הרשמה

מה הקשר בין פיטר מולינו למאדים?

מפתח המשחקים הידוע משנה את שם המשחק הבא שלו, בגלל הגשושית של נאס"א

 הכוכב האדום משפיע גם על פיטר מולינו: מפתח המשחקים הידוע, שיצר את סדרות המשחקים Fable, Black & White ועוד, הודיע כי הוא מתכוון לשנות את שם המשחק הבא שלו בעקבות נחיתת הגשושית של נאס"א על מאדים.

המשחק המדובר הוא משחק סלולרי, בו מוצגות בפני הגיימרים קופסאות, ואלה צריכים ללחוץ עליהן במטרה לנסות לפתוח אותן ולגלות מה נמצא בפנים. הבעיה: הקופסאות הנ"ל נפתחות רק אחרי מספר מאוד מסויים של לחיצות (המשחק מתעדכן תמידית במספר הלחיצות של כל השחקנים בעולם), ככה שרק גיימר אחד יוכל לראות את התוכן של הקופסא, שלפי מולינו יהיה "ממש מדהים וייחודי לגמרי".

במקור, היה אמור המשחק להקרא Curiosity, אך מולינו החליט לשנות אותו ל-Curiosity: What's Inside the Cube. הסיבה, לטענתו, נעוצה בדרך בה מנועי החיפוש האינטרנטיים עובדים. מכיוון ש-Curiosity הוא שמה של הגשושית שנחתה לאחרונה על המאדים, מולינו מפחד שגיימרים שיחפשו את השם הזה בגוגל כדי להגיע למשחק לא יצליחו למצוא אותו, שכן כל התוצאות העליונות לחיפוש זה קשורות בכוכב האדום. לפיכך, הוספה כותרת המשנה לשם, שתעזור לגיימרים הסקרנים למצוא אותו בקלות.

"זהו לא השם שהצבעתי בשבילו, אבל לא משנה", אמר מולינו: "אני בכלל רציתי שיקראו לזה Cube of Duty".

 

Curiosity: What's Inside the Cube צפוי לצאת למכשירי iOS  ואנדרואיד במהלך החודש הבא - אז נוכל לגלות אם מדובר בהברקה גאונית שמוכיחה שמולינו עשה זאת שוב, או שמא מדובר בקישקוש שלא יעניין אף אחד.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:43 26.08.2012 | ארז ארז ארז... ארז ארז ארז... (אורח)

    כולנו שמענו כבר על קריאוסיטי, הוא הוכרז ממזמן, אבל אתה מתייחס אליו כיאלו הוא פיתח עוד משחק, חדש. פעם הבאה תציין ישר את שם המשחק המקורי ואל תחפור על התיאור.

  2. 2

    21:21 26.08.2012 | מוסלמי הדוק מוסלמי הדוק (אורח)

    יעקב יכה פה בקרוב, השתבח שמו.

  3. 3

    23:20 27.08.2012 | חחחחחחחחחחחחח ל4 חחחחחחחחחחחחח ל4 (אורח)

    חחחחחח הרגת אותי חחחחחXDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

  4. 4

       | פורסם ע"י