הרשמה

ביקורת: Far Cry 3

ההפתעה הגדולה של 2012: יותר כיפית או יותר ילדותית?

 


Far Cry 3
חברה: Ubisoft הפצה: הד-ארצי
פלטפורמות: Xbox 360, PS3, PC
ת.יציאה: 4.12.12

Far Cry 3 היה, ללא ספק, ההפתעה הגדולה של סוף 2012. בין Assassin's Creed III ל-Halo 4 ל-Black Ops II הופיע משחק שמעטים חיכו לו - אבל הראה לכולם מאיפה משתין הכריש

אם הייתם שואלים אותי לפני חצי שנה אם יש ל-Far Cry 3 סיכוי להכנס לרשימת "המשחקים הטובים ביותר של 2012", הייתי צוחק לכם בפרצוף. בקושי שמענו על המשחק הזה עד שהוא יצא (היה לו קצת הייפ ב-E3, אבל לא משהו בסדר גודל של Assassin's Creed III למשל), והבעיות הגדולות של המשחק הקודם בסדרה מראש נתנו לו סיכויים די קטנים לצאת מוצלח.

אלא שאז המשחק עצמו יצא, והעיף את כל הציפיות שלנו לעזאזל. עם גרפיקה מצויינת, משחקיות כיפית לאללה וביצוע כמעט מושלם של קונספט "עולם פתוח" - Far Cry 3 הוא ללא ספק אחד המשחקים הכיפיים ביותר של שנת 2012 - וללא ספק הכיפי ביותר מבין משחקי סוף השנה.

ועדיין, למרות שנהנתי כמעט בכל רגע ממנו - לעיתים קרובות מצאתי את עצמי עוזב לרגע את בקר המשחק, מסתכל על מה שהולך על המסך ושואל את עצמי, "היי, ארז, תגיד, אתה לא כבר גדול מדי לכל הילדותיות הזאת"? 

מה הייתם לוקחים אתכם לאי בודד?

 הקונספט שמאחוריי סדרת Far Cry תמיד היה "אתה משחק מישהו שנתקע על אי מלא בפיראטים אכזריים ומנסה לשרוד" - והמשחק השלישי בהחלט נאמן לו. הפעם אנחנו נכנסים לנעליו של ג'ייסון, בחור צעיר ופרוע, אמריקאי דושבאג במלוא המובן של המילה, שנוסע עם חבריו לחופשת אקסטרים באי קסום, ומגלה במהרה שהקסם הופך לסיום.

אחרי צניחה חופשית לא מוצלחת, נתפסת החבורה העליזה על ידי קבוצה אלימה במיוחד של פיראטים. מנהיג הקבוצה, וואס, הוא פסיכופת עם תעודות, שנוהג לדרוש סכומי כופר מטורפים על השבויים שלו, ואז למכור אותם לעבדות אחרי שהוא מקבל את הכסף. כמובן שהוא גם לא בוחל בעינויים, אונס ואפילו הוצאות להורג של אותם אסירים. ויש לו גם מוהוק מגניב.

ג'ייסון מצליח לברוח ממחנה השבויים של וואס, זאת לאחר שאחיו הגדול מקריב את חייו בנסיון הבריחה. זו גם הנקודה בה אתם מתחילים לשחק: ג'ייסון החלשלוש בורח, וצריך להתחיל במסע שיהפוך אותו לצייד חסר מורא, שיוכל להתעמת על וואס ולהציל את חבריו. מזל שעל האי קיים שבט של לוחמים מקומיים, שמעוניינים להפיל את וואס בדיוק כמו ג'ייסון, וממהרים להפוך אותו לאחד משלהם וללמד אותו דבר או שניים על הישרדות.

עם נקודת הפתיחה הזו, Far Cry 3 יאפשר לכם לעשות פחות או יותר מה שתרצו. האי כולו יהיה פתוח בפניכם, ואתם תצטרכו רק לבחור. האם תצמדו למשימות הראשיות, שיוציאו אתכם במסע בעקבות וואס? אולי תנסו להפיל קודם כמה שיותר בסיסי פיראטים ולהפוך את האי למקום סימפטי יותר? ואולי דווקא תנסו להתמחות בציד, שיאפשר לכם לשדרג את הציוד שלכם?

