הרשמה

המשחק NBA 2K24 יגיע בספטמבר, קובי בראיינט יופיע על הקאבר

כצפוי, משחק הכדורסל השנתי עושה כבוד לאחד האגדות שנלקחו מאיתנו מוקדם מדי

המשחק גם יאפשר Crossplay בין קונסולות הדור הנוכחי

המשחק הבא בסדרת משחקי הכדורסל של 2K קיבל השבוע את ההכרזה הרשמית שלו, כשמה ששיערנו וחשבנו היה נכון. המשחק יגיע ב-8 בספטמבר לכל הפלטפורמות השונות (דור קודם ודור נוכחי). כמו בשנים הקודמות, המשחק יעלה 60 דולר על קונסולות הדור הקודם ו-70 על קונסולות הדור הנוכחי (PS5 ו-Xbox Series X|S). שני העניינים הגדולים עם המשחק הזה הם הכוכב על הקאבר ופיצ'ר אחד שסוף סוף מגיע למשחק.

כמו שכולנו ציפינו, הכוכב על הקאבר של NBA 2K24 יהיה לא אחר מאשר מספר 24 האגדי, קובי בראיינט, שהלך לעולמו בתאונת מסוק ב-2020. המשחק יתן לנו לשחק במוד שייקרא "Mamba Moments", וייקח אותנו למסע בעקבות כמה מהמשחקים הגדולים ביותר של אחד הלייקרים הגדולים בהיסטוריית המועדון. כולנו היינו שמחים אם הוא היה בחיים כדי לראות את הכבוד ש-2K נותנים לו, אבל אין מה לעשות.

הפיצ'ר השני שמגיע אלינו הוא Crossplay. לראשונה בתולדות המשחק, NBA 2K24 יאפשר לשחקני PS5 ו-Xbox Series X|S לשחק אחד כנגד השני בחופשיות. שחקני הדור הקודם לא יהנו מהפיצ'ר הזה (שמוזר שלא הגיע כבר בשנה שעברה, בהתחשב בעובדה שהמשחק מחבר אתכם למשתמש 2K. פיצ'ר משחקיות חדש יהיה ProPLAY שלפי 2K, זו הדרך בה הם קוראים למנגנון האנימציות החדש שמשתמש בסרטונים של שחקנים על מנת לחדד ולדייק את התנועות של הכוכבים הגדולים.

המשחק יגיע ב-3 גרסאות מרכזיות: הרגילה שכוללת רק את המשחק, Kobe Bryant Edition, Black Mamba Edition ו-25th Anniversary Edition שגם יכלול מנוי של 12 חודשים לצפייה בליגת ה-NBA. 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י