הרשמה

יש לנו שיגור: הציפורים הזועמות הגיעו לחלל

באייפון, באנדרואיד ואפילו ב-PC: המשחק החדש של ה-Angry Birds זמין להורדה

 הלהיט הסלולרי הגדול ביותר חוזר: חברת Rovio שחררה את המשחק החדש במותג הציפורים הזועמות שלה, Angry Birds Space. במשחק החדש, הרביעי בסדרה, מגיעות הציפורים לחלל החיצון במלחמתן הארוכה נגד החזירים המרושעים.

אם איכשהו פספסתם את הציפורים הזועמות, נספר בקצרה שמדובר באחת מסדרות המשחקים הפופולריות ביותר שיצאו מאז ומעולם למכשירים סלולריים. הסדרה התחילה את דרכה על ה-iPhone, שם הפכה במהרה ללהיט עצום. במהלך השנים האחרונות השתלטו הציפורים על כל פלטפורמה אפשרית, וכיום ניתן  למצוא את משחקי הסדרה גם באנדרואיד, בטאבלטים שונים ואפילו בגרסאות למחשב האישי.

המשחק החדש כולל טריקים חדשים בהן יכולות להשתמש הציפורים, ושימוש נרחב בשינויים בכח המשיכה על פני כוכבים שונים. בנוסף, אל הציפורים המוכרות מצטרפות כמה חברות חדשות עם מגוון כוחות מיוחדים, כמו ציפור הקרח הכחולה.

 

הגירסה החדשה של Angry Birds זמינה לשלל פלטפורמות שונות, בטווח מחירים שנע בין אפס דולרים לכשישה דולרים שלמים. כמיטב המסורת, גירסת ה-iPhone עולה דולר אחד, בעוד גירסת ה-HD המיועדת לאייפד עולה שלושה דולרים. 

גרסאות האנדרואיד נעות בין אפס דולרים (לגרסאות הכוללות פרסומות דרך Google Pay או דרך חנות היישומים של סמסונג) לבין דולר שלם לגירסה הנמכרת בחנות היישומים של אמזון.

אם אתם מעניינים בציפורים גדולות יותר, ומעוניינים להגיע לחלל החיצון על מסך המחשב ולא על הסלולרי, תצטרכו לשלם קצת יותר: גירסת ה-PC עולה 5.95 דולרים, בעוד גירסת המקינטוש עולה 4.99 דולרים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:34 22.03.2012 | ek355 ek355

    ממש מומלץ!

  2. 2

    19:33 22.03.2012 | blisf blisf

    כל משחק מבוסס פיזיקה רק מקבל עוד נפח ממשחקים עם כוח המשיכה.

  3. 3

    15:15 23.03.2012 | Wan7ed Wan7ed

    שינוי מרענן לסדרה... ממליץ בחום!

  4. 4

    16:03 23.03.2012 | ערן ערן (אורח)

    לא משהו בכלל, ב 40 דקות סיימתי את כל השלבים, והשלבים עצמם מכוערים למראה

  5. 5

       | פורסם ע"י