סביר להניח שתעשו גם וגם וגם וגם. מה שבטוח שלא משנה מה תבחרו - יהיה לכם כיף חיים.

מוי כיף!

אין ספק שמבחינת כיף, Far Cry 3 נמצא בראש כל רשימה אפשרית שאפשר לחשוב עליה. מדובר במשחק שפשוט מזמין אתכם לשחק בו, ודואג שתמיד יהיה לכם נעים. 

כל מערכות המשחקיות עובדות בדיוק כפי שאפשר לצפות מהן: מנגנון הירי כמעט מושלם, כלי הנשק מגוונים ורבים, האינטילגנציה המלאכותית של האויבים מאוזנת ואפילו מנגנון הציד, עליו יש לי קובלנות שאפרט בהמשך, בהחלט עשוי טוב. מעבר למנגנונים האלה, גם העיצוב מוצלח: האי עצום, כולל גם חופים בתוליים, כמו ג'ונגלים מסוכנים וגם כפרים אקזוטיים - כאשר כל חלק וחלק נראה ומרגיש מצויין.

בתחילת המשחק, רוב האי יהיה מוסתר בפניכם. המפה הראשונית שתקבלו תכלול רק איזור די קטן, וכדי להרחיב אותה תצטרכו לכבוש מגדלי רדיו, שמפוזרים באיזורים אסטרטגיים באי. על כל מגדל תצטרכו לטפס בקטע פלטפורמה קטן, וכשתגיעו לפסגה תתוגמלו במפה גדולה יותר, ובגישה ליותר כלי נשק בחנויות השונות ברחבי האי. אם זה נשמע לכם מוכר - זה כי זה מזכיר מאוד את איך שעובדות הערים בסדרת Assassin's Creed. וזה ממש ממש לא רע.

מה שהדבר הזה עושה בפועל, זה לקחת את העולם הפתוח הענקי של המשחק, ולחלק אותו לחלקים קטנים שניתנים לבליעה. בכל פיסת מפה חדשה שתחשפו תמצאו פעילויות רבות - שאם הייתם רואים את כולם ברגע הראשון שלכם במשחק סביר להניח שהייתם חוטפים רגליים קרות, וממהרים למצוא משחק פחות מאיים. כשהכל נחשף לאט לאט, זה יוצר קצב כמעט מושלם - וגם הופך את חקירת האי להרבה יותר מעניינת ומפתיעה.

את האי עצמו תחקרו גם ברגל, וגם בשלל אמצעים אחרים: כלי רכב יאפשרו לכם לעבור ממקום למקום במהירות, אבל תזהרו לא להתדרדר לצוק או להתהפך בכבישים הלא סלולים של האי. אם תטפסו לפסגות של הרים וגבעות, סביר להניח שתמצאו דאונים שיאפשרו לכם לדאות מעל הנוף הקסום לאיזורים נמוכים יותר - וככל שתתקדמו במשחק תחשפו עוד ועוד דרכים לזוז ממקום למקום - חלקם ממש, אבל ממש מגניבים.

קיצר - כיף. מוי כיף. הכל כיף. לירות זה כיף, להלחם זה כיף, לצוד זה כיף, אפילו לנהוג באוטו טרענטה שלא יכול לקחת פניות וגורם לכם כל הזמן ליפול לנהר - אפילו זה כיף! אז איפה פה הבעיה? שהכיף הזה בא, במידה רבה, על חשבון דברים אחרים.

תראו אותי!

אם שם התואר הראשון שאני מעניק ל-Far Cry 3 הוא "כיפי", אז השני הוא ללא ספק "ילדותי". ב-99 אחוזים מהמשחק אין טיפת עומק, ובאחוז הבודד שנותר, המפתחים עשו עבודה די מחורבנת בלהעניק למשחק הזה ערך נוסף. אפילו העיסוק של הנראטיב באי-שפיות והזיות, שמככב בלא מעט טריילרים שלו, נעשה בצורה רדודה להפליא, כמעט כלאחר יד.

