם מעין גזע חייזרי ששולט במוחות של בני אדם. הגזע הזה מנהל מלחמה עתיקת יומין עם בני גזע הגית' והמשחק נסוב סביב העלילה הזו.

החברים ב-Larian דיווחו על 174 שעות של תוכן סינמטי הקיים בתוך המשחק. זה פי 2 מהסדרה "משחקי הכס" כולה. אך אל תדאגו, כל זה מחולק על הרבה הרבה שעות משחק ומפוצל להרבה בחירות וסצינות סודיות. רוב הסיכויים שלא נצליח לראות את כולם ורק האמיצים והנחושים יזכו להעלות לנו את הסרטונים ליוטיוב. המשחק יכיל מגוון של גזעים ומקצועות כמיטב המסורת של "מבוכים ודרקונים" - קוסמים, כהנים, פייטנים, לוחמים, ברברים, פלאדינים, נוכלים, ועוד ועוד. לכל מקצוע יש תת מקצוע ולכל גזע יש יתרונות ותוספות התלויות בגזע שלו ובתכונות שלו.

מכיוון שהמשחק מבוסס כולו על "מבוכים ודרקונים", ניתן לצפות לראות שם הרבה גלגולי קוביה, בין אם בגלוי או מאחורי הקלעים, כפי שקורה במשחק אמיתי. במהלך המשחק תגלגלו קוביית 20 (קוביה עם 20 צדדים) ועוד קוביות מוזרות כמו קוביית 10, 12 ו-4 על מנת להחליט על תוצאות של החלטות מסוימות, כמו נזק של מתקפות, או בחירות שתעשו בזמן דיאלוגים עם דמויות. בפאנל האחרון קיבלנו הרבה חדשות מעניינות לקראת צאת המשחק כמו פוקוס על רומנטיקה, כולל עם דרואידים שמסוגלים להפוך לחיות.

אחד הפיצ'רים המגניבים שהמפתחת הכניסה למשחק הוא עיתון שיעלה כתבות בהתאם לפעולות השחקנים במשחק. הרעיון הנהדר הזה נעשה כבר במשחקים כמו Elder Scrolls Oblivion, וגם ב-Deus Ex, אבל בניגוד לעיתונים הללו כאן השחקנים יוכלו לפרוץ למערכת העיתון ולהחליף כתבות, ובכך להשפיע על התוכן שיוצא. מי אמר תקשורת חופשית?

Baldur's Gate 3 יושק לפלייסטיישן ב-6 לספטמבר, ואילו ההשקה למחשבים האישיים הוקדמה בחודש (מי מפחד מסטארפילד?) וכעת צפויה להגיע ב-3 באוגוסט. יהיה ניתן לשחק אותו כשחקן יחיד עם AI בתור חברים, או לשחק ביחד עד ארבעה אנשים בקמפיין קו-אופ. מה אתם חושבים על ה-RPG הענק שהולך ליפול לידיים שלנו ממש בקרוב? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אביחי חרמון - כתב תוכן

אביחי חרמון - כתב תוכן

משחק על: PC, VR

לא תנצחו אותי על: סימולטורים

המשחק שהגדיר לי את הילדות: וואלה היה מזמן לא זוכר... תן לחשוב על זה.

כשאני לא משחק אני: מציל את העולם מחייזרים ושדים

מסר לעולם: Hello World

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י