הדמויות שטוחות כקרטון, ההתיחסות לילידי האי ולפיראטים גובלת בגזענות, הסיפור לא ממש מענין או מעורר הזדהות - ואפילו הדמות היחידה שאפשר באמת ובתמים לקרוא לה מגניבה, הפיראט Vaas, נחתכת באכזריות בערך באמצע המשחק.

סביר להניח שהעניין הזה לא יפריע לכם במיוחד. בכל זאת, כל הילדותיות והרדידות הזאת נעלמות ברגע שאתם מנסים לברוח מחבורה של פיראטים זועמים ואז מגלים שאכל אותם תנין שבמקרה הסתובב באיזור (ואז, כשאתם מרגישים בטוחים - להיטרף על ידי כריש). ולמרות זאת, אם אתם נוהגים לדרוש קצת יותר אינטלקט מהמשחקים שלכם - יש סיכוי מסויים שבשלב מסויים כל הילדותיות הזאת תתחיל לעשות לכם לא נעים בבטן.

באופן אישי, ה"לא נעים" הזה תקף אותי חזק במיוחד בשני מקרים: המקרה הראשון הוא היחס לבעלי חיים. כבר אמרתי שהציד הוא מגניב וכיפי, והוא גם האפשרות היחידה לשדרג כל מיני יכולות של ג'ייסון ולכן הוא מרכיב חיוני בגיימפליי. ועדיין, הוא גם קצת מרגיז. שלא כמו לדמויות הפיראטיים, החיות שבמשחק לא עשו שום דבר רע - הן רק חיות להן בסביבתן הטבעית - ולמרות זאת אתם לומדים מהר מאוד שברגע שאתם רואים חיה - אתם חייבים לחסל אותה.

המשחק עושה זאת על ידי הפיכת כל חיה לאיום פוטנציאלי. אם תתקרבו לחיה - לא משונה אם מדובר ביגואר או בטווס - סביר להניח שהיא תתקוף אתכם, ואם זה יקרה - הסיכויים שלכם לשרוד כמעט אפסיים כי בעלי החיים האלה די חזקים, מסתבר. הפתרון הוא לירות - ולירות הרבה: כל חיה יכולה לספוג מחסניות על גבי מחסניות של תחמושת, ואלא אם כן יש באמתכתם במקרה קשת, יש סיכוי לא רע בכלל שהכדורים שלכם יגמרו לפני שהחיה תיפול. כך - אפילו טווס מסכן הופך לאיום ממשי על המשך ההתקדמות שלכם.

מדובר בבחירה מודעת של מפתחי המשחק להפוך כל בעל חיים לאיום שיש לחסל מהר, ולהתייחס אליו בסופו של דבר כאל "עוד אויב". דין טווס כדין פיראט, דין דוב כדין טרוריסט. בתור חובב בעלי חיים - קשה לי עם זה, ובשלב מסויים הפסקתי לרצות לשחק במשחק, כי ידעתי שמשמעות הדבר היא להרוג עוד חיות שלא עשו שום דבר רע.


אנקדוטה: כשהאישה החזקה במשחק מוצגת כאובייקט מיני - ברור שזה לא הולך להיות בוגר במיוחד

המקום השני בו הרגשתי לא נעים היה במהלך משימה בערך באמצע המשחק, שדרשה ממני לשרוף שדה מריחואנה באמצעות להביור. על פניו - כיף חיים. בפועל? זו המשימה בה הרגשתי שהמפתחים מנסים לצעוק לי: "היי, ארז, תראה כמה אנחנו מגניבים! תראה, אנחנו מתייחסים ל[צחקוק] סמים! וזה כל כך מגניב! ויש מוזיקת רגאיי ברקע! וכשאתה נכנס לשדה המריחואנה הבוער אתה מתמסטל! ואתה אומר שטויות! חחחחחחחחחחחחח".

זה לא הרגיש לי מגניב. זה הרגיש לי כמו המסטול הדביל שהכרתי בתיכון, שכל הזמן התגאה כמה הוא קול כי הוא מעשן גראס. לא היו לו יותר מדי חברים אז - כי גם אלה שעישנו גראס הבינו שהרבה יותר נעים לעשות זאת בשקט, בלי דרמות, בלי לנסות להפוך את זה למשהו שזה לא. 

 גם התפריטים מסוכנים

אם אנחנו כבר בקטע של תלונות - כדאי גם לזרוק מילה על כמה בחירות ממש הזויות בכל הנוגע לתכנון התפריטים של המשחק: בכל פעם שתרצו לרקוח מזרק-בריאות חדש (ואתם הולכים לעשות את זה המון) תצטרכו להכנס למערכת התפריטים המעט מסורבלת הזאת - שקוטעת את המשחק עצמו ודי הורסת את הקצב. זה מרגיז - במיוחד בזמנים בהם חיבור הרשת שלכם לא יציב, ואז העסק בכלל נתקע כי הוא מנסה להתחבר לשרתים של יוביסופט ולא מצליח.

גם מערכת השמירות לא תזכה בשום ציון לשבח. לא ברור מתי המשחק שומר ומתי הוא לא - וזה יכול ליצור הרבה פעמים בהם תגלו שנמחקו לכם דקות ואפילו שעות של התקדמות רק כי חשבתם שהוא שמר ובעצם הוא לא. חבל.

יש גם מצבי אונליין. חלקם סטנדרטים יותר (קרבות המוניים), חלקם סטנדרטים טיפה פחות (שלבי קו-אופ בלעדיים) וחלקם פשוט מגניבים - כמו האפשרות לראות Leaderboards של משימות מסויימות גם במצב הסינגל פלייר, ולצאת למשימות מסויימות שוב ושוב רק כדי לעבור את השיא של החברים. עם זאת - המצב הבולט במשחק הוא ללא ספק מצב הסינגל - ואפשר להפיק ממנו את מלוא הערך גם בלי לשחק במולטיפלייר אפילו פעם אחת.

השורה התחתונה

גם כשמתחשבים בחסרונות האלה - אי אפשר ברצינות להגיד שהם מתעלים על היתרון הכי גדול של המשחק הזה: הוא כל כך כיפי, שברגע שתתחילו להכנס ותשקעו בו לא יהיה לכם כיף שהוא טיפה ילדותי ודי רדוד. גם מערכת התפריטים המעצבנת והחורקת לא באמת מורידה מהחוויה הכללית - שהיא חיובית בהחלט.

בשקט בשקט, בלי לעשות סצנות מיותרות, Far Cry 3 הפך לאחד המשחקים הבולטים של השנה שעברה. פייר - מגיע לו. סביר להניח שאם יש בכם אפילו טיפה של חיבה למשחקים שהם יותר כיפיים ממה שהם חכמים - אתם הולכים להנות לאורך כל הדרך.

 

בשורה אחת: אם תבואו עם הציפיות הנכונות - Far Cry 3 יהיה כנראה המשחק הכי כיפי ומגניב שתוכלו לבקש.
 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:05 29.01.2013 | ImPact Design ImPact Design

    בוקר טוב VGAMES.
    נזכרתם שיש פאר קריי 3?

  2. 2

    11:31 29.01.2013 | tcds60 tcds60

    אני חושב שלא הבנת את המשחק נכון ארז..קודם כול הקטע עם השדות מרחואינה היה אבן ציון דרך לשינוי של הרגשת הדמות לגביי הרג בהתחלה הוא היה נורא מפוחד ויותר אנושי ובהמשך המשחק הוא מתרגל לזה ואפילו נהנה מזה (שהם מראים את זה בדרך מאוד מגניבה וזה דיי מעניין לראות תשינוי בדמות....קשה לי להאמין שפיספסת כזה דבר מרכזי במשחק) דבר שני הקטע של החיות היה מאוד פשוט ...רק החיות התוקפניות (כן טווס כן ינסה לנשוך אותך אבל צבי או חיות לא תקופניות פשוט יברחו וגם התוקפניות רק ברגע שתכנס לטרטוריה שלהם...מאד טבעי)....אוליי הקטע של הסוביקט המיני עם המנהיגה לא היה במקום ועזיבה המוקדמת של הדמות מהסיבה המרכזית שלו לעלילה להציל תחברים שלו....לדעתי בכלל לא הבנת את המשחק נכון וכדיי שתשחק בו שוב

  3. 3

    12:12 29.01.2013 | yossi465 yossi465

    ארז אתה לא הבנת טוב את המשחק לדעתי
    אבל כל אחד עם הדעה שלו.

    ומה שאמרת פה
    "המקום השני בו הרגשתי לא נעים היה במהלך משימה בערך באמצע המשחק, שדרשה ממני לשרוף שדה מריחואנה באמצעות להביור. על פניו - כיף חיים. בפועל? זו המשימה בה הרגשתי שהמפתחים מנסים לצעוק לי: "היי, ארז, תראה כמה אנחנו מגניבים! תראה, אנחנו מתייחסים ל[צחקוק] סמים! וזה כל כך מגניב! ויש מוזיקת רגאיי ברקע! וכשאתה נכנס לשדה המריחואנה הבוער אתה מתמסטל! ואתה אומר שטויות! חחחחחחח"."
    לא יודע זה לא נראה נכון.
    זה מגניב כזה לשרוף שדה של מריחואנה ודאבסטפ ברקע. זאת המשימה הכי כיפית.
    גם אני אוהב בעלי חיים. ולא לא צריך להרוג כל חיה שאתה רואה. פשוט תמשיך ללכת או לנסוע והיא לא תעשה כלום.. (אלה אם אתה ממש חייב תעור שלה אז תהרוג)

  4. 4

    12:38 29.01.2013 | Sudden_Hitman Sudden_Hitman

    סיימתי את המשחק אבל ארז למה להרוס את המשחק בספוילר בסוף?

  5. 5

    12:41 29.01.2013 | ShiTDemoN ShiTDemoN

    תודה על הביקורת, אבל "הדמות המפתיעה" כל-כך הרסה לי את המשחק.

  6. 6

    13:00 29.01.2013 | ברק מיכאל שמואל ברק מיכאל שמואל

    האמת שבביקורת הזאת אני לא מסכים, המשחק מעוד כיף, סביבת החיות מעוד הגיונית, טווס כן יתקוף אותך, אני הייתי בטיול בקנייה, והמדריך אמר שטווס היא חיה מסוכנת, ודרך אגב גם צבי במיוחד הזכרים, כן יתקפו אותך במציאות, אני התנדבתי בגן חיות, ותאמין לי שחיות זה מסוכן, גם אם זה ארנב.
    לגבי השמירות והניתוקים, זאת כנראה בעיה בקונסולות, כי במחשב הכל עובד חלש(חשוב לציין שהכתבה מדברת על קונסולה), ואני לא חושב שהמשחק ילדותי, כי לראות איך הם מתייחסים לקורבנות, או איך הם מתים ונשרפים זה לא כל כך ילדותי.
    בכל מקרה זאת הדעה שלי בקצרה, אבל עדיין הכתבה טובה, ומספרת מה שצריך, דרך אגב לגבי החיות, גם אני לא בעד, ואתה כן יכול לשחק בלי להרוג אותם, אך זה יהיה ממש קשה.

  7. 7

    13:35 29.01.2013 | CooKie Monster CooKie Monster

    תודה לך ארז רונן החכם והגאון, שהרסת לכל קהילת VGAMES שקראו את סיקור זה את הסוף של המשחק.
    אל תיקח את זה בתור מחמאה, אני רציני ממש, הרסת לי ולעוד מלא אנשים את סוף המשחק וכנראה שלא נוכל להנות מהעלילה שלו.

  8. 8

    13:48 29.01.2013 | tomerc10 tomerc10

    הספוילר על ואאס הוא לא כזה בעייתי כי יש שני "בוסים" למשחק...
    מאוד מוזר לי זה שלא דיברת על זה שהאהבה של ג'ייסון לרצח לא כל כך עוברת אל השחקן...

  9. 9

    13:49 29.01.2013 | barel20595 barel20595

    VGAMES הפך פשוט למקום מסריח, עם ביקורות רעות שלא לדבר על האיחור הגדול.
    הסיבה היחידה שאני ממשיך לגלוש באתר זה בתקווה שהוא יחזור למה שהוא היה פעם עם יובל, ועם הכתבות הנהדרות שמגיעות בזמן ועם לפחות כתבה אחת ביום ולא אחת בשבוע.
    אני אהבתי את המשחק, ואפשר בקלות להתחבר לדמות הראשית ולסיפור שמראה את ההתפתחות של ג'יסון, אני הגעתי למצב אפילו שבסוף לא ידעתי אף לצטרף לסיטרה או לא מרוב שהתחברתי למשחק.
    זה ניראה כאילו פשוט הוצאתה עצבים על הכתבה הזאת.

  10. 10

    13:50 29.01.2013 | noam529 noam529

    ראבאק הרסת לי את המשחק עכשיו עם הדמות המפתיעה שלך

  11. 11

    16:32 29.01.2013 | Adrenho Adrenho

    שתהיה בריא התחלת לשחק עכשיו ודפקת פה ספוילר ענקי :|

  12. 12

    16:40 29.01.2013 | olmert olmert

    אז אתה טוען שסם, באק, הסוכן מה שמו והדוקטור לא היו כולם דמויות מדהימות?

  13. 13

    17:02 29.01.2013 | HandsomeMonkey HandsomeMonkey

    שתי דברים.
    1) לא חבל על הספויילר עם וואס? ללפחות תשים כוכביות ***ספוילר*** לפני...
    2) מוזר לי שתיאור הריגת החיות ממש כואב לך וגורם לך לרצות להפסיק לשחק. מה עם החלקים שאתה דוקר ורוצח ברובים בני אדם (כמו ב90 אחוז ממשחקי הFPS היום)? אתה לא אוהב בני אדם?
    זה קצת צבוע לדעתי כי משחק זה דבר שאתה צריך לבוא אליו בגישה מסוימת, וכמובן שאתה צריך להיות בוגר, שכל ההרג והרצח לא ישפיעו לך יותר מדיי על המוח. דרך אגב הגזמת שאמרת שצריך מחסניות בשביל לחסל חיות. מאיזה מרחק אתה מנסה לחסל אותם? צריך כדור אחד בראש/5-6 כדורים באמצע הגוף.

  14. 14

    19:12 29.01.2013 | WarFox89 WarFox89

    OMFG ספויילר כזה ענקי בביקורת משחק ?!
    תקן את זה דחוף או שתורידו את הביקורת !!!

    פשוט תת רמה מטורפת.

  15. 15

    22:33 29.01.2013 | -yellowblood- -yellowblood-

    ארז רונן אתה חתיכת אידיוט. לא כותבים ספויילרים בביקורות.

  16. 16

    00:05 30.01.2013 | yossi465 yossi465

    מסכן הבן אדם תהרגו אותו וזהו.
    אז הוא רשם לכם ספוילר בטעות. אנשים עושים טעויות.
    תגידו תודה ביכלל שהוא עושה לכם כתבות כי הוא יכול פשוט להפסיק מתי שבא לו

  17. 17

    00:53 30.01.2013 | Hollow Hollow

    מה הקטע אם הספוילר הוציאתים לי את החשק לשחק תודה רבה באמת

  18. 18

    06:28 30.01.2013 | ברק מיכאל שמואל ברק מיכאל שמואל

    שני דברים לכולם, אחד, זה ידוע שיש ספוילרים בכתבה זה סיכון שכולם לוקחים,
    שתיים, ארז, ממליץ שכל כתבה תוסיף "זהירות ספוילר" כמו כמעט בכל כתבות כדי שלא יתלוננו או יאשימו אותך.

  19. 19

    17:31 31.01.2013 | vGaMeR_360 vGaMeR_360

    דבר ראשון תפסיקו לבכות זה לא שכאילו לא ידעתם שהרע מת בסוף.
    שתיים, ארז אתה אידיוט כי זה לא טווס זה קזואר. קבל ציטוט מויקיפדיה:
    הקזוארים בדרך כלל ביישנים. הם בעלי-חיים חשאיים של מעמקי היער, ומומחים בהיעלמות בסבך. בעת סכנה יעדיפו להשתטח על הקרקע, או יפתחו בריצה דרך היער, כשהם מסיטים את הענפים הצידה בעזרת קסדתם. עם-זאת, הקזוארים הם בעלי כוח רב ונחשבים מסוכנים אם ירגישו מאוימים ולחוצים לפינה. רגליהם מצוידות בטופרים גדולים ומהלומה מכוונת היטב של אחת מרגלי הקזואר עשויה לגרום לפציעות קשות ואף להמית אדם. בשל כך הקזוארים נחשבים למסוכנות בחיות שניתן לכלוא בגני חיות.

  20. 20

    12:57 02.02.2013 | Friendly Enemy Friendly Enemy

    דבר ראשון - יותר מידי "כיף" מופיע בביקורת,אפשר גם לכתוב "מהנה".

    דבר שני, אני קצת חולק על דעתך בקטע של החיות(קצת הגזמת)-
    לא כל החיות מאיימות,ולא כולן דורשות ממך לבזבז מחסנית. מספיק שתיים - שלוש כדורים בשביל להרוג חיות בינוניות,וקצת יותר בשביל החיות הגדולות כמו דוב או נמר.גם תלוי באיזה נשק אתה משתמש,כל נשק עושה נזק שונה.

    התפריט באמת מסורבל ולא נוח. המשימה של שריפת הגראס היא סתם משימה חסרת חשיבות וקצרה.

  21. 21

    21:03 05.02.2013 | Gypsy Gypsy

    אתה חנון מסריח וטיפש.
    אלה חיות וירטואליות במשחק וירטואלי. אתה מטומטם אם אתה חושב שהעובדה שאתה מחשיב את עצמך לאוהב חיות מתנגשת עם להרוג חיה במשחק מחשב. אתה בטח גם חולם שאתה מזיין בנות, זה אומר שאתה באמת מזיין? לא. הבנת את הדימוי.

    אתה משתמש במילים במשלב גבוה באמצע שום מקום ובצורה לא נכונה. זה לא נותן נופח מיוחד ל'כתבה' שלך, בעיקר בגלל שאתה עושה טעויות דקדוק של ילד בן שבע: ג'ייסון החלשלוש בורח, וצריך להתחיל במסע שיהפוך אותו לצייד חסר מורא, שיוכל להתעמת על וואס ולהציל את חבריו.

    אתה בטח מפחד מכל דבר חדש או אסור, בטח לא שתית בתיכון או נכנסת לבארים שאתה לא אמור להיכנס אליהם ובטח ובטח לא עישנת סמים, זה למה המשימה עם המריחואנה נראיתה לך ילדותית. אתה מתבטא כמו אידיוט אינפנטיל, והאירוניה הנפלאה היא שאתה מתבטא בצורה כזאת נגד דבר ש-אתה- חושב שהוא ילדותי. כל הפסקה הזאת עם ה[צחקוק] סמים נראית כאילו ילד בגן כתב אותה.

    אני חושב שלהכניס אלמנט מצחיק למשחק שכולו מלא בשטויות זה תוספת טובה בגלל שהיא מתאימה לאווירה שהמשחק משדר. סמים הם לא דבר כל-כך אסור ונוראי כמו שאמא שלך אומרת. אם תעזוב את הבית ואולי תראה קצת עולם היית רואה שמריחואנה היא מוצר מאוד נפוץ בתרבות הבילויים של אמריקה, כמעט נפוץ כמו אלכוהול. אבל מה אתה מבין בזה, הדבר הנועז ביותר שעשית בחיים שלך היה לשתות קצת סירופ לשיעול בטעם דבש ולימון כשאמא לא הסתכלה.
    צא קצת מתוך הכוך שלך, תתבגר. [צחקוק].

  22. 22

       | פורסם ע